DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme..., curge ulei

forcrims
post 6 Jun 2012, 15:28
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 May 12
From: ianca/ braila




Zilele astea vreau sa umblu pe la motor sa schimb niste garnituri. Problema este chiuloasa care nu ar fi plana sau garniturile de la camasi. Am schimbat garn. chiul. acum 110km pt ca imi baga apa in ulei. Am pus ulei doar pana la minim pe joja, si inca imi baga si acum apa pt ca nivelul uleiului crescuse 1-2mm iar apa scadea. De cateva zile mi-a cedat semeringul de la distributie si vreau sa il schimb, m-am documentat si nu pare asa complicat. Vreau sa dau iar chiuloasa jos si sa o verific pe un geam , sa vad daca e plana( daca stiti ala metoda, va ascult). Daca nu are nimic chiuloasa , vreau sa schimb si garniturile de la camasi. Motor 1,4 injectie, an2000. Am inteles ca sunt din cauciuc garniturile la acest model.
Nelamuriri:
- pt a schimba garniturile de la camasi , se da chiuloasa si baia de ulei jos , cilindrul se ridica in sus , iar garnitura se baga sub el pe undeva pe la baia de ulei?
- Daca schimb semeringul de distributie, ar trebui sa il schimb si pe cel de palier? Asta nu stiu cum..se da cutia de viteze jos? sau se schimba pe sub masina cu baia de ulei data jos?inca nu am umblat pe acolo si nu stiu cum vine arborele cotit.
- daca dau chiuloasa jos , automat trebuie sa pun alta garnitura?
- Ce ar mai trebuie sa cumpar? eu vreau sa iau doar garnitura de chiuloasa, garnituri camasi si 2 semeringuri distributie(am inteles ca 2 sunt mai bune decat unul singur).


--------------------
Dacia 1310 2000 li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anghelcatalin1992@yahoo.com
post 6 Jun 2012, 21:35
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 17 January 11




QUOTE(forcrims @ 6 Jun 2012, 15:28)
Zilele astea vreau sa umblu pe la motor sa schimb niste garnituri. Problema este chiuloasa care nu ar fi plana sau garniturile de la camasi. Am schimbat garn. chiul. acum 110km pt ca imi baga apa in ulei. Am pus ulei doar pana la minim pe joja, si inca imi baga si acum apa pt ca nivelul uleiului crescuse 1-2mm iar apa scadea. De cateva zile mi-a cedat semeringul de la distributie si vreau sa il schimb, m-am documentat si nu pare asa complicat.  Vreau sa dau iar chiuloasa jos si sa o verific pe un geam , sa vad daca e plana( daca stiti ala metoda, va ascult). Daca nu are nimic chiuloasa , vreau sa schimb si garniturile de la camasi. Motor 1,4 injectie, an2000. Am inteles ca sunt din cauciuc garniturile la acest model.
Nelamuriri:
- pt a schimba garniturile de la camasi , se da chiuloasa si baia de ulei jos , cilindrul se ridica in sus , iar garnitura se baga sub el pe undeva pe la baia de ulei?
- Daca schimb semeringul de distributie, ar trebui sa il schimb si pe cel de palier? Asta nu stiu cum..se da cutia de viteze jos? sau se schimba pe sub masina cu baia de ulei data jos?inca nu am umblat pe acolo si nu stiu cum vine arborele cotit.
- daca dau chiuloasa jos , automat trebuie sa pun alta garnitura?
- Ce ar mai trebuie sa cumpar? eu vreau sa iau doar garnitura de chiuloasa, garnituri camasi si 2 semeringuri distributie(am inteles ca 2 sunt mai bune decat unul singur).
*


