Presiune greșită citită de presostat ac
![]() ![]() ![]() |
Presiune greșită citită de presostat ac
kommodore_ss |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 26 July 17 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#2
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.359 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
ecu defectsau vreo problema pe cablaj
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#3
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Citea 30bar cand? Tot timpul, chiar si oprit?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
kommodore_ss |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 26 July 17 ![]() |
Asta mi s a spus și mie la service. Calculator sau cabluri. Am și avut o problema cu cablul de la servodirecție. A făcut un scurt și l am schimbat. Și poate nu are legătură dar radioul are semnal cam prost. Parca sensibil la contact sau încărcare usb.
La ce te referi oprit? |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#5
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Adica are variatii? Motor pornit/oprit, ac oprit/pornit (cand cupleaza).
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
kommodore_ss |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 26 July 17 ![]() |
Au testat doar cu motorul pornit. Fluctua puțin la 30 bari.
Cu presostatul scos citea 0 bari. Atât au verificat 7 Jun 2018, 14:48: Aveți vreo idee? Nu știu unde să mă duc. Cred că mă duc să pună presostatu la loc . Macar așa merge din când în când aerul. Dar ventilatorul se va învârti non stop This post has been edited by kommodore_ss: 7 Jun 2018, 14:48 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#7
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Referitor la gmv, merge doar pe treapta 2?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
kommodore_ss |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 26 July 17 ![]() |
Cred că da. Se invarte destul de repede
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
kommodore_ss |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 26 July 17 ![]() |
Am pus presostatul la loc fara sa mai umblu pe la cabluri sau ecu. Se pare că ventilatorul nu mai merge non stop și aerul porneste cam când apăsați butonul. Îl las așa si cu asta basta.
This post has been edited by kommodore_ss: 11 Jun 2018, 12:32 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
mandgeo |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 289 Joined: 9 April 07 From: Bucuresti ![]() |
Hai ca ma bag si eu in topicul asta. Problema mea seamana cu a lui kommodore_ss.
Ce se intampla? Porneste aiurea GMV-ul (parca asa ii zice ventilatorului care raceste motorul). Am gasit eroare senzor presiune AC. La fel ca in cazul lui kommodore_ss, presiunea este ~30 bar, zero sau normal. Aceleasi fluctuatii le am si cu motorul oprit. Din cate am verificat, la pornire, cand totul este mai rece, arata presiunea normala. Pe masura ce se incalzeste una alta pe acolo, presiunea incepe sa sara din zero in 30 si tot asa. Daca misc firele care merg la ECU, mai ales mufa de jos, se simte schimbare. Daca lovesc ECU, se simte schimbare. Am verificat (pe dioda, cu piuitoarea) cablurile de la senzorul de presiune la ECU si, la rece, nu da semne ca ar fi intrerupt. O fi mai relevant pe ohm-metru? Bineinteles ca banuiesc un contact imperfect, dar unde? Prin mufe am dat cu alcool izopropilic. As desface ECU, ca sa ii refac lipiturile. Am vazut ca se poate da jos capacul de plastic, si as avea acces la unele contacte. Se poate desface mai departe, ca sa am acces si la cealalta parte a placii? Daca nu cumva are cineva vreaun sfat salvator in legatura cu cablurile... si desfacerea ECU nu da rezultate...ce variante de inlocuire a ECU am? |
--------------------
Dacia
Logan ABS+
2007 / 1.5 dci / euro 4 / 90 cp (TCM Tuned)
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#11
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.359 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
de origine si dublezi valoarea masinii, sau Sh si immo off .
Nu cred ca are nimeni bula de cristal sa vada unde ai tu cablajul intrerupt. Da cu un spray de contacte adevarat, nu alcoolul vietii.? |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
mandgeo |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 289 Joined: 9 April 07 From: Bucuresti ![]() |
Mi-am facut curaj si l-am desfacut. Am refacut lipiturile si acum imi citeste normal parametrii.
Problema e ca imi citeste normal si parametrii de functionare ai EGR-ului, care probabil ca a fost dezactivat cu ocazia cip tuningului facut acum multi ani. Probabil ca pana acum acele contacte imperfecte dadeau calculatorului impresia ca egr-ul deschide/inchide...sau poate l-am reparat pe o parte si stricat pe alta. ![]() Concluzia e... sa-l ia dracu de cip tuning. Vreo sursa convenabila si de incredere pentru un set de calculatoare sau un ecu cu immo off??? |
--------------------
Dacia
Logan ABS+
2007 / 1.5 dci / euro 4 / 90 cp (TCM Tuned)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 05:18 |