Schimbare motor., Dacia.
Schimbare motor., Dacia.
LauTM |
17 Feb 2007, 21:15
Post
#1
|
||
Laurentiu.H Group: Members Posts: 58 Joined: 21 August 06 From: Timisoara |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
1990
|
|||
$$ilvviu |
17 Feb 2007, 21:36
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT |
Pai ai motor nou, alta serie. Trebuie trecut noul motor in cartea de identitate si in certificat.
Vezi sa ai acte pe motoru de 1400 ca altfel.... This post has been edited by ssilvviu: 17 Feb 2007, 21:37 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
LauTM |
17 Feb 2007, 22:04
Post
#3
|
Laurentiu.H Group: Members Posts: 58 Joined: 21 August 06 From: Timisoara |
Am auzit si eu zvonuri,precum ca motorul este piesa de schimb si nu mai trebuie sa il treci in certificat sau in talon.Nu stiu cit este de adevarat.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1990
|
|
sefu_alx |
17 Feb 2007, 22:09
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 |
este dar in tari normale, nu in romania
|
--------------------
x
y
2009
|
|
electric |
18 Feb 2007, 00:45
Post
#5
|
in cautare de informatii Group: Members Posts: 403 Joined: 18 September 05 From: Bucuresti |
daca schimbi motorul trebuie sa mergi la RAR.
|
--------------------
dacia
Logan
2012 [COLOR=red][SIZE=7][B]
|
|
unikat45 |
24 May 2007, 22:49
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 |
ce se intampla daca placuta cu seria motorului s-a desprins din nituri? ce trebuie facut? stiu ca se poate poansona la rar dar care e procedura
|
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
Albert Einstein |
24 May 2007, 23:00
Post
#7
|
Pasionat Group: Members Posts: 2.140 Joined: 22 May 06 From: Bucuresti |
Din cate stiu eu seria motorului este poansonata pe blocul motor, nu se poate desprinde
|
--------------------
-
-
- "I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots" - Albert Einstein
|
|
nu_stiu |
24 May 2007, 23:41
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 16 March 07 From: Mizil |
te contrazic, motorul meu are o tablita prinsa in nituri si pe ea e pansonata seria
|
--------------------
bmw
320
2000
- PH 06 ANI
|
|
madmaxtata |
25 May 2007, 00:36
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti |
acum te contrazis si eu pe jumatate. Motorul e identificat in 2 locuri. Unul la placuta, prinsa in nituri si langa delcou pansonat pe bloc(langa chiulasa).
Pana la urma care e procedura de schimbare a motorului? ca sunt si eu in aceeasi situatie. |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
andreiutzu |
28 May 2007, 11:19
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 530 Joined: 23 March 07 |
QUOTE(unikat45 @ 24 May 2007, 23:49) ce se intampla daca placuta cu seria motorului s-a desprins din nituri? ce trebuie facut? stiu ca se poate poansona la rar dar care e procedura cu placuta cu seria motorului am avut si eu pb cu masina mea. niturile nu au fost corespunzatoare...aratau de parca ar fi fost batute cu ciocanul. trebuie sa te duci la politie, se face o comisie unde se stabileste ca motorul nu a fost furat si abia dupa se trece la rar cu poansonarea . cam astia ar fi pasii...nu stiu sa iti dau mai multe detalii pt ca de atunci au trecut 9 ani! asa e la noi in Romania iese masina pe poarta fabricii cu niturile batute cu ciocanu! |
--------------------
Dacia Logan
Laureate
2009
- DJ-04-ANN
|
|
ATM |
1 Jun 2007, 23:52
Post
#11
|
1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti |
Din cate imi aduc aminte, pentru schimbarea motorului trebuie operata modificarea de catre RAR. Adica te duci cu masina la ei, cu motorul (montat deja sau nu, asta nu stiu), cu actele pe motorul nou, depui cerere acolo, dai banu regulamentar si ti se trece in carte noul agregat.
Pe de alta parte, nu vreau sa bat campii, dar oare la schimbare motor nu trebuie sa se puna motor echivalent in putere sau mai mic? Adica nu stiu daca aceepta cei de la RAR schimbarea unui motor de 1300 cmc cu unul de 1400 cmc... This post has been edited by ATM: 1 Jun 2007, 23:53 |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
diaconuliviu |
5 Jun 2007, 07:16
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
Accepta, parca cu maxim 40% mai mult decit puterea originalului, altfel trebuie omologata si instalatia de frinare, etc.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
v_razvan_c |
18 May 2008, 17:12
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 |
Nu am inteles nimic de aici, va rog sa ma ajutati. Vreau sa schimb un motor cu altul de acelasi fel, mananca ulei si nu am chef sa-l repar, am gasit unul foarte bun la 250 RON. Ce e de facut?
|
--------------------
-
-
-
|
|
CriSTI68 |
18 May 2008, 20:51
Post
#14
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti |
te duci la rar te costa pana in 100 ron, se uita la serii verifica seria motorului un mic test de noxe si iti transcrie noul motor in CIV si cu asta basta, am fost eu in martie si am facut ce am mentionat
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
v_razvan_c |
18 May 2008, 21:56
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 |
Asta da raspuns, merci mult de tot! Oricum trebuie sa trec pe la RAR, inca nu e pe numele meu masina.
