Tremura in treapta 1 si R
Tremura in treapta 1 si R
raptordivx |
6 Jan 2005, 12:03
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 26 November 04 From: Suceava |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
1999 / 1.6 16v / concorde
- SV-10-SIS Vreau LAGUNA 2 :D
|
|||
ydaniel |
6 Jan 2005, 12:13
Post
#2
|
Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea |
nu toti da 95% sigur!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
DACIA-Wrc |
6 Jan 2005, 12:16
Post
#3
|
Unregistered |
o punem si pe`am mea....eu mai aduc 2 l de motorina...
cu benzina ta o aprindem...cu motorina mea intretinem focul care aduce gratarul si mici? facem gratar pe masini fratemi`o o zis ca cheama televiziunile pareri....sugestii? off-topic se poate sterge din partea dar aveam chef de glume in dimineata asta...ca ieri mi`o mers toate rau...si azi tre sa fiu happy |
-------------------- |
|
Al Cap0nE |
6 Jan 2005, 13:22
Post
#4
|
Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti |
raptor, da si tu mai multe detalii daca vrei sa incercam sa te ajutam.
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
Danciu Sabin |
6 Jan 2005, 13:38
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 14 December 04 From: Tg-jiu |
Numai 1-a si marsarierul?In rest merge frumos,dupa ce pleci de pe loc?S-ar putea sa nu fie din cutie.
|
--------------------
dacia
nova gti 2000
- gj97atb
|
|
raptordivx |
6 Jan 2005, 13:51
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 26 November 04 From: Suceava |
Pai am scris cam tot ce am facut la masina in " SERVICE-URI ", unde m-au secat astia de bani. Acu na io stiu ce sa mai zic ?
Motorul e de 1300 cm3 cutia e in 4 trepte + masharrier, e identica cu cea pe care o ai in poza. Daca e ceva ce am omis .... nu mai stiu ca-s ff nervos. Pe bune ca imi vine sa o arunc de pe munte. |
--------------------
Renault
Laguna
1999 / 1.6 16v / concorde
- SV-10-SIS Vreau LAGUNA 2 :D
|
|
Danciu Sabin |
6 Jan 2005, 14:01
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 14 December 04 From: Tg-jiu |
Te-am intrebat daca pe urma,dupa ce pleci cu ea de pe loc (a2-a...3-a...4a) face la fel?
|
--------------------
dacia
nova gti 2000
- gj97atb
|
|
Dyda |
6 Jan 2005, 14:25
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 |
Mai ficior dar garda furca ambreiaj o facusi corespunzatoare 1.5-3 mm ?
Furca debreire este intreaga fara deformatii atit la exterior cit si unde actioneaza rulment presiune? Suport tampon + tampon cauciuc cablu ambreiaj sunt cele corespunzatoare? CV este cu planetare lungi sau scurte? Cred ca totul se trage din debraiere adica ansamblul sau traseul pedala, cablu ,suport -disc ambreiaj This post has been edited by Dyda: 6 Jan 2005, 14:28 |
-------------------- Kox
|
|
djmarck |
6 Jan 2005, 16:13
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 11 July 04 |
.....si eu am aproape aceeasi problema,numai ca mie imi intra greu in 1-a ca si cum nu as fi apasat pe ambreiaj,numai pot....,(parca as fi eu bolnav,asa ma simt),in celalte intra (nu usor),dar le gasesc pana la urma).Cel mai rau e cu 1-a,acum vrea sa vad daca e de la ulei sai cablu,daca e de la disc (ce simtome exact are),mai astept ca (ca de obicei) sunt in pana de bani (cine mi-a spus odata ca :"nu iti lua masina ca iti mananca foarte multi bani de-a lungul timpului nu l-am crezut..).Chestia e ca daca incetinesc (de ex cu 5km/h aprox) imi intra usor in 1-a ,de asta is nelamurit,ca nu stiu exact care ar fi simtomele unui disc,iar iarna cand era foarte frig imi intra in primele 2 min de mers.Pentru cablu,disc trebuie dat cutia jos? ...am mai deschis un topic pe teme asta,dar l-am lasat balta ca nu am ajuns inca la un service?
|
-------------------- |
|
Daddy |
6 Jan 2005, 20:07
Post
#10
|
Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau |
TE ROG SA SCHIMBI IMEDIAT TITLUL TOPICULUI !!!
