Probleme pornire Solenza, Probleme pornire Solenza
Probleme pornire Solenza, Probleme pornire Solenza
georgian2all |
30 Jun 2012, 07:26
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 6 May 08 From: Braila |
|
||
--------------------
Solenza
solenza
2003/Rapsodie
|
|||
dulama |
30 Jun 2012, 08:55
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 30 June 12 |
Salut,
Daca ledul palpaie foarte des cand pui contact, poate sa fie de la cheie,sa nu citeasca cipul cheii, desfa cheia si vezi daca mai ai cipul in cheie . Atentie, cheia de rezerva nu are chip(chipul este ca o pietricica mica de carbon). Spor si astept sa-mi spui daca aceasta a fost cauza |
--------------------
Solanza 1.4
2003/Confort
2003
- cj-12-vfc
|
|
georgian2all |
30 Jun 2012, 09:14
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 6 May 08 From: Braila |
@dulama
CIP-ul exista in chei. Am incercat pornirea masinii cu cea de-a doua cheie (cea de rezerva) si se manifesta la fel: bordul este stins complet, aprinzandu-se intermitent, foarte des, martorul antidemaraj. P.S. Ledul palpaie foarte des si fara contact pus. This post has been edited by georgian2all: 30 Jun 2012, 09:15 |
--------------------
Solenza
solenza
2003/Rapsodie
|
|
dannygambino |
30 Jun 2012, 09:22
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 28 January 10 From: Bucuresti |
verifica si tu cablul de "masa" daca mai face contact bine, legat de martorul care clipeste, ala e sigur de la cheie, nu o mai recunoaste.
|
--------------------
dacia
solenza
2003 confort
|
|
georgian2all |
30 Jun 2012, 09:30
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 6 May 08 From: Braila |
QUOTE(dannygambino @ 30 Jun 2012, 10:22) verifica si tu cablul de "masa" daca mai face contact bine, legat de martorul care clipeste, ala e sigur de la cheie, nu o mai recunoaste. Treaba este ca martorul palpaie cu aceeasi intensitate crescuta indiferent ca am cheie in contact au ba. Acel zgomot se aude in bord la fel, fie ca este chei in contact sau nu. Intre timp m-am apucat de curatat senzorul de turatie. O iau pas cu pas si sunt pe receptie la recomandarile/ideile ce-ar duce la rezolvarea situatiei. Multumesc This post has been edited by georgian2all: 30 Jun 2012, 09:31 |
--------------------
Solenza
solenza
2003/Rapsodie
|
|
dulama |
30 Jun 2012, 09:46
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 30 June 12 |
II pe parte electrica, verifica sigurantele si vezi daca nu ai din greseala un fir care atarna aiurea pe la motor,sa nu fie in scurt pe undeva
|
--------------------
Solanza 1.4
2003/Confort
2003
- cj-12-vfc
|
|
edy99 |
30 Jun 2012, 10:04
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 703 Joined: 7 June 11 From: Constanta (CT) - Petrila (HD) |
cum adica nu are cip a doua cheie? e de decor? poate vrei sa zici ca nu are butoane, si asta in cazul la cele cu uch, la uce au amandoua. e din acel cip. la mine am fost si am bobina si mi-a zis de la reparatii ca ii pune un carbune si nu mai am probleme. intrebarea e, o sa mai mearga centralizata din cheie? ca aia ziceau ca nu influenteaza, dar pe forum am citit cum ca nu ar mai merge. la tine problema e din acea bobina
|
--------------------
Dacia Solenza Scala;
Renault Laguna 2 Initiale Paris;
2003 / 2003;
- XX XX DOD_XX XX LOL 100% adrenaline
|
|
dulama |
30 Jun 2012, 10:25
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 30 June 12 |
Chestia cu cheia devine Off Topic, poate ca are si cheia de rezerva chip, sincer nu mea stiu,a mea nu are,dar nu are important,iar cu reparatul cheii principale, este destul de tricky treaba, pana la urma am ajuns sa-mi pun o alarma pe masina ,ca sa mearga centralizatul, fiindca reparatia a fost fara success, iar alarma este mai ieftina decat schimbarea setului de chei.
