Probleme incarcare, Incarcare slaba
Probleme incarcare, Incarcare slaba
dumitrescu12 |
17 Aug 2012, 20:58
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 23 July 09 |
|
||
--------------------
Dacia
1400
1999
|
|||
sorin1983 |
17 Aug 2012, 21:04
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.611 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova |
e posibil defect si alternatorul ala... cauta altul si masoara cu voltmetrul digital(care arata ok altceva, spre exemplu baterii de telecomanda etc). nu mai lua de bun ce delireaza ala din bord.
releul de incarcare l-ai verificat? ai unul de schimb? This post has been edited by sorin1983: 17 Aug 2012, 21:05 |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
Wolfman |
17 Aug 2012, 21:06
Post
#3
|
The Fastest Group: Members Posts: 483 Joined: 9 July 04 From: Murciélagos |
Mai degraba pare a fi defect releul de incarcare... De care e, electromecanic sau electronic?
|
--------------------
Opel
MOKKA X
1.4 T 2019 "Cu stinga nici cruce nu poti sa-ti faci, daramite sa conduci o tara!" Petre Tutea
|
|
sorin1983 |
17 Aug 2012, 21:07
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.611 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova |
dupa an cred mai mult ca sigur ca e electronic... si nici nu e prea scump, uite aici exemplu:
http://www.alexbeagroup.bizoo.ro/vanzare/2...lectronic-Dacia |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
bygy007 |
17 Aug 2012, 22:10
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
si ia uita-te citamai topicul de se refera la incarcare
si o recomandare vezi alternatoru , apoi masoara releul |
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
dumitrescu12 |
18 Aug 2012, 00:07
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 23 July 09 |
Releu electronic...
Spuneti-mi cum as putea sa le verific pe fiecare in parte ...o sa incerc ce am citit in postarea data de bygy007 Orice sfat este bine primit deoarece trebuie sa ii dau neaparat de capat.Deja am nervii intinsi la maxim... This post has been edited by dumitrescu12: 18 Aug 2012, 00:20 |
--------------------
Dacia
1400
1999
|
|
mecanick_maverick |
18 Aug 2012, 00:22
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 461 Joined: 10 April 09 From: Madrid |
In raspunsul lui @bygy007 ai raspunsuri la toate întrebarile tale trecute, actuale si viitoare referitoare la sistemul de încarcare - trebuie doar sa faci click pe cuvintele underlined !
|
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
dumitrescu12 |
18 Aug 2012, 07:00
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 23 July 09 |
revin dupa masuratorile de rigoare...
|
--------------------
Dacia
1400
1999
|
|
marius100 |
18 Aug 2012, 09:51
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 18 August 12 From: Giurgiu |
Aceeasi problema am avut-o si eu acum cateva luni, am schimbat releul de incarcare, alternatorul chiar si bateria dar indica tot la fel. Atunci am luat-o pe partea de contacte electrice, am desfacut masa alternatorului (firul de cupru neizolat care merge de la alternator la caroserie) am curatat bine tabla de la caroserie, am inlociut saibele cu unele noi ca cele vechi erau cam ruginite, am pus totul la loc si problema a disparut. Iti recomand prima data sa verifici acel contact si abia dupa aia sa treci la verificarea releului de incarcare, alternatorului etc.
|
--------------------
Dacia
Berlina 1400
1997 GPL
|
|
dumitrescu12 |
18 Aug 2012, 12:29
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 23 July 09 |
Of ce zi incarcata pana in momentul de fata ... m-a rugat un prieten sa ii fac blocul de lumini la un volvo deci de a mea nu prea am avut cine stie ce timp,insa am facut niste masuratori...
Am sunat un prieten care are ceva cunostinte auto ,chiar vaste, si l-am intrebat cum pot verifica incarcarea pana sa ajunga in releu. Mi-a spus sa vin cu un plus pe "lamela" unde se prinde papul de excitatie si sa masorm, cu motorul pornit evident, iesirea de la alternator. Voltmetrul imi indica 14,20 fara nici un consumator,imediat ce am aprins farurile mi-a scazut la 11,90, masina fiind turata la 2000 rpm. Am masurat cu motorul pornit tensiunea dintre masa si borna DF de la relul, acesta indicandu-mi o tensiune de 11.90 cu mici variatii. in concluzie cred ca tot alternatorul ar fi problema daca moare pe direct in sarcina ... am dreptate? Urmeaza ca imediat ce ajung la mami la servici unde am la dispozitie sculele necesare sa demontez alternatorul sa verific diodele... Intrebare: se pot arde diodele instantaneu de cum pun alternatorul pe masina ? Sa am vreun scurt pe instalatie ? |
--------------------
Dacia
1400
1999
|
|
bygy007 |
18 Aug 2012, 13:36
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
1 daca aveai scurt iesea fum mult sau in cel mai rau caz foc
2 verifica puntile de diode daca ai releu incorporat , vezi ca ai 2 , una cu 3 diode si una cu 6 aia principala 3 verifica rezistenta rotorului starea periilor si a inelelor 4 releul la 14,2 este bun deci problema ta este in alternator dar nu la releul de incarcare |
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
dumitrescu12 |
18 Aug 2012, 21:14
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 23 July 09 |