cel mai simplu e sa dai jos motorul de pe masina si se poate lucra mult mai usor la el , referitor la prima intrebare : se desface piulitele de la biela se scoate (pe la chiuloasa ) pistonul cu tot cu cilindru ( nu re recomanda sa se scoata pistonul din cilindru , decat daca schimbi segmenti ) se monteaza garnitura pe cilindru ( la mine sunt din hartie si se pun pe cilindru ) si se baga cilindrul la loc fixanduse cu un surub cu saiba mai mare .
referitor la a doua intrebare nu stiu ce sa iti spun referitor la semeringuri , dar cel mai simplu e sa dai motorul jos ( e mai bine ca poti aseza toate garniturile bine )
referitor la a treia intrebare : da trebuie sa schimbi garnitura de chiuloasa .
referitor la a patra intrebare trebuie sa cumperi :
- 1 garnitura chiuloasa
- 4 garnituri cilindri
- 1 garnitura baie ( e fornata din 4 parti : doua semicercuri , unul fata, unul spate , 2 garnituri laterale : 1 dreapta si una stanga )
- 1 garnitura capac clubutori
- 1 garnitura pompa apa ( doar in cazul in care ai prezoane cu fixate in bloc )
- 1 garnitura capac dristibutie ( doar in cazul in care desfaci si capacul de la distributie , cea ce nu este necesar )
- 1 tub mastic rosu ( de temperatura ) ATENTIE : NU SE APLICA PE GARNITURA DE CHIULOASA
si cam atat nu prea cred sa depasesti 100 ron


--------------------
dacia 1300 1982 - ph07bgy
catalin-alexandru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
forcrims
post 6 Jun 2012, 22:15
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 May 12
From: ianca/ braila




QUOTE
se monteaza garnitura pe cilindru ( la mine sunt din hartie si se pun pe cilindru ) si se baga cilindrul la loc fixanduse cu un surub cu saiba mai mare .



imi poti detalia mai mult ? cum sa il fixez? Cand o sa umblu pe acolo..probabil o sa imi dau seama cum sa folosesc surubul cu saiba pt a fixa..dar acum nu am inteles.


--------------------
Dacia 1310 2000 li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anghelcatalin1992@yahoo.com
post 6 Jun 2012, 22:54
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 17 January 11




QUOTE(forcrims @ 6 Jun 2012, 22:15)
imi poti detalia mai mult ? cum sa il fixez? Cand o sa umblu pe acolo..probabil o sa imi dau seama cum sa folosesc surubul cu saiba pt a fixa..dar acum nu am inteles.
*


surubul vafi un surub de aceiasi grosime cu suruburile cu care fixezi chiuloasa numai ca muult mai scurt , maxim 5 cm . pe surub pui o saiba care are diametrul exterior destul de mare incat sa ajunga pe cilindru (camasa) , iar prin strangerea surubului sa fixezi cilindrul . ( surubul il infiletezi indro gaura de la suruburile care fixeaza chiuloasa ) lucrarea nu se face greu dar de preferinta cere ajutorul unui mecanic bun care se pricepe la dacii , sunt foarte multe suruburi care trebuiesc stranse la cuplu de preferat cu cheie dinamometrica . pentru nelamuriri lasa intrebarile pe topic si maine seara iti voi raspunde la ele .


--------------------
dacia 1300 1982 - ph07bgy
catalin-alexandru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
forcrims
post 6 Jun 2012, 23:04
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 May 12
From: ianca/ braila




aaa, acum am inteles. Saiba trebuie sa fie destul de mare in diametru , astfel incat sa preseze pe cilindru cand strang surubul . Maine cred ca o sa ma ocup numai de cumparaturi..Garnituri si ceva chei eventual , ca sa nu mai imprumut de la vecinu'. Depinde cum e vremea..daca nu o sa ploua , poate ma apuc de demontat. Ms de sfaturi.


