Presiune de ulei, Nu urca presiunea direct cu turaþia
![]() ![]() ![]() |
Presiune de ulei, Nu urca presiunea direct cu turaþia
SHERRYF |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 27 March 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1310
tlx
1990 berlina
|
|||
ydaniel |
![]()
Post
#32
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
am mai auzit si la aro se baga ulei de transformator in motor.sfatu meu:baga un ulei adecvat.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
autom |
![]()
Post
#33
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
kindeeru56 |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
salut am si eu o problema asemanatoare sa zicem
ieri nu avea nimic adica aveam presiune si pe indicatoru cu ac(la rece peste 6 si cu motoru cald 2.5 cand acceleram urca in functie de turatie peste 4 nu se apridea martoru la relanti ) si la bec astazi cand am plecat dimineata motoru rece presiune ok cand sa incalzit surpriza sau aprins becurile si cand acceleram usor se stingeau dupa o bucata de mers se stingeau din ce in ce mai greu (turatie mai mare) seara cand am venit acasa se stgeau undeva pe la 2000-2100 RPM iam mai pus 0.5L si nimic tot nu sau stins decat peste 2000RPM. motoru are in jur de 10000 de can e facut fara probleme tehnice ulei Castrolo Magnatec pompa debit marit sonde noi bec ,ceas instalatie verificata oricum este noua ce so fi intamplat????, astept parerile voastere |
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#35
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
mai ai de gand sa postezi si la slz sau lgn ? sa stiu unde te gasesc , nerabdatorule.....
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
yo9hrb |
![]()
Post
#36
|
Membru Group: Members Posts: 148 Joined: 12 December 06 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
Dacia
MCV/Sandero
2008
- PH-10-DBV, PH-10-PAR
|
|
argon |
![]()
Post
#37
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(ydaniel @ 28 Mar 2008, 11:52) QUOTE(autom @ 28 Mar 2008, 12:34) Ai auzit gresit!!! Ulei de transfomator se baga in amortizoare iarna! Uleiu de transformator este extrem de fluid. a auzit foarte bine, se baga in motor, dar nu pe post de ulei, ci pe post de motorina, cum zice si amicu de mai sus. Eu nu doar am auzit, eu am bagat ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#38
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
motor rk total...acum 60 km...totul nou ...ulei bp visco 15w40...toate zilele aveam presiunea 6 la rece ..4 la cald la relanti...si trecea la 6 cand o acceleram...astazi surpriza la rece presiunea 2..la cald presiunea 2..la relanti presiunea 1.8 de la ce sa fie numai creste deloc?
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
ghitza |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai eu cred ca pompa in cel mia rau caz si apoi filtrul
This post has been edited by ghitza: 31 Mar 2010, 14:27 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
stie cineva ce tensiuni se obtin de la sonda presiune ulei (intre + si sonda) pentru diferite valori de presiune (ex. 1, 2, 4 bari)?
ideea e ca vreau sa-mi montez sonda si ca sa nu mai dau banii pe ceas indicator de presiune, ca oricum nu e loc de el pe nicaieri, voi monta in consola un mic indicator analogic (voltmetru) dar nu stiu cum sa interpretez tensiunile date de sonda ca sa pot face calibrarea (adica sa stiu de ex. la ce tensiune am 2 bari) |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
rusu_i |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 27 May 07 From: Timisoara ![]() |
salut. am si eu o problema cu presiunea uleiului. la rece sta acul la maxim, dar la cald in relanti presiunea scade pana la a 2-a linie a indicatorului (prima liniuta de jos e cea rosie), iar in mers indicatorul sta intre linia 2 si 3, mai mult nu urca chiar daca duc motorul si in 4000 ture.