Nu ai dreptul sa afirmi asa ceva. Alfel ma voi adresa direct administratorilor sau moderatorilor. |
--------------------
Dacia
1300 F
1972
- BC-93-MAX Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|
Muttley |
6 Jan 2005, 20:13
Post
#11
|
__________________ Group: Members Posts: 13.015 Joined: 4 September 04 From: - |
Nu-i de foc inca...
Imi dau cu parerea, probabil bat campii, dar ar putea fi problememe la suportii motorului sau ai cutiei. O alta posibilitate, excentricitati pe la ambreiaj... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
bicosu |
7 Jan 2005, 04:08
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 21 October 04 From: Bucuresti |
Pt. Djmarck: asa am patit si eu, problema era cablul de ambreiaj, o piulita se desfacuse si nu il mai tinea la lungimea potrivita. |Nu trebuie dat nimic jos, doar ridica capota si incearca sa mai strangi piulita aia.
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 2007
- B-*******
|
|
Ov |
7 Jan 2005, 10:32
Post
#13
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.478 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
am schimbat eu titlul topicului, cu toate ca nu era o afirmatie
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
kriiss888 |
7 Jan 2005, 11:12
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 19 December 03 From: Bucuresti |
raptordivx aceeasi problema cu tremuratul o am si eu ; singura diferenta e ca la mine face doar in treapta 1, in marsarier merge bine
la plecarea de pe loc turez puternic ca altfel tremura toata ...am mai plecat si cu a doua ca asa nu tremura dupa multe discutii cu diversi 'cunoscatori' am ajuns la concluzia ca ar fi placa de presiune si ma gandeam ca la primavara sa rezolv problema m-ai pus putin pe ganduri daca tu zici ca ai schimbat placa,discul,rulmentul..si tot degeaba.....nu vreau sa dau o caruta de bani degeaba...si pana la urma sa fie o chestie simpla....eu mai am experiente din astea nefericite oricum daca ii gasesti rezolvarea spune-ne si noua !! |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 2006
|
|
raptordivx |
7 Jan 2005, 11:43
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 26 November 04 From: Suceava |
Io nu am vrut sa deranjez nici un mecanic ...doar am pus o intrebare. Cei care se simt probabil... ii deranjeaza. Asta e !! off topic daca deranjeaza , daca ajuta pe cineva topicul asta ( pe mine da ) mai lasati-l. Daca vreti sa schimbati numele topicului puteti sa o faceti.
|
--------------------
Renault
Laguna
1999 / 1.6 16v / concorde
- SV-10-SIS Vreau LAGUNA 2 :D
|
|
raptordivx |
7 Jan 2005, 11:50
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 26 November 04 From: Suceava |
Deci acum am vb cu un alt mecanic " meserias zice el " , si propune sa mai schimbam nus ce tampon de la motor care cica ar fi deteriorat si ajunge fier pe fier.