--------------------
Dacia 1310 2000 li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 7 Jun 2012, 11:58
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




garnituri la baie la injectata nu este ,numa silicon ,sub cilindru eu zic ca sunt inele de cupru 99%


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anghelcatalin1992@yahoo.com
post 7 Jun 2012, 19:02
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 17 January 11




referitor la garnitura la baie nu stiu cum este la injectie ! am crezut ca este la fel ca la carburatie , cat despre garniturile de la camasi nu stiu de care sunt ! posibil sa fie de cupru dar posibil sa fie de cauciuc .
referitor la chei vezi ca iti trebuie tubulare de 17 si 13 foarte tari ( cea de 17 pentru chiuloasa / cea de 13 pentru piulitele la biele ) in rest cheie de 10 tot tubulara si inca cateva . DAR SFATUL MEU NU TE APUCA SINGUR DE EA , CERE AJUTORUL UNUI MESERIAS (se preferabil mai batran) .
apropo dar ce bloc motor ai pe masina ?

This post has been edited by anghelcatalin1992@yahoo.com: 7 Jun 2012, 19:03


--------------------
dacia 1300 1982 - ph07bgy
catalin-alexandru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
forcrims
post 7 Jun 2012, 20:40
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 May 12
From: ianca/ braila




QUOTE
anghelcatalin1992@yahoo.com Posted Today, 19:02
 
apropo dar ce bloc motor ai pe masina ?

Daca te referi la cilindree...am motor de 1,4,

M-am apucat sa schimb semering distributie azi...dupa ce am dat radiator , elice pompa de apa si fulie motor jos..parea uscat pe langa semering..este foarte umed intre capac distributie si baia de ulei, dupa cum se vede in urmatoarele imagini(semeringul l-am schimbat cu unul "fartec" de 7 ron).

Dar este destul de ciudata pozitia stropilor de ulei...nu stiu cum imi arunca pana acolo , pentru ca pe curea nu e ulei. Mi-e sila sa dau scutul jos..pentru ca piulitele sunt stranse pe sub masina..iar suruburile sunt indoite in toate partile..din cauza pietrelor sau a altor chestii lovite in mers.Dar trebuie sa o fac si pe asta...o sa ma chinui zilele astea, daca dau scutul jos, o sa dau si baia de ulei ca sa ii pun silicon pe margini...si poate o sa schimb si garniturile la cilindri..dar chiar nu am idee de care sa cumpar, de cauciuc sau cupru..


--------------------
Dacia 1310 2000 li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raducu38rar
post 7 Jun 2012, 20:52
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 21 November 09




salut. sunt posesor de dacia injectie an 2003 si in urma cu o luna am schimbat set motor si garniturile erau de CAUCIUC.
verifica prima data inainte sa cumperi.


--------------------
RENAULT MEGANE IV 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anghelcatalin1992@yahoo.com
post 7 Jun 2012, 21:49
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 17 January 11




ma refeream la ce tip de bloc ai ? cauta in cartea de identitate a vehiculului si vezi de care este si apoi mai vedem . atentie TIPUL MOTORULUI nu seria

7 Jun 2012, 21:50:
QUOTE(raducu38rar @ 7 Jun 2012, 20:52)
salut. sunt posesor de dacia injectie an 2003 si in urma cu o luna am schimbat set motor si garniturile erau de CAUCIUC.
verifica prima data inainte sa cumperi.
*


si e adevarat ca pentru motoarele pe injectie nu se pune garnitura la baie , doar silicon ?

This post has been edited by anghelcatalin1992@yahoo.com: 7 Jun 2012, 21:50


--------------------
dacia 1300 1982 - ph07bgy
catalin-alexandru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
forcrims
post 7 Jun 2012, 22:31
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 May 12
From: ianca/ braila




In cartea de identitate la tip motor scrie : DACIA 102-41
La postarea cu numarul 8 , nici o parere cu privire la pozele alea? Cum naiba ajung stropii de ulei acolo?