presiune_ulei.JPG ( Size: 5.22k ) Number of downloads: 386 m-am pus sa-i fac RK-ul la motor pentru ca papa in ultimul timp si 1 litru de ulei la 100 KM si am desfacut pompa de ulei sa vad starea arcului si a bilei. apoi am imersat pompa intr-un vas cu ulei de motor, apoi am invartit de ax - da un jet puternic de ulei. apoi am astupat locul pe unde iese uleiul si am invartit din nou de ax - aproape ca nu-l pot invarti, dar daca fac o priza buna cu un mox reusesc cu greu sa invart incet de ax. am mai observat ca se prelinge putin ulei (cateva picaturi) pe langa ax atunci cand astup gaura si incerc sa invart. o fi pompa defecta? sau e normal sa apara putin ulei cand astup iesirea si invart de ax (ma gandesc ca e normal deoarece acolo nu exista o garnitura ceva, sau un simering)? |
--------------------
FORD
FIESTA V 1.25 + GPL BRC SQ24.11
2008
- TM-..-...
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Acolo la ax nu e o inchidere perfecta.Consumul de 1 l/100km e enorm.Daca la asemenea motor mai tinea ceva presiune,pompa de ulei va face sigur fata dupa RK bine facuta.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(danciusergiu84 @ 7 Aug 2010, 01:55) stie cineva ce tensiuni se obtin de la sonda presiune ulei (intre + si sonda) pentru diferite valori de presiune (ex. 1, 2, 4 bari)? ideea e ca vreau sa-mi montez sonda si ca sa nu mai dau banii pe ceas indicator de presiune, ca oricum nu e loc de el pe nicaieri, voi monta in consola un mic indicator analogic (voltmetru) dar nu stiu cum sa interpretez tensiunile date de sonda ca sa pot face calibrarea (adica sa stiu de ex. la ce tensiune am 2 bari) Conectezi in locul bulbului ( ca sa nu mai pui alt teu , numai pentru etalonare ! ) un manometru normal si vezi presiunile exacte la diferite regimuri - motor rece , cald ,relanti, turat - si calibrezi voltmetrul . Dar vei avea erori cu gramada ( baterie descarcata , incarcatä complet , caderi de tensiune functie de consumatori conectati ...). Bordul de Golf avea un stabilizator ptr. atenuarea-eliminarea acestor erori . E complicat , dar nu imposibil . |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
daca folosesc un manometru pentru aer (de pe un compresor de roti miniatura) pateste ceva manometrul daca intra ulei in el sau mai poate fi folosit la aer?
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
În mod normal nu ar trebui sä intre ulei dacä nu e spart, oricum se poate utiliza pe urmä la instalatii de aer comprimat dar NU LA OXIGEN .
Pentru a lucra comod la bordul masinii se conecteazä cu o conductä - furtun , care sä-ti permitä asezarea manometrului pe grila, sä-l poti vedea de la volan . Grijä mare cu îmbinärile si rezistenta furtunului cä faci o baie cu ulei de toatä frumusetea ![]() Si etalonarea nu se face în mers - chiar nu e nevoie ... |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
n-am sa masor in mers doar la diferite turatii fixe (nu e nevoie sa duc manometru la volan ca pot pune pe cineva sa tina motorul turat la 2k de ex.), si am sa incerc sa mentin aceeasi temperatura a uleiului (urmarind temperatura apei) ca sa fac si masuratorile cu voltmetru pe bulb in aceleasi conditii de temperatura ca sa nu existe diferenta sesizabila de vascozitate a uleiului ceea ce poate duce la erori de masurare
singura problema care imi mai ramane e ca nu stiu cum sa conectez furtunul de aer la gaura din blocul motor ![]() This post has been edited by danciusergiu84: 9 Aug 2010, 00:24 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#47
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Stabilizeaza si tensiunea la 8 V,asa vei reusi sa faci o calibrare buna.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
ms de pont
![]() |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
Cu un holender de la pompa de motorinä-filtru de ARO, SAVIEM, RABA- filetul era tot 14x1,5 ca si la T-ul unde este conectat manocontactul si bulbul.
Dacä vei calibra voltmetrul în zona motorului ar fi bine sä-i faci un bun ecranaj . |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
da, ai dreptate, mai ales ca fisele sunt pe-aproape
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 06:17 |