|
--------------------
Renault
Laguna
1999 / 1.6 16v / concorde
- SV-10-SIS Vreau LAGUNA 2 :D
|
|
Dyda |
7 Jan 2005, 12:11
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 |
1 Daca acel tampon motor sau mai bine zis tampon fixare motor pe caroserie este rupt - la cea mai mica accelerare sau decelerare motorul va tremura f tare
2 Mai exista un tampon ( am spus de el mai sus) cilindric fixat pe un suport metalic care la rindu-i este fixat pe bloc motor in dreptul pompei de benzina. Pe acest ansamblu se sprijina teaca cablu ambreiaj,fiind implicat in mod direct la realizarea garda cablu ambreiajfara de care nu se poate debraia. ATENTIE acest ans suport metalic( tabla)+tampon cauciuc sunt diferite CV cu planetare scurte si CV cu planetare lungi, atentie sa nu fie montate invers Inlocuie tamponul si mai vorbim This post has been edited by Dyda: 7 Jan 2005, 12:22 |
-------------------- Kox
|
|
Ov |
7 Jan 2005, 12:53
Post
#18
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.478 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
QUOTE(raptordivx @ 7 Jan 2005, 11:50) Io nu am vrut sa deranjez nici un mecanic ...doar am pus o intrebare. Cei care se simt probabil... ii deranjeaza. Asta e !! off topic daca deranjeaza , daca ajuta pe cineva topicul asta ( pe mine da ) mai lasati-l. Daca vreti sa schimbati numele topicului puteti sa o faceti. pe mine personal nu ma "deranjeaza" titlul topicului, dar daca te gandesti nitel, este mai bine pt tine sa pui un titlu sugestiv (care sa aiba legatura cu probl. ta) astfel iti rezolvi problema mai repede. In al 2-lea rand, punand un titlu "sugestiv" ajuti si pe altii care vor avea o problema asemanatoare cu a ta sa gaseasca mai repede acest topic. capisci ? |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
bogdanbz |
14 Jan 2005, 21:51
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 10 September 04 From: buzau |
Salutare. Ma bag si io cu toate ca nu inteleg ce-i cu schimbarea titlului si altele...
Si a mea (masina) face la fel: tremura I si R.Un macanic mi-a spus ca e posibil ca la montare placa, disc sau rulment sa fi prins putina vaselina intre placa si disc. Solutia (tot el mi-a dat-o): spritarea cu putina benzina prin acea fanta a carcasei ambreiajului direct pe ansamblul placa-disc. Se repeta operatia de cateva ori. La mine a dat rezultate. |
-------------------- |
|
RALLYMAN |
15 Jan 2005, 00:06
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 23 November 03 From: CONSTANTA |
Eu sant sigur ca "meseriashul" care ti-a schimbat ambreiajul nu s-a sinchisit sa schimbe si biata bucsa de priza (aia de bronz grafitat care intra in capatul arborelui cotit spre volanta si in care intra priza de la cutia de viteze ca sa o tina centrata)...
Bucsa aia are un rol foarte important in centrarea ambreiajului si de aceea la cuplare priza vibreaza odata cu discul de ambreiaj si nu cupleaza pe toata suprafata... Este adevarat ca fenomenul se intampla numai cand pleci de pe loc si mergi cu ambreiajul patinat ? Cand dai drumul complet la ambreiaj discul e strans intre placa si volanta si de aia nu mai face... Toata cheia este o "bucsa de priza" de vreo 30.000 lei si care ca sa o schimbi te costa o avere ... PS:De retinut -->cand se umbla la ambreiaj de preferat sa schimbati neaparat rulmentul de presiune si bucsa de priza chiar daca sant bune.... ca sa fitzi scutiti de cheltuieli mai mari ... |
--------------------
Volkswagen
Passat Var. GT 16V
- CT-97-NFL Volkswagen Passat Variant GT 16V 1992 CT-97-NFL
Dacia 1310 1995 CT-02-YAL Dacia 1300 1983 CT-97-FNL |
|
Raggaeman |
16 Jan 2005, 01:11
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 4 June 04 From: Bucuresti |
Am avut si eu problema asta cu tremuriciu intr-a I-a, vreo 2 saptamani. A II-a , a III-a, a IV-a, nu-mi tremura. Nu stiu de ce drac nu mai tremura!!! Si-a revenit deodata. Au trecut vreo ....juma de an de atunci si vreo 3000 km. Sa ma astept din moment in moment s-o apuce iar???!!!
|
--------------------
dacia
1310
- ph-04-lja Se poate si mai rau...dar si mai bine!
