Trage greu cand se incalzeste
![]() ![]() ![]() |
Trage greu cand se incalzeste
virgilvwu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 25 January 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|||
psychoo |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
eu banuiesc catalizator infundat. la mine dupa 10 minute nu se tura mai mult de 4000, se incalzea mai repede motorul iar cand ajungea la temperatura normala nu se mai accelera peste 3000. temperatura urca in continuare peste mijlocul scalei si pe urma nu reuseam sa mai plec de pe loc. eu aveam o bucata de ceramica din catalizator care imi infunda teava.
ca sa verifici daca este de acolo incearca sa vezi daca se tureaza in sarcina (la mine cand era cald motorul nici in gol nu se tura) sau cand ai motorul cald si simti ca nu mai trage desfileteaza sonda lambda si vezi daca pe urma se misca bine. atentie ca o sa faca zgomot ca o raba ![]() |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
razvan solenza |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 6 April 08 ![]() |
poate fi si catalizatorul desfa sonda lambda si vezi s-ar putea sa fie si de la mufa de la bobina o scoti afara si o dai cu sprei
|
--------------------
ARO dacia
10,4 solenza 1,4 mpi scala
2004
- bh o4 frb
|
|
virgilvwu |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 25 January 09 ![]() |
Am incercat asta,de turat se tureaza si pe liber si in sarcina nu are probleme urca pana la limitare,treaba e k nu mai are zvacneala aia knd e motorul cald fata de atunci cand e rece! parca ma rog de ea sa plece de pe loc!asa se intampla si la voi cand se incalzeste motorul?
![]() ![]() |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
- in corpul clapeta NU se foloseste nici un fel de lichid !
- motorasul pas-cu=pas se desface incet si cu atentie la detalii , se curata cu o carpa moale din bumbac si apoi se remonteaza . NU aveai cum sa nu ai mizerie ! - unul din motivele pentru care mi-am pus filtrul de aer sport este acesta cu incalzitul . Dupa ce ti se incalzeste apa si restul , se incalzeste si filtru si nu mai trage aer rece , admisia facandu-se cu aer din compartimentul motor , mai ales daca stai in coloana . - eu cand simt asa cum spui tu , incerc sa gasesc o portiune in care sa-i pot da intr-a 3-a la 3500 ture , o las sa coboare pana la 3000 si apoi mai accelerez inca o data si o las iar in frana de motor . - in oras e normal sa se intample ce spui tu daca aditivi de curatat injectoarele nu pui , bujii mai bune nu pui , ulei ... nu se stie , filtrul este cel stock si peste 3000-4000 km cu el , benzina proasta ... Incearca sa mergi si cu frana de motor , chiar putin mai turat , schimba filtrul de aer cu unul nou si vezi ce simti mai departe . La rece "trage" pentru ca ai socul automat pornit , deci consum mai mare si de acolo ti se apre ca trage mai bine , dar de fapt ea consuma mai mult , deci ar fi echivalent cu apasarea pedalei mai tare si admisie de aer RECE , doar ca , atunci motorul este rece si NU este recomandat sa-l fortezi . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
virgilvwu |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 25 January 09 ![]() |
O sa incerc sa-l mai desfac odata ,si sa-l curat cu o carpa moale de bumbac,sper sa se rezolve problemele de aici!dar ma intreb de ce oare face asa numai la rece si cand e motorul cald merge normal?
![]() This post has been edited by virgilvwu: 29 Jan 2009, 09:38 |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
virgilvwu |
![]() ![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 25 January 09 ![]() |
sal,am rezolvat treaba cu turatia la rece de cateva saptamani si acum a revenit alta problema tot cu turatia! deci in timpul mersului nu conteaza ca este cald sau rece in momentul in care schimb vitezele turatia nu scade pe 800 cum ar fi normal ,ci ramane undeva intre 1100 si 1000,si nu coboara nici moarta la 800 cum este normal,si pe langa asta de cateva ori mai si oscileaza,pana se opreste pe 1100!mentionez k am curatat corp clapeta,motoras pas cu pas,senzor turatie si cam atat!ink ceva knd am curatat senzorul de turatie i-am dat cu niste raspapir pe capul ala,am gresit cu ceva??!!,astept sfaturi!!.cand stau cu ea la relanti pe loc merge bine,face figura asta numai in mers,knd schimb vitezele...,in rest merge bine!astept sfaturi...
![]() |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
crick |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 666 Joined: 2 January 09 From: Bucuresti ![]() |
Eu stiam ca acel senzor de turatie este un senzor magnetic,deci nu trebuie decit sters cu o cirpa uscata de praful si pilitura care se aduna pe el(eu asa am procedat si totul a revenit la normal).
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala
2003
- B _____
|
|
yooo Miky |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 18 March 09 From: bucuresti ![]() |
vreau sa zic ca azi am schimbat uleiul,filtrele si am umblat la acel "pretentios" senzor...a fost sters frumos....super merge masina,si inainte tragea masina dar parca mi se parea si mie cateodata ca e greoaie...
|
--------------------
dacia
solenza
2003 scala
|
|
virgilvwu |
![]() ![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 25 January 09 ![]() |
cred k o sa-i cumpar alt senzor de turatie macar sa vad daca de acolo este,am vazut k are toane cateodata se tureaza putin se misca turometul de cateva ori 100 200 de ture dupa care se stabilizeaza!nu prea ma deranjeaza asa.Am traversat azi bucurestiul si prin aglomeratia aia nu am mai sesizat nici-o turatie aiurea, chiar am fost multumit de cum a tras...! va spun dupa ce il schimb ce am rezolvat! sall
|
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu ai treaba cu senzorul de turatie de pe volanta decat in mom. pornirii !!! In timp ce mergi nu are nici o treaba cu el . Acel senzor se curata cu o perie de sarma de obicei .
Nu e probl mare ca atunci cand schimbi vitezele nu scade la 800 , dar in mod normal , dupa ce ai scos-o din orice viteza si o lasi 2-3 secunde ar trebui sa scada la 800 , DACA nu ai consumatori mari sau daca nu ai A/C pornit . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 06:59 |