Reglare avans, SLZ Diesel
![]() ![]() ![]() |
Reglare avans, SLZ Diesel
Abu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|||
GeorgeB |
![]()
Post
#2
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
![]() ahhh nuuuu ... in service ce zic ? |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
Abu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
![]() Any ideeas? |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
litza |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 813 Joined: 27 August 03 From: Bavaria, DE ![]() |
Cu un soft de diagnoza corespunzator si interfata, cel mai sigur.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003-2018
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#5
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Alex, vezi ca faza cu releul nu e normala. La toate masinile se goleste destul bateria la pornire, dar asta nu are legatura cu alternatorul si cu faptul ca-ti palesc luminile. Alternatorul debiteaza tensiune intre anumite limite, indiferent de starea bateriei. Singurul lucru care il influenteaza este pornirea consumatorilor, caz in care intr-adevar, tensiunea debitata poate sa scada, dar nu sub un anumit prag (13.3 V parca). Orice fluctuatie de tensiune este anormala si trebuie gasita cauza. Cel mai probabil de vina este releul regulator, care la modelele de alternatoare prezente pe Dacia este inglobat in alternator. Ca piesa de schimb in service-uri si magazine Dacia nu il gasesti separat, ci numai la set cu intregul alterntor. La unele magazine se gaseste, dar costa cateva milioane bune. O alta cauza ar mai putea fi un surub de la masa slabit, sau vreun fir pus aiurea pe undeva. Du-te peste ei in service si pune-i sa-ti demonstreze ca asa se intampla la toate. Nu or sa aibe cum. Daca au zic ca e normal sunt niste prosti.
In ce priveste avansul, asta nu il poti regla de unul singur, treaba fiind controlata electronic. El se verifica si eventual regleaza cu testerul CLIP. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
asarban |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
La dieseluri curba de avans este critica!
Daca la benzinare iti poti permite sa te joci cu 3-4-5 grade, la dieseluri o modificare de 2 grade duce la ....un mare fas! Asa ca eu nu cred ca e de la avans! Curba de avans se regleaza din distributie nu din pompa de injectie! Si se face cu compul pus pe ea! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Abu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
E al treilea diesel pe care-l am si pot sa-ti spun sigur ca zgomotul e din avans.Lla ce am avut eu inainte avansul se regla miscand corpul pompei inainte/inapoi. Iar diferenta de zgomot este evidenta, la un avans reglat corect nu se aude nici o "troncaneala". Maine ma duc la alt service, poate am mai mult noroc.
Va tin la curent. |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
calin.c |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 27 July 04 From: sighisoara ![]() |
se poate regla avansul.la motoarele diesel puse pe dacii pinionul pompei de injectie este pe con si nu are pana.petru a regla avansul iti trebuie un "opritor pt pompa de injectie "dupa ce blochezi pompa depresezi pinionul cu cureaua puna si invirti motorul inapoi dar nu mai mult de un dinte ca nu il mai pornesti.totusi uitate daca e pusa bine distributia ca si eu am patit la fel si axul cu came era cu un dinte inapui si suna ca dracu altfel mergea normal numai ca era tare zgomotos
|
-------------------- |
|
litza |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 813 Joined: 27 August 03 From: Bavaria, DE ![]() |
Bei, nu va jucati cu distributia. Un dinte in stanga sau in dreapta la motoarele diesel poate face ca pistoanele sa loveasca supapele ramase deschise. Si adio motor.
Avansul prin rotirea pompei la motor se face la motoare mai vechi (de ex, la a mea) dar si atunci trebuie cu ceas comparator (in cazul meu), ca sa puna avansul la o valoare extrem de precisa. De ex pt a mea avansul e pe undeva la 0.9 mm, cu abatere maxima de +/- 0.03 mm.Am datele exacte intr-o carte, astea sunt aproximatieve. Deci nu merge la ochi. Si daca imi spui tu ca faci reglajul dupa ureche la 0.9 mm, eu iti dau un portbagaj de bere! La motoarele generatii mai noua se face electronic cu testerul. Cel mai sigur cauta ceva documentatie despre motorul tau si/sau pompa de injectie. Daca e mecanica exista un anume procedeu de reglare. Daca e electronica se regleaza cu testerul. Da, zgomotul si trepidatiile la rece pot proveni din avans si/sau injector bulit. Reglarea pompei de injectie se face doar in service!!! Nu mai e carburator sa-l reglezi in fiecare saptamana. This post has been edited by litza: 21 Feb 2005, 09:43 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-2018
|
|
Cib |
![]()
Post
#10
|
![]() fost posesor de Solenza Group: Members Posts: 493 Joined: 27 July 04 From: Iasi ![]() |
umblati voi la avans si pe urma o sa plangeti... Nu e ca un delco pe care il pui dupa ureche... Dar daca aveti bani de joaca... treaba voastra...
|
--------------------
Nissan Almera Tekna
Oltcit 12TRS
2005
- B-43-ZGO, SV-02-SST Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii |
|
Abu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
S-a rezolvat. Am fost la IPSO (s-a deschis in si in Ploiesti) si am stat si langa ei. Mai intai mi-au pus CLIP-ul si au constatat ca nu bateam campii, intr-adevar avansul era nitel cam mare. Dupa care operatia a urmat exact dupa spusele lui Calin.c. S-o auzi acum ce diferenta...Deci se poate, iar reglajul e manual si nu electronic.
P.S. operatia au bagat-o pe garantie, deci nu m-a costat nimic. This post has been edited by Abu: 21 Feb 2005, 22:25 |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
osirus |
![]()
Post
#12
|
![]() Milionar de week-end Group: Banned Posts: 501 Joined: 17 November 04 From: Salajan ![]() |
Vezi ca nu e normal sa pilpiie luminile cind e rece motorul..........si eu tot la fel am patit si am rezolvat in sevice........nu mai stiu exact ce a fost(si motorul avea un mers in valuri)ca nu ma interesa prea tare(dar cred ca de undeva de la soft ca au pus calculatoru pe el),dar important e ca sa rezolvat!Si apropo,tot la IPSO dar in Bucuresti!Si se mai poate face ceva la el..........sa fuga mai tare! |
--------------------
Dacia/Skoda
Logan ambition
- Octavia L&K vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"............... |
|
calin.c |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 27 July 04 From: sighisoara ![]() |
din CLIP nu se poate regla avansul. la toate masinile se face reglajul avansului mecanic.la masinile mai performante se poate regla turatia de mers in gol dar nimic alceva.la dacie nu se poate .la golfu lui litza,se poate regla avansul si fara comparator.slabesti conducta de la injectorul 1 tragi motorul la semn si misti pompa pina vezi ca se umezeste injectorul cu motorina .acelasi lucru iti arata si comparatorul momentul injectiei
|
-------------------- |
|
litza |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 813 Joined: 27 August 03 From: Bavaria, DE ![]() |
@calic.c
Intradevar se poate si asa, la ochi. Dar nu este precis => zgomote si vribratii si probleme iarna la pornire. Comparatorul acela este un fel de subler cu ceas. Sigur ca in loc de subler poti folosi si un liniar, dar precizia nu mai e aceeasi. Masinile mai noi, ultima generatie au pompe electronice la care ECU comanda momentul injectiei. Astea nu le mai reglezi manual, fara tester. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-2018
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 04:17 |