Testare + Curatare injectoare benzina, Posibil serviciu
![]() ![]() ![]() |
Testare + Curatare injectoare benzina, Posibil serviciu
Stefan_B |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 390 Joined: 16 July 02 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
peticel |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 11 January 07 ![]() |
Curatarea este cu ultrasunete ?
|
--------------------
VW
1300
an 1970
|
|
Stefan_B |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 390 Joined: 16 July 02 ![]() |
QUOTE(peticel @ 15 Jan 2007, 21:17) In optiune se poate cu ultrasunete. Curatarea chimica este cu un coctail de solventi aromatici si acizi organizi slabi - care nu ataca inoxul. Asta e marele avantaj al curatarii cu ele jos - solutia nu trebuie sa arda, si nici nu intra in contact cu aluminiu, fonta sau catalizator. Fabrica nu recomanda curatarea cu ultrasunete - motivul e legat de riscul deteriorarii bobinei ce comanda injectorul. Defectarea poate sa nu apara imediat, ci in timp. Este legat de modul de constructie al injectorului. Sunt 2 tipuri de defecte - intrerupere si scaderea rezistentei bobinei... ambele se datoraza vibratiilor la care e supus injectorul in timpul curatarii. In practica, se curata injectoare cu ultrasunete fara probleme; Probleme imediat dupa curatare apar destul de rar... decizia iti apartine. Curatarea cu US are un avantaj ce o face raspandita - e rapida (in max 10 minute, curatarea e completa). Metoda chimica, mai putin riscanta, dureaza 30min -2h, functie de starea injectorului, si e mai laborioasa. This post has been edited by Stefan_B: 16 Jan 2007, 10:30 |
-------------------- |
|
rratzoiusexos |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 4 June 08 ![]() |
mai exista treaba asta?
|
--------------------
Dacia
1307/Solenza/Duster
.
- B-xx-xxx
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#5
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Din ce localitate esti Stefan?
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
klaus |
![]()
Post
#6
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Ultima oara cand l-am vazut era in si din Bucuresti.
Dar cred ca intre timp i-a scazut interesul, are alte treburi. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
freelancevoyager |
![]()
Post
#7
|
![]() Diesel specialist Group: Members Posts: 46 Joined: 13 November 09 From: Ploiesti ![]() |
Ce implică curățarea injectoarelor ?
Dupa demontarea de pe motor și marcarea acestora pașii care se fac într-o astfel de operație sunt: Înaintea curățării în tancul ultrasonic 1. inspecția vizuală pentru a observa eventualale fisuri, urme de loviri, starea conectorului electric. 2. curățare și degresare externă. 3. testul de impedanta – verificarea rezistenței interne (la 70 grade celsius și la 25 grade celsius), și compararea cu valorile producătorului, descoperirea unui eventual defect la bobină. Testele hidraulice se efectuează pe un echipament ce permite vizualizarea și măsurarea parametrilor injectorului (atomizare, tip flux, măsurări volumetrice, inchidere injector, reacție solenoid-dead time la deschidere si inchidere). Injectoarele se montează pe rampa aparatului de testare unde sunt simulate condițiile de pe motor (700–9900 rpm, timpi diferiți de deschidere a injectorului). Se verifica: 4. testul de închidere (etanseitate)– depistarea unor posibile scurgeri la presiunea de lucru +2 bari când injectorul nu este activat. 5. testul pentru vizualizarea modului de pulverizare (atomizare) în regim liber și pulsatoriu. 6. testul volumetric de curgere în regim liber și pulsatoriu. 7. testul de reacție solenoidală. 