Probleme tehnice, Probleme, rog ajutor si indrumare
Probleme tehnice, Probleme, rog ajutor si indrumare
micutul1988 |
27 Sep 2013, 13:09
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 28 August 07 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
Dacia
SuperNova
2001
- B-28-XHX
|
|||
Tince1290 |
27 Sep 2013, 13:55
Post
#2
|
Membru cititor Group: Members Posts: 1.795 Joined: 19 September 08 |
nu vreau sa te dezamagesc, dar o sa-ti spun eu inainte sa te ia altii mai tare...asta e mai mult un forum de "specialitate" (desi e cam mult spus)...aici primesti mai mult sfaturi legate de metode de reparare, nu neaparat locuri...
s-a discutat despre calorifer aici: http://www.daciaclub.ro/Calorifer-DSN-t36579.html cat despre servicer-uri, nu ne-ai zis de unde esti...oricum in ziua de azi e cam acelasi lucru peste tot...eu personal recomand dacia, ca pana la urma dacie ai...dar operatiunea e una scumpa pentru ca necesita multa munca, indiferent unde o faci citeste topicul de mai sus...sunt sfaturi utile sa eviti eventuale probleem cu noul calorifer |
--------------------
-
-
-
|
|
Iulikk |
27 Sep 2013, 17:22
Post
#3
|
Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral |
Bre, esti "nebun"? - nu te supara pe mine, asa este expresia . La dacia iti schimba tot compartimentul aerotermei... si costa ~4000 de lei....
This post has been edited by Iulikk: 27 Sep 2013, 17:22 |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Maskatu |
27 Sep 2013, 20:47
Post
#4
|
.. Group: Moderatori Posts: 13.966 Joined: 2 July 08 From: zuzu |
Caloriferul de srl costa cam 50-60 de lei iar cel original dublu. La service DACIA o sa iti dea un pret in asa fel incat sa te faca sa refuzi politicos. Necesita ceva ore de manopera si astia stiu sa umfle bine preturile. Dar poti da mail la orice service dacia sa intrebi cat te-ar costa manopera si iti vor raspunde de pe o zi pe alta.
Eu unul ti-as recomanda un service daca ai binevoi sa iti completezi locatia la profil. In orice caz un service mai de cartier sau un mecanic mai priceput ar trebui sa rezolve problema pentru un 50-150 de lei (depinde unde mergi). Destul de mult dar cam atat se cere pentru ca se schimba foarte greu. |
--------------------
.
.
.
- ---
|
|
PH-06-BOA |
27 Sep 2013, 21:57
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
Daca il "aranjezi" putin, nu e chiar asa de greu de schimbat. Daca te oferi s-o faci, iti spun cum, si intr-o juma' de ora, e gata.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Maskatu |
28 Sep 2013, 02:10
Post
#6
|
.. Group: Moderatori Posts: 13.966 Joined: 2 July 08 From: zuzu |
Ce optimist esti tu. Daca ii curge tot lichidul de frana prin masina, tot in jumatatea aia de ora se incadreaza?
Later edit: LICHIDUL DE RACIRE This post has been edited by Maskatu: 29 Sep 2013, 12:30 |
--------------------
.
.
.
- ---
|
|
sorin1983 |
28 Sep 2013, 02:50
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.616 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova |
si lichidul de frana ce rol are in ecuatia asta?
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
marcykone |
28 Sep 2013, 12:13
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 29 December 08 From: Giurgiu |
a zbarcit-o maskatu de data asta ..probabil a vrut sa zica lichidul de racire(antigelul)
|
--------------------
Audi/Vw
A4/Scirocco
2014/2010
- GR-83-YSA
|
|
micutul1988 |
29 Sep 2013, 11:09
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 28 August 07 From: Bucuresti |
Multumesc frumos de raspunsuri. Eu sunt din Bucuresti. A fost ce-l batran la un service dacia si i-a spus ca mai bine decat sa repare caloriferul mai bine o lasa asa si isi ia alta noua Pana la urma o sa incerc cu cineva mai experimentat sa dau jos bordul masini si sa incerc sa schimb caloriferul.
This post has been edited by micutul1988: 29 Sep 2013, 11:09 |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001
- B-28-XHX
|
|
CrysMM |
29 Sep 2013, 11:56
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 11 March 09 From: Braila - Ulmu |
Nu se da jos bordul masinii!!!!!!!!!! Hai ca sunt tari aia de la service, se vede ca habar nu au sa-l schimbe. Se da jos panoul stang de la picioare pasager fata. La mine a durat 1 ora sa-l schimb. Ma costat caloriferul 120 ron (de origine) si vreo cateva beri pentru mine si un amic care ma ajutat.
