Presiune pneuri
Presiune pneuri
Liviumac |
31 Jul 2003, 13:12
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 148 Joined: 4 May 03 From: Bucuresti |
|
||
-------------------- |
|||
31 Jul 2003, 13:13
Post
#2
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) |
Ai un por undeva (lipitura de la janta/cauciuc - f. posibil).
|
-------------------- |
|
Liviumac |
31 Jul 2003, 13:17
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 148 Joined: 4 May 03 From: Bucuresti |
QUOTE Ai un por undeva (lipitura de la janta/cauciuc - f. posibil). si ce fac? ma duc la garantie sau sunt pe cont propriu? |
-------------------- |
|
i96nds |
31 Jul 2003, 13:18
Post
#4
|
Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti |
Si eu am avut aceeasi senzatie, ca se desumfla rotile. Eu am Scala si mereu mi se pare ca roata stanga fata e cam moale. Insa cand merg si verific presiunea e OK. Am vrut sa merg la dealer chiar a doua zi sa ii zic ca am por. Ce sa mai zic.... Oricum eu cred ca cauciucurile 165/65R14 trebuie umflate la o alta presiune decat cele 165/70R13.... Volumul de aer e mai mic si se comporta altfel. Insa nu am aflat cum trebuie sa fie.
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
sstanescu |
31 Jul 2003, 13:35
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti |
Daca chiar va deranjeaza sa mai bagati nitel o data pe luna (oricum se recomanda parca intervale regulate de verificare presiune), puneti-i pe baieti sa descalte janta si sa puna din nou cauciucul. Multi mi-au spus ca carmazul ala de etansare e de proasta calitate si pierde pe langa janta. Eu nu cred ca e grav ca scapa asa de putin. Pana la urma tot colectam un cui, o tabla de la linia de tramvai, ceva. Eu mi-am taiat un cauciuc pe talon in prima luna de cand am luat masina. Pe Stefan cel Mare cel din fata mea a sarit brusc de pe banda, am vazut o tabla si am tras si eu de volan, am salvat fata insa mi s-a taiat pe spate. Au facut-o la vulcanizare si ca rezerva tine, insa ala nu mai e cauciuc de mers pe sosea cu el. Tot in spate imi scapa ceva mai mult pe langa un cui zdravan. Se face si ala, insa n-am avut timp. Deci zic ca sunt chestii mai grave decat un amarat de por.
|
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC
|
|
31 Jul 2003, 13:38
Post
#6
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) |
Nu stiu daca rezolvi ceva la garantie. Oprestete la o vulcanizare si spunele la baieti ca-ti scade presiunea c-am ... in nu stiu ce timp si o sa-ti verifice ei rotile.
Ref. umflarea rotilor gasiti scris in cartea tehnica la cat trebuie sa le umflati. Eu merg cu 2Atm la 165/70 R13. Un prieten taximetrist cu o berlina merge 2,2Atm. Un alt prieten cu Clio Symbol 175/70 R14 tot 2Atm. Chiar cei de la vulcanizare nu recomanda mai mult de 2,1Atm. Fiecare este pe banii lui - cauciucuri moi pot insemna jenti indoite, directie varza, ...; cauciucuri beton pot insemna doar directie varza. Totul depinde si de viteza cu care iei o groapa, daca pui frana in groapa, ... |
-------------------- |
|
bogdan_o |
31 Jul 2003, 22:42
Post
#7
|
om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti |
Cauciucurile beton mai inseamna si franare varza si daca se tine cont ca tabla e foarte foarte subtire... In plus vara e crima sa umfli prea tare rotile mai ales daca si masina e incarcata. Bubuie. Eu am patit-o pe Calea Giulesti cu un break, cauciucuri Debica de 7-8 luni, presiune 2.1 fata. Mi-a explodat cauciucul dreapta fata. Norocul meu este ca mergeam pe Giulesti unde, oricat ai vrea, de la un punct nu poti merge cu mai mult de 30 km/h ca iti rupi masina. Inafara de scut indoit si de sperietura nu am patit nimic. Nici acum nu imi vine sa cred ca tubeless-urile pot exploda. Dar s-a intamplat si Debica sunt oricum mai bune ca Montana deci, atentie mare la presiune. 2.0 bari ajung vara.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
BBC |
1 Aug 2003, 11:03
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 24 May 02 From: Brasov |
Acel cauciuc avea un defect de fabricatie.
|
--------------------
VW
4 roti / 5 usi
- Bogdan
|
|
MBZ |
1 Aug 2003, 13:28
Post
#9
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 484 Joined: 27 November 03 |
QUOTE Acel cauciuc avea un defect de fabricatie. corect eu am 2.1F/2.2R conf spec anvelopelor 175/70*13 Pirelli Euro 2500 daca ai 1.9 si chiar 2 pe fata fac galagie si stau si lasate |
-------------------- |
|
klaus |
1 Aug 2003, 13:56
Post
#10
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
Subscriu la parerea lui BBC ca acel cauciuc era defect.
Presiune mare e de la 3 atm. la deal, nu la 2,1. Poti merge linistit de ex cu 2.5, mai ales daca esti incarcat la capacitate maxima. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
FXX |
3 Aug 2003, 06:44
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 3 August 03 |
Pe Montana 165/70/13' scrie 2,4 bar la vreo 500 kg pe pneu.Eu am mers cu berlina cu 3 bar, da nu va sfatuiesc.
|
-------------------- |
|
SGN_1310 |
3 Aug 2003, 07:40
Post
#12
|
sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA |
Eu am pneuri Montana 165/75/R13 pe fata shi Matador pe spate. Nu ma intrebati de ce asha, pt ca asha am luat'o(mana a doua :? ). De curand am fost la vulcanizare shi am bagat 2.1 atm pe toate 4. Pe spate era oki, insa pe fata aveam impresia ca merg cu compactorul, se simtea fiecare groapa, fiecare damb, fiecare piatra. Solutia a fost sa scad la 1,9-2.0. Diferenta e destul de mare chiar daca e vb'a de 0.1 atm. Daca vreti confort, mai degraba scadeti presiunea la limita, niste cauciucuri cu presiune mare deranjeaza mult shi solicita mai mult masina.
Parerea mea! |
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
BBC |
3 Aug 2003, 12:01
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 24 May 02 From: Brasov |
Presiunea se masoara la rece. Daca iti umfli rotile la vulcanizare, presiunea indicata nu este cea corecta.
|
--------------------
VW
4 roti / 5 usi
- Bogdan
|
|
Wolfmark |
3 Aug 2003, 14:34
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 642 Joined: 24 March 03 |
QUOTE Si eu am avut aceeasi senzatie, ca se desumfla rotile. Eu am Scala si mereu mi se pare ca roata stanga fata e cam moale. Insa cand merg si verific presiunea e OK. Am vrut sa merg la dealer chiar a doua zi sa ii zic ca am por. Ce sa mai zic.... Oricum eu cred ca cauciucurile 165/65R14 trebuie umflate la o alta presiune decat cele 165/70R13.... Volumul de aer e mai mic si se comporta altfel. Insa nu am aflat cum trebuie sa fie. Nu scrie pe usa stanga fatza ce presiune trebuie sa ai? Parca 2.0 la toate... |
--------------------
DACIA
Solenza Scala
2003
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd September 2024 - 10:58 |