DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Presiune de ulei, Nu urca presiunea direct cu turaþia

SHERRYF
post 27 Mar 2008, 23:40
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 27 March 08




sad.gif deshi tiziu , e mai bine decit deloc. Uleiul hidraulic H46 este un ulei care are proprietati stricte legate de lipsa de compresibilitate. Poate lucra in temperaturi foarte mari, in instalatiile hidraulice se ating adesea temperaturi de 100 grade, dar cel mai intersant lucru zic eu ca vine de la faptul ca H46 chiar shi la temperaturi foarte mari 130-150grade celsius nu isi perde mult din viscozitate deoarece nu prea are viscozitate.Am auzit shi eu de folosirea acestui ulei in motor dar trebuie sa stai foarte bine cu linia shi cu supapa regulatorului de presiune din pompa de ulei, altfel prajesti motorul.


--------------------
dacia 1310 tlx 1990 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 28 Mar 2008, 11:52
Post #32


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




am mai auzit si la aro se baga ulei de transformator in motor.sfatu meu:baga un ulei adecvat.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 28 Mar 2008, 12:34
Post #33


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




QUOTE(ydaniel @ 28 Mar 2008, 11:52)
am mai auzit si la aro se baga ulei de transformator in motor.sfatu meu:baga un ulei adecvat.
*




Ai auzit gresit!!! Ulei de transfomator se baga in amortizoare iarna! Uleiu de transformator este extrem de fluid.


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 2 Apr 2008, 21:39
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




salut am si eu o problema asemanatoare sa zicem
ieri nu avea nimic adica aveam presiune si pe indicatoru cu ac(la rece peste 6 si cu motoru cald 2.5 cand acceleram urca in functie de turatie peste 4 nu se apridea martoru la relanti ) si la bec astazi cand am plecat dimineata motoru rece presiune ok cand sa incalzit surpriza sau aprins becurile si cand acceleram usor se stingeau dupa o bucata de mers se stingeau din ce in ce mai greu (turatie mai mare) seara cand am venit acasa se stgeau undeva pe la 2000-2100 RPM iam mai pus 0.5L
si nimic tot nu sau stins decat peste 2000RPM.
motoru are in jur de 10000 de can e facut fara probleme tehnice
ulei Castrolo Magnatec
pompa debit marit
sonde noi bec ,ceas
instalatie verificata oricum este noua
ce so fi intamplat????, astept parerile voastere




--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 2 Apr 2008, 21:51
Post #35


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




mai ai de gand sa postezi si la slz sau lgn ? sa stiu unde te gasesc , nerabdatorule.....


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yo9hrb
post 4 Apr 2008, 13:48
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 148
Joined: 12 December 06
From: Ploiesti




QUOTE(autom @ 28 Mar 2008, 13:34)
Ai auzit gresit!!! Ulei de transfomator se baga in amortizoare iarna! Uleiu de transformator este extrem de fluid.
*


Aro diesel cu motor de Brasov merge cu ulei de transformator. In loc de motorina icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia MCV/Sandero 2008 - PH-10-DBV, PH-10-PAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Apr 2008, 13:51
Post #37


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(ydaniel @ 28 Mar 2008, 11:52)
am mai auzit si la aro se baga ulei de transformator in motor.sfatu meu:baga un ulei adecvat.
*



QUOTE(autom @ 28 Mar 2008, 12:34)
Ai auzit gresit!!! Ulei de transfomator se baga in amortizoare iarna! Uleiu de transformator este extrem de fluid.
*



a auzit foarte bine, se baga in motor, dar nu pe post de ulei, ci pe post de motorina, cum zice si amicu de mai sus. Eu nu doar am auzit, eu am bagat wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex4u
post 31 Mar 2010, 12:13
Post #38


Ultima scursura' umana


Group: Members
Posts: 2.131
Joined: 19 March 10
From: Scursureștii de Campie




motor rk total...acum 60 km...totul nou ...ulei bp visco 15w40...toate zilele aveam presiunea 6 la rece ..4 la cald la relanti...si trecea la 6 cand o acceleram...astazi surpriza la rece presiunea 2..la cald presiunea 2..la relanti presiunea 1.8 de la ce sa fie numai creste deloc?


--------------------
EX:DACIA BERLINA TX 1987
Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese
Ex Audi A4 1.6 105 HP
Ex Peugeot 206
Ford Focus II 2009.
Opel Astra G 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 31 Mar 2010, 14:27
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai eu cred ca pompa in cel mia rau caz si apoi filtrul

This post has been edited by ghitza: 31 Mar 2010, 14:27


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 7 Aug 2010, 02:55
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




stie cineva ce tensiuni se obtin de la sonda presiune ulei (intre + si sonda) pentru diferite valori de presiune (ex. 1, 2, 4 bari)?

ideea e ca vreau sa-mi montez sonda si ca sa nu mai dau banii pe ceas indicator de presiune, ca oricum nu e loc de el pe nicaieri, voi monta in consola un mic indicator analogic (voltmetru) dar nu stiu cum sa interpretez tensiunile date de sonda ca sa pot face calibrarea (adica sa stiu de ex. la ce tensiune am 2 bari)


