Schimb segmenti, Vreau sa schimb segmentii
![]() ![]() ![]() |
Schimb segmenti, Vreau sa schimb segmentii
mad2max |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 6 January 06 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova
1996 T 1,6 L
- CT-04-ETP crush master
|
|||
mihai0070 |
![]()
Post
#2
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Fratioare fum negru inseamna benzina nearsa AMESTEC BOGAT ... nici decum ulei care este reprezentat de fum albastru ...
si stai ca nu inteleg ... tu ai schimbat setul si nu ai schimbat segmentii ????? |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
mad2max |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 6 January 06 From: Constanta ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 28 Mar 2007, 15:42) Fratioare fum negru inseamna benzina nearsa AMESTEC BOGAT ... nici decum ulei care este reprezentat de fum albastru ... si stai ca nu inteleg ... tu ai schimbat setul si nu ai schimbat segmentii ????? Acum un an si vreo 4 luni, am schimbat set motor complet (nu stiu daca schimba cineva pistoane s.a. fara sa puna segmenti noi), deci DA, am schimbat si segmentii. Eu stiam ca e invers, fumul negru --ulei iar cel alb/albastrui --combustibil in exces . Multam oricum, desi o sa mai cer o parere chiar o sa dau maine o fuga pana la mecanic.. desi nu stiu sigur daca ma minte sau nu ![]() |
--------------------
Dacia
Nova
1996 T 1,6 L
- CT-04-ETP crush master
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
daca e doar fum negru e de la benzina-aer , daca e albastru,albastrui,mov etc e de la segmenti, semeringuri etc, daca e alb teoretic e de la condens sau abur
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
mad2max |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 6 January 06 From: Constanta ![]() |
QUOTE(sorin1983 @ 28 Mar 2007, 15:50) daca e doar fum negru e de la benzina-aer , daca e albastru,albastrui,mov etc e de la segmenti, semeringuri etc, daca e alb teoretic e de la condens sau abur So... ca o "pre"-concluzie, sa rezolv problema rampei de culbutori inclusiv reglaj, sa curat carburatorul (dupa 7 luni..) si sa ma linistesc, nu ? ![]() O intrebare ... care semeringuri au legatura cu fumul ??? ![]() This post has been edited by mad2max: 28 Mar 2007, 15:57 |
--------------------
Dacia
Nova
1996 T 1,6 L
- CT-04-ETP crush master
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#6
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Rezolva chiuloasa si carburatorul (amestecul ) si segmentii mai lasa-i vre-o 3 - 4 ani in pace ca sunt prea noi ....
This post has been edited by mihai0070: 28 Mar 2007, 15:56 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
mad2max |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 6 January 06 From: Constanta ![]() |
QUOTE(sorin1983 @ 28 Mar 2007, 16:06) semeringuri supape daca da fum albastru la pornire! asa mi s`a spus asa spun si eu mai departe! oricum fa reparatia la chiuloasa, regleaza corect carburatorul si aprinderea si fumul negru o sa dispara! daca vrei facut acasa erau pe aici cateva tutoriale de curatat, reglat etc! foloseste "search" Am inteles, multam ... la pornire, da, scoate fum alb/albastrui. Vis-a-vis de carburator, vreau sa pun un Solex 32EI pe care l-am avut pe o frantuzoaica din '72, insa nu am setul de garnituri .. ai idee unde mai gasesc sau daca mai gasesc ? This post has been edited by mad2max: 28 Mar 2007, 16:17 |
--------------------
Dacia
Nova
1996 T 1,6 L
- CT-04-ETP crush master
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#8
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
off topic,
@sorin1983, s-ar putea sa ai dreptate in legatura cu fumul la pornire, si mie imi scoate fum albastru la pornire dar eu asta vara am pus set nou si nu cred ( si sper ) sa se fi dus asa repede segmentii, ca rodajul l-am facut cum trebuie. Am o intrebare, cum as putea sa-mi dau seama daca mananca ulei pe la segmenti sau pe la semeringurile de la supape? |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#9
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Sunt curios si eu EUROPE_ daca primesti raspuns ...legat de mancatul uleiului pe la semering sau segment ... ca si eu am probleme cu uleiul care dispare fara sa curga pe nicaieri ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Buyaka |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti ![]() |