--------------------
Dacia 1310 2000 li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 8 Jun 2012, 07:42
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




QUOTE(forcrims @ 7 Jun 2012, 22:31)
La postarea cu numarul 8 , nici o parere cu privire la pozele alea? Cum naiba ajung stropii de ulei acolo?
*


in poza 2, este scurgere de la semicerc . Cel mai bine desfaci baia de ulei si schimbi siliconul sau garniturile, depinde ce ai acolo ..


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 8 Jun 2012, 12:17
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Daca simeringu vechi ii bun lasa-l acolo ca asta nou sigur e mai prost decat cel de pe masina,din 96 incoace la baia de ulei nu sa mai pus garniturile de pluta ci doar mastic(silicon) ,acuma poti sa montezi si garnituri si semilune dar iti va curge si o iei de la capat,la tine iti curge acolo in fata printrre baie si blo motor,dai drumu la ulei si dai baia jos(ca sa dai baia jos,desfaci bara stabilizatoare de pe lonjeroane si bara dintre lonjeroane altfel te chinui de numa )astazi am facut la un amic operatia asta,
In legatuira cu schimbarea garniturilor de la sub camasi eu zic sa nu te apuci singur cum zic si colegi ,mai ales daca nu ai mai facut,vazut cum se face


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
forcrims
post 8 Jun 2012, 13:02
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 May 12
From: ianca/ braila




Am vazut pe youtube un video foarte detaliat, unde un om isi schimba singur segmentii la un golf3 (motor destul de diferit de dacie)...dar totusi...e tot motor. tot asa se da baia de ulei jos, se desfac bielele..si asa mai departe.Cel mai mult mi-e frica sa nu fie chiuloasa deformata...nu prea am la cine sa o duc pentru rectificare. In rest..orice alta problema mecanica , se rezolva.Am dat scutul jos mai devreme, si este destul de umeda baia de ulei...inca nu am cumparat garnituri /silicon..si nu ma apuc. Pe maine zic eu sa o rezolv. Imi place sa lucrez..ma pasioneaza, parca nu am incredere sa o dau pe mana altuia. Inca ceva, ieri cand am dat radiator jos ca sa schimb semering distr. , am vazut ca nu am termostat.Cu 11,5l de benzina am facut 122km ...mers mixt,in oras si in afara. Daca ii pun termostat , ma gandesc ca o sa se mai reduca putin consumul.


--------------------
Dacia 1310 2000 li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 8 Jun 2012, 13:15
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




daca ai spune din ce oras /zona esti, poate te-ar ajuta vreun coforumist


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 8 Jun 2012, 17:19
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




nu imi lua in nume de rau vorbele !!! sunt sfaturi ca de munci am muncit la cateva zeci de motoare iar daca ne luam dupa you tube e clar,mesterul din noi ,toata faza e ca garnitura sub forma de U la imbinarea baii cu capacul de la distributie e compromisa,mare halva nu e,dar cu multa rabdare se rezolva,cauta un manual tehnic dacia si iti va fi de folos,poti folosi si Mondiru,dar cu you tube sint atatea traznai si o sursa imprecisa dea repara ceva


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anghelcatalin1992@yahoo.com
post 8 Jun 2012, 18:44
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 17 January 11




QUOTE(Magnum_Baracuda @ 8 Jun 2012, 17:19)
nu imi lua in nume de rau vorbele !!! sunt sfaturi ca de munci am muncit la cateva zeci de motoare iar daca ne luam dupa you tube e clar,mesterul din noi ,toata faza e ca garnitura sub forma de U la imbinarea baii cu capacul de la distributie e compromisa,mare halva nu e,dar cu multa rabdare se rezolva,cauta un manual tehnic dacia si iti va fi de folos,poti folosi si Mondiru,dar cu you tube sint atatea traznai si o sursa imprecisa dea repara ceva
*


e un clip pe youtube in care omul isi rectifica discurile la dacia 1310 prin polizare cu flexu ( cu discurile pe masina ) uitati linkul
. dupa ce vedeti clipul chiar miar place sa aud (citesc) si parerile voastre .

