Probleme frana, se duce pedala la fund
![]() ![]() ![]() |
Probleme frana, se duce pedala la fund
the fast and furious |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|||
Hacker |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Nu prea ma pricep eu la ce ai tu. Dar din cate stiu eu cand se duce frana la fund in timpul franari, sar putea sa mai ai totusi ceva aer pe instalatie.
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
Alexu7 |
![]()
Post
#3
|
![]() zân Group: Members Posts: 1.695 Joined: 20 February 07 From: Europa ![]() |
si la mine tine pedala jos, dar asa a tinut mereu, cu aerisiri fara, tot asa.
in prima jumatate a cursei, se sesizeaza o franare usoara, dar daca ma pune naiba sa ma infing picioru in ea, ma da prin geam ![]() ps: s-ar putea sa fie ceva si de la rulmenti pe spate? nu da-ti cu paru intreb si io ![]() |
--------------------
DACIA POPnituita
1310 L
1998
- B6 incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
|
|
andrei041 |
![]()
Post
#4
|
![]() 2/E Group: Members Posts: 165 Joined: 28 April 07 From: Constanta ![]() |
O problema asemanatoare am si eu.
Zilele trecute am observat ca roata dreapta spate se incingea si motivul era ca frana de mana, odata actionata, nu se mai elibera la revenirea manetei in pozitia de liber. Am reusit sa scot tamburul, am readus ferodourile la pozitie initiala si am pus toate la loc. Am facut aerisirea pe la pompa de frana, insa dupa aceste operatiuni, pedala de frana tine abia cand scot piciorul prin podea. Daca insa fac jumate de pedala si abia apoi franez normal, frana tine f bine. Mentionez ca am aerisit chiar mai mult decat o faceam de obicei, deci inclin sa cred ca nu mai am aer pe instalatie. Ce alta cauza ar putea fi? Lichid nu pierd, am facut cateva ture prin cartier si am franat brusc ... nivelul de lichid de frana a ramas acelasi. Ar fi o chestie la care ma gandesc, insa nu cunosc termenii tehnici si sper sa intelegeti la ce ma refer. dupa ce am dat jos tamburul, in partea din stanga'jos se gasesc 2 parghii cu supratata cu roti dintate. Eu de acolo am reglat la maxim in stanga, ca sa pot introduce la loc tamburul, altfel era impanata frana. Trebuia cumva sa nu dau chiar la maxim parghia care vin de sus, de langa cilindru? |
--------------------
Ford
Fiesta 1.4 tdci
2008 - Ghia
|
|
BeciAcustic |
![]()
Post
#5
|
![]() BlackLine Group: Members Posts: 1.574 Joined: 29 March 08 From: Constanta ![]() |
Frana ar trebui sa tina destul de sus .... mai bine consulti un mecanic sa fi sigur... CU FRANELE NU E DE GLUMIT. La mine tine undeva f sus.....
|
--------------------
DACIA
LOGAN
2009 - LAUREATE PH2 1.6 MPI 8V
- CT - numere rosii Statii CB si Xenoane HID la preturi mici si garanti reale
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#6
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Andrei ai tamburii cu autoreglaj.Trebuie probat dinte cu dinte astfel incat distanta dintre ferodou si tambur sa fie cat mai mica insa sa nu fie nici roata infranata.Cu cat sunt mai apropiati cu atat tine mai sus.Frana de mana o reglezi cam la 7 dinti.
LE:furiosule pedala elastica inseamna aer in instalatie.Daca masina e cea din poza ai pompa dublu cu senzor icp si aerisirea o faci prin "cadere".(libera curgere). This post has been edited by Tiberiu-Andrei: 5 May 2008, 20:45 |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#7
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
ce-i senzorul icp? unde e la pompa
|
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Minel |
![]()
Post
#8
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(tzepesch @ 5 May 2008, 21:18) Uite aici ii topicul dedicat exclusiv pompei de frana cu 4 conducte cu Icp. http://www.daciaclub.ro/pompa-frana-dublu-...1-t5161-s0.html ICP -Indicator cadere presiune rolul sau este de a indica prin intermediul unui bec ,o scadere intr-un circuit (primar sau secundar )si de a creste presiunea pe franele spate in caz de pierdere presiune pe circuitul fata !!! This post has been edited by Minel: 6 May 2008, 10:22 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
ICP=Indicator CADERE Presiune.
