Se poate circula fara antigel,apa 130km???
![]() ![]() ![]() |
Se poate circula fara antigel,apa 130km???
to_the_limit |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 25 March 04 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
fion98 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 9 September 03 From: Bucuresti ![]() |
E suficient sa completezi doar cu apa, din care e bine sa ai din belsug.
Cand iti vei schimba capacul de la "pompa de apa" bagi si antigel. |
--------------------
Dacia
LOGAN
- IL-xx-DIO --
|
|
Ov |
![]()
Post
#3
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
se referea la pompa de apa
cel mai bine e sa rezolvi problema. Nu s-a intamplat nimic, pt ca ai pierdut doar apa din borcan, nu ai ramas complet fara apa in motor (care, apropo' de ce ai scris tu mai sus nu are legatura cu ungerea ci cu racirea :wink: ), dar considera ca ai avut noroc. In functie de cat pierzi, poti sa-ti iei cu tine niscaiva sticle de 2 litrii pline cu apa, si opresti din cand in cand sa verifici/completezi. Partea nasoala e ca daca iti iese toata apa din borcan, o sa traga aer in instalatie si ar trebui aerisita instalatia. Oricum, trebuie rapid sa rezolvi problema cu pompa de apa ! |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
to_the_limit |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 25 March 04 ![]() |
pai faza e de acum de cand stiu nu ajung sa mai raman cu borcanul gol..cand vad e la limita de minim cum bag bidonul de apa si bag pana se umple...acolo..
de scapat scapa mai mult am vazut cand merge motorul (de exemplu am oprit sa ma uit si picura mult mai des decat atunci cand sta pe loc.. si e adevarat ca consuma mai mult la pornire decat in mers..??? si oare chair am mers cu borcanul gol 130 km..?? biggrin.gif |
-------------------- |
|
paulp |
![]()
Post
#5
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
parca stiam ca pina la Bacau sint 120 km :wink:
Acu fara gluma, nu efoarte grav daca nu ti s-a dus indictorul de temperatura in rosu. Oricum, capacul trebuie schimbat. Nu inteleg de ce trebuie sa vii pina la Iasi sa-l schimbi. Se rezolva la Bacau, si stai linitit pe drum. :wink: |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
viulian |
![]()
Post
#6
|
![]() Que ? Group: Members Posts: 356 Joined: 22 March 04 From: Bucuresti ![]() |
1. De la batrani eu stiu ca nu e bine sa completezi cu apa 'rece' atunci cand motorul e cald..
2. Vei gasi probabil o viteza de mers incat temperatura la apa ramasa in motor sa nici nu creasca dar nici sa nu scada sub cat e. Am patit-o in Bucuresti cand mi s-a spart vasul de expasiune (nu m-am prins, evident) si cand stateam la stop temperatura apei crestea vazand cu ochii, si cand mergeam in trafic se racea mama mama ! Mi se dadusera peste cap toate sistemele de referinta despre cum se raceste un motor, pana cand exasperat, am ridicat capota sa ma uit ce dracu o fi. Vas spart.. Cel mai bine te-ai imprumuta de niste bani si ai repara pentru ca sa mergi linistit; mai ales ca acum e destul de cald afara si motorul are nevoie de apa. |
--------------------
Dacia
1310S
- CT-26-VID
|
|
livicu' |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 10 February 04 From: Turnu Magurele,mai nou Bucuresti ![]() |
rau nu e dar nici bine asa ca ar fi bine sa remediezi defectiunile sau sa ai multa apa la tine cand pleci
|
-------------------- Drinking and driving can be Letal so don't drink or don't drive !!
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#8
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu baga niciodata apa chioara in sistemul de racire. Nu faci altceva decat sa grabesti ruginirea chuiulasei. Antigelul mai are si rol de ungere a elementelor pompei de apa si protejeaza motorul. In plus, punctul de fierbere este mult mai ridicat decat la apa. Acum ca au venit caldurile, inlocuieste cat mai repede capacul pompei de apa. De stricat motorul nu se strica el asa usor. Break-ul meu a mers o zi (cam 50 km) fara ulei (se stricase pinionul ala care antreneaza pompa de ulei si nu mai urca uleiul in rampa, deci motorul nu se mai ungea) si nu a patit mare lucru. E adevarat ca la mine trebuie si setul schimbat, dar asta era o problema mai veche, dinainte de incident.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
paulp |
![]()
Post
#9
|
||
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Nu te supara Bogdane, dar in contact cu ce rugineste aluminiu? :twisted: Cu apa in nici un caz. :wink: |
||
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|||
Raptoe |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 15 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Oxideaza dar nici macar... eu am mer si si cu bors de la bunicamea ca ma intorceam de la tzara si pierdeam antigel etc...si sa vedetzi racire cu bors :mrgreen: apropo sunt si chiuloase din fonta dar nu la dacie la Lada parca si e bine sa fie antigel nu de alta dar prelungesti viatza la pompa de apa..asta daca vrei laugh.gif
|
-------------------- |
|
Daddy |
![]()
Post
#11
|
||
![]() Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau ![]() |
La ce sa prelungeasca viata ? La un mort ? :hohote: |
||
--------------------
Dacia
1300 F
1972
- BC-93-MAX Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|||
Raptoe |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 15 April 04 From: Bucuresti ![]() |
1. nu la un porsche 944S Turbo V6 tongue.gif model 86 febletzea vietzi mele sad.gif era unu in fatza fara posibilitate de inmatriculare...1000$:cry: Si era sa ma cuplez cu el dar acu e la dezmembrari... sad.gif :cry:
2. ma refer in genera la pompe de apa...in cazul lui oricum e doar capacu... |
-------------------- |
|
serban_1205 |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 28 April 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(paulp @ 26 May 2004, 17:02) ... nu e foarte grav daca nu ti s-a dus indicatorul de temperatura in rosu. ... Salut... Eu am facut o prostie... aveam aer in radiator si am turat motorul cam 5 minute cam la 2000 rpm, dupa ureche. Desi termometrul arata numai 60°C, totusi a iesit fum de ulei incins din motor pe langa capac. S-a vazut mai bine cand motorul s-a oprit. Am pus apa, l-am pornit, merge, prost ca inainte dar asta e alta problema. Intrebarea mea e daca trebuie schimbat urgent (numai?) uleiul sau mai merge si asa un timp - sa zicem cam 60 - 100 km. This post has been edited by serban_1205: 28 Apr 2006, 15:45 |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4
2006
- B 24 WNN
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
pai sa nu iti fi aruncat ulei pe galeria de evacuare.
uleiul daca nu a depasit nr de kilometrii si nu e diluat cu antigel/benzina, nu ai de ce sa il schimbi. intai schimba garnitura de la capac dar ai grija sa nu strangi tare capacul ca il strici si cu greu scapi sa nu cumperi altul. 60-100 de km poti sa mergi fara probleme. |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 05:52 |