8. curățarea în tancul ultrasonic se bazează pe următorii 3 factori: A. fenomenul de cavitație – care apare la propagarea ultrasunetelor în lichide. B. utilizarea unui detergent special și într-o anumită concentrație în concordanță cu natura materialului ce trebuie înlăturat (detergent special pentru curatat injetoare –materiale feroase, asigura protectie la coroziune). C. încălzirea lichidului din tancul ultrasonic și menținerea la o temperatură constantă pe întreg ciclul de curățare. Injectoarele pe durata unui ciclu de curățare sunt supuse unor secvențe de activare alternând deschiderea continuă cu deschiderea în regim de impulsuri la diferite frecvențe. 9. după curățarea cu ultrasunete injectorul este supus unui flux invers de lichid pentru eliminarea impurităților rămase în interiorul acestuia și eliminarea lichidului de curățare rămas în injector. Testele 4,5,6, se repetă după curățarea în tancul ultrasonic. Datele obținute la testele după curățarea cu ultrasunete se compară cu parametrii originali de producție ai injectorului. Baza de date cuprinde parametrii a peste 1800 tipuri de injectoare. Diferențele între volumele pulverizate de către injectoarele curățate, măsurate în ambele regimuri de funcționare nu trebuie sa depășească 4% pentru motoarele obișnuite și 1% pentru motoarele de competiție. Injectorul se echipează cu o-ringuri noi din NBR, FILTRE NOI, pintle-caps noi unde este cazul. La finalizarea testelor se eliberează un raport tehnic în care sunt trecute înregistrările tuturor testelor. Cu ultrasunete se pot curăța cu rezultate foarte bune jigloare de carburator indiferent de tipul carburatorului, bujii. De asemenea dispunem de testere: -pentru diagnoza profesionala dedicate pentru marcile: OPEL, SAAB, VW, AUDI, SKODA, SEAT si alte modele; - pentru tesatarea sistemelor de aprindere clasice sau electronice in vederea depistarii deteriorarii izolatiei (asa-numita “punere la masa”, sau “furt de curent”) al fiselor si bobinelor. Cei interesati dati PM pentru detalii. Sunt din Ploiesti. Prefer contactarea pe mail pentru ca nu sunt disponibil permanent in tara, lucrez 3 cu 3 saptamani in strainatate, si doar asa putem programa curatarea in perioada optima. |
--------------------
Opel
Astra H
2005 0745.767.363
|
|
tataiedaciotul |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 20 September 08 From: Bucuresti ![]() |
Cat dureaza operatiunea?si Trebuie deplasare in Ploiesti,obligatoriu?
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala
- B-31-PGD Bucuresti,Dacia Solenza, Scala 2004
|
|
freelancevoyager |
![]()
Post
#9
|
![]() Diesel specialist Group: Members Posts: 46 Joined: 13 November 09 From: Ploiesti ![]() |
Nu trebuie sa veniti in Ploiesti.
E de ajuns daca trimiteti prin curier injectoarele. Le pot trimite inapoi in aceeasi zi, daca le primesc in timp util. Operatiunea dureaza o ora si jumatate, 2 ore cel mult, cu schimbat garnituri si filtre. Eu in tara revin dupa 3 decembrie. Dati mail si vorbim. 16 Nov 2009, 23:21: Cand trebuie sa te gandesti la curatarea injectoarelor pe benzina?[COLOR=red] Injectoarele murdare sau blocate partial pot da multe probleme in mers: - Indicatorul "Check Engine" sa se aprinda sau sa apara codul de eroare “ misfire” pe injectoarele cu problema; - Relanti neregulat; - Intarziere la accelerare sau efectul de “cursa moarta la pedala”; - Detonatii cu implicatii asupra deteriorarii motorului; - Intreruperi la viteze reduse sau asa zis “mers in suturi”; - Cresterea inevitabila a emisiilor si implicit o deterioare rapida a catalizatorului datorita arderii incomplete data de o atomizare (mixare incompleta) deficitara aer/combustibil. Un injector partial colmatat nu va mai pulveriza fin benzina ci va improsca stropi in galerie (particule prea mari care nu mai ard complet). - Scaderea performantei generale a motorului. Lipsa rezervei de putere mai ales in demaraje. -Cresterea consumului datorita injectiei disproportionate intre injectoare. Injectorele neetanse pot cauza: - Porniri greoaie, mai ales la cald (scaparile de combustibil datorita neetaseitatii duc la o imbogatire a amestecului in galerie cat timp masina sta si se iese din raportul stioichiometric optim