Probleme ambreiaj in viteza 1
Probleme ambreiaj in viteza 1
florinalexandru |
19 Jan 2017, 17:17
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 19 January 17 |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 2 DCI 90cp
2014
|
|||
torquemada |
19 Jan 2017, 18:33
Post
#2
|
torquemada Group: Members Posts: 1.892 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti |
Ambreiajul care tremură la frig sau cald la plecarea de pe loc e problemă cunoscută la X52(Logan II) dCi75/90 dar nerecunoscută oficial - dacă se schimbă ambreiajul cu unul oem (luk) sunt 75% șanse să reapară.
Comanda ambreiajului la X52 e hidraulică, cu lichid din vasul lichid de frână(trebuie să fie la nivel maxim) . Mașina a avut doar 3 ani de garanție? This post has been edited by torquemada: 19 Jan 2017, 18:35 |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
florinalexandru |
19 Jan 2017, 19:27
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 19 January 17 |
Salut, si in primul rand multumesc pentru raspuns.
Masina avea 3 ani doar garantie. Am vazut ca spui tremurare la frig sau cald. Vrei sa spui ca sunt masini care tremura la cald, si la altele (tot logan, bineinteles) la frig? Adica depinde "cum iti pica"? Mie ceea ce mi se pare ciudat, e ca a inceput sa faca asa pe la vreo 27.000km aprox. Si masina face 80% autostrada si 20% oras. Si bineinteles a fost condusa in cele mai bune conditii, spre exemplu ceea ce e legat de ambreiaj, il apas doar cat trebuie sa schimb viteza, nu stau cu el apasat, nu l-am incins, etc. M-am uitat la lichidul de frana, si este putin mai jos decat maxim (nu am schimbat placutele de frana pana acum). Daca-l umplu pana la max. o sa am probleme cand pun placute noi. Ceea ce ma ingrojoreaza, este faptul ca nu cumva sa fie vreun defect din fabrica si sa fi aparut acum, sau de la zmuciturile care le da sa se strice vreo piesa (cutie viteze, paliere, capete de bara, samd). Are ceva daca il las asa? Am intentia sa dureze minim 200.000km in conditiile acestea de rulare. Exista vreo recomandare legat de conducerea masinii sub aceste probleme? Mersi |
--------------------
Dacia
Logan 2 DCI 90cp
2014
|
|
torquemada |
19 Jan 2017, 19:52
Post
#4
|
torquemada Group: Members Posts: 1.892 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti |
Da.
Nu contează, materialul e problema. Plăcuțele de frâna au fost schimbate / verificate? minim 7,5mm grosime. Să nu fie pe minim/sub minim. Doar ambreiaj/placă de presiune. p.s. Problema e mai expusă pe forumul modelului, secțiunea Logan II |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
florinalexandru |
19 Jan 2017, 23:16
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 19 January 17 |
Salut din nou. Adevarul e ca placutele de frana nu au fost schimbate, si nici macar verificate. Cand apas pedala de frana, nu se duce prea mult la fund, am mers mult pe autostrada si nu prea folosesc frana, de mult ori folosesc frana motor.
Lichidul de frana e intre min-max (cei drept, putin mai jos de nivelul max). Cand spui "Doar ambreiaj/placă de presiune.", la ce te referi, ca numai acel ansamblu se poate strica de la zmucituri, sau ca el e de vina pentru ceea ce se intampla? Ai putea sa-mi dai si mie link-ul te rog la sectiunea logan 2? L-am cautat de doua ori si nu l-am gasit. Cunosti lume care sa fi avut probleme -serioase- de la acele zmucituri/tremurari, sau e pur si simplu incomod? Mersi! EDIT: locuiesc in afara. Am sunat la renault/dacia sa vad cat ma costa sa vada care e problema. Trebuie sa dea jos ambreiajul si numai manopera e in jur de 3-400€. Schimbul de kit ambreiaj este in jur la 900€. Binainteles nu am de gand sa schimb un ambreiaj la 30.000km, si in plus ca sa-mi puna acelasi model/marca. Si i-am intrebat ce s-ar fi intamplat daca masina era in garantie. raspunsul a fost ca, masina avand 30.000km, garantia nu ar fi platit reparatia (vorbeste de 30.000km ca si cum ar fi 300.000...) si ca, in orice caz, prima data se desface ansamblu, se uita daca discul e albastrui (a fost ars) si dup-aia in functie de ce zice dacia, ar fi de plata din partea clientului in jur de 80%. e un consumabil, asa spun ei, am mai avut probleme la alta dacia cu frana spate care cand apasai scartaie. Nu conteaza ca masina era in garantie si avea 32.000km, trebuia sa platesc manopera ca frana e un consumabil (sau element care e expus la uzura din pricina soferului). This post has been edited by florinalexandru: 20 Jan 2017, 16:48 |
--------------------
Dacia
Logan 2 DCI 90cp
2014
|
|
valioglu |
15 Feb 2017, 18:32
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 |
E din categoria asa fac toate sau cel putin foarte multe. Materialul de frictiune de la discul de ambreiaj e de vina, materialele astea ecologice fac chestii din astea. Asa cum zicea colegul mai sus poti sa condici mai atent si sa incerci sa o trepidezi cat mai putin. Problema nu e doar la dacia... Daca avea volanta cu masa dubla nu se prea simtea, dar plateai o gramada de bani daca se strica. Ambreiajul nu face obiectul garantiei probabil pentru ca daca vrei cu adevarat il strici in 500 de km... Oricum, stai linistit de tinut tine la greu chiar asa cu trepidatul acela. Te poti obisnui sa schimbi astfel incat sa nu simti nimic daca vrei.
