Toba sparta, Miros de benzina
![]() ![]() ![]() |
Toba sparta, Miros de benzina
alex_titu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 26 March 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2004/scala
|
|||
Fancyman |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 September 04 From: Pitesti ![]() |
Eu zic sa te uiti de urgenta sub masina sa nu fi agatat ceva si sa se fi desprins o conducta de benzina (turul sau returul)
This post has been edited by Fancyman: 9 Sep 2009, 16:33 |
--------------------
Stepway
1,0Tce
Confort/Laureate/Variant
|
|
C@talin |
![]()
Post
#3
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
e normal consumu ,nu se mai face compresia buna si arunca benzina pe evacuare de aici si consum mare si miros .
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
moustache |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 12 July 04 From: Brasov ![]() |
QUOTE(C@talin @ 9 Sep 2009, 16:41) e normal consumu ,nu se mai face compresia buna si arunca benzina pe evacuare de aici si consum mare si miros . Uaaaaaaaa, deci daca toba e sparta nu se mai face compresie buna? Ai putea sa explici de ce? Si mai departe, daca nu se mai face compresie buna arunca benzina pe evacuare? Asta de ce s-ar intampla? Poate din cauza ca daca toba e sparta nu mai da scanteie bujia? Fara intentia de a supara pe cineva, dar postul anterior e o mega aberatie. Deci, toba sparta, mai ales finala, nu are de-a face cu consumul. Si nici cu mirosul de benzina. Miros de benzina puternic + consum crescut inseamna mai degraba ca benzina aia nici nu ajunge in motor, se pierde in alta parte. Verifica rezervorul, gatul acestuia, si tot traseul de alimentare in general. Toba s-a spart de "moarte naturala", sau a fost lovita/agatata? Daca da, atunci foarte probabil a fost "mutilat" si ceva din sistemul de alimentare. Daca nu, ori e o coincienta nefericita, ori spartura e intr-un loc nefericit si gazele de evacuare au iesit pe acolo si au topit ceva prin zona, fiind fierbinti (desi probabilitatea sa se intample asta este destul de mica). |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- BV-36-MAT
|
|
C@talin |
![]()
Post
#5
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
bai io vb din stiute breeee.am avut la tico teava care intra in toba finala desprinsa.mancata de rugina si era libera de toba,in afara de zgomotu de ralyy car la care vizeaza orice raicer,mai aveam si consum mare si putere plua.
Cum am schimbat toba finala cu una noua,sa simtit putere la motor si consum mic. |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
alex_titu |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 26 March 09 ![]() |
A fost mancata de rugina toba mirosul de benzina e destul de puternic si cu cat merg mai "sport" cu masina cu atat miroase mai puternic dupa ce parchez.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004/scala
|
|
Nec |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 372 Joined: 11 February 08 From: Constanta ![]() |
Verifica conducta de benzina sa nu curga pe undeva sau rezervoru
Fancyman: solenta nu are retur ![]() This post has been edited by Nec: 9 Sep 2009, 18:29 |
--------------------
Solenza
Scala
2003
- CT -- PMR
|
|
alex_titu |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 26 March 09 ![]() |
@Nec mda...
Am dat sa parchez masina cand ma dau jos ditamai dara groasa de benzina. A pleznit o teava care duce de la busonul de alimentare la rezervor. Stie cineva se mai repara si cat ma costa ? Probleme una dupa alta .... Toba sparta , geam electric mort , masina se opreste in mers , rezervor spart ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004/scala
|
|
bolek_bolek |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 309 Joined: 14 June 06 From: Bucurestii din deal ![]() |
Racordul ala nu se mai gaseste, il carpesti tu cu banda din aia lata , cat mai multa , si tine deajuns.
Toba sparta o sudezi sau o schimbi. Pt geam, sapa si tu un pic dupa motoras. |
--------------------
dacia
slz
$K@|@_04
- Numar inmatriculare Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi... |
|
Nec |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 372 Joined: 11 February 08 From: Constanta ![]() |
Eu zic ca ar trebuisa se gaseasca uite asta e codu piesei poate te ajuta 60 01 544 735 - Conducta alimentare
|
--------------------
Solenza
Scala
2003
- CT -- PMR
|
|
moustache |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 12 July 04 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- BV-36-MAT
|
|
alex_titu |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 26 March 09 ![]() |
Mi-a zis cineva care a avut gaurit rezervorul de catre un vecin de treaba ca l-a reparat cu ceva gen poxilina. Merge ?