@mad2max: Rezolva in primul si in primul rand prinderea rampei de culbutori, fumul negru se datoreaza amestecului prea bogat, regleaza asa cum trebuie culbutorii (tachetii), regleaza carburatorul (nu stiu unde gasesti set de reparatii...poate e-bay)....si drum bun
![]() In ceea ce priveste presiunea... verifica mai intai partile electrice: sonde, legaturi, cabluri, indicatoare. @EUROPE si Mihai... faceti un test de compresie... daca iese bine e pe la simeringuri... Numai bine. |
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
De regula se verifica compresia cu acel manometru; daca compresia este buna, se suspecteaza ghidurile, daca nu, [si] segmentii.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Testul de compresie e de baza. daca nu vrei sa faci test de compresie poti sa faci experimentul urmator: mergi pe teren drept cu viteza a treia normal, o turezi un pic dupa care ii dai a patra si nu atingi acceleratia dupa debreiere. De obicei un nor de fum albastru arata ghidurile supapelor uzate, caci depresiunea din galeria de admisie suge uleiul in cilindri pe linga supape. Pot fi insa si supapele care nu inchid bine, ceea ce la masina ta e foarte probabil
Fum albastru la accelerare inseamna segmenti uzati. Sugestia mea asa cum se spune si mai sus este sa-ti rezolvi problemele cu chiulasa (si aicea da, o garnitura de chiulasa nu se refoloseste, trebuie noua de fiecare data cind demontezi chiulasa) si dup-aia te uiti la segmenti, etc. In situatia de fata, nici macar un test de compresie nu o sa fie clar, caci daca iese prost nu stii ce sa banuiesti, segmentii, supapele, etc? odata ce ai chiulasa afara si rampa culbutorilor demontata, intoarce chiulasa cu fata care sta pe cilindri in sus si pune niste benzina in camera de ardere, la fiecare supapa. Daca se scurge, e clar, supapa respectiva nu inchide bine. Asta nu inseamna insa ca ghidurile supapelor sunt bune, ci doar ca supapele inchid bine. Daca nu exista alte probleme, cu ghidurile uzate poti sa mergi linistit, dar ai grija la ulei. Si ia-o usurel, ca nu e Mercedes. |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Chiar si pe ghidurile de dacia 810-99 se pot monta simeringuri si te mai scapa de consumul de ulei.
Bun testul cu frina de motor si fumul, nu ma gindisem la asta; banui ca ar trebui sa ai pe cineva pe traseu si sa intri in frina de motor cam in dreptul lui, de multe ori, mai ales la consum mic de ulei nu vezi fumul tu, ca sofer. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
unikat45 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
bun faza cu testul de compresie, as incerca si eu... unde poate fi facut in iasi si cam cat costa evident la un service care mai face reparatii la dacii..
|
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#15
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Un ultim OFF Topic din partea mea.
Este relevanta optiunea de a proba daca motorul scapa compresie pe la T- ul de la capacul chiulasei? Precizez, nu scoate fum pe acolo nici cand motorul este rece nici cand e cald, nici accelerat, nici neaccelerat. Desigur, daca astup T-eul ce iasa din capacul chiulasei si tin apasat pe joja se creeaza presiune, cum probabil e normal banuiesc. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
Twister |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 4 May 05 ![]() |
O metoda empirica este: daca papa ulei mult si cu precadere la turatii mari => segmenti/set, daca mananca si la turatii mici si in cantitati scazute => ghiduri/semering supape.
Nu e o metoda exacta, doar cat sa-ti faci o idee. This post has been edited by Twister: 30 Mar 2007, 14:42 |
--------------------
Dacia 1310L
1397cm³
1994
- CT-01-... Imi place munca: ma fascineaza. Pot sta sa o contemplu ore intregi.
|
|
ATM |
![]()
Post
#17
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Vad ca nimeni de pe acest topic nu a observat ceea ce initiatorul a scris in primul post.
QUOTE cu exceptia alezarii chiuloasei ( 2mm ). 2 mm e imens din a aleza (plana, rectifica) o chiuloasa (doar daca nu vrei s-o faci de raliu si s-o schimbi dupa fiecare cursa). Rectificarea maxim admisa e 0.5 mm parca, pentru a avea un comportament normal al motorului, fara sa-ti impuste constant garnitura de chiuloasa. Practic, daca intr-adevar asa sta treaba cu 2 mm, camera de ardere e substantial diminuata si chiuloasa e "bat", necesitand automat schimbare. Aaa, daca s-a vrut a se spune 0.2 mm, e alta treaba... ![]() This post has been edited by ATM: 30 Mar 2007, 22:23 |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 04:19 |