Probleme garnitura? chiuloasa?
![]() ![]() ![]() |
Probleme garnitura? chiuloasa?
Vullpee |
![]()
Post
#1
|
||
![]() LifeForSpeed Group: Members Posts: 66 Joined: 21 August 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault Megane Sedan
dCi 1.5
2007/Luxe Privilege
|
|||
brigada_diverse |
![]()
Post
#2
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
nor alb de fum....garnitura..a tras lichidul de racire in pistoane...hac..parerea mea
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
za_kristake |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
Ars garnitura de chiuloasa, apa in pistoane daca ai noroc scapi fara biele strambate. Asta vei vedea dupa ce schimbi garnitura
|
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
Vullpee |
![]()
Post
#4
|
![]() LifeForSpeed Group: Members Posts: 66 Joined: 21 August 07 ![]() |
as dori sa-mi spuneti si un pret asa cu cat as scapa cu garnitura de chiuloasa si cam cat ar costa si manopera ca idee
![]() |
--------------------
Renault Megane Sedan
dCi 1.5
2007/Luxe Privilege
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
io ma intreb (din nou) cum se pot stramba bielele daca s-a ars garnitura de chiulasa?
vulpe: o garnitura de chiulasa e cam 10 - 20 de lei si manopera pentru ea maxim 40. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#6
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
intra destula apa in piston si cand urca pistonul , apa necomprimandu-se il blocheaza si se indoaie biela.....
daca intra multa apa se opreste pana sa se stranga apa.... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Deci ati vazut practic biele indoite sau sunt doar speculatii si din auzite si citite?
Nu de alta dar e fonta biela... |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#8
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
da am vazut si destule:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#9
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
am vazut motoare cu garnituri ciupite la chiulasa si nu au patit nici pe naiba, nici cu chiulasa(sa se deformeze), nici la biele....nu s-a mers mai mult de 50 km cu ele dupa ce a aparut beleaua
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
- Biela nu e din fonta
- Apa nu intra in capul pistonului in mers, asa de multa incat sa se strambe biela, ci doar daca a fost motarul oprit, si racit. La prima cheie, daca a prins pistonul in faza de dinaintea comprimarii, si a intrat apa, electromotorul nu are atata putere sa strambe biela, ci se va opri brusc.Daca a prins apa si urmeaza faza de evacuare, o da pe toba, s.a.m.d. - Daca nu s-au lipit cuzinetii, pune alta garnitura (daca n-ai pus pana acum, si ai grija mare la centrare, ca nu e exact pe ghidaje) si porneste-l, vezi presiunea de ulei, si, pa. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
codrin_1300 |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 23 December 08 ![]() |
am si eu o intrebare ! cum iti arunca apa pe toba ? unde se intalneste lichidul de racire cu galeria de evacuare daca chiuloasa ??
pun intrebarea asta din nestiinta ! nu am mai auzit pana acum de asta ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1973
- BZ 90 CDN
|
|
Merced |
![]()
Post
#12
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Ala e condens nu e apa ce-ti arunca pe toba cateodata. Ori iti mai arunca si cu garnitura arsa, dar ti-ai da seama usor. Si eu am patit-o recent oarecum, adica cred ca am mers un pic cu borcanu' gol, de aprins becu' de temperatura nu s-a aprins, oricum nici nu cred ca merge si daca nu ridicam la misto capota sa scot niste benzina pentru cineva nici nu cred ca observam. Aveam pe fund un deget de apa, in conditiile in care imi pierde pe undeva, dar completam intre minim si maxim o data pe luna. Si in ziua aia mi s-a parut ca imi scoate un pic de fum alb, insa era si un pic racoare, asa ca nu bag mana in foc ca s-a ars garnitura. Motoru' merge la fel, uleiul era ulei, fara sa-si schimbe culoarea fara sa aiba spume sau alte chestii, apa pe care am completat-o ulterior o vad ca e apa, nu pare sa fie ulei in ea si nici nu miroase dubios a benzina si/sau ulei.
Sa stau linistit? ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
dobre |
![]()
Post
#13
|
-classic- Group: Members Posts: 425 Joined: 2 December 07 From: Severin ![]() |
am mers 1500 km de forja cu garnitura de chiulasa ciupita si nu a avut nici pe dracu, eu nu stiu ce baliverne sunt astea cu biele indoite, nu ar fi mai logic ca sa se sparga pistonul decat sa se indoie biela?
|
--------------------
Dacia
1300
1972
- GJxxSPR Dacia 1300 RAT 1972
|
|
panter1 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
nici eu nu as crede ca intra asa de multa apa acolo incat sa blocheze pistonul/rupt biela/indoit, oricum la ce temperatura e acolo in jur de 1000 de grade in capul pistonului apa aia de face abur instantaneu. si cateva picaturi alea care se duc in cilindru.. sigura problema e cand masina sta, daca intra apa mai multa in camera de ardere al vreunui cilindru trece de segmenti in jos ca are timp si ajunge in baie si dilueaza uleiul cand masina sta. daca ati mers mult cu garnitura ciupita trebuie sa schimbati si uleiul, parerea mea mai ales daca vedeti ca nivelul uleiului a crescut asa din senin
This post has been edited by panter1: 16 May 2009, 22:47 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Apa aruncata pe toba , sub forma de vapori, nu jet ca la irigatii. Ca test, se pune un colorant ( vopsea de oua) in lichidul de racire, pornesti motorul, si cu o carpa alba, tinuta la evacuare (toba) , cand e garnitura arsa intre camera de ardere si apa, se va inrosi carpa . Din capul pistonului, foarte greu trece in baie.
Nu numai 1500 poti merge, chiar si mai mult, e Dacaie, te scoate din orice necaz, celelalte te baga. Numai daca incepe sa fiarba ingrijorator, opresti aventura. Eu am mers cu un piston fara jumatate de fusta si segmentul de ungere, 5000 de km. Nu incercati.Era o moara cu ciocanele. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
micri |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
care sunt metodele de planare a chiuloasei?
si pe ce masini unelte se face planarea? se poate realiza si cu alte mijloace? |
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
nirosbogos |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 25 June 06 ![]() |
S-a corodat de tot stutzul ala de pe chiuloasa (chiar langa capacul de la culbutori).Ce varianta am ca sa-l schimb?
|
--------------------
Dacia
1410
1994
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
se inlocuieste..a trebuit sa dau chiuloasa jos ca sa am acces mai bine la stut.L'am daltuit ca altfel nu a vrut si apoi am gasit altul pe care l'am infiletat.
|
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
ionut L. |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 884 Joined: 7 February 05 From: Pitesti ![]() |
mie imi a putina apa pe la stut, am schimbat furtunasul, l-am strans bine, dar tot da... e posibil sa dea pe la filet, unde este insurubat in chiulasa?
|
--------------------
Renault
Megane 3_1.5 dci 110_2012
***Clio IV 0.9_ 2019 "Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
|
|
Minel |
![]()
Post
#20
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Nu prea are cum sa iti dea pe langa filet, filetul stutului si facut conic , tocmai pt a preintampina acest aspect !
Bafta ! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Dai un filet care iti comvine in chiulasa, filetezi si un stut de teava(de cupru), cu acelasi filet, si le imbini, cum nu se poate mai bine. Ce, trebuie neaparat original , sau la fel ca al lor? Strica daca va iesi mai bine? In pompa , mi s-a mancat cel care vine de la T-ul de aerisire. Am dat filet de M 14X1,25 si am pus o bujie, de care am sudat un stut de teava, pe diametrul interior al furtunului. Are mai mult de 10 ani.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 06:37 |