Probleme Logan 1.6 16v
![]() ![]() ![]() |
Probleme Logan 1.6 16v
cornel_prestige |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 21 December 09 From: Târgoviște ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1.6 16v
2007 Prestige
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Descrie te rog manevrele pe care le faci pentru pornirea motorului.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Serje |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Ce sa descrie? Cum i-o furat relantiul lu' draivaru?
![]() |
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
tuneam |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 1 March 04 From: Bucuresti ![]() |
e mototrasul pas cu pas. Curatare/recalibrare si daca nu, schimbare
|
--------------------
Renault/Ford
Clio IV
2014
- bucuresti
|
|
cornel_prestige |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 21 December 09 From: Târgoviște ![]() |
Ca să-i răspund lui Cătălin, manevrele de pornire sunt cele (cred eu standard) normale, mașina scoasă din viteză, ambreiajul călcat, pun contactul fără să accelerez, motorul pornește la sfert de cheie dar mă confrunt cu problema prezentată anterior.
Mulțumesc tuneam pentru ajutor. This post has been edited by cornel_prestige: 28 Dec 2009, 18:15 |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 16v
2007 Prestige
|
|
danyel |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 4 July 05 ![]() |
Din cate stiu eu, asta este functionarea normala a motorului. Se numeste "soc automat" functie ce era prezenta si la modelele vechi de Dacia, fara calculator de injectie, sub forma unui "buton"' de care trageai pentru a asigura o pornire mai usoara pe timpul iernii; dupa ce motorul pornea si se incalzea, "butonul trebuia impins pentru a aduce turatia de relanti la normal.
|
--------------------
Dacia
SuperNova
- B 10 CLI
|
|
vijelie |
![]()
Post
#7
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Poti posta o poza cu acea turatie de 200 rpm ?
This post has been edited by vijelie: 28 Dec 2009, 19:07 |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
adiya |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#9
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Nu ajunge la 200 rpm, ci fluctueaza +/-200 rpm in jurul a 2000rpm.
Probabil te gandeai ca nu stie sa citeasca turometrul, am mai vazut gramada de cazuri de persoane care nu realizau ca turometrul la Logan nu porneste de la 0 ![]() Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
bossake |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 521 Joined: 6 December 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(danyel @ 28 Dec 2009, 18:45) Din cate stiu eu, asta este functionarea normala a motorului. Se numeste "soc automat" functie ce era prezenta si la modelele vechi de Dacia, Clar nu e normal sa fie la ~2000 pana se incalzeste motorul. La mine cu aceeasi motorizare, relantiul nu trece de 1500 nici in primele secunde de la pornire, iar in primele secunde pana se incalzeste e undeva putin sub 1000. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Prestige 1.6 16v
- B 21 xxx
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#11
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
TazManiac |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 16 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Ba scrie fix invers, cum ca trebuie calcat.
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1.5 dci iunie 2007 ex. DSN Confort 2002
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#13
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pleaca mai repede cu el calcat, ca nu mai agiti si ulei prin cutie.
Vezi cu motorasul ala pas cu pas cum s-a zis si mai sus. In plus, la un test cu CLIP-ul se vede repde daca consemnul de ralanti e mult mai mic decat turatia efectiva. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
gabylzr |
![]()
Post
#14
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 598 Joined: 7 October 06 From: MANGALIA ![]() |
Unde dracu scrie ca trebuie calacat ca eu nu am vazut.
|
--------------------
Skoda Octavia 2,
ex logan laureate 1,5 dci/2006
1,6/2005
- CT------ Forza Steaua
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
nu trebuie calcat dar cand e foarte frig si uleiul in cutie e vascos tare e clar ca ajuta daca decuplezi cutia de motor
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
cornel_prestige |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 21 December 09 From: Târgoviște ![]() |
Acum că s-a mai încălzit afară pornește cât de cât normal, adică se duce turația undeva pe la 1500 rpm fără să mai fluctueze.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.6 16v
2007 Prestige
|
|
cornel_prestige |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 21 December 09 From: Târgoviște ![]() |
Loganul are cumva ceva de genul sondă de temperatură, (nu aceea care măsoară temperatura apei), că m-a disperat la frig (-7), șocul automat îmi duce turația la 3000 rpm timp de 5-10 secunde, după care scade la 1600 rpm și fluctuează acolo până se încălzește motorul, după care numai are nimic, nu pățește nimic motorul că pornește din prima la turația asta ? când este cald pornește normal.
This post has been edited by cornel_prestige: 5 Jan 2010, 22:51 |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 16v
2007 Prestige
|
|
horia1983 |
![]()
Post
#18
|
![]() Romb addict Group: Members Posts: 3.231 Joined: 4 January 07 From: Craiova ![]() |
QUOTE(cornel_prestige @ 5 Jan 2010, 22:51) Loganul are cumva ceva de genul sondă de temperatură, (nu aceea care măsoară temperatura apei), că m-a disperat la frig (-7), șocul automat îmi duce turația la 3000 rpm timp de 5-10 secunde, după care scade la 1600 rpm și fluctuează acolo până se încălzește motorul, după care numai are nimic, nu pățește nimic motorul că pornește din prima la turația asta ? când este cald pornește normal. Vezi ca poate sa fie si de la garniturile de la corp clapeta sau de la garniturile de la galeria de admisie. Ca sa verifici, la rece scoti furtunul ala gros de cauciuc care intra in motorasul pas cu pas si il obturezi cu degetul, astfel motorul nu mai trage aer decat prin admisie. Daca se opreste inseamna ca admisia ta este etansa si deci problema este de la motoras. Daca nu se opreste, verifica garniturile de la admisie.... Daca ar fi defecta sonda de temperatura turatia ta de relanti nu ar trebui sa depaseasca 1500 ture la rece, problema ta e ca motorul tau primeste prea mult aer la rece si trebuie sa vezi care e cauza, eu zic ca nu e si motorasul pas cu pas, ar face si la cald la fel daca ar fi de la el. Dar garniturile se comprima la rece iar apoi cand se mai incalzeste un pic isi revin. This post has been edited by horia1983: 1 Feb 2010, 01:01 |
--------------------
Renault
Safrane V6 biturbo Hartge/Irmisher
visele umede s-au implinit
- BH 0286 BM R19 Chamade prima dragoste, Safrane iubirea implinita, Yamaha R1 nirvana
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:21 |