Acum franele. La 30k din cate stiu se schimba placutele fata. Poate sunt uzate. Daca ai mers asa cu ele uzate iti trebuie discuri. Ia doar pe original ambele. Daca huruie la primele pedale la rece dimineata mai ales cand e umezeala afara si dupa aceea nu mai face pot fi placutele (daca au fost schimbate) de proasta calitate dar cel mai probabil se rezolva cu curatare de tamburi. Se mai numeste desprafuire, se dau jos tamburii si se curata la interior de praful acumulat de la saboti. E treaba de 30 de minute in fata blocului... Nu are legatura in acest caz frana cu ambreiajul. This post has been edited by valioglu: 15 Feb 2017, 18:36 |
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
Victorine |
15 Feb 2017, 19:03
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.998 Joined: 20 April 05 From: Timișoara |
Si ce kit de ambreiaj recomandati daca Luk nu rezolva problema? Credeam ca OEM e Valeo, unii zic sa evitam Sachs, care in cutie are tot Valeo. Exedy e mai bun? Am aceeasi problema, Valeo OEM schimbat acum 50.000 tot cu Valeo, Logan 1. Multumesc!
This post has been edited by Victorine: 15 Feb 2017, 19:43 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
valioglu |
17 Feb 2017, 13:28
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 |
Daca face rau si la cald si la rece si crezi ca trebuie neaparat sa-l schimbi poti pune luk de la un magazin mai serios. Eu am pus luk de la daciashop la dci si nu trepideaza deloc. L-am schimbat pt ca patina dar cel original si trepida un pic la rece insa il puteam pacali. Inainte de a-l schimba oricum forteaza-l un pic cu frana de mana si patinare ambreiaj - dar nu mult. Poate a acumulat praf pe disc si isi mai revine.
|
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
torquemada |
20 Feb 2017, 17:01
Post
#9
|
torquemada Group: Members Posts: 1.892 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti |
Ambreiajul de pe Logan II dCi NU e același cu cel de pe Logan I(de unde tendința de a compara mereu Logan I cu Logan II ), în plus e același reper și clio4 și pe Megane III și IV
This post has been edited by torquemada: 20 Feb 2017, 17:01 |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
Victorine |
20 Feb 2017, 19:57
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.998 Joined: 20 April 05 From: Timișoara |
Si totusi, e interesant ca problema s-a transmis de la o generatie la alta... probabil de aici tendinta de a le compara.
La mine noul ambreiaj trepida imediat dupa schimbare, ceea ce m-a facut sa cred ca nu a fost centrat corect. Tin minte ca m-am intors la service si le-am zis ca e aiurea si nu pot pleca de pe loc fara sa zgudui masina orice as incerca. Au mai umblat la intindere si au zis ca se lasa. Acum face ocazional, la rece mai mult, m-am obisnuit sa plec mai energic si aia e. Daca vreau sa-l patinez putin dimineata cand ies din curte (sunt cativa metri, ca ies cu botul in sosea si cobor sa inchid poarta) se zgaltaie. This post has been edited by Victorine: 20 Feb 2017, 20:03 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
torquemada |
20 Feb 2017, 20:48
Post
#11
|
torquemada Group: Members Posts: 1.892 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti |
E problemă la materialul de pe discul de ambreiaj, nu de placă, centrare, etc și nu apare la toate, doar la unele, majoritatea euro5.