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rusu_i
post 7 Aug 2010, 09:08
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 226
Joined: 27 May 07
From: Timisoara




salut. am si eu o problema cu presiunea uleiului. la rece sta acul la maxim, dar la cald in relanti presiunea scade pana la a 2-a linie a indicatorului (prima liniuta de jos e cea rosie), iar in mers indicatorul sta intre linia 2 si 3, mai mult nu urca chiar daca duc motorul si in 4000 ture.
presiune_ulei.JPG ( Size: 5.22k ) Number of downloads: 386

m-am pus sa-i fac RK-ul la motor pentru ca papa in ultimul timp si 1 litru de ulei la 100 KM si am desfacut pompa de ulei sa vad starea arcului si a bilei. apoi am imersat pompa intr-un vas cu ulei de motor, apoi am invartit de ax - da un jet puternic de ulei. apoi am astupat locul pe unde iese uleiul si am invartit din nou de ax - aproape ca nu-l pot invarti, dar daca fac o priza buna cu un mox reusesc cu greu sa invart incet de ax. am mai observat ca se prelinge putin ulei (cateva picaturi) pe langa ax atunci cand astup gaura si incerc sa invart.
o fi pompa defecta? sau e normal sa apara putin ulei cand astup iesirea si invart de ax (ma gandesc ca e normal deoarece acolo nu exista o garnitura ceva, sau un simering)?


--------------------
FORD FIESTA V 1.25 + GPL BRC SQ24.11 2008 - TM-..-...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 7 Aug 2010, 22:46
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Acolo la ax nu e o inchidere perfecta.Consumul de 1 l/100km e enorm.Daca la asemenea motor mai tinea ceva presiune,pompa de ulei va face sigur fata dupa RK bine facuta.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 8 Aug 2010, 00:41
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




QUOTE(danciusergiu84 @ 7 Aug 2010, 01:55)
stie cineva ce tensiuni se obtin de la sonda presiune ulei (intre + si sonda) pentru diferite valori de presiune (ex. 1, 2, 4 bari)?

ideea e ca vreau sa-mi montez sonda si ca sa nu mai dau banii pe ceas indicator de presiune, ca oricum nu e loc de el pe nicaieri, voi monta in consola un mic indicator analogic (voltmetru) dar nu stiu cum sa interpretez tensiunile date de sonda ca sa pot face calibrarea (adica sa stiu de ex. la ce tensiune am 2 bari)
*



Conectezi in locul bulbului ( ca sa nu mai pui alt teu , numai pentru etalonare ! ) un manometru normal si vezi presiunile exacte la diferite regimuri - motor rece , cald ,relanti, turat - si calibrezi voltmetrul .
Dar vei avea erori cu gramada ( baterie descarcata , incarcatä complet , caderi de tensiune functie de consumatori conectati ...).
Bordul de Golf avea un stabilizator ptr. atenuarea-eliminarea acestor erori .

E complicat , dar nu imposibil .


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 8 Aug 2010, 23:59
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




daca folosesc un manometru pentru aer (de pe un compresor de roti miniatura) pateste ceva manometrul daca intra ulei in el sau mai poate fi folosit la aer?


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 9 Aug 2010, 00:12
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




În mod normal nu ar trebui sä intre ulei dacä nu e spart, oricum se poate utiliza pe urmä la instalatii de aer comprimat dar NU LA OXIGEN .

Pentru a lucra comod la bordul masinii se conecteazä cu o conductä - furtun , care sä-ti permitä asezarea manometrului pe grila, sä-l poti vedea de la volan .
Grijä mare cu îmbinärile si rezistenta furtunului cä faci o baie cu ulei de toatä frumusetea biggrin.gif
Si etalonarea nu se face în mers - chiar nu e nevoie ...


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 9 Aug 2010, 00:22
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




n-am sa masor in mers doar la diferite turatii fixe (nu e nevoie sa duc manometru la volan ca pot pune pe cineva sa tina motorul turat la 2k de ex.), si am sa incerc sa mentin aceeasi temperatura a uleiului (urmarind temperatura apei) ca sa fac si masuratorile cu voltmetru pe bulb in aceleasi conditii de temperatura ca sa nu existe diferenta sesizabila de vascozitate a uleiului ceea ce poate duce la erori de masurare

singura problema care imi mai ramane e ca nu stiu cum sa conectez furtunul de aer la gaura din blocul motor blink.gif

This post has been edited by danciusergiu84: 9 Aug 2010, 00:24


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 9 Aug 2010, 09:44
Post #47


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Stabilizeaza si tensiunea la 8 V,asa vei reusi sa faci o calibrare buna.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 9 Aug 2010, 10:09
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




ms de pont rolleyes.gif


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 9 Aug 2010, 10:38
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




Cu un holender de la pompa de motorinä-filtru de ARO, SAVIEM, RABA- filetul era tot 14x1,5 ca si la T-ul unde este conectat manocontactul si bulbul.

Dacä vei calibra voltmetrul în zona motorului ar fi bine sä-i faci un bun ecranaj .


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 9 Aug 2010, 11:36
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




da, ai dreptate, mai ales ca fisele sunt pe-aproape


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 06:17
Forum Renault