Probleme Gaz, La cald nu mai porneste
![]() ![]() ![]() |
Probleme Gaz, La cald nu mai porneste
dogaruiulica |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 22 March 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
nova gt
1998
|
|||
nicuviv |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 31 January 10 ![]() |
si la mine e aceeasi problema, numai ca mie nici dimineata nu porneste am incercat si eu toate posibilitatile si nu reusesc sa ii fac nimic.cand am luat masina era instalatia destul de veche dar pornea la sfert iarna mai ales cand era geru mai tare dimineata ea pornea insa acum cand este si cald nu vrea sa porneasca.sper sa ne ajute cineva si pe noi
![]() This post has been edited by bucatzel: 3 May 2011, 22:49 |
--------------------
dacia
nova
1995
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Nu m-am prea inviirtit prin jurlul gpl-ului, dar un prieten de-al meu a avut exact aceeasi problema, si tot electrovalva aia minune a fost cauza. Din cate tin minte (au trecut vreo 3 ani) a trebuit s-o schimbe.
Apropo, aveti si voi un pic mai multa atentie la modul cum scrieti. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
reglati gazul dupa metodele de pe forum
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
QUOTE(dogaruiulica @ 3 May 2011, 20:37) Hristos a inviat . Cer ajutorul celor care se pricep si celor care au patit ceia ce voi relata mai jos.Am o instalatie gpl lovato si are niste simptome foarte ciudate , dimineata porneste foarte frumos dupa ce se incalzeste si o opresc si o las 10 minute nu mai porneste( porneste se opreste ) pana nu o trec pe benzina nu porneste . Am fost cu ea si la meserias si am schimbat membranele la plaman si tot asa face , la meserias merge ajung acasa numai merge , meseriasul a zis ca e posibil sa fie vreo electrovalva , am verificat firele la ele si este in regula . Poate cu ajutorul d-astra o rezolv. Cu tot respectul pentru D-astra. tot la electrovalva. dute la un meserias sa ti-o desfaca sa ti-o curete ca inauntru vei gasi pilitura de fier. si pentru ca tot umbli acolo, inlocuieste si sita aia. Eu am curatat acel filtru acum 4 luni, am mai facut 3000km si aseara l-am curatat iar si am gasit iar pilitura de fier.acum motorul merge bine. ![]() |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
ghitza |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Eu cred ca este ceva de la aprindere daca zic ca face figuri numai dupa ce se incalzeste ,deci ceva nu mai luycreaza bine la CALD
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Virusux |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 22 January 10 ![]() |
Sal.La cald vaporizatorul vaporizeaza gazul si ineaca motorul .duceti-va la un specialist sau la cineva care stie sa regleze motorul.Nu va bagati nasul ca riscati sa nu va mai porneasca.Stima
|
--------------------
Dacia NOVA
GT
1998
- BR 05 GLM
|
|
dogaruiulica |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 22 March 09 ![]() |
Cer scuze pentru intarzierea raspunsurilor,incerc sa raspund la toti. Am reglat gazul si pe Analizar(sau cum se mai numeste) , am pus filtru nou , am verificat toate firele de contact de la electrovalve dar mai departe nu mai stiu. Porneste frumos , merge frumos, se opreste frumos, o opresc, daca o pornesc in 5 min porneste la relantiu la sfert, daca o las mai mult de 10min porneste si se opreste daca porneste merge de parca merge in trei pistoane , daca incerci sa o turezi se opreste, daca o lasi merge putin si se opreste , pana nu o treci pe benzina nu vrea, am observat ca si daca o las mai mult la relantiu face figuri , sau in mers cateodata nu trece pe gaz , odata ce a trecut pe gaz merge . Cu scuzele eventualelor greseli de ortografie va urez Sanatate la toti |
--------------------
dacia
nova gt
1998
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
me gandesc sa nu fie la tine problema cu relantiul pe gaz(debit prea mic, sau prea mare)iar atunci cand accelerezi brusc iti moare motorul(debit furtun)
|
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
lasa reglajele in service(daca iti stabilesc ralantiul din tensionarea membranei e clar), regleaza cu mana ta, daca nu stii te ajutam, pune poze cu vaporizatorul
tine cont ca gazul e mai sensibil la calitatea aprinderii decat benzina, deci sa ai avans corect si scanteie puternica |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
dogaruiulica |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 22 March 09 ![]() |
[quote=krapcarasu,7 May 2011, 20:34]
lasa reglajele in service(daca iti stabilesc ralantiul din tensionarea membranei e clar), regleaza cu mana ta, daca nu stii te ajutam, pune poze cu vaporizatorul tine cont ca gazul e mai sensibil la calitatea aprinderii decat benzina, deci sa ai avans corect si scanteie puternica Reglajele sunt facute in service nu sunt un afon dar daca nu-mi iese ceva las pe altii care se pricep mai bine ca mine, si daca tot am mers la service si au schimbat ei membranele si filtru am zis sa o termine ei, dar acolo a mers, si cand am ajuns acasa si am lasat-o putin mai mult iar nu a mai pornit.Am m-ai observat ceva, nu sunt sigur dar vreau sa ma conving, cand nu mai porneste pe gaz si o pornesc pe benzina parca isi schimba mersul si pe benzina cand accelerezi se ingatuie. Poate fi ceva din jiglerul de aer al carburatorului ( dublu corp) ? Am un carburator de rezerva si am sa-l schimb sa vedem daca tot asa face Cu respect |
--------------------
dacia
nova gt
1998
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
eu nu cred ca tie nu ti-ar iesi mai bine reglajul, repet ,in servis-uri au prostul obicei de a stabili turatia de mers in gol din surubul de reglaj al membranei si strang la maxim pe cel din care ar trebui reglat, de aici tot felul de probleme
Ar fi mai bine sa adaptezi un monocorp si sa dai gazul prin stut, nu prin flansa |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
dogaruiulica |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 22 March 09 ![]() |
Monocorp am avut si l-am schimbat din cauza RAR-ului . Reglajul la gaz nu stiu cum la reglat dar stiu ca surupul de pe plaman este desfacut aproape la maxim,
|
--------------------
dacia
nova gt
1998
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
daca e deschis asa tare , la cea mai mica deschidere a clapetei de acceleratie membrana da gaz la maxim ;
electrovalva de pe vaporizator nu inchide complet si descrca gazul din filtru in admisie; daca lasi monocorpul si adaptezi filtrul de aer original nu ai treaba cu rar-ul |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:42 |