Banuiesc ca e cam greu de schimbat racordul si costisitor si probabil dureaza ceva in cazul in care goleste rezervorul si ce i-o mai face deci caut o solutie mai fiabila.... This post has been edited by alex_titu: 10 Sep 2009, 12:45 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004/scala
|
|
Bullix |
![]()
Post
#13
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Impactul tobei finale lipsa asupra consumului este absolut neglijabil, dar stiintific vorbind, "iesi pe plus": salvezi, nu pierzi benzina, deci consumul scade. Cat sa zic... o lingurita la un plin? In rest... un pic mai multa galagie in intervalul 1800-2400 ture. In ceea ce priveste mirosul de benzina, pot sa spun doar ca intr-adevar am remarcat si eu acest lucru. Si am mers 7 luni fara toba. Evacuarea fiind mai directa, mirosul de esapament e mai evident. Dar nu are ce a face asta cu mirosul de benzina proaspata daca la asta te referi. Probabil ca pierzi pe undeva, dar sincer, mi se pare aproape imposibil sa agati o conducta de benzina cu ceva, conductele sunt trasate foarte aproape de caroserie, urmarind perfect liniile acesteia.
|
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
Fancyman |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 September 04 From: Pitesti ![]() |
|
--------------------
Stepway
1,0Tce
Confort/Laureate/Variant
|
|
alex_titu |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 26 March 09 ![]() |
Ciudat e ca racordul acela care s-a gaurit arata ca o urmare a unei explozii ceva si teava e putin umflata in dreptul gaurii...
Ce o fi patit de a pleznit ? QUOTE(Bullix @ 10 Sep 2009, 12:47) Impactul tobei finale lipsa asupra consumului este absolut neglijabil, dar stiintific vorbind, "iesi pe plus": salvezi, nu pierzi benzina, deci consumul scade. Cat sa zic... o lingurita la un plin? In rest... un pic mai multa galagie in intervalul 1800-2400 ture. In ceea ce priveste mirosul de benzina, pot sa spun doar ca intr-adevar am remarcat si eu acest lucru. Si am mers 7 luni fara toba. Evacuarea fiind mai directa, mirosul de esapament e mai evident. Dar nu are ce a face asta cu mirosul de benzina proaspata daca la asta te referi. Probabil ca pierzi pe undeva, dar sincer, mi se pare aproape imposibil sa agati o conducta de benzina cu ceva, conductele sunt trasate foarte aproape de caroserie, urmarind perfect liniile acesteia. Am zis mai sus : Am dat sa parchez masina cand ma dau jos ditamai dara groasa de benzina. A pleznit o teava care duce de la busonul de alimentare la rezervor. |
--------------------
Dacia
Solenza
2004/scala
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Se referea la faptul ca nu are conducta de retur.
Intre rezervor si compartimentul motor sunt doar doua conducte: cea de tur si cea de recirculare a vaporilor. This post has been edited by cristio_79: 10 Sep 2009, 18:45 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
dragoselu |
![]()
Post
#18
|
![]() SB-12-UST Group: Members Posts: 680 Joined: 5 November 06 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(alex_titu @ 10 Sep 2009, 03:45) @Nec mda... Am dat sa parchez masina cand ma dau jos ditamai dara groasa de benzina. A pleznit o teava care duce de la busonul de alimentare la rezervor. Stie cineva se mai repara si cat ma costa ? Probleme una dupa alta .... Toba sparta , geam electric mort , masina se opreste in mers , rezervor spart ![]() Nu stiu cat te poate ajuta sfatul meu: mergi cu masina la un service auto, spune-le sa faca o constatare a defectiunilor de la masina, o sa-ti scrie un pomelnic, mergi cu el la un magazin de piese auto (sa fie piese originale!), trage linie si vezi cum ai putea sa le rezolvi pe toate, si dupa aceea stai cu surubelnita pe masina: s-a stricat ceva? piesa noua si de uzina, originala!... Eu asa am facut cu berlina mea (desi nu o sa creada multi, am bagat in ea in 3 ani de cand o am peste 7000 lei in piese originale, bucse, pivoti, toba, rezervor nou, manopera reparatii, instalatie GPL, proiectoare, aprindere electronica, claxon goarne, player, huse, cauciucuri noi de vara si de iarna separat + lanturi iarna, portbagaj aerian, antifonare, unghi de fuga, deschidere portbagaj din interior, alarma + inchidere centralizata, priza + lada frigorifica, convertor 12 V - 220V, baterie noua 70A, schimbat setul motor), asta e... cam mult, dar stiu ca nu ma fac de ras cu ea pe drum... ori e caruta ori e masina! As vrea sa-i pun o aeroterma suplimentara sa fie mai cald iarna, bani si iar bani... Daca troncane din 7 parti si rezolvi numai 2 parti, celelalte 5 or sa mai adauge inca 2 si vor fi 7 parti la loc! Intrebare: cu cat as vinde masina mea Dacia berlina din 96 care are toate cele descrise mai sus, fara nicio problema tehnica sau estetica? ![]() This post has been edited by dragoselu: 10 Sep 2009, 19:26 |
--------------------
Volkswagen
Passat TDI
1996
- GL-11-UST [SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
|
|
argon |
![]()
Post
#19
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
2000 ron, daca ai noroc.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dragoselu |
![]()
Post
#20
|
![]() SB-12-UST Group: Members Posts: 680 Joined: 5 November 06 From: Sibiu ![]() |
Uite de aia nu o dau si am sa o tin pana se va face flenduri...