8 Jun 2012, 18:46:
QUOTE(forcrims @ 8 Jun 2012, 13:02)
Am vazut pe youtube un video foarte detaliat, unde un om isi schimba singur segmentii la un golf3 (motor destul de diferit de dacie)...dar totusi...e tot motor. tot asa se da baia de ulei jos, se desfac bielele..si asa mai departe.Cel mai mult mi-e frica sa nu fie chiuloasa deformata...nu prea am la cine sa o duc pentru rectificare. In rest..orice alta problema mecanica , se rezolva.Am dat scutul jos mai devreme, si este destul de umeda baia de ulei...inca nu am cumparat garnituri /silicon..si nu ma apuc. Pe maine zic eu sa o rezolv. Imi place sa lucrez..ma pasioneaza, parca nu am incredere sa o dau pe mana altuia. Inca ceva, ieri cand am dat radiator jos ca sa schimb semering distr. , am vazut ca nu am termostat.Cu 11,5l de benzina am facut 122km ...mers mixt,in oras si in afara. Daca ii pun termostat , ma gandesc ca o sa se mai reduca putin consumul.
*


vara majoritatea daciilor nu au termostat , nu prea influenteaza consumul . consumul mare il ai din carburator .

This post has been edited by anghelcatalin1992@yahoo.com: 8 Jun 2012, 18:46


--------------------
dacia 1300 1982 - ph07bgy
catalin-alexandru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 8 Jun 2012, 19:37
Post #18


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




da,majoritatea nu au ca-s capcauni si le e frica ca le fierbe motoru. Eu am de 89 termostat si termocupla de Klaxcar de 86 cu 92 si nu mi-a fiert motorul nici cand o fost caldura de crapau pietrele nici cand am urcat oituzul sau cheia. Ideea e sa fie instalatia in regula,sa nu curga,radiatorul sa fie curat si motorul la fel,iar instalatia sa fie sub presiune(adica vasul de expansiune cu capacul strans si supapa in regula). Cand am pus pe ea ELV toata lumea mi-a zis ca fac prostie,ca o sa stric motorul,ca o sa fiarba,etc. Deci nu va luati dupa toti "mecanicii" de la coltu' blocului,ca n-au mereu dreptate! La fel e si cu Ytube,sunt intradevar si o groaza de porcarii acolo,dar sunt si lucruri folositoare,doar sa sti sa le cauti si sa le sti aplica in functie de ce ai nevoie.


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
forcrims
post 8 Jun 2012, 19:39
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 May 12
From: ianca/ braila




QUOTE
vara majoritatea daciilor nu au termostat , nu prea influenteaza consumul . consumul mare il ai din carburator . 


O am pe injectie.



This post has been edited by forcrims: 8 Jun 2012, 20:36


--------------------
Dacia 1310 2000 li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anghelcatalin1992@yahoo.com
post 8 Jun 2012, 19:45
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 17 January 11




QUOTE(sebymesteru @ 8 Jun 2012, 19:37)
da,majoritatea nu au ca-s capcauni si le e frica ca le fierbe motoru. Eu am de 89 termostat si termocupla de Klaxcar de 86 cu 92 si nu mi-a fiert motorul nici cand o fost caldura de crapau pietrele nici cand am urcat oituzul sau cheia. Ideea e sa fie instalatia in regula,sa nu curga,radiatorul sa fie curat si motorul la fel,iar instalatia sa fie sub presiune(adica vasul de expansiune cu capacul strans si supapa in regula). Cand am pus pe ea ELV toata lumea mi-a zis ca fac prostie,ca o sa stric motorul,ca o sa fiarba,etc. Deci nu va luati dupa toti "mecanicii" de la coltu' blocului,ca n-au mereu dreptate! La fel e si cu Ytube,sunt intradevar si o groaza de porcarii acolo,dar sunt si lucruri folositoare,doar sa sti sa le cauti si sa le sti aplica in functie de ce ai nevoie.
*


a ta poate ca nu incalzeste dar eu mam chinuit 1 luna de zile sa montez un termostat nou pe masina si pana la urma am ramas tot la cel vechi care era cu 2 luni mai batran ca cel nou dar cel vechi este un jaf de termostat o facatura care deschidea la 50 grade iar iarna trebuia sa merg tot cu cartonul in fata la calorifer , dar cum a venit caldura a trebuit sa il dau jos ca merg mai mereu cu motorul mai turat ( am 4 trepte ) .