Dar sa revenim la problema georgian2all This post has been edited by dulama: 30 Jun 2012, 10:25 |
--------------------
Solanza 1.4
2003/Confort
2003
- cj-12-vfc
|
|
georgian2all |
30 Jun 2012, 13:11
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 6 May 08 From: Braila |
Pentru moment problema ramane nerezolvata. Am incercat varianta curatarii senzorului ce citeste nr de turatii de pe volanta, am schimbat toate sigurantele, la prima aspectare nu exista fire in compartimentul motor care sa produca un scurt, cheile au fost incercate amandoua (atat introduse in contact cat si tinute pe bord pe post de sperietori) iar masina se manifesta la fel: intra intr-un proces de continua resetare si furnizare intermitenta de curent catre alarma si celelalte accesorii.
Luni de dimineata o iau de la inceput si trebuie sa-i dau de capat. Va multumesc de suport si promit sa va tin la curent cu evolutia situatiei. Oricare alte sugestii sunt asteptate cu interes. P.S. Am cumparat si baterie noua (asa ...just in case). |
--------------------
Solenza
solenza
2003/Rapsodie
|
|
neacsugabrie |
30 Jun 2012, 13:51
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 4 September 11 |
Verifica si contactul,scoate-l din bord si verifica cele doua suruburi care prind partea electrica de cea mecanica.
La fel ca la tine masina mea pornea doar daca apasam pe cheie pana cand nu a mai vrut decat impinsa (lucru nerecomandat,dar trebuia sa ajung acasa) Apoi am schimbat contactul (120 ron) si nu am mai avut probleme. This post has been edited by neacsugabrie: 30 Jun 2012, 13:52 |
--------------------
dacia
solenza
2003/scala Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza. |
|
Mr_Devil83 |
30 Jun 2012, 18:57
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 |
Ai scos apa din uch?
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Tzutzi |
5 Jan 2013, 05:15
Post
#12
|
Solenzar impatimit Group: Members Posts: 478 Joined: 9 October 06 From: Bucuresti |
|
--------------------
Ford
Focus St170 2.0 16v
2004 Solenza Scala 1.4 8v 2004
|
|
andrush84 |
5 Jan 2013, 11:34
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 5 January 13 |
proeblema asta o am si eu la masina,si cand palpaie ledul rosu si nu porneste, tin apasat pe butonul de blocare a usilior din cheia cu telecomanda,care e in contact si apoi ii dau cheie!si merge!numai bine
This post has been edited by andrush84: 5 Jan 2013, 11:34 |
--------------------
dacia
solenza
2004
- vs-58-rya
|
|
Florin27 |
5 Jan 2013, 11:51
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 466 Joined: 11 October 11 |
Aceasta solutie e temporara. O sa ii faci asa pana nu mai merge deloc. Asa mi-a facut si mie si am ajuns pana la urma la doctorasul si am pus UCH de logan + 2 chei la 400 de lei. Am intrebat si prin Bucuresti pana sa ajung la doctorasul ca era cam departe de mine si mi-au cerut 400 de lei sa-mi faca doar o cheie de solenza.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004/Scala
|
|
ionutiulia |
8 Jan 2013, 15:21
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 19 August 09 |
m-am lovit si eu de chestia cu pornitul nu mai vrea sa porneasca ,invarte electromotorul dar ,nimic.ledul rosu se stinge cand dau sa pornesc.am curatat senzorul turatie motorasul pas cu pas,am verificat releul si siguranta de la pompa de benzina si sunt bune pompa se amorseaza,am scos furtunul de alimentare din rampa injectoarelor si vine benzina are si presiune,am dat cu spray de contact la toate mufelede la motor.ajutati-ma cu idei,ce sa mai incerc?motor de 1.4 benzina cu aer conditionat ,inchidere centralizata din fabrica, verificat bujiile.multumesc anticipat.
