Renault 12 Gordini
![]() ![]() ![]() |
Renault 12 Gordini
danut 69-71 |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
|
||
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|||
Raduchu |
![]()
Post
#62
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
Care are o platforma, masina aduc eu si cateva unelte de descuiat masina
![]() ![]() |
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
b44dvl |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Felicitari pentru achizitie, o masina foarte rara din toate punctele de vedere:) avand in vedere ca ai fost sa o vezi presupun ca ai studiato din toate punctele de vedere, am si eu 2 intrebari daca se poate:) pompa de apa este legata de axa si de alternator printro curea? Sau ai 2 curele diferite? Una pentru alternator si alta pentru pompa de apa...
De curiozitate are servo directie? |
--------------------
Dacia
1300 din
1976
- B 44 DvL Bad Mojo Mother Fucker
|
|
Filip |
![]()
Post
#64
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
In mod normal n-ar trebui sa aiba servodirectie.
|
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
Floryn_Cis |
![]()
Post
#65
|
![]() Daciar Razboinic Group: Members Posts: 342 Joined: 21 June 08 From: cisnadie ![]() |
|
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300 Berlina
1972 berlina
- Sb03cjs Dacia 1300 1,4L 5 trepte , 1972
Ford Escort Ghia 1,6 16v C.L.X. combi, 1999 |
|
Cioby92 |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru fara semnalmente Group: Members Posts: 402 Joined: 22 December 09 From: Brasov ![]() |
Felicitari pentru achizitie, domnilor! sa fie intr-un ceas bun
![]() Apropo dl Remus, la momentul potrivit... cu tricoul potrivit ![]() |
--------------------
Dacia
1300/1976
cu elemente de 1310
- BV 01 EMP Dacia Logan 1.4 MPI Laureate GPL 2008 B 12 ZVK
I'll Make You an Offer You Can't Refuse |
|
aditza579 |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
De cand am auzit pronuntandu-se pe topicul dedicat frantuzoaicei cuvantul "Gordini", de atunci astept acest topic. In sfarsit a aparut. Il mai felicit inca odata, cu aceasta ocazie, pe domnul Danut pentru ca si-a propus si a si reusit sa achizitioneze o asemenea raritate. Felicitari.
Edit: Remus Azoitei este un baiat de nota 10+ pentru ca si el este pasionat de acest model si s-a dedicat in totalitate achizitionarii lui. Felicitari amandurora. This post has been edited by aditza579: 4 Jul 2011, 07:46 |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
aditza579 |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Kruger @ 2 Jul 2011, 22:17) Versiunea stoc producea 125 de cai. Din carburatie clasica si 4 pistoane nu o vei duce in 185 de cai niciodata. Sa spunem oamenilor ca cei 185 de cai sunt la volanta, nu la roata unde ar fi vreo 165-170cp. Iti spune ceva raport de comprimare de 11:1, pistoane cocosate, axa cu came de 320* RAC admisie/evacuare, supape late cat Rusia (pe admisie au vreo 42 mm iar pe evacuare vreo 38 mm), componente ale motorului foarte usoare (biele, vibrochen, pistoane), doua carburatoare Weber 45 DCOE de baga in motor cam 20-25 litri de benzina la forja. Cam astea ar fi informatiile despre un motor ca acesta (care este destul de rar). Si sa nu uitam ca motorul stock, cel de 125 cp, a fost proiectat de domnul Amedee Gordini sa fie fiabil cu toate ca are atata putere, aspirat, din cilindreea de 1565 cmc. Edit: Puterea este scoasa pe la 7500 rpm. La aceste turatii fenomenale (poate fi dus pana pe la 9000 rpm, chiar daca puterea este acolo), acest motor nu mai este fiabil. Sa nu ne mai miram de aceste valori, pentru ca dupa cum unii de pe aici stiu, inginerii romani au scos din 1.3-ul de pe 1300 120 cp la 7500 rpm, deci se poate. Intradevar, acest 1.3 nu era asa de fiabil ca cel de Gordini dar totusi este remarcabil. This post has been edited by aditza579: 4 Jul 2011, 08:17 |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
SiloS |
![]()
Post
#70
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.291 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Chiar are asa mare importanta ca sunt 185 de cai sau 160 ? Ca sunt caii la roata sau la volanta ?