În plus are comandă hidraulică, deci nu ai ce regla |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
valioglu |
21 Feb 2017, 12:32
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 |
Apare la foarte multe. Eu am avut la Logan dci octombrie 2006 de 65 de cai cu cablu la comanda ambreiajului, la Logan 1.6 la Logan 1.4. Asa cum spuneam mai sus si confirma colegul Torquemada e probabil de la materialul de frictiune al discului.
In timp iti poate uza mai repede bieleta antirasturnare motor, nu e o tragedie, mergi atent cand e rece si nu o sa ai probleme. This post has been edited by valioglu: 21 Feb 2017, 12:33 |
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
roland |
21 Feb 2017, 15:39
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 |
La cat de multe? Intreb de curiozitate... Sa zicem la 400.000 cate se fabricau atunci pe an, la cate apare? Ca sa-mi fac o idee ce inseamna foarte multe.
This post has been edited by roland: 21 Feb 2017, 15:39 |
--------------------
.
.
.
|
|
valioglu |
24 Feb 2017, 19:22
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 |
Nu am de unde sa stiu, nu am acces la asemenea date. Doar ca am mers cu cel putin 25 de Loganuri din ani diferiti si motorizari diferite si doar cateva nu aveau aceasta trepidatie, mai ales la rece. Plus ca am prieteni taximetristi (nu ma ocup cu asa ceva, doar ii cunosc de multi ani pe unii dintre ei) si ei mi-au spus ca apare la foarte multe Loganuri problema. Cam asta stiu...
Eu am Loganul dci al sotiei si pe la 40k km am constatat ca trepida ambreiajul la rece. Sotia nu a stiut sa-mi spuna cand a aparut problema, probabil in timp si i s-a parut natural. La schimbarea ambreiajului la 100k (patina foarte putin discul) am schimbat si bieleta antirasturnare, care nu era foarte uzata. This post has been edited by valioglu: 24 Feb 2017, 19:28 |
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
florinalexandru |
25 Apr 2017, 01:14
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 19 January 17 |
Salut.
Dupa cateva saptamani mi-am adus aminte de postare. Mi-am dat seama ca se intampla numai cand e multa umezeala. Cand ploua rau, sau cand e mult umezeala, franele devin ciudate, dar trece imediat. Cat despre ambreiaj, n-am mai avut treaba cu el. Habar n-am ce s-o fi intamplat, sa dea dumnezeu ca toate problemele sa se rezolve ca astea, singure si dintr-o data |
--------------------
Dacia
Logan 2 DCI 90cp
2014
|
|
sobolan |
25 Apr 2017, 06:49
Post
#16
|
membru paros... Group: Members Posts: 8.235 Joined: 10 March 06 From: GL |
QUOTE(Victorine @ 20 Feb 2017, 20:57) La mine noul ambreiaj trepida imediat dupa schimbare, ceea ce m-a facut sa cred ca nu a fost centrat corect. Discul de ambreiaj se centreaza cu o priza falsa si se "retine" asa pana ce placa de presiune e fixata definitiv in cele 6 suruburi.......deci e "centrat" ,poate si descentrat dinamic tot asamblul placa+disc dar asta se observa la turatii mari in mers si se manifesta sub forma de vibratii resimtite in tot asamblul motor+cutie,poate duce la distrugerea cuzinetilor de la paliere,mai greu dar se poate.....la tine este materialul de frictiune "prost" ,nu ma mai mira nimic in ziua de azi..... QUOTE(torquemada @ 20 Feb 2017, 21:48) E problemă la materialul de pe discul de ambreiaj, nu de placă, centrare, etc și nu apare la toate, doar la unele, majoritatea euro5. This post has been edited by sobolan: 25 Apr 2017, 06:49 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
iacob_manuel |
3 Feb 2020, 10:42
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 27 May 15 |
Pfiu bine ca mai au si altii problema asta. La mine a inceput pe la 35000Km si acum face ceva mai rau , la 60000 Km. Deci ar cam fi cazul sa merg sa il schimb, eu am crezut ca are ceva probleme motorul ca prea dardaie cu tot cu volan cateodata, chiar daca schimb si la 3000rot/min. Masina e din 2015 euro 5 1.5DCi 90CP.
|
--------------------
Dacia
Sandero Stepway
2015
- B 67 NJN
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th December 2024 - 15:45 |