|
--------------------
-
-
-
|
|
vallyyy |
18 May 2008, 22:17
Post
#16
|
Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti |
daca zici ca mananca ulei nu vad de ce sa il schimbi ,segmenteaza-l sau schimba-i setul ........cat despre pus alt motor trebuie sa te duci la RAR pentru omologare daca pui tot de 1.3 costa cam un milion sau putin peste .......daca pui 1.4 din cate am auzit ar costa mai mult ......nu ca as vrea sa fac un caz de puscarie ,da am un prieten care si-a cumparat un motor din acelasi an cu cel original( toate motoarele au pansonate anul pe blocul motor) si decat si-a batut seria cu nituri originale cumparate de la dezmembrari cu 10 RON...tu alegi ce faci ...bafta
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
CriSTI68 |
18 May 2008, 22:18
Post
#17
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti |
QUOTE(vallyyy @ 18 May 2008, 22:17) daca zici ca mananca ulei nu vad de ce sa il schimbi ,segmenteaza-l sau schimba-i setul ........cat despre pus alt motor trebuie sa te duci la RAR pentru omologare daca pui tot de 1.3 costa cam un milion sau putin peste .......daca pui 1.4 din cate am auzit ar costa mai mult ......nu ca as vrea sa fac un caz de puscarie ,da am un prieten care si-a cumparat un motor din acelasi an cu cel original( toate motoarele au pansonate anul pe blocul motor) si decat si-a batut seria cu nituri originale cumparate de la dezmembrari cu 10 RON...tu alegi ce faci ...bafta crezi ca aia de la rar nu se prind ? am mai fost cu 2 motoare cu serii nituite de mine cu cineva, tipul a zis din prima nituirile nu sunt rar, merita complicatii pentru 100 ron amarati ? |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
vallyyy |
18 May 2008, 22:25
Post
#18
|
Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti |
nu am zis ca merita si nici nu am garantat pentru treaba asta ,sunt unii care au scapat ca au avut nituri originale ,altii care nu au scapat.......parerea mea este sa nu-si schimbe motorul .... mananca ulei sa-l segmenteze, daca nu sa-i schimbe setul .......
This post has been edited by vallyyy: 18 May 2008, 22:30 |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
CriSTI68 |
18 May 2008, 23:06
Post
#19
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti |
si daca patesti o fisura de bloc, sau 4 fisuri ca la mine ce faci ?
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
mad toz |
19 May 2008, 09:13
Post
#20
|
fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti |
Io nu am placuta aia nituita de cand am masina ,si nu am avut nicio problema nici la RAR nici la ITP.Blocul motor are seria imprimata pe el (langa delco).
|
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
v_razvan_c |
19 May 2008, 13:06
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 |
Pai si eu as fi preferat sa-l repar, dar daca tot am gasit la 250RON alt motor, ceea ce mi se pare un fleac... ma pune pe ganduri. Daca motorul trebuie segmentat, sau shimbat set, trebuie dat jos, nu?
|
--------------------
-
-
-
|
|
Rafi |
19 May 2008, 14:15
Post
#22
|
e doua bleu!! Group: Members Posts: 1.204 Joined: 27 November 07 From: ™Bucharest™ |
|
--------------------
Dacia™
1310----CN----
--1996-- Daewoo™ Nubira II --CDX-- --2006--
|
|
v_razvan_c |
19 May 2008, 16:58
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 |
Multumesc pt. sfaturi!
|
--------------------
-
-
-
|
|
soulraven |
6 Jun 2008, 05:53
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel |
deci sa inca o data (ca si cristoiu), daca mi-a cazut placuta de pe motor nu am probleme ca i batuta pe spatele lui nu?si cand ma duc la rar sa i fac actele s-o trec pe numele meu, le arat placuta si pace?
|
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
CriSTI68 |
6 Jun 2008, 12:58
Post
#25
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti |
QUOTE(LauTM @ 17 Feb 2007, 22:04) Am auzit si eu zvonuri,precum ca motorul este piesa de schimb si nu mai trebuie sa il treci in certificat sau in talon.Nu stiu cit este de adevarat. Doar daca este acelasi model la aceleasi specificatii ca cel original de ex pe o masina cu motor 1.4 model 102*13 poti pune doar bloc motor 102*13 la care tot trebuie sa mergi la rar sa il transcrie in carte, cel mai bine pastrezi motorul original si il urci la loc pe ea odata la 2 ani ca sa faci rar |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
djasu82 |
6 Jun 2008, 17:10
Post
#26
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
Mai bine zi si tu montezi un motor turbo de reno 18 si la doia ani il pui pe cel de dacie normal .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
CriSTI68 |
6 Jun 2008, 17:27
Post
#27
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti |
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
diaconuliviu |
10 Jun 2008, 13:45
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
si cind te-o opri RAR-ul pe drum ....
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
djasu82 |
10 Jun 2008, 13:59
Post
#29
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
Din cate am vazut raru opreste doar rabe , masini mari cel putin in bucuresti. Nu am inteles si nu o sa inteleg de ce naiba nu se poate monta o galerie de papuc pe motorul 1400 pentru a se pune un carburator dublu doar prin omologare . La noi in tara nu e ca la nimeni.
This post has been edited by djasu82: 10 Jun 2008, 14:00 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Muttley |
10 Jun 2008, 16:10
Post
#30
|
__________________ Group: Members Posts: 13.013 Joined: 4 September 04 From: - |
Ca fapt divers... Unul dintre multele motive pentru care am renuntat definitiv la a monta alt motor (mai puternic) pe masina a fost frica de controale RAR in trafic. Pt ITP aveam de gand sa schimb motorul o data la doi ani. Dar e cam aiurea si ilegal, ideea-n sine ma stresa.
Voi incerca sa ocolesc de aproape legea, pastrand motorul original. In caz de ceva voi avea probleme dpdv carburator, da' chiar n-am incotro, aici sper sa scap cu vorba buna daca va fi cazul... This post has been edited by Muttley: 10 Jun 2008, 16:10 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th June 2024 - 16:40 |