de aprindere –amestec imbogatit, benzina care se scruge pe pistoane , spaland uleiul de pe segmenti => uzura prematura. - Relati meregulat; - Depasiri ale noxelor; - Cresterea consumului; - Gaze de esapament puternic mirositoare. Neetanseitati externe ale injectoarelor (oringuri deteriorate): -Reprezinta un real pericol de incendiu, mai ales corelat cu un sistem de aprindere defectuos care pierde current (prezenta acelor micro scantei pe suprafetele fiselor si a bobinelor). Aceasta problema se rezolva prin inlocuirea setului de garnituri- operatiune care se efectueaza obligatoriu odata cu curatarea lor. De asemenea este verficat intreg sistemul de aprindere cu testere speciale pentru a descoperi eventualele pierderi de curent. De ce trebuie sa-mi curat injectoarele pe benzina? -Combustibilii moderni sunt un amestec de hidrocarburi si aditivi care se evapora la temperaturi diferite. De fiecare data cand oprim motorul (oprire umeda), o cantitate mica de combustibil ramane pe varful injectorului. Din moment ce temperatura motorului la oprire e peste 90ºC, compusii mai volatili din combustibil se evapora, si intre axul injectorului si scaunul de etansare se formeaza in timp depuneri solide. Dupa un anume timp, aceste depuneri cresc, si incep sa afecteze amprenta de injectie si distributia combustibilului. -Motoarele turbo si cele supraalimentate pe benzina, solicita foarte mult injectoarele din cauza temperaturilor mai inalte pe admisie, iar la turbo in special din cauza uleiului care mai scapa pe la etansarile turbinei si se depune cu timpul pe varful injectoarelor. -Motoarele cu grad de uzura mai avansat cu segmentii si supapele mai uzate care scapa ulei, contribuie desemenea la cresterea depunerilor, mai ales datorita cresterii scaparilor de compresie in carter, scapari care sunt reintroduse in admisie printr-un sistem de recirculare. Aceste gaze recirculate contin ulei si carburi arse in suspensie, care ajungand pe capetele injectoarelor, contribuie la cresterea depunerilor, iar la temperaturi ridicate, se solidifica ducand la blocarea partiala a lor. -Neglijarea inlocuirii periodice a filtrului de benzina, prezenta apei in emulsie in rezervor, au efecte de colmatare a minifiltrelor din injectoare dar si de coroziune asupra suprafetelor metalice interne. De aceea in cadrul operatiei de curatare se inlocuiesc obligatoriu si filtrele din injectoare, restaurandu-se debitul intial al acestora. Gasiti detaliile mele de contact pe topicul meu de pe bursa This post has been edited by freelancevoyager: 16 Nov 2009, 23:21 |
--------------------
Opel
Astra H
2005 0745.767.363
|
|
vcosmin |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 5 December 03 ![]() |
Sal, tocmai am curatat injectoarele la el la un Audi S4. , Recomand, foarte cooperant, si rapid, si treaba f ok.
Mersi. |
-------------------- |
|
fenyx |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 21 June 06 ![]() |
pentru un golf 4 benzina 1,6 cand as putea veni si cat timp dureaza ca sunt la 200 Km departare
|
--------------------
dacia 1310
berlina
1988 mls
- ot 22 doy
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#12
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Aici nu este bursa!
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
freelancevoyager |
![]()
Post
#13
|
![]() Diesel specialist Group: Members Posts: 46 Joined: 13 November 09 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
Opel
Astra H
2005 0745.767.363
|
|
neghinita87 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 May 09 ![]() |
salut, doar injectoare pt motoare pe benzina verifici sau si diesel?
|
--------------------
dacia
liberta
1992
|
|
freelancevoyager |
![]()
Post
#15
|
![]() Diesel specialist Group: Members Posts: 46 Joined: 13 November 09 From: Ploiesti ![]() |
Deocamdata doar injectoare pe benzina, inclusiv diagnoze complete pentru Opel, Saab si VAG (VW, Seat, Audi, Skoda).