Am curatat toate contactele electrice ce tin de incarcare,nici o imbunatatire... maine ma apuc sa desfac alternatorul, problema e ca diodele si carbunii stiu sa ii verific dar cred ca la restul imi prind urechile... sper sa reusesc. In seara asta iar am pus bateria pe redresor
La cel vechi care l-am dat jos dupa masina am gasit aseara 2 diode arse, ramane sa il fac bucatele sa verific rotorul si statorul, dar imi da de furca surubul ala de 24... This post has been edited by dumitrescu12: 19 Aug 2012, 08:58 |
--------------------
Dacia
1400
1999
|
|
dumitrescu12 |
21 Aug 2012, 01:50
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 23 July 09 |
QUOTE(bygy007 @ 17 Aug 2012, 22:10) si ia uita-te citamai topicul de se refera la incarcare si o recomandare vezi alternatoru , apoi masoara releul Revin dupa inca 2 zile de chin fara nici un rezultat. Deci ... am verificat punte de diode si am schimbat diodele strapunse,am montat alternatorul pe masina impreuna cu un releu electronic nou si tot nu am incarcare.Am 13,20 pe iesirea de la alternator si 12,80 pe baterie. E normal sa difere aceste 2 valori ? Am pus incarcarea pe direct si tot nu incarca,asa ca m-am gandit sa desfact tot alternatorul. Am masurat statorul prin toate combinatiile papucilor ce se leaga la blocul de diode si e OK(rezistentele au valori egale). Am masurat rotorul si rezultatele sunt cele din poza atasata. Aici am o nedumerire,daca acele masuratori trebuiau sa dea 0. Am incercat si cu un alt alternator,pe care ce`i drept mi l-a dat un prieten si mi-a zis ca e bun,dar nu l-am desfacut sa verific si tot acelasi rezultat la masuratori. Spuneti-mi ce sa mai fac, care e schema incarcarii? ca am citit ca trece ceva prin contact,bloc de lumini etc si as vrea sa verific pe acolo, sa nu ma "fure". Daca nu e cureaua stransa foarte tare poate sa nu imi incarce la capacitate? Dar chiar si asa, de ce ar muri de tot incarcarea cand pornesc un consumator oarecare? Attached thumbnail(s) rotor02.gif ( Size: 142.36k ) Number of downloads: 522 |
--------------------
Dacia
1400
1999
|
|
maho |
21 Aug 2012, 08:35
Post
#14
|
Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.147 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic |
Cureaua sa aiba maxim 10 mm sageata (deformatia la apasare, fata de orizontala). Daca e mai larga, evident ca nu incarca sufucuent, poti sa o intinzi ridicand alternatorul pe segmantul circular. Desi, daca initial (la montaj) a fost de dimensiune corecta, mai degraba s-ar fi franjurat / rupt in functionare, decat sa se lase atat (> 10 mm).
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bygy007 |
21 Aug 2012, 23:54
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
daca ai masurat rotoru si da ca in poza e defect pune altul , el trebuie sa dea doar intre inele 4 ohmi si atit , cu axul nu trebuie sa dea
se masoara pe scala de 200 ohmi This post has been edited by bygy007: 21 Aug 2012, 23:55 |
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
dumitrescu12 |
22 Aug 2012, 07:04
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 23 July 09 |
QUOTE(bygy007 @ 21 Aug 2012, 23:54) daca ai masurat rotoru si da ca in poza e defect pune altul , el trebuie sa dea doar intre inele 4 ohmi si atit , cu axul nu trebuie sa dea se masoara pe scala de 200 ohmi "Cine nu are batrani sa-si cumpere"-vorba asta e perfect valabila si astazi. Ieri am aflat de cineva care se ocupa cu asa ceva si am fugit la el.Prima data mi-a spus sa schimb cureaua ca cica "NU INCARCA LA CAPACITATE CA AI CUREAUA SLABA". Am cumparat curea(proasta ca doar asa am gasit), am montat-o si nici un rezultat. Am fost iar peste el si avea omul un alternator acasa care il tinea de verificari. Cum l-am pus pe ala instantaneu parca masina mea era alta. Bun, deci am tras concluzia ca problema masinii mele este alternatorul. Batranul m-a intrebat daca mai am vreun alternator la mine si din intamplare l-am avut pe cel al masinii pe care il desfacusem, verificasem(cel de la cara v-am dat masuratorile), dar nu il mai montasem ca a intervenit ceva si nu am mai apucat sa termin.Pur si simplu a luat si a montat piesa cu piesa si totul a mers brici. Nu era nimic stricat pe alternatorul ala,dar ce avea nu pot sa imi explic. Acum am o incarcare de invidiat(14,23 - 2000 rpm). Cel mai important e experienta acumulata din toata povestea asta. |
--------------------
Dacia
1400
1999
|
|
bygy007 |
23 Aug 2012, 00:09
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
da bine, masuratorile tale la ala din poza indica rotor defect , bobina face contact cu axul
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
dumitrescu12 |
23 Aug 2012, 16:01
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 23 July 09 |
QUOTE(bygy007 @ 23 Aug 2012, 00:09) Scuza-ma,m-am exprimat eu gresit in poza... Vroiam sa preciez ca nu exista continuitata intre ax si bobinaje de aceea am scris R=0. Acum mi-am dat seama de greseala comisa.Spre rusinea mea,student la electronica |
--------------------
Dacia
1400
1999
|
|
bygy007 |
24 Aug 2012, 00:16
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
si eu sint de meserie electrician
eu am dat o informarie pe ce am vazut eu reparam generatoare cu puteri mult mai mari decit alternatorul de dacie , constructiv se aseamana , This post has been edited by bygy007: 24 Aug 2012, 00:20 |
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st September 2024 - 18:44 |