Problema indicator nivel benzina, Imi indica mereu rezervor plin
![]() ![]() ![]() |
Problema indicator nivel benzina, Imi indica mereu rezervor plin
Dinica Mihnea |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 23 July 15 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Dacia 1300
1975
- DJ 06 CGF
|
|||
maho |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.220 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Dac-ar fi plutitorul (de obicei fisurat si cu benzina in el, altceva nu prea se intampla la el), ti-ar indica in bord ca-i mai gol rezervorul (plutitorul fiind partial scufundat) chiar si cand ai rezervorul plin. Asa, inclin sa cred ca nu-ti functioneaza parghia pe care-i pus plutitorul (intepenita sau ruginita...). Scoate sonda cu totul si incearca sa curati/degripezi parghia; daca nici asa nu se rezolva... alta sonda (cu un fir; daca-i pui ceas de benzina separat, iti trebuie sonda cu doua fire).
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Dinica Mihnea |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 23 July 15 ![]() |
Am inteles, in weekend (sau daca ajung mai devreme) cumpar un plutitor ca sa fie (e sub 5 lei) si incerc ce mi-ai recomandat... pt ceasul suplimentar nu pot sa mai trag un cablu din firul deja existent de la sonda?
|
--------------------
Dacia
Dacia 1300
1975
- DJ 06 CGF
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Nu poti sa tragi fir de la sonda aia pentru doua ceasuri pentru ca nu iti va indica nici unul corect. Sonda cu doua fire degeaba pui,la aia cu doua fire unul e pentru ceas,celalalt iti aprinde becul care iti indica ca ramai fara combustibil. Da sonda jos,desfa-o si vezi daca o mai poti repara. O dai cu degripant pe la lagarele unde se misca tija plutitorului si vezi in ce stare e varful care se misca peste spirele la rezistenta aia infasurata. Deasemenea,vezi sa nu ai scurt intre spire. Nu lua plutitor ca il iei degeaba,cum spunea si Maho mai sus,daca era ala spart iti indica nivel minim,nu maxim. Inainte sa o remontezi sa o probezi scoasa din rezervor. Vezi ca trebuie sa faci masa la caroserie cu corpul sondei cand o probezi,altfel nu va indica nimic.
This post has been edited by sebymesteru: 13 Oct 2015, 12:54 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
dstdan |
![]()
Post
#5
|
![]() Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team Group: Members Posts: 343 Joined: 6 November 13 From: Mures autoservice Team DST Dan ![]() |
daca nu su nu,pana la urma iei un ansamblu sonda indicator/plutitor complet, vreo 23 lei, in cel mai rau caz.
Mergi pe ce au zis antevorbitorii mei. |
--------------------
Dacia,Renault,VW -
1310, Megan, Tiguan
1997, 2003, 2008
- TAM Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team |
|
Dinica Mihnea |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 23 July 15 ![]() |
Ok, deci plutitorul era 1-4 inundat cu benzina, ciudat fiind faptul ca nu avea gauri prin care sa iasa macar aerul... Am facut in fund o gaura cu un ac, am scos benzina si dupa am topit cu letconul plasticul in jur ca sa il "resigilez". Parghia parea ok, se misca usor, dar m-m gandit ca ar merge curatata... Cand am desfacut-o surpriza! Contactul electric era distrus, noroc ca nu a facut scanteie pana acum
![]() |
--------------------
Dacia
Dacia 1300
1975
- DJ 06 CGF
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd May 2025 - 06:01 |