In cateva luni sper sa imi iau echipamentele pentru injectoare si pompe common rail si injectoare pompe-duza. Cu stima! |
--------------------
Opel
Astra H
2005 0745.767.363
|
|
ROLFY |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 25 January 04 ![]() |
Ssalutare.
Pe unde esti in Ploiesti? Am o Dacie SN si cred ca am ceva probleme cu injectoarele. Cat costa curatatul si cum si cand dau de tine? Multumesc. Toate cele bune |
-------------------- |
|
freelancevoyager |
![]()
Post
#17
|
![]() Diesel specialist Group: Members Posts: 46 Joined: 13 November 09 From: Ploiesti ![]() |
Atelierul il am langa Ploiesti, in satul Goga, comuna Rafov, dar eu plec pe 18 august pentr 3 saptamani la serviciu.
Tev pot ajuta dupa 10 septembrie. Sper ca e vorba de benzina, pentru ca pentru ca la diesel, mai dureaza: inca lucrez la amenajarea atelierului, echipamentele le am deja. |
--------------------
Opel
Astra H
2005 0745.767.363
|
|
mihai230 |
![]()
Post
#18
|
![]() ing. Group: Members Posts: 105 Joined: 30 January 10 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(freelancevoyager @ 17 Nov 2009, 00:18) Nu trebuie sa veniti in Ploiesti. E de ajuns daca trimiteti prin curier injectoarele. Le pot trimite inapoi in aceeasi zi, daca le primesc in timp util. Operatiunea dureaza o ora si jumatate, 2 ore cel mult, cu schimbat garnituri si filtre. Eu in tara revin dupa 3 decembrie. Dati mail si vorbim. <span class='edit'>16 Nov 2009, 23:21:</span> Cand trebuie sa te gandesti la curatarea injectoarelor pe benzina?[COLOR=red] Injectoarele murdare sau blocate partial pot da multe probleme in mers: - Indicatorul "Check Engine" sa se aprinda sau sa apara codul de eroare “ misfire” pe injectoarele cu problema; - Relanti neregulat; - Intarziere la accelerare sau efectul de “cursa moarta la pedala”; - Detonatii cu implicatii asupra deteriorarii motorului; - Intreruperi la viteze reduse sau asa zis “mers in suturi”; - Cresterea inevitabila a emisiilor si implicit o deterioare rapida a catalizatorului datorita arderii incomplete data de o atomizare (mixare incompleta) deficitara aer/combustibil. Un injector partial colmatat nu va mai pulveriza fin benzina ci va improsca stropi in galerie (particule prea mari care nu mai ard complet). - Scaderea performantei generale a motorului. Lipsa rezervei de putere mai ales in demaraje. -Cresterea consumului datorita injectiei disproportionate intre injectoare. Injectorele neetanse pot cauza: - Porniri greoaie, mai ales la cald (scaparile de combustibil datorita neetaseitatii duc la o imbogatire a amestecului in galerie cat timp masina sta si se iese din raportul stioichiometric optim de aprindere –amestec imbogatit, benzina care se scruge pe pistoane , spaland uleiul de pe segmenti => uzura prematura. - Relati meregulat; - Depasiri ale noxelor; - Cresterea consumului; - Gaze de esapament puternic mirositoare. Neetanseitati externe ale injectoarelor (oringuri deteriorate): -Reprezinta un real pericol de incendiu, mai ales corelat cu un sistem de aprindere defectuos care pierde current (prezenta acelor micro scantei pe suprafetele fiselor si a bobinelor). Aceasta problema se rezolva prin inlocuirea setului de garnituri- operatiune care se efectueaza obligatoriu odata cu curatarea lor. De asemenea este verficat intreg sistemul de aprindere cu testere speciale pentru a descoperi eventualele pierderi de curent. De ce trebuie sa-mi curat injectoarele pe benzina? -Combustibilii moderni sunt un amestec de hidrocarburi si aditivi care se evapora la temperaturi diferite. De fiecare data cand oprim motorul (oprire umeda), o