--------------------
dacia 1300 1982 - ph07bgy
catalin-alexandru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
forcrims
post 8 Jun 2012, 20:37
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 May 12
From: ianca/ braila




Astazi am facut restul cumparaturilor , garnitura de chiuloasa(19 lei) , garnituri camasi de cauciuc(6 lei) si un tub de silicon rosu(6 lei). Am dat jos scutul , care era prins in 3 suruburi, am dat jos fierul care face legatura intre lonjeroane, am fost nevoit sa tai un surub pentru ca era indoit filetul, apoi am desfacut suportii de la bara stabilizatoare..am reusit sa rup un surub , maine o sa iau altele noi de metric 8 si le schimb pe toate. Am dat si baia jos, am gasit doar 11 suruburi..iar pe forum citisem undeva ca ar trebui sa fie 14...iar din cauza siliconului care tinea baia bine lipita..m-am chinuit o gramada pentru ca nu stiam sigur daca mai are vreun surub, pana la urma am bagat o surubelnita dreapta intr-o parte si am desfacut-o. Nu avea nici un fel de garnitura, numai silicon negru. Era foarte umeda la ambele capete, in acele semicercuri. Mai am de curatat baia de noroi in exterior si acel silicon de pe margini...apoi o sa abandonez lucrarea..ramane pe maine.

Intrebare: Cand o sa schimb garniturile de la cilindri, o sa trebuiasca sa desfac biela , trag cilindrul cu pistonul in sus , iar garniura o pun in blocul motor, sau se pune pe fundul cilindrului?




--------------------
Dacia 1310 2000 li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nayr4m
post 8 Jun 2012, 21:07
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 14 March 10
From: Braila




Salut am si eu o mica problema, imi curge ulei pe la un surubel, mai exact pe sub el [ulei mult nu curge dar e deranjant si murdar tongue.gif] mereu cand pun degetul sub el e putin ulei acolo desi il sterg mereu... eu nu prea ma pricep dar o sa il vedeti in poza atasata

Ce as putea sa fac sa nu mai curga ulei...tinand cont ca e schimbata garnitura acum nu stiu ce fel de garnitura este...dar daca mai aveti alte idei sunt bine venite...oricum zilele astea o sa schimb iar garnitura poate nu mai curge

P.S. nu mai aveam alta poza asa ca am folosit-o pe cea cu anumite indicatii



This post has been edited by Nayr4m: 8 Jun 2012, 21:08

Attached thumbnail(s)
IMG007.jpg ( Size: 992.74k ) Number of downloads: 817


--------------------
Dacia 1310 Berlina 2002 - BR-90-NAY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 8 Jun 2012, 22:28
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




@nayr 4m, parca garnitura era de cupru pe vremuri?
ia una noua si incalzesteo puternic la flacara de aragaz pana se inroseste dupa care o bagi intr-un vas cu apa
se va decali si se va mula dupa aia cand strangi sonda
vorbesc de sonda de pe blocu motor,la gpl sa raspunda altcineva