Anunta pierderea presiunii intr-unul din circuite, fata sau spate. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
KTC |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 3 May 06 From: BUC -IF ![]() |
Pt the fast and furious:
Daca zici ca nu pierzi lichid pe nicaieri, atunci problema ta e in pompa de frana. Mai mult ca siguri garniturile de cauciuc din capatul pistonaselor sunt uzate, mancate de lichid, etc. Pt un moment (o secunda) cand apesi tare iti tine frana, dar tinand apasat fiind presiune si garniturile imperfecte iti trece lichidul inapoi, din circuitul de frana care deja e in presiune inapoi spre borcanas. Parerea mea, poate altcineva are alte idei. Si pt andrei041, bucatile alea de metal zimtate se regleaza cat sa-ti apropie ferodourile de tambur si sa-ti tina frana mai bine. Daca le-ai dat drumu sa-ti intre lejer tamburul o sa-ti tina frana undeva spre fund, sau chiar spre 0. |
--------------------
Dacia
1310
`85 (54cp)
- IF 75 KTC BMW 325i `93 (192cp) - B 95 KTC
|
|
andrei041 |
![]()
Post
#11
|
![]() 2/E Group: Members Posts: 165 Joined: 28 April 07 From: Constanta ![]() |
Da, ezac asta am facut, am slabit pana am putut introduce tamburul si se pare ca trebuia sa insist mai mult la setarile precedente.
Intre timp, cand am incercat sa fac aerisirea la roata in cauza pe la cilindrul de frana, filetul din cilindru (cel in care intra niprul) s'a dus (de fapt cand am rotit un pic de nipru, acesta a iesit direct, iar filetul interior era deja infiletat pe filetul niprului) Totul s'a rezolvat cu schimbarea cilindrului si a cablului ptr frana de mana, care era blocat pe partea dreapta. Distractia: 110 ron, insa macar acum circul fara grija franelor |
--------------------
Ford
Fiesta 1.4 tdci
2008 - Ghia
|
|
gygy |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 13 May 07 From: Iasi ;) ![]() |
Pompa de frana mai mult ca sigur.Asta am patit si eu de curand si s-a rezolvat.
|
--------------------
Mitsubishi
Colt
1.3 12v
- IS-xx-xxx
|
|
the fast and furious |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Am rezolvat-o imediat dupa ce am postat. Dupa cum spuneam acea bara mica prinsa in punte si care sta in capul repartitorului era sarita. Dupa prinderea ei pedala nu se mai duce la fund. |
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|
v_razvan_c |
![]() ![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
O intrebare: cum se face aerisirea pe la pompa de frana, la fel ca la roti... pedala- tinut apasat- slabit busan, bla bla...?
|
--------------------
-
-
-
|
|
ovidiun |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru...fara drepturi. Group: Members Posts: 39 Joined: 8 April 08 ![]() |
La pompa, pe unde pleaca conductele, are...ceva, un fel de surub care se desface cu o cheie mica ( de 8 cred). Se desface putin incat sa permita lichidului sa curga si se apasa de mai multe ori pedala. Asa am auzit ca se face. Am vazut ceva asemanator la camion Roman la debraiere care e hidraulica.
Daca gresesc , corectati-ma, doar asa mi s-a spus, nu am facut niciodata. |
--------------------
Dacia
berlina
1998 Suntem mai degraba sclavi ai propriei minti decat ai propriului destin - Roosevelt
|
|
mircea.a |
![]()
Post
#16
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Ook, am inteles, merci frumos!
![]() 22 May 2008, 00:03: ovidiun, da, stiu, dar vroiam sa vad daca operatiunea este ca si pentru busoanele rotilor... This post has been edited by v_razvan_c: 21 May 2008, 23:03 |
--------------------
-
-
-
|
|
Ionescu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 24 January 06 From: Romania ![]() |
Pompele, din cate stiu au si ele un aerisitor asemenator (cred) cu cel al etrierelor si al pistoanelor din spate de la tamburi. Intai cand se aeriseste primul ar fi acesta, ca sa fii sigur ca ai scos aerul din pompa...
|
--------------------
Dacia
Duster
2014, Benzina & GPL, 2x4, 1598cc, 73kW=105CP Traficul in Romania e Infern: Intra toti si scapa cine poate...
|
|
mircea.a |
![]()
Post
#19
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
QUOTE(Ionescu @ 22 May 2008, 06:15) Pompele, din cate stiu au si ele un aerisitor asemenator (cred) cu cel al etrierelor si al pistoanelor din spate de la tamburi. Intai cand se aeriseste primul ar fi acesta, ca sa fii sigur ca ai scos aerul din pompa... Asta e valabil pentru pompele cu trei conducte. Pentru cele cu patru am scris mai sus. This post has been edited by mircea.a: 22 May 2008, 09:45 |
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Eu am cu 3 conducte, deci mai intai aerisesc popma, apoi busoanele rotilor...
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 05:54 |