Probleme la contact, Cred ca mi s-a dus contactul
![]() ![]() ![]() |
Probleme la contact, Cred ca mi s-a dus contactul
simy_peniel |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 17 January 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Soleza
2004, 1.4
- BN 17 VST
|
|||
free_fiber |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.555 Joined: 25 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Se pare ca trebuie schimbat contactul. Partea nasoala e ca acela se livreaza la set cu toate incuietorile si busonul de benzina si costa mult (am auzit scoruri si de 500ron, desi nu sunt sigur).
QUOTE(simy_peniel @ 1 Jan 2008, 13:21) Asta nu mai e de la contact, adica de la butucul ala metalic. |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.5dci 85CP
2008
- B xx XXX
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
simy_peniel, cand "electromotorul mergea dar nu pornea" ledul anti-demaraj ce "spunea"?
Daca zici ca ti s-a fortat contactul posibil(destul de putin probabil totusi) sa se fi deteriorat si bucsa anti-demaraj(asa se numeste piesa, ea fiind de fapt o bobina care are rol in citirea cipului cheii la pornire) Ori asta ori nici partea electrica a contactului nu mai e buna(mai probabil). Verifica totusi partea electrica a contactului. Deci, in legatura cu contactul. Il poti gasi si separat, daca in cauti indeajuns de mult(il gasesti mai greu) insa in cazul asta vei avea 2 chei:una pt. contact(adica vei scoate insertul metalic vechi de pe capatul de cheie si il vei monta pe cel nou) si insertul vechi il vei monta pe un cap de cheie gol(capac,fara cip) pentru usi, portbagaj si buson benzina. Sau cumperi set nou si schimbi. Spor la treaba. This post has been edited by variable_dynamics: 1 Jan 2008, 18:11 |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
simy_peniel |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 17 January 07 ![]() |
Spre uimirea mea...
Spre uimirea mea azi am incercat sa pornesc maina tras dar stupoare nu mi-a mai aparut nici un martor pe bord (numai ledul palpaia) desi acuma contactu functioneaza bine din p.c.v mecanic acum cateva zile puteam pune contactul si cu o ughie acuma numa cu cheia dar nici un martor ![]() Am uitat data trecuta sa mentionez ca atunci cand porneam (impins) nu mergea caldura si dezaburirea dar mergea in prima pozitie a cheii Help pls This post has been edited by simy_peniel: 2 Jan 2008, 15:27 |
--------------------
Dacia
Soleza
2004, 1.4
- BN 17 VST
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Cum anume palpaia? (rar - o data/secunda, mai des - doua ori/secunda sau aiurea(aleator)) Si cand anume? Fara contact/in pozitia Accesorii/ in pozitia Demaraj ?
Eu banuiesc niste probleme la partea electrica a contactului. Da jos contactul si inspecteaza-l vizual sau daca te pricepi,desfa-i partea electrica si vezi ce e acolo. Daca spui ca dezaburirea si aeroterma mergeau pe Accesorii si nu mai mergeau pe Demaraj foarte posibil ca plusul(+) sa nu mai ajunga la lamela corespunzatoare Demaraj, motiv pentru care demaror nu(nu mai primeste comanda), aeroterma nu, dezaburire nu. Posibil se face scurt cand pui cheia pe Demaraj. In consecinta:Iti recomand daca nu un contact nou, macar partea lui electrica noua. P.S. Nu mai incerca sa o pornesti impinsa! Cureaua de distributie e dintata. Crede-ma, nu vrei sa iti fortezi norocul. Spor la treaba! Numai bine. This post has been edited by variable_dynamics: 2 Jan 2008, 16:37 |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
simy_peniel |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 17 January 07 ![]() |
ok Beculetul palpaia cam o data/sec in fiecare faza,
O sa merg maine in oras in Bistrita si o sa caut un contact nou imi spui te rog ce anume trbuie sa contina contactu si mai ales cu se schimba. Am dat jos panoul de langa volan am inspectat firele respective si mi se pareau ok prafuite dar ok This post has been edited by simy_peniel: 2 Jan 2008, 16:46 |
--------------------
Dacia
Soleza
2004, 1.4
- BN 17 VST
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Vezi ca are un surub spre bord care trebuie desfacut(foarte incomod,iti trebuie surubelnita scurta). Da-l jos de pe masina si inspecteaza-l.
Ti-am dat PM. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
daniM |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 580 Joined: 11 July 07 From: Gugulania ![]() |
contactul cu cheile fara capete costa 60 de lei
|
--------------------
.
.
.