![]() |
--------------------
Volkswagen
Passat TDI
1996
- GL-11-UST [SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cristio_79 @ 10 Sep 2009, 18:41) Se referea la faptul ca nu are conducta de retur. Intre rezervor si compartimentul motor sunt doar doua conducte: cea de tur si cea de recirculare a vaporilor. Deci ... NU ! Nu iti baga vaporii de benzina inapoi in rezervor , ci acei vapori se duc in canistra de carbon si abia dupa ce sunt in stare lichida , isi urmeaza drumul . A doua conducta este de RETUR ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
misu78 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 19 May 08 From: voluntari ![]() |
Numai sfaturi bune pe aici: lipesti rezervorul cu poxilina, hai sa lipim racordurile cu banda, sudam tobele sau ce dracu lasa-le asa.......
![]() |
--------------------
Ford
Focus
2015
- IF-44-VOI Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal! |
|
cristio_79 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
augustin87r |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 18 June 06 From: Rm.Valcea ![]() |
Daca rezervorul meu ar avea o gaura de 1-2mm diametru (desi nu stiu de ce s-ar gauri) ,l-as lipi cu Poxilina. PT asta e facuta. In SUA se foloseste rasina epoxidica de catre ' oamenii simpli' la scara larga din anii 60. E facuta sa reziste la temperatura si solventi. Nu stiu cat costa un rezervor, dar presimt ca e scump. Iar daca omul nu gaseste si nu gaseste un racord, il poate carpi pana gaseste sau daca vede ca nu are probleme, il lasa asa, chiar daca e carpitura. CUm spuneam, e foarte de incredere poxilina...
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
|
|
misu78 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 19 May 08 From: voluntari ![]() |
|
--------------------
Ford
Focus
2015
- IF-44-VOI Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal! |
|
alex_titu |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 26 March 09 ![]() |
Am bagat poxilina apoi am venit peste cu un fel de silicon , mastic cred rezistent la orice solvent benzina motorina etc... Numai curge. Sper sa gasesc un racord.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004/scala
|
|
Bullix |
![]()
Post
#27
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(misu78 @ 11 Sep 2009, 21:57) Fac acum o referire catre toti cei care au avut sau inca au o Dacia 13xx/14xx. Mai stiti cum era prinsa in rezervor sonda litrometrica? Era o gaura sus in mijlocul rezervorului, inconjurata de un chenar de forma gaurii. In acea gaura venea sonda peste o garnitura de dimensiune corespunzatoare, iar peste sonda se punea un inel metalic care se inclicheta in acel "chenar" printr-o rotire de circa 20-30 de grade. Insa cu timpul, dupa numeroase schimbari ale sondei, acel chenar, lovit mereu cu ciocanul de catre "meseriasii din service", a devenit diform, la fel si inelul de fixare. Oricum il fixai, tot nu etansa bine. Toata vara putea a benzina in toata masina si dupa cateva viraje mai violente, portbagajul devenea o mare balta de benzina. Dupa toate incercarile stiintifico-ingineresti de a readuce acel ansamblu la forma initiala, m-am suparat si am incojurat acea zona cu Poxipol, intr-un moment in care zona era uscata. Au trecut aproape 2 ani de atunci si masina in cauza inca merge, actualemente o conduce un prieten care n-are masina si nu mi s-a plans de nimic pana acum. Plus ca ma uit periodic la ea. Deci Poxilina "nu e buna de nimic", daca ziceti voi... |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 07:48 |