This post has been edited by total: 8 Jun 2012, 22:29


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 8 Jun 2012, 23:10
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




inelele de cauciuc vin bagate pe cilindru ,curata fff bine zona pe care inchid atat pe bloc cat si pe cilindri ,eu obijnuiesc sa pun si putin silicon la asa ceva ,ai are grija sa nu incurci pistoanle intre ele sau capacele de biela ,degresezi bine totul cu benzina (preferabil diluant) baia deulei eu tor umpic de benzina in ea si ii dau foc ,se arde umpic vopseaua ,dar se curata super ,gaurile de la suruburile cu care se prinde chiulasa pe bloc inainte de a pune chiulasa sa legolesti de ulei/apa caaltfel crapa blocu ,eu curat cu joja de ulei si carpa

Eu daca eram in locul tau dadeam motoru jos ,si facut tot bucatele si spalat ,afre destuladepunere ,semn ca nu saschimbat uleiul la timp si as fi schimbat si semeringu la palier cu unul reinz

This post has been edited by vladut88: 8 Jun 2012, 23:19


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
forcrims
post 8 Jun 2012, 23:29
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 May 12
From: ianca/ braila




Am masina doar de 3 luni..am luat-o cu 90 de mii km. Sper sa n-am probleme cu semeringul de palier..pentru ca nici cel de distributie nu era uzat tare...oricum , nu curgea deloc pe acolo. La chiuloasa stiu ce am de facut , pentru ca am mai dat-o o data jos ca sa schimb garnitura..o sa o dau jos rapid. La faza cu schimbat garnituri camasi sunt pe un teren necunoscut...dar ma descurc eu. Nu o sa incurc pistoanele si capacele la biele ,pentru ca le scot pe rand..nu pe toate o data .merci de sfaturi tuturor. Daca mai intampin ceva probleme maine..revin.




Later Edit: Intr-un final , am reusit sa scot cilindrul cu numarul 4. Nu avea garnitura de cauciuc, nici de hartie..nici de cupru, zici ca era din poleiala..vai de capul ei. Oare are ceva daca pun garnitura din cauciuc acum? Cilindrii mei erau la acelasi nivel cu blocul motor..si din cate am inteles ar trebui sa fie putin mai sus. Am testat cu o bucata de geam , perfect taiata intr-o parte..o plimbam pe blocul motor si nu se agata deloc in marginea la nici un cilindru..semn ca erau la acelasi nivel sau mai jos. Am testat si chiuloasa tot cu o bucata de geam..si este plata. O sa atasez niste poze cu garnitura la camasi. Astept un raspuns rapid..sper sa o strang la loc pana deseara.



This post has been edited by forcrims: 9 Jun 2012, 11:26


--------------------
Dacia 1310 2000 li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 9 Jun 2012, 12:47
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




vezi ca aia e etansare pe cupru/aluminiu nu cauciu ,nu pune cauciuc ca vei desface iarasi


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 9 Jun 2012, 13:54
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 4 September 11




QUOTE(forcrims @ 8 Jun 2012, 23:29)
Am masina doar de 3 luni..am luat-o cu 90 de mii km. Sper sa n-am probleme cu semeringul de palier..pentru ca nici cel de distributie nu era uzat tare...oricum , nu curgea deloc pe acolo. La chiuloasa stiu ce am de facut , pentru ca am mai dat-o o data jos ca sa schimb garnitura..o sa o dau jos rapid. La faza cu schimbat garnituri camasi sunt pe un teren necunoscut...dar ma descurc eu.  Nu o sa incurc pistoanele si capacele la biele ,pentru ca le scot pe rand..nu pe toate o data .merci de sfaturi tuturor. Daca mai intampin ceva probleme maine..revin.
Later Edit:    Intr-un final , am reusit sa scot cilindrul cu numarul 4. Nu avea garnitura de cauciuc, nici de hartie..nici de cupru, zici ca era din poleiala..vai de capul ei. Oare are ceva daca pun garnitura din cauciuc acum?  Cilindrii mei erau la acelasi nivel cu blocul motor..si din cate am inteles ar trebui sa fie putin mai sus. Am testat cu o bucata de geam , perfect taiata intr-o parte..o plimbam pe blocul motor si nu se agata deloc in marginea la nici un cilindru..semn ca erau la acelasi nivel sau mai jos. Am testat si chiuloasa tot cu o bucata de geam..si este plata.  O sa atasez niste poze cu garnitura la camasi. Astept un raspuns rapid..sper sa o strang la loc pana deseara.
*


