Renault Megane III Estate, 1.5 EnergydCi 110 hp - Man6
![]() ![]() |
Renault Megane III Estate, 1.5 EnergydCi 110 hp - Man6
floryn07 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 18 December 16 ![]() |
Attached thumbnail(s) renault1.jpg ( Size: 953.46k ) Number of downloads: 540 renault2.jpg ( Size: 1.25mb ) Number of downloads: 548 20170115_130346.jpg ( Size: 1.13mb ) Number of downloads: 543 20170115_130414.jpg ( Size: 983.72k ) Number of downloads: 546 20170115_130434.jpg ( Size: 1.03mb ) Number of downloads: 553 20170115_130456.jpg ( Size: 1.1mb ) Number of downloads: 157 20170115_130520.jpg ( Size: 920.39k ) Number of downloads: 150 20170115_130520.jpg ( Size: 920.39k ) Number of downloads: 127 |
||
--------------------
Chevrolet
Spark
2007 Renault Megane Estate 2013 - 1.5 EnergydCi 110hp (roadtrip car)
Renault Clio III 2006 - 1.4 16v + GPL 100hp (city car) Ex: Chevrolet Spark -0.8 50hp |
|||
Speedy |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
In primul rand felicitari pt achizitie !
Raspuns la 1: in viteza a 4a la 1500 e cam la limita, a 5a deja e prea mult. Raspuns la 3: ar fi bine sa schimbi uleiul si filtrele la 1 an sau 15k km, cu toate ca pana acum, la olanezi, sigur s-au respectat intervalele date de producator. |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Felicitări pentru achiziție,să o stăpânești sănătos mulți kmp de aici încolo!
![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
floryn07 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 18 December 16 ![]() |
Multumesc pentru urari! Si voi sa stapaniti masinile fara evenimente.
@Speedy QUOTE Raspuns la 1: in viteza a 4a la 1500 e cam la limita, a 5a deja e prea mult Nici nu mi-am pus problema de a 5-a, eu imi pun de a 3-a (unde la 60 am 2000 rpm) |
--------------------
Chevrolet
Spark
2007 Renault Megane Estate 2013 - 1.5 EnergydCi 110hp (roadtrip car)
Renault Clio III 2006 - 1.4 16v + GPL 100hp (city car) Ex: Chevrolet Spark -0.8 50hp |
|
AmunDei |
![]()
Post
#5
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Sunt doua variante de motor:
K9K 110 HP si 260 NM sau K9K 110 HP cu 240 NM Ambele variante listate cu cuplul maxim intre 1750-2750 http://www.powertrain.renault.com/applicat..._dCi_c_2014.pdf http://www.powertrain.renault.com/applicat..._dCi_b_2014.pdf 1500 rpm e ok pt mers constant cand esti in sarcina mica. Pt accelerare retrogradezi si ala e, problema rezolvata. Atata timp cat masina merge in afara orasului unde vede si turatii mai mare nu o sa se strice nimic pt cativa km mersi cu turatii mai mic. Turbina este oricum cu geometrie variabila, deci stresul este oricum chiar mai mic decat, sa zicem, aceeasi varianta de motor de pe logan unde este cu geometrie fixa. This post has been edited by AmunDei: 16 Jan 2017, 22:01 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
floryn07 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 18 December 16 ![]() |
QUOTE(AmunDei @ 16 Jan 2017, 21:59) Sunt doua variante de motor: K9K 110 HP si 260 NM sau K9K 110 HP cu 240 NM Ambele variante listate cu cuplul maxim intre 1750-2750 http://www.powertrain.renault.com/applicat..._dCi_c_2014.pdf http://www.powertrain.renault.com/applicat..._dCi_b_2014.pdf Mersi pentru explicatia cu turbina. Chiar are sens ce spui. Referitor la cele 2 versiuni de K9K, stiam de ele. Faptul ca in talon scrie 90g/km CO2 si versiune KZ1406 stiu clar ca este cel de 260nm. Oricum treburile stau destul de simplu: varianta cu 240nm, este varianta mai veche aparuta in 2009, care a mers in paralel cu varianta noua din 2012 pentru o vreme (nu au renuntat la ele pentru Fluence-urile post 2012 si cred ca nici pe restul Renault-urilor de pe pietele mai sarace: gen Romania. Asa probabil se explica si diferenta de pret de mai bine de 5000 de euro intre un Renault cumparat din RO si altul din vest: nu este chiar aceasi marfa). Tot nu sunt lamurit la chestia cu turatia maxima de cuplu maxim. Citez chiar din pdf-urile puse de tine, pe care le citisem si eu anterior: QUOTE • dCi 110 Engine torque: 20 Nm more than the current version, 260Nm available over a wide speed range; from 1,750 to 2,500 rpm Apoi daca te uiti mai jos in acelasi pdf, in tabel scrie 1750-2750. Nu cumva ca sa obtina cuplul asta de 260nm, au trebuit sa mai taie din plaja de cuplu maxim? |
--------------------
Chevrolet
Spark
2007 Renault Megane Estate 2013 - 1.5 EnergydCi 110hp (roadtrip car)