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Ov |
![]()
Post
#71
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Pentru unii are: pentru aia care nu-s permit decat sa arunce cu vorbe
![]() De regula cand crapi de ciuda atunci incepi sa-ti manifesti invidia incercand sa denigrezi ceva. Tipic romanesc ![]() PS: nu-mi place culoarea ![]() This post has been edited by Ov: 4 Jul 2011, 13:23 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
nalodaniel |
![]()
Post
#72
|
![]() a3a oara scriu corect Group: Members Posts: 361 Joined: 24 March 08 From: suceava ![]() |
vad ca nu are faruri, se poate omologa asa?
LE: amu am vazut ca are This post has been edited by nalodaniel: 4 Jul 2011, 14:14 |
--------------------
dacia
1310
1986
- -- -- ---
|
|
BTL gordini |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 355 Joined: 11 November 10 ![]() |
Ma bucur Danute ca ai deschis topic cu, gordina, macar aici pot baieti sa-si etaleze "kw-tii" care si de unde provin.Sincer ma apucat rasul din cele citite si cred ca pana la maturizare mai este drum lung,in fine. Eu vreau sa spun ca motorul de pe r18 turbo este diferit de ce are gordina si cine a vazut un astfel de bloc motor poate confirma ce spun eu.Tablita de pe blocul motor la r18 este intregral culoarea aluminiului pe cand celelalte sunt vopsite cu negru.La R18 este trecut 807-4 nici decum ce au scris unii, ca sa lamurim si acest aspect.Caii indiferent ca sunt acei 180 , ca sunt 160, nu avem cum sa stim si sincer cu ce m-ar ajuta sa fac tambalau de ce lipsesc sau de ce sunt prea multi
![]() Danut a spus ca are acei cai din cele spuse de fostul proprietar si talon ,in rest daca el doreste sa-i faca un test dyno ca sa fie el impacat e bine dacac iarasi e bine.Danute scuza-ma de ce vreau sa spun acuma dar acesta e adevarul:Invidia conteaza nimic nu le convine ,mai bine sa taca cum se cuvine ![]() ![]() |
--------------------
dacia
1300
1976
- AB 02 BTL
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
SAE - putere la volant
DIN - putere la roata Valoarea din talon este puterea masurata pe bancul de probe, adica puterea la volant Pentru mai multe detalii consultati Wikipedia cu incredere. |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
Hormonelul |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Felicitari pentru achizitie Danut si Remus.
Va invit sa urmariti ce inseama prepararea Renaulturilor vechi Gordini si Alpine pentru curse. In 1980 scotea 152 cai din 1298 cmc. Apoi modificare la 1550cmc pe baza blocului de R 8 Gord , Vilbrequin de R 12 TL bielles de R 8 Gordini / pistons Forgés sur base de brut COSWORTS / culasse R 8 G en dai de soupapes 41 x 36 pour environ 165CV. http://keos-racing.skyrock.com/1.html Avand in vedere ca masina a fost facuta pentru circuit de catre oameni care stiu ce fac, e foarte probabil ca aceea sa fie puterea. This post has been edited by Hormonelul: 4 Jul 2011, 14:20 |
--------------------
Dacia
1300, 1100
1972, 1968 Uleiul nu curge de la masina...isi marcheaza teritoriul ! |
|
Ov |
![]()
Post
#76
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Da, ma refer la aia care au ca meserie sa-i manance de popou pe posesorii acestei masinute ![]() Poate nu realizati, dar cred ca aproape nimeni de aici n-a pus mana pe un gordini, dar toti isi dau cu parerea despre el. Fiecare are cate-o teorie si fiecare vorbeste de masina asta de parca ar fi a lui. Da, poate ca masina are 200 de cai, dar ca are sau nu are nu-l poate dovedi decat proprietarul care dealtfel a specificat din primul post ca aceasta este o masina modificata pentru curse. De unde stiti voi ca are defapt 125 sau 160 de cai? A fost masina cuiva de aici si a testat-o inainte? Hai sa nu mai fim romani si sa acordam altora prezumtia de nevinovatie ![]() This post has been edited by danut 69-71: 6 Jul 2011, 23:39 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#77
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Ba nu conteaza la masina asta,important e ca a ajuns pe maini bune....restu daca nu va convine incercati sa nu mai aduceti critici la adresa ei.Mai ales ca va contraziceti unul pe altul degeaba.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
SiloS |
![]()
Post
#78
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.291 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Parerea mea e ca puterea unui motor atat de vechi si atat de "rudimentar" si "sensibil" variaza de la o zi la alta.