|
|
brasil |
17 Jan 2005, 14:33
Post
#22
|
Mai bine organ decat membru Group: Members Posts: 140 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti |
si eu am aceeasi problema care a aparut de curand.
solutia cred ca este schimbarea discului de ambreiaj acesta are niste arcuri pe el si daca se rup sau decalesc apare acest comportament ce ma deranjeaza la nova este ca nu se pastreaza reglajul la cablul de ambreiaj te sfatuiesc sa faci un reglaj de cablu de ambreiaj, daca nu merge sa schimbi cablul, daca tot nu merge sa schimbi discul de ambreiaj si daca nici asa nu merge s-o vinzi sau sa-i dai foc. |
--------------------
Ford Mondeo Turnier
TDDI, 116 caluti frumosi
2001 Renault Twingo Soleil 1998, 8v PACE VOUA, TUTUROR ! |
|
brasil |
28 Jan 2005, 10:20
Post
#23
|
Mai bine organ decat membru Group: Members Posts: 140 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti |
nu stiu daca mai intereseaza dar eu am aflat de ce imi tremura in treptele de viteza unde se pleaca cu ambreiajul usor patinat
am dat motorul jos aseara si am gasit discul cu arcurile intregi, in schimb, nici unul din nituri nu mai era la locul lui, ferodourile erau aproape zdrente, iar placa de presiune si volanta aveau niste santuri ingrozitor de adanci o sa revin si cu niste poze daca nu mi-a aruncat taica-miu punga cu resturi n-am mai patit pana acum asa ceva si am schimbat vreo 6 masini dintre care trei dacii concluzie: cand tremura in conditiile enuntate de acest topic pote fi de la discul de ambreiaj- ori sunt arcurile decalite sau rupte ori ferodourile plecate din nituri in prima instanta e bine sa se verifice cablul si un reglaj fin de ambreiaj inainte de a proceda le demontarea motorului ii sfatuiesc pe cei care fac aceasta operatiune sa schimbe disc, placa si rulment pentru ca se demonteaza destul de greu si oricum costa mult bafta ! |
--------------------
Ford Mondeo Turnier
TDDI, 116 caluti frumosi
2001 Renault Twingo Soleil 1998, 8v PACE VOUA, TUTUROR ! |
|
TheSaiLor |
30 Jan 2005, 01:15
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 6 April 04 From: Constanta |
Incearca in primul rand sa explici ceva mai bine ce se intampla si sa raspunzi la ce te intraba lumea sa vedem daca putem sa te ajutam mai la obiect, nu sa dam 1000 de rezolvari degeaba.
Face asa doar in a I-a si R? Cand schimbi vitezele si ai ambreiajul calcat de tot caraie, cupleaza brusc? Si tremuratul asta cum e? Tremura 2-3 secunde, tremura pana ce ia ceva viteza? Si a mea tremura cand plec si sunt prea aerian sa ii dau si destula benzina. |
--------------------
Audi A4 1.9 TDI
Clio 1.5 dCi
- CT - 0123
|
|
cristidb |
31 Jan 2005, 18:33
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti |
Legat de spalatul cu benzina al ambreiajului. Nu are sens. Oricum daca era ulei pe disc se ardea repede.
De volanta uzata excesiv la nova am mai auzit. Masina era din 97 si avea cam 50 000 km. Am avut si eu problema cu trepidatul la plecare la berlina. A facut asa de noua. S-a rezolvat schimband placa de presiune. Ar putea fi si discul. Dar daca ambele sunt noi (schimabate) s-ar putea ca motorul si cutia de viteze sa nu fie aliniate. Defect din fabricatie la carcasa ambreiajului. Greu de crezut totusi. Din cablul de ambreiaj nu poate fi. Daca nu debraiaza suficient caraie la marchearriere. Asta e regula. La 1 poate sa nu caraie dar sa intre mai greu pentru ca e sincronizata. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th September 2024 - 21:59 |