Rotor electromotor scurtcircuitat?, E scurtcircuit?
![]() ![]() ![]() |
Rotor electromotor scurtcircuitat?, E scurtcircuit?
raduienasescu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 19 June 09 ![]() |
Attached thumbnail(s) IMG_0831.jpg ( Size: 84.91k ) Number of downloads: 1789 |
||
--------------------
opel
astra
1995
|
|||
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
La ce poza ai pus si tu...dar ca idee, cam cat vrei sa iti arate tie masurand o sarma de 20 de cm groasa ca dracu?
e bun rotorul ala, stai tu linijtit. Calculeaza 12V la circa 100A, cam ce impedanta trebuie sa aiba o spira. aparatul ala de masura normal nu iti poate afisa valoarea reala. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
pavel_daniel |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Salut.Nu asa se verifica unn rotor.E normal sa ai continuitate intre infasurari deoarece sunt conectate intre ele.Pentru a verifica un rotor sau un stator foloseste o lampa de 220v .Mai ai nevoie de inca un fir suplimentar.Verificarea se face in felul urmator: un capat de la lampa de control de 220V se baga in priza;La fel se procedeaza si cu un capat al firului suplimentar.In concluzie vei avea doua capete libere pe care daca le vei impreuna ,se va inchide circuitul si lampa va lumina.Cu capetele libere procedezi astfel:un capat il pui pe axul rotorului iar celalat capat pe colector.Daca colectorul este bun lampa nu trebuie sa se aprinda deloc.
Cu statorul procedezi la fel:un capat pe corpul statorului iar celalat capat pe borna de cupru.Nici in acest caz lampa nu trebuie sa se aprinda.In caz contrar,indiferent de cat de slab se aprinde lampa,statorul sau rotorul sunt defecte.Succes. |
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Prin asta masori daca da la masa . Daca da, spala-le de grafitul de pe ele, si masori iar. Daca si dupa da la masa, n-ai ce-i face la rotor. Statorul se mai remediaza.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ionutalexmatei |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 21 June 09 ![]() |
1) Este normal sa iti arate rezistenta 0 intre doua lamele alaturate deoarece bobinajul are o rezistenta foarte mica, pentru a absorbi curenti mari
2) Foloseste metoda lui pavel_daniel dar nu cu o lampa de 220 v, ci cu multimetrul setat pe 2k sau 20k, daca arata 0 e scurtcircuitat |
--------------------
DACIA
1310L
1999 carburatie,GPL
- DJ 08 MAT
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ionutalexmatei aia cu becul am expus-o eu mai demult ideea este ca se mai arde (elimina) praful de carbune rezultat de la perii , iar un motor electric rezistenta de izolatie nu se masoara cu aparat de masura de genul din poza cu cu megohmetre care masoara strapungerea izolatiei la o tensiune mare in general 500 - 1000 - 1500V, chiar si dupa suflare cu aer comprimat de 2 ori a mai facut scintei , raspunsul pentru initiatorul topicului a fost dat in posturile de mai sus , si amume ca rotorul este bun detalii despre reparare , cu asta eu zic ca exista suficiente detalii
This post has been edited by bygy007: 22 Jun 2009, 01:27 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
raduienasescu |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 19 June 09 ![]() |
Mersi baietii. L-am dus pana la urma la un electrician. Nu are deloc putere electromotorul. In gol se invarte de numa, dar in sarcina nimic. Numa maraie si incalzeste firele de numa numa. Poate ii da maistoru de capat.
This post has been edited by raduienasescu: 22 Jun 2009, 19:00 |
--------------------
opel
astra
1995
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 05:42 |