Sunt sigur ca intr-un fel trage la o liniuta pe aeroportul de la Tulcea si altfel va fi pe Transfagarasan. La fel si temperatura - cred ca temperatura aerului influenteaza destul de mult. Printre factori se numara chiar si benzina cu care se merge si lista poate continua. Asadar consider toate discutiile legate de puterea motorului ar trebui incheiate. |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
aditza579 |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(SiloS @ 4 Jul 2011, 18:23) Chiar cred ca noi nu ar trebui sa ne mai batem capul cu aceasta problema. Valoarea acestei masini nu sta in ceea ce poate sa faca ea acum ci in ceea ce a fost ea construita sa faca. Simplul fapt ca ea este detinuta de un patriot de-al nostru ar trebui sa ne aduca un zambet si in launtrul nostru, fiecare dintre noi, sa fim mandri ca mai exista asemenea oameni ca Danut, care investeste in asa ceva si nu face asta pentru profit, ci pentru propria lui placere. Bravo Danut si Remus, felicitarile mele inca odata. |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
Ov |
![]()
Post
#80
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Acum nu te supara, dar ne mai uitam si noi la oameni inainte sa-i bagam in seama. Si cand vedem prin semnaturile lor ca au masini beko cu numere SV F.UT, ne mai facem anumite pareri despre cat de seriosi sunt
![]() This post has been edited by Ov: 4 Jul 2011, 18:31 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Markos |
![]()
Post
#81
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Pana la urma, cati cai are?
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Ov |
![]()
Post
#82
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
fara numarrrr
ideea e in felul urmator: nu exista multe masini ca asta in romania. Prin urmare trebuie apreciat faptul ca cineva si-a dat interesul pentru asa ceva si impartaseste si poze/impresii cu noi. Mai e cineva care lucreaza la asa ceva, dar a ales s-o faca in liniste. Parerea mea e ca atata timp cat cunostintele noastre sunt extrem de limitate cu privire la acest model putem sa trecem mai usor cu vederea anumite lucruri care par putin mai greu de crezut si sa nu daramam imediat o idee atunci cand ni se pare ceva aiurea. Revenind la "cai", masina are in acte 115kW. Probabil Danut a zis ca-s 180 "de cai" pt ca asa i-a comunicat si lui proprietarul anterior. Subliniez ca masina nu este una de strada, si motorul ala de 115kW din acte are ceva modificari. Acum ca de la niste oua kinder pe antena si 2-3 abtibilde pe usi nu se strang 30 de cai sincer n-am de unde sa stiu ca n-am testat personal, dar daca proprietarul zice ca are n-am decat sa-l cred. |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#83
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
4x4 |
![]()
Post
#84
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Masina are si alte jante decat cele din poza, un gotti ceva?