Renault Clio III 2006 - 1.4 16v + GPL 100hp (city car) Ex: Chevrolet Spark -0.8 50hp |
|
andri1940 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(floryn07 @ 16 Jan 2017, 19:51) are un lucru caracteristic inca de prin 2005 (cred), pe care multe masini superioare ca pret si chiar premium nu il au: prezenta unei cartele in locul unei chei din mileniul al doilea. Indiferent cata inovatie aduc cheii "briceag" diversi vendori, cartela de la Renault mi se pare ceva premium. E finuta, usoara si cool. Majoritatea din cei maxim 20 care au urcat pana acum in masina erau impresionati placut de pornirea cu cartela (restul cam stiau de cartela). Sa vedeti ce fata faceau cand le spuneam ca renault are sistemul acesta de peste 10 ani ![]() Sistemul cu cartela exista din 2001, pe Laguna 2, completat de optiunea "maini libere" care permite sa incui/descui/pornesti masina cu cartela in buzunar. Despre masinuta ta iti urez sa ai parte de cat mai multi km fara probleme si sa o stapanesti sanatos! |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
floryn07 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 18 December 16 ![]() |
QUOTE(andri1940 @ 16 Jan 2017, 22:33) Sistemul cu cartela exista din 2001, pe Laguna 2, completat de optiunea "maini libere" care permite sa incui/descui/pornesti masina cu cartela in buzunar. Despre masinuta ta iti urez sa ai parte de cat mai multi km fara probleme si sa o stapanesti sanatos! Multumesc asemenea! Mda...stiu de keyless, din pacate nu m-am incadrat cu bugetul; imi mai trebuiau vreo 500 de euro pentru keyless si xenon (parca asa tin minte). Mai compenseaza putin culoarea, cel putin acum 3 saptamani nu era nici una mai dotata, la vanzare, in varianta de culoare gri. This post has been edited by floryn07: 16 Jan 2017, 22:41 |
--------------------
Chevrolet
Spark
2007 Renault Megane Estate 2013 - 1.5 EnergydCi 110hp (roadtrip car)
Renault Clio III 2006 - 1.4 16v + GPL 100hp (city car) Ex: Chevrolet Spark -0.8 50hp |
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#9
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
Sa te bucuri de masina!
Si ca tot se discuta pe forum, ai platit taxa de prima inmatriculare, sau va trebui sa o platesti? |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
floryn07 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 18 December 16 ![]() |
Mersi!
Nu am platit-o, pe 1 februarie imi expira primul rand de numere rosii. Din cate stiu tot de la 1 nu se mai plateste. Oricum cel putin in cazul meu nu e capat de tara daca se plateste. Avand CO2 90 si fiind euro 5, taxa e cam 25 de euro. |
--------------------
Chevrolet
Spark
2007 Renault Megane Estate 2013 - 1.5 EnergydCi 110hp (roadtrip car)
Renault Clio III 2006 - 1.4 16v + GPL 100hp (city car) Ex: Chevrolet Spark -0.8 50hp |
|
AmunDei |
![]()
Post
#11
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Am vazut ca scrie pana la 2500, posibil sa fie doar un typo.
Anyway, ar fi fizic imposibil sa obtii pe acelasi motor (de altfel destul de mic) o valoare de cuplu cu 20 Nm in plus pe o plaja de turatie mai mica sau egala cu cea de dinainte. In acest caz cel mai probabil s-a urcat putin presiunea maxima de lucru a turbinei ceea ce releva un interval mai mare de zona de cuplu maxim (sau egal cu cel de la versiunea anterioara a motorului), in nici un caz mai mic. Pe de alta parte, valorile din cartea tehnica sunt pur orientative. Daca spre exemplu punem masina pe un stand dinamometric este posibil sa obtii, chiar si la 2 trageri consecutive, diferente de 50-100-150 rpm pt valoarea de cuplu maxim. Mai important decat cifrele de o valoare exacta pe hartie este cum merge masina pe strada si cum o intretii tu si sa o faci sa tina mult si mine. Cu alte cuvinte, inchei cu traditionalul multi kmp fara incidente! ![]() This post has been edited by AmunDei: 17 Jan 2017, 09:16 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
1500 rpm e subturat, ca regula generala turatia la mers constant in orice situatie e ideeal sa fie peste turatia de cuplu maxim, adica 1750 la tine si ocazional la puterea maxima, adica ~4000 rpm. Deci a sasea folosita doar pe autostrada. Respectand asta, poti sa mananci din EGR ce curat e la mine, fara sa-l fi curatat vreodata. Pe langa asta, pui si motorina buna, ex Rompetrol.
This post has been edited by argon: 17 Jan 2017, 10:41 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 05:32 |