poleaiala aia e un inel de aluminiu corodat.Pune-i inele de cupru.Vezi ai grija cand montezi capacele la biele.Trebuiesc montate in aceias pozitie si sa ungi cu ulei cuzinetii.
La strangerea bielelor,daca nu ai cheie dinamometrica,strangi piulitele "la mana"invarti de cateva ori motorul ,bati un pic in capacele bielelor si verifici din nou piulitele.Camasile sa fie fixate cand rotesti motorul.
Bafta!


--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
forcrims
post 9 Jun 2012, 20:44
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 May 12
From: ianca/ braila




Prea tarziu am citit mesajele...intr-un final, am terminat si eu de mesterit. Am pus garniturile de cauciuc...s-au potrivit perfect in acel locas..Din moment ce se folosesc si garnituri de cauciuc, nu cred ca or sa se arda sau ceva de genul..in cel mai rau caz or sa se taie din cauza ca le preseaza cilindrul,dar nu cred.
Mai am de pus uleiul si apa in circuitul de racire. O porneam acum , dar nu se uscase bine siliconul de la baia de ulei..asa ca am zis sa am rabdare pana maine dimineata.


--------------------
Dacia 1310 2000 li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 9 Jun 2012, 21:04
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 5 October 11
From: buzau




in primul rand trebuie tinut cont de fiecare piesa sa fie imperecheata la loc tot cu sora ei.la capacele la biela vezi sa nu le rotesti.din cate imi amintesc scrisul de pe capacu la biela si la biela e pa partea opusa axe cu came.
cand scoti cilindru afara din bloc cauta sa nu invarti pistonu in cilndru. si cel mai impotant ai grija ca locul unde e garnitura pa camasa si locasul pa bloc sa fie perfect curate(un firicel de nisip daca iti intri o sa iti amestece apa cu uleiu,cand invarti motoru ca sa bagi ceilalti cilindri mare grija sa nu sa salte camasile(posibil sa iti ciupeasca garnitura de la camasi sau sa ti-o incalice si tio scoate in baie pa langa bloc si camasa)si iar e rau.
sus la garnitura de chiulasa iar vezisa aliniezi cum trebuie garnitura:D


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
forcrims
post 9 Jun 2012, 21:36
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 May 12
From: ianca/ braila




Am executat toti pasii spusi de tine r3d, am pus totul la loc exact cum a fost...din pacate nu au fost puse in ordine de la inceput..sau de cel care a mai umblat pe acolo...bielele si capacele la biele sunt numerotate pe o parte de la 1 la 4..banuiesc ca ar fi trebuit puse in ordine..dar la mine era 4.2.3.1 sau ceva de genul. Iar cilindrii , in partea de sus, pe acea margine pe care se pune chiuloasa au un "A" gravat pe o parte..3 erau pusi cu "A" intr-o parte , iar unul era in cealalta parte...i-am pus si eu la fel pentru ca asa s-au format segmentii , in caz ca am ovalitate pe cilindru.
Am ramas cam dezamagit cand am citit ca ar fi trebuit sa pun garnitura de cupru la camasi...Am avut cumparate de ieri 4 de cauciuc..iar azi daca m-am apucat de treaba...am muncit 12 ore de unul singur , de la 9 dimineata la 9 seara..murdar din cap pana in picioare..nu am mai avut chef sa ma duc la magazin sa iau alte garnituri.As fi facut niste poze ..un mic tutorial , poate mai ajuta pe cineva...dar eram murdar si nu m-am indurat sa pun mana pe telefon .


--------------------
Dacia 1310 2000 li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th October 2024 - 01:15
Forum Renault