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
remusro |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
QUOTE(cdadan @ 4 Jul 2011, 18:35) Nea cdadane Din toate topicurile si prezentarile tale (pareri, numere de inmatriculare, moaste si alte chestii), cel mai interesant mi s-a parut avatarul. Asculta la mine, tipa aia de la avatarul tau are sigur 185 cai, doua carburatoare cu aspiratie maxima, atinge puterea maxima la 7500 ture, si sigur ce are cel mai interesant e sub capota. Te rog nu combate cele zise de mine, iti spun sigur. Crede si nu cerceta, coane. ![]() |
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
1971
- HYY997K
|
|
Albert Einstein |
![]()
Post
#86
|
![]() Pasionat Group: Members Posts: 2.140 Joined: 22 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Scuzati ca ma bag in discutie insa mi-asi da si eu cu parerea, poate nu e cel mai bun punct de vedere insa incerc totusi sa-mi fac cunoscuta parerea....
Consider ca nu e tare important daca are 20, 200 sau 2000 de cai. Masina in sine trebuie analizata ca si o piesa de colectie, una rara, cu siguranta unica in Romania. Cel putin eu nu am cunostinta de alta "de curse". E de admirat efortul celor 2 proprietari de a cumpara asa ceva. Felicitari si Bravo lor! Eu unul nu-mi permit o astfel de masina si nici nu m-asi da la curse cu ea, e pacat sa se intample ceva cu masina (vedeti ce s-a intamplat cu gordina de AG) dar e strict alegerea lor. Ca fuge cu 20, 200 sau 2000 km/h sau altele de acest gen sunt lucruri care chiar nu conteaza. Desigur, sunt pasionati care apreciaza astfel de lucruri, insa ar trebui sa se concentreze pe modele mai noi, de curse. La aceasta masina nu performantele de acum conteaza ci istoria pe care, fara doar si poate, masinile Gordini au facut-o la timpul lor. ![]() This post has been edited by Albert Einstein: 4 Jul 2011, 19:29 |
--------------------
-
-
- "I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots" - Albert Einstein
|
|
remusro |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
Dragii mei
Va rog, nu va impacientati prea tare, zau. ![]() Masina arata intr-un fel, si merge ca trenul. Ii dai a 3-a si inca ii scartaie rotile. Am condus-o si m-am simtit mult prea mic pentru asa ceva, zau. ![]() Masina va veni la Suceava, se va aranja putin si se va pune pe dyno. Sincer, ca scoate 157 CP sau 170 sau 180 ma doare undeva. Poate de vechime sa scoata "numai" 140. Si?... Care este problema, domnilor? Doresc sa va spun ca am mai condus masini de raliu (nu multe, este adevarat), mult mai puternice ca asta, rachete suparate. Insa LA NICI UNA nu am simtit aceiasi senzatie de putere, zgomotul incredibil inauntru, forta incredibila, putere de a iesi din curbe, efectiv parca ai un utilaj sub tine. Am plecat de pe loc si i-am dat a 2-a la 80 la ora, si parca mai vroia... Daca doream un BMW seria 3 Gruppo F imi luam, dar ce fason are? Normal ca aia o ingropa pe Gordina, dar nu asta ma intereseaza, ci acest exercitiu splendid de a conduce o masina clasica, R12, dusa la extrem. Si va mai zic ceva. Multi dintre voi nu ati condus vreodata vreun R12 Gordini. Nu vreau sa ridic masina asta in slavi, deloc. Insa doresc numai sa spun ca cifrele reci si matematica "din carte" nu inseamna totul. Eu sunt artist, si spun ca masina asta are inima in ea, am simtit imediat. Restul... putem negocia caii putere oricat, oricum nu ma intereseaza. Hai bafta. Remus ![]() |
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
1971
- HYY997K
|
|
Markos |
![]()
Post
#88
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#89
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
|
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
remusro |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
Are 5 trepte. Am turat-o de a luat-o naiba, urla ca din gura de sarpe. Dar am simtit ca (parca!) mai era loc. Danut ii daduse si mai rau in bot, ala nu are mila!
![]() This post has been edited by remusro: 4 Jul 2011, 20:24 |
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
1971
- HYY997K
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th May 2025 - 04:51 |