Dacia service sunt niste pacalici, aia daca nu lucrau acolo mureau de foame. Prosti sunt cei care se duc acolo. |
--------------------
Dacia
1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b
1999 / 2001 / 2010
|
|
Maskatu |
29 Sep 2013, 12:36
Post
#11
|
.. Group: Moderatori Posts: 13.966 Joined: 2 July 08 From: zuzu |
QUOTE(micutul1988 @ 29 Sep 2013, 12:09) Multumesc frumos de raspunsuri. Eu sunt din Bucuresti. A fost ce-l batran la un service dacia si i-a spus ca mai bine decat sa repare caloriferul mai bine o lasa asa si isi ia alta noua Pana la urma o sa incerc cu cineva mai experimentat sa dau jos bordul masini si sa incerc sa schimb caloriferul. Spune-i sa se duca inapoi si sa ii zica aluia de i-a spus ca mai bine ia una noua decat sa inlocuiasca caloriferul, ca este un idiot si incompetent. Nu trebuie sa dai jos bordul. E ca si cum ai spune ca daca vrei sa schimbi uleiul trebuie sa scoti motorul de pe masina. trebuie doar sa umbli la panoul din dreapta consolei centrale. Gasesti si tutoriale pe forum. Ps Mea culpa. Am vrut sa spun lichidul de racire nu de frana. Si nu ai cum sa il inlocuiesti in juma' de ora. E imposibil. Iti ia cel putin 10-15 minute sa scoti lichidul de RACIRE si sa il pui la loc, plus inca 10-15 sa scoti caloriferul vechi. This post has been edited by Maskatu: 29 Sep 2013, 12:55 |
--------------------
.
.
.
- ---
|
|
Tince1290 |
2 Oct 2013, 11:08
Post
#12
|
Membru cititor Group: Members Posts: 1.795 Joined: 19 September 08 |
QUOTE(Maskatu @ 27 Sep 2013, 21:47) Caloriferul de srl costa cam 50-60 de lei iar cel original dublu. La service DACIA o sa iti dea un pret in asa fel incat sa te faca sa refuzi politicos. Necesita ceva ore de manopera si astia stiu sa umfle bine preturile. Dar poti da mail la orice service dacia sa intrebi cat te-ar costa manopera si iti vor raspunde de pe o zi pe alta. Eu unul ti-as recomanda un service daca ai binevoi sa iti completezi locatia la profil. In orice caz un service mai de cartier sau un mecanic mai priceput ar trebui sa rezolve problema pentru un 50-150 de lei (depinde unde mergi). Destul de mult dar cam atat se cere pentru ca se schimba foarte greu. eu stiu ca e scump...baiul e ca nu oricine se baga la asa o lucrare...eu am fost la service de cartier si in 2 locuri s-au crapat plastice...plus ca a durat o vesnicie...de asta zicean de dacia, ca aia macar stiu cum sa ajunga acolo mai usor...si pana la urma iti face oferta...poate e rea, poate e buna...macar aia sunt "obligati" sa-ti faca...si poate asa e la voi, dar la noi e mai ok la preturi si stiu 2 mecanici de la dacia care lucreaza la ei la garaj dupamasa si in week-end, la tarife ok ...ca alta treaba e cand faci acelasi lucru si iti intra tie totul in buzunar QUOTE(CrysMM @ 29 Sep 2013, 12:56) Nu se da jos bordul masinii!!!!!!!!!! Hai ca sunt tari aia de la service, se vede ca habar nu au sa-l schimbe. Se da jos panoul stang de la picioare pasager fata. La mine a durat 1 ora sa-l schimb. Ma costat caloriferul 120 ron (de origine) si vreo cateva beri pentru mine si un amic care ma ajutat. ei uite ca la mine l-au demontat This post has been edited by Tince1290: 2 Oct 2013, 11:10 |
--------------------
-
-
-
|
|
lirutza |
4 Oct 2013, 13:09
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 9 May 09 From: București/Buzău |
Prima data se scot cele 2 furtunuri care intra in calorifer, se desface garnitura dubla de caucuiuc incadrata de rama aceea metalica si se scoate de pe tevile caloriferului, apoi se trece la interior. Eu am dat jos consola centrala, lateralele care se prind de consola, torpedoul (ca sa am loc sa lucrez), am desfacut cele 4 suruburi care prind aeroterma (cate 2 pe fiecare parte - recomand o tubulara cu prelungitor), am desafacut tija de fier dintre bord si podea, am tras de aeroterma spre partea soferului si am scos caloriferul, care este prin si el in 2 suruburi mici. Daca tot se face aceasta operatie, recomand si desfacerea aerotermei si curatarea acesteia.
Mai sunt unii colegi care au facut acea modificare cu taierea unui segment din tevile caloriferului si introducerea furtunurilor in interior. In acest caz, trebuie sa demontezi doar lateralul stanga din partea pasagerului si eventual torpedoul, pentru a avea loc si vizibilitate mai buna. Astfel, caloriferul se schimba in max 30 de min, insa e posibil sa mai curga ceva antigel prin interior. |
--------------------
DSN
Confort
2001
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd December 2024 - 05:32 |