cantitate mica de combustibil ramane pe varful injectorului. Din moment ce temperatura motorului la oprire e peste 90ºC, compusii mai volatili din combustibil se evapora, si intre axul injectorului si scaunul de etansare se formeaza in timp depuneri solide. Dupa un anume timp, aceste depuneri cresc, si incep sa afecteze amprenta de injectie si distributia combustibilului. -Motoarele turbo si cele supraalimentate pe benzina, solicita foarte mult injectoarele din cauza temperaturilor mai inalte pe admisie, iar la turbo in special din cauza uleiului care mai scapa pe la etansarile turbinei si se depune cu timpul pe varful injectoarelor. -Motoarele cu grad de uzura mai avansat cu segmentii si supapele mai uzate care scapa ulei, contribuie desemenea la cresterea depunerilor, mai ales datorita cresterii scaparilor de compresie in carter, scapari care sunt reintroduse in admisie printr-un sistem de recirculare. Aceste gaze recirculate contin ulei si carburi arse in suspensie, care ajungand pe capetele injectoarelor, contribuie la cresterea depunerilor, iar la temperaturi ridicate, se solidifica ducand la blocarea partiala a lor. -Neglijarea inlocuirii periodice a filtrului de benzina, prezenta apei in emulsie in rezervor, au efecte de colmatare a minifiltrelor din injectoare dar si de coroziune asupra suprafetelor metalice interne. De aceea in cadrul operatiei de curatare se inlocuiesc obligatoriu si filtrele din injectoare, restaurandu-se debitul intial al acestora. Gasiti detaliile mele de contact pe topicul meu de pe bursa Salut. As fi interesat sa curat injectoarele unei solenze de 1,4 Injectie. Crezi ca ma poti ajuta? Sunt din Bucuresti. Cat costa? MS. |
--------------------
Dacia
Solenza
2005
- b-03-gfx
|
|
freelancevoyager |
![]()
Post
#19
|
![]() Diesel specialist Group: Members Posts: 46 Joined: 13 November 09 From: Ploiesti ![]() |
Salut!
Se pot face injectoarele, complet. Uite aici link cu injectoarele tale SIEMENS DEKA: http://bit.ly/6ipYQk Ai pe PM restul detaliilor. Cu stima. |
--------------------
Opel
Astra H
2005 0745.767.363
|
|
uscatu83 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 390 Joined: 20 November 07 From: Turnu Magurele - Bucuresti ![]() |
Am si eu o Dacie super nova, cat costa curatatul injectoarelor?
|
--------------------
Dacia
Super Nova cu Ac.
2001 Detinator de Super Nova cu Ac si rugina.
|
|
uscatu83 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 390 Joined: 20 November 07 From: Turnu Magurele - Bucuresti ![]() |
Si sa imi zici si cand pot veni la tine. Demontez eu injectoarele de pe masina.
|
--------------------
Dacia
Super Nova cu Ac.
2001 Detinator de Super Nova cu Ac si rugina.
|
|
MikeRG |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 1 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Salut, am un carburator cu pasajul de relanti infundat. Se poate rezolva la tine si cat costa?
|
--------------------
Renault
Clio
2007/ 1.5 dCi /Expression Renault Clio Symbol Expression 1.5 dCi 85 C.P. 2007
|
|
florinop2002 |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 1 August 09 ![]() |
Salut.
Pentru un nissan primera p11 motor qg18de se poate face ceva? Mentionez ca pe tester nu apare nika, decit rareor eroare de knock sensor, dar consumul este exagerat, de la 15l/100 in sus. Multumesc anticipat. PS: care ar fi pretul pentru asemenea operatie? This post has been edited by florinop2002: 23 Jan 2011, 01:10 |
--------------------
nissan
primera
2000/p11
|
|
Nissan_Murano_V6 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 28 January 11 ![]() |
Poze cu laboratorul respectiv exista?