- Skoda Octavia
|
|
simy_peniel |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 17 January 07 ![]() |
Salutare tuturor
SLZ a inviat ![]() Am cumparat un contact nou (68.8 din magazin DACIA) am schimbat partea electrica caci a mea era prajita asta fiind si cauza problemei . Problema s-a rezolvat masina a pornit DAR o problema nu s-a rezolvat nu imi merge caldura si nici dezaburirea dupa ce e pornita masina ??? daca cineva ma mai poate ajuta si cu asta Vreau sa va multumesc celor care m-ati ajutat mai ales lui variable_dynamics si va doresc drumuri cat mai confortabile fara probleme ![]() Apropo cand s-a oprit la trecerea de cale ferata nu s-a oprit pe ea cin in dreptul semnului STOP ![]() |
--------------------
Dacia
Soleza
2004, 1.4
- BN 17 VST
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Vezi in ce stare e siguranta de la accesorii(aeroterma,dezaburire). Ma bucur ca ai rezolvat.
![]() Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
Bogdam |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 26 April 07 From: Brasov ![]() |
si ca sa fac o paranteza: vezi ca este interzisa pornirea masinii prin impingere
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 confort
- BV-38-BAN Make your life like toilet paper. Long and useful
|
|
adostar |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 419 Joined: 12 October 04 From: Galati ![]() |
Nu are nimic, porneste frumos prin impingere
![]() |
--------------------
gaz
cazan
1980
- gaz/porc
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Foarte frumos chiar....pana o sari distributia de la punct. Chiar un dinte de curea daca sare e de ajuns. Sa vezi ce "frumos" schimbi supape...poate chiar si pistoane(daca se infige vreo supapa in capul vreunui piston,in cazul in care a sarit mai mult de un dinte sau s-a rupt cureaua).
Doamne fereste!!! EVITATI sa porniti Solenza prin impingere!!! In manualul de utilizare scrie ca este INTERZISA pornirea prin impingere sau tractare. Numai bine. This post has been edited by variable_dynamics: 4 Jan 2008, 00:07 |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
La rindul meu solicit ajutor pe forum pentru a ajuta si eu pe cineva "care nu are treaba" cu tastatura...
Problema: La o solenza diesel (aia ieftina... deci fara cheie cu RF) s-a bulit (mecanic) contactul (ba cupleaza demarorul in mers, ba tre' sa mai misti putin cheia ca sa functioneze accesoriile, cheia fiind deja pe accesorii...). Deci partea mecanica e dusa clar. Electronica este OK - atit cheile cit si recunoasterea acestora. Intrebari: - pot sa-l schimb singur sau este o procedura ce necesita service? - partea electronica ce recunoaste cheia (decodorul sau cum se numeste) este parte integranta a "butucului contact" sau este undeva prin bord si deci este "o componenta" separata? - gasesc de cumparat doar contactul cu cheile adica fara celelalte yale/butuci? Un pret...? Faptul ca vor trebui 2 chei purtate in buzunar nu este o problema... Partea electronica din cheile vechi o pot muta eu fara probleme in cheile noi. Multumesc! This post has been edited by mariuscond: 17 Aug 2008, 21:19 |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
klaus |
![]()
Post
#16
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
1. Poti sa-l schimbi singur, nu e nici o problema
2. partea de recunoastere a cheii este in UCH care primeste semnal de la bucsa decodoare din jurul contactorului (care se scoate usor de pe contactor) 3. Da, gasesti prin targ. Un rpet e in jur de 40 - 50 ron. Problema e ca nu acuma, ca e fabruica in remont si e pneurie de piese d-astea (contactooare, colectii, capete de chei etc). 4. Partea electronica din cheile vechi o muti cu tot cu ... capul cheii. Schimbi doar insertul metalic (muti electronica numai daca vrei sa aiba cheia de contactor o fata "noua") 5. S-ar ptuea sa iti fie necesara o schema sau identificare firelor, pentru ca exista posibilitatea sa nu se potriveasca mufarile contactorului nou pe care il gasesti. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
dmhyou |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 7 May 08 ![]() |
helppppp
Pun contactul se aprind 'martori' si apoi se sting, invart cheia si NIK....... nu porneste....... mentionez ca, cheia in butuc merge bine, nu agatza ..... sa fie oara partea electrica a contactului....... gasesc sa cumpar separat ?? |
--------------------
dacia
solenza
2004 scala BV
|
|
klaus |
![]()
Post
#18
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
nimic inseamna ca nu pleaca nici demarorul?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
dmhyou |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 7 May 08 ![]() |
da
|
--------------------
dacia
solenza
2004 scala BV
|
|
klaus |
![]()
Post
#20
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
poate o fi papucul de la demaror. Sau poate carbunii demarorului
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
dmhyou |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 7 May 08 ![]() |
as putea pune contactul...(se aprind martori, se aude pompa de benzina... deci e ok) iar dupa ce se sting 'martori' sa alimentez(doar impuls=scurt) direct de la baterie electromotorul..... ptr porni motorul si a fi sigur ca e asta problema(adik contact defect pe Demaror, electric)...
ce culoare are firul care duce spre electomotor???? |
--------------------
dacia
solenza
2004 scala BV
|
|
ador13 |
![]()
Post
#22
|
![]() VADER Group: Members Posts: 263 Joined: 9 September 05 From: Mangalia ![]() |
Am dat si eu de belea cu contactul. Daca acum 2-3 luni din 10 porniri imi rata una, azi dimineata abia am pornit-o.
