DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Rotor electromotor scurtcircuitat?, E scurtcircuit?

raduienasescu
post 19 Jun 2009, 20:46
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 19 June 09




La colector lamelele alaturate sunt in scurtciurcuit. Am curatit intre ele dar ohmetrul arata acelasi lucru. E normal ca doua lamele vecine sa fie in scurt? Am pus si poza.


Attached thumbnail(s)
IMG_0831.jpg ( Size: 84.91k ) Number of downloads: 1789


--------------------
opel astra 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 19 Jun 2009, 20:50
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




La ce poza ai pus si tu...dar ca idee, cam cat vrei sa iti arate tie masurand o sarma de 20 de cm groasa ca dracu?

e bun rotorul ala, stai tu linijtit. Calculeaza 12V la circa 100A, cam ce impedanta trebuie sa aiba o spira. aparatul ala de masura normal nu iti poate afisa valoarea reala.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pavel_daniel
post 20 Jun 2009, 18:01
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 16 January 08




Salut.Nu asa se verifica unn rotor.E normal sa ai continuitate intre infasurari deoarece sunt conectate intre ele.Pentru a verifica un rotor sau un stator foloseste o lampa de 220v .Mai ai nevoie de inca un fir suplimentar.Verificarea se face in felul urmator: un capat de la lampa de control de 220V se baga in priza;La fel se procedeaza si cu un capat al firului suplimentar.In concluzie vei avea doua capete libere pe care daca le vei impreuna ,se va inchide circuitul si lampa va lumina.Cu capetele libere procedezi astfel:un capat il pui pe axul rotorului iar celalat capat pe colector.Daca colectorul este bun lampa nu trebuie sa se aprinda deloc.
Cu statorul procedezi la fel:un capat pe corpul statorului iar celalat capat pe borna de cupru.Nici in acest caz lampa nu trebuie sa se aprinda.In caz contrar,indiferent de cat de slab se aprinde lampa,statorul sau rotorul sunt defecte.Succes.


--------------------
trabant 601 1970 - sj-02 jan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 21 Jun 2009, 16:53
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Prin asta masori daca da la masa . Daca da, spala-le de grafitul de pe ele, si masori iar. Daca si dupa da la masa, n-ai ce-i face la rotor. Statorul se mai remediaza.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutalexmatei
post 21 Jun 2009, 20:46
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 21 June 09




1) Este normal sa iti arate rezistenta 0 intre doua lamele alaturate deoarece bobinajul are o rezistenta foarte mica, pentru a absorbi curenti mari
2) Foloseste metoda lui pavel_daniel dar nu cu o lampa de 220 v, ci cu multimetrul setat pe 2k sau 20k, daca arata 0 e scurtcircuitat


--------------------
DACIA 1310L 1999 carburatie,GPL - DJ 08 MAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 22 Jun 2009, 01:23
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ionutalexmatei aia cu becul am expus-o eu mai demult ideea este ca se mai arde (elimina) praful de carbune rezultat de la perii , iar un motor electric rezistenta de izolatie nu se masoara cu aparat de masura de genul din poza cu cu megohmetre care masoara strapungerea izolatiei la o tensiune mare in general 500 - 1000 - 1500V, chiar si dupa suflare cu aer comprimat de 2 ori a mai facut scintei , raspunsul pentru initiatorul topicului a fost dat in posturile de mai sus , si amume ca rotorul este bun detalii despre reparare , cu asta eu zic ca exista suficiente detalii

This post has been edited by bygy007: 22 Jun 2009, 01:27


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raduienasescu
post 22 Jun 2009, 18:59
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 19 June 09




Mersi baietii. L-am dus pana la urma la un electrician. Nu are deloc putere electromotorul. In gol se invarte de numa, dar in sarcina nimic. Numa maraie si incalzeste firele de numa numa. Poate ii da maistoru de capat.

This post has been edited by raduienasescu: 22 Jun 2009, 19:00


--------------------
opel astra 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 05:42
Forum Renault