|
--------------------
solenza
europa
2004
|
|
Tavy84 |
8 Jan 2013, 17:29
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 5 February 10 From: Bucuresti |
Salut Ionut, ai mai avut probleme cu pornirea pana acum?, in sensul sa iti porneasca mai greu masina ori daca intampini rezistenta la rotirea cheii de contact, ptr ca poate sa fie o problema din butuc la tine, da cu spray de contacte si la mufa care intra in rampa de la fise, poate fi si o decalibrare a mpp-ului, baterie slaba. Impinsa porneste?, o data nu crapa, eu am pornit-o asa de cateva ori si nu a patit nimic, asta in cazuri de maxima urgenta. Odata motorul pornit iti poti face o parere mai buna de la ce ar putea sa fie. Incearca si cu cheia de rezerva sa o pornesti, poate fi si o desincronizare a cheii, exista pe forum detaliat pasii de sincronizare a cheilor. Spor la treaba.
|
--------------------
Dacia
Solenza
Clima 2003
|
|
vlad_popescu47 |
8 Jan 2013, 17:37
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 15 September 11 |
Cureaua de distributie cand ai schimbat-o ultima oara? E posibil sa se fi rupt...
Am avut si eu exact aceeasi problema, numai ca la mine nu fusese stransa fulia, s-a desfacut, s-a rupt un pinion, a sarit de la punct, s-au dus 2 supape, etc. Noroc ca mai aveam un motor de rezerva. |
--------------------
Ford
Focus
1.8 TDCI (2009)
|
|
ionutiulia |
9 Jan 2013, 18:01
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 19 August 09 |
multam pentru promptitudine.varianta cu cheia de contact nu am incercat-o,din cauza ca cheia se invarte in contact perfect nu opune rezistenta ,am intalnit si defectiunea cu cheia de contact nu mergea pe toate treptele ,cea cu cheia de rezerva nu a incercat-o,bateria ? i-am dat curent de la bateria mea cu motorul pornit,si tot nu a vrut,nu am tractat-o ca imi este frica sa nu rup cureaua de distrib.cu spray de contact am dat pe la TOATE mufele inclusiv cea de la bobina.problema s-a intamplat dintr-odata, pornea perfect de fiecare data si in acea dimineata nu a mai vrut deloc,si de atunci tot ma gandesc ce are?????? popate mai aveti si alte sugestii.distributia a fost schimbata in noiembrie la dacia service.mai incercam.
|
--------------------
solenza
europa
2004
|
|
zabar |
13 Jan 2013, 00:26
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 8 August 12 |
Aceasi problema am avut-o si eu sau cel putin seamana in proportie de 90%...puneam contactul elctromotorul invartea dar nu pornea.Bineinteles am curatat senzor turatie.schimbat bujii.verificat baterie .fise si problema era de fapt...cauta in manual daca ai sau pe net unde este pozitionat acel senzor care taie alimentarea cu carburant in caz de accident si vei vedea ca de acoleo este.Nu stiu daca ii spune senzor altfel parca ii spune dar la fel am patit si eu si pana nu am fost la un tester cu masina nu iam dat de cap
|
--------------------
renault
laguna
2.2 / 150
|
|
ionutiulia |
14 Jan 2013, 19:15
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 19 August 09 |
nu are acel buton.eu am vazut acest buton doar la supernova.daca au si solenzele sa imi spuna si mie cineva pe unde este pozitionat.acolo langa baterie nu este acel buton de culoare rosie.o sa merg cu ea la tester.
|
--------------------
solenza
europa
2004
|
|
klaus |
14 Jan 2013, 20:17
Post
#21
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
La DSN nu exista managementul taierii alimentarii pompei de benzina de catre UCE injectie in caz de accident si butonul ala taia inertial alimentarea pompei (are o bila care se deplasa si astfel nu mai facea contact).
La solenza opreste UCE injectie alimentarea. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
zabar |
14 Jan 2013, 23:36
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 8 August 12 |
cautal cu atentie la mine era dsitrus acel buton si nenea electricianul la legat pe direct, adat jos butonul si pur si simplu a legat firele impreuna banza izoler cheie contact si a pornit.Este imposibil sa nu aiba uita te cu atentie si daca ai fost la service anunta-ne ce vea pana la urma poate pe viitor ne lovim si noi de acest fenomen
|
--------------------
renault
laguna
2.2 / 150
|
|
klaus |
14 Jan 2013, 23:38
Post
#23
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd September 2024 - 02:06 |