Interesanta ideea ta. |
--------------------
Nissan
Murano
2007
- DJ-XX-XXX
|
|
freelancevoyager |
![]()
Post
#25
|
![]() Diesel specialist Group: Members Posts: 46 Joined: 13 November 09 From: Ploiesti ![]() |
Pot face orice injector benzina.
Intr-o luna o sa dau drumul si pe diesel common rail pe sistemele de injectie BOSCH, DELPHI, SIEMENS, DENSO: pompe si injectoare. Repar si pompe duza pieso SIEMENS (cele care intra in scurt-doar partea electrica o repar - astea sunt pe motoarele de 2.0 TDI VW). Acum sunt plecat din tara, dar cand revin dupa 18 februarie, o sa postez niste poze si cu atelierul nou. Tel: 0745.767.363 Georgian Ploiesti |
--------------------
Opel
Astra H
2005 0745.767.363
|
|
freelancevoyager |
![]()
Post
#26
|
![]() Diesel specialist Group: Members Posts: 46 Joined: 13 November 09 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(freelancevoyager @ 29 Jan 2011, 19:20) Pot face orice injector benzina. Intr-o luna o sa dau drumul si pe diesel common rail pe sistemele de injectie BOSCH, DELPHI, SIEMENS, DENSO: pompe si injectoare. Repar si pompe duza pieso SIEMENS (cele care intra in scurt-doar partea electrica o repar - astea sunt pe motoarele de 2.0 TDI VW). Acum sunt plecat din tara, dar cand revin dupa 18 februarie, o sa postez niste poze si cu atelierul nou. Tel: 0745.767.363 Georgian Ploiesti Am inceput sa reconditionez si injectoare cu solenoid si PIEZO, si pompe common rail BOSCH, DELPHI ,DENSO, SIEMENS. Repar sistemele de injectie DACIA LOGAN, SANDERO, DUSTER, RENAULT, OPEL, BMW, FIAT, ALFA, VW, PEUJEOT, CITROEN, HYUNDAI, ETC... Repar si POMPE DUZA SIEMENS care se defecteaza electric, montate pe VW (VAG), motoare BKP, BMR etc.. Repar si testez pompe rotative cu solenoid VE37, si electronice VP44 -am testere dedicate pentru fiecare tip. Pun cateva poze cu atelierul si puteti vedea in reparatie o pompa BOSCH CP1S3, care a fost blocata. Attached thumbnail(s) DSC05047.JPG ( Size: 483.98k ) Number of downloads: 7655 DSC05048.JPG ( Size: 461.47k ) Number of downloads: 7711 DSC05052.JPG ( Size: 412.13k ) Number of downloads: 7438 DSC05057.JPG ( Size: 450.81k ) Number of downloads: 7340 DSC05061.JPG ( Size: 298.5k ) Number of downloads: 7234 DSC05063.JPG ( Size: 417.87k ) Number of downloads: 825 DSC05065.JPG ( Size: 410.8k ) Number of downloads: 858 DSC05068.JPG ( Size: 421.25k ) Number of downloads: 803 |
--------------------
Opel
Astra H
2005 0745.767.363
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.628 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
frumos, se vede ca ai cu ce... dar de ce nu faci un anunt la bursa si cu niste preturi?
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
|
--------------------
...
...
...
|
|
Eu Alex |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.052 Joined: 12 November 07 From: Com. Bucuresti Sat Rahova ![]() |
Salutare! Lasa si tu niste date de contact te rog, ma intereseaza si pe mine o curatare pt injectoare de Supernova! In general joia vin la Ploiesti si ti le pot lasa pana imi termin eu treaba!
|
--------------------
Dacia Supernova
Confort
2001
- IF22ALE/ B25TUT Cand ma opreste Politia, ma simt ca Scufita Rosie: Dar de ce ai rotile asa de mari? Dar de ce ai cauciucurile asa de late? Dar de ce ai folie?
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
|
--------------------
...
...
...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 09:18 |