Pun contactul, se sting toate becurile, si cand intoc cheia pana in capat -> nimic. Trebuie sa tin cheia asa intoarsa la maxim si sa o misc cate putin stanga dreapta, si apoi porneste. Cine este de vina: contactul sau electromotorul? Pls help. Daca este contactul de vina, am citit mai sus ca il pot schimba fara sa am probleme cu identificarea cheii. Este corect si in cazul meu? PS Contactul este special pentru Solenza, sau se potriveste si cel de Supernova/Logan etc? This post has been edited by ador13: 26 Sep 2008, 13:47 |
--------------------
OPEL
ASTRA
H 2007
- CT-13-... EX: DACIA SOLENZA
|
|
ramsen |
![]()
Post
#23
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
nu ai probleme cu identificarea
nu stiu daca se potriveste cel de la dsn sau logan eu zic ca la cum iti face tie este contactul dar umbla un pic si la electromotor la firul cel subtire sa nu fie oxidat si dupa vezi daca tot asa merge.eu aveam unul care trebuia sa dai un pic cheia inapoi sa porneasca si lam schimbat.succes |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
alex_DNK |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.795 Joined: 9 May 08 From: Slobozia ![]() |
am si eu probleme cu cheia masinii.cand o bag in contact martorul clipeste foarte des si nu vrea sa porneasca. ce sa fie?
|
--------------------
skoda
octavia
2009
- 87 dnk
|
|
maryus73 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 24 May 08 From: Constanta ![]() |
Nu iti recunoaste cheia....verifica bateria din cheie. Si da un search ...ca sa mai discutat pe tema asta.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003/Scala
|
|
ador13 |
![]()
Post
#26
|
![]() VADER Group: Members Posts: 263 Joined: 9 September 05 From: Mangalia ![]() |
QUOTE(ramsen @ 26 Sep 2008, 13:42) eu zic ca la cum iti face tie este contactul dar umbla un pic si la electromotor la firul cel subtire sa nu fie oxidat si dupa vezi daca tot asa merge.eu aveam unul care trebuia sa dai un pic cheia inapoi sa porneasca si lam schimbat.succes Am reparat contactul. Am turnat Loctite in el sa se spele ca lumea si i-am inversat pastilele, pentru ca erau cam tocite in capatul care calca pe contactii de la fire. Sa vedem cat o sa tina ![]() Deocamdata am scutit cei 250 ron necesari pentru un set nou. |
--------------------
OPEL
ASTRA
H 2007
- CT-13-... EX: DACIA SOLENZA
|
|
ramsen |
![]()
Post
#27
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
bravo vezi ca se poate?
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
draggeo |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 14 June 08 ![]() |
QUOTE(variable_dynamics @ 4 Jan 2008, 00:05) Foarte frumos chiar....pana o sari distributia de la punct. Chiar un dinte de curea daca sare e de ajuns. Sa vezi ce "frumos" schimbi supape...poate chiar si pistoane(daca se infige vreo supapa in capul vreunui piston,in cazul in care a sarit mai mult de un dinte sau s-a rupt cureaua). Doamne fereste!!! EVITATI sa porniti Solenza prin impingere!!! In manualul de utilizare scrie ca este INTERZISA pornirea prin impingere sau tractare. Numai bine. ai cartea tehnica a masinii in format electronic? daca ca trimitemi-o si mie te rog. draggeo2006@yahoo.com |
--------------------
dacia solenza
clima
2004
|
|
ador13 |
![]()
Post
#29
|
![]() VADER Group: Members Posts: 263 Joined: 9 September 05 From: Mangalia ![]() |
QUOTE(ador13 @ 29 Sep 2008, 09:33) Am reparat contactul. Am turnat Loctite in el sa se spele ca lumea si i-am inversat pastilele, pentru ca erau cam tocite in capatul care calca pe contactii de la fire. Sa vedem cat o sa tina ![]() A tinut de joi pana mai apoi. Iar face figuri. QUOTE(simy_peniel @ 3 Jan 2008, 16:10) Am cumparat un contact nou (68.8 din magazin DACIA) am schimbat partea electrica caci a mea era prajita asta fiind si cauza problemei . Unde gasiti voi magazinele astea Dacia, ca in Mg si C-ta este 100 ron un contact nou, tot la magazin la Dacia. Sa-i mut. O sa trebuiasca sa-mi iau unul nou. Am intrebat pe la magazine daca au doar partea electrica, dar cica la contactul de Solenza nu exista asa ceva separat. This post has been edited by ador13: 13 Oct 2008, 12:48 |
--------------------
OPEL
ASTRA
H 2007
- CT-13-... EX: DACIA SOLENZA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:18 |