Ulei sau gaze arse in cutia filtrului de aer !
Ulei sau gaze arse in cutia filtrului de aer !
Wizard5 |
17 Jun 2010, 17:45
Post
#1
|
||
Wiz Group: Members Posts: 90 Joined: 18 October 07 From: Pitesti |
|
||
--------------------
Dacia
Supernova
2003
- AG 85 WIZ
|
|||
iulian.bisty |
19 Jun 2010, 08:46
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 382 Joined: 24 March 07 From: Braila |
nu prea e de bine daca ai ulei in filtru de aer
te ca asteapta o segmentare |
--------------------
Renault
Megane 3 2015
Kadjar 2017 zxcxzcz
|
|
pician90 |
19 Jun 2010, 09:40
Post
#3
|
fost Membru posesor de JumpJet. Group: Members Posts: 667 Joined: 24 May 09 From: Din centrul Ardealului |
daca nu ai mai verificat..sa zicem de 6-7 luni ..filtrul de aer..e normal sa ai " Urme de ulei" in partea ..dreapta a carcasei filtrului.Am zis doar urme. Acolo e aerul de la chiuloasa..si e normal sa iese vapori de ulei ..care se depun .. insa doar .urme.daca ai excesiv.. e posibil ..cum spune iulian ..nevoie de o segmentare..sau incearca sa ..schimbi semeringurile de la valve.. insa asta e o operatiune cam.. ampla..si e recomandat sa se faca de un mecanic bun.
Am dat exemplu semeringurile valvelor.. deoarece am un prieten care a avut aceeasi problema la solenza. Depinde si cati km ai..? |
--------------------
ex : dacia
super nova
2002 am avut o revelatie...sa nu ai incredere in femei si in franele de dacie ........
|
|
Wizard5 |
22 Jun 2010, 17:01
Post
#4
|
Wiz Group: Members Posts: 90 Joined: 18 October 07 From: Pitesti |
QUOTE(pician90 @ 19 Jun 2010, 09:40) daca nu ai mai verificat..sa zicem de 6-7 luni ..filtrul de aer..e normal sa ai " Urme de ulei" in partea ..dreapta a carcasei filtrului.Am zis doar urme. Acolo e aerul de la chiuloasa..si e normal sa iese vapori de ulei ..care se depun .. insa doar .urme.daca ai excesiv.. e posibil ..cum spune iulian ..nevoie de o segmentare..sau incearca sa ..schimbi semeringurile de la valve.. insa asta e o operatiune cam.. ampla..si e recomandat sa se faca de un mecanic bun. Am dat exemplu semeringurile valvelor.. deoarece am un prieten care a avut aceeasi problema la solenza. Depinde si cati km ai..? masina are aproximativ 84 de mii de kilometrii ! intradevar sunt urme de ulei in partea dreapta ! precizez ca masina nu mananca ulei si nici nu scoate fum ! |
--------------------
Dacia
Supernova
2003
- AG 85 WIZ
|
|
DSNistul |
6 Sep 2010, 19:06
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 6 September 10 From: Pitesti - AG |
in cele din urma ai reusit sa-i dai de cap ori...?
|
--------------------
dacia
supernova
2002 confort
- ag.83.nic Pitesti-AG-Romania
|
|
Maskatu |
7 Sep 2010, 08:20
Post
#6
|
.. Group: Moderatori Posts: 13.966 Joined: 2 July 08 From: zuzu |
Si eu aveam ulei in compartimentul filtrului de aer. Imi gaseam mereu filtrul de aer patat de ulei venit pe acea teava pentru recircularea vaporilor de ulei, dar in loc de vapori , iesea mai mult "lichid". Am mutat traseul recircularii vaporilor pe alt furtun, astfel incat sa nu mai imi pateze filtrul de aer. Mai exact am prelungit teava care iesea din capacul culbutorilor si am lasat-o atarnata langa motor, pana jos. Am schimbat uleiul acum 300 km. Am mers cu el 8000 km si nu mi-a consumat deloc, motorul trage fara probleme si consuma carburant foarte putin, iar fum albastru nu scoate deloc. Asa ca depinde de la caz la caz.
This post has been edited by Maskatu: 7 Sep 2010, 13:01 |
--------------------
.
.
.
- ---
|
|
djasu82 |
7 Sep 2010, 17:04
Post
#7
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
asta se intampla daca folosesti ulei elf , de cand am castrol nu am asa ceva in cutie ... intr-un fel e bine ca mai unge pistoanele pe admisie uneori nu e bine ca mucusul se depunde pe capul de la motoras pas cu pas si impreuna cu particule mici care trec de filtru se depun pe axul si capul motorasului pas cu pas si apar probleme enumerate de atatea ori.
De preferat ar fi sa se monteze un mic tubulet cu diuza de 2mm in furtunul care face cuplaj intre capacul de chiuloasa si carcasa filtrului de aer. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ursu_florin2002 |
7 Sep 2010, 18:01
Post
#8
|
Administrator Group: Members Posts: 279 Joined: 4 April 08 |
Nope, eu numai Elf 10w/40 pun dintotdeauna , si in cutia filtrului de aer nu e pic de ulei.
|
--------------------
Renault
Symbol
2008 - 1,4 8v
|
|
Ampt |
7 Sep 2010, 18:10
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București |
Si eu tot Elf 10W40 am pus de cand am masina si nu am avut astfel de probleme !
|
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
pician90 |
7 Sep 2010, 18:21
Post
#10
|
fost Membru posesor de JumpJet. Group: Members Posts: 667 Joined: 24 May 09 From: Din centrul Ardealului |
un prieten la honda civic era numa ulei in filtru.Schimba vitezele pe la 1300-1500 de ture. L-am dus eu o tura cu masina mea,(schimb pe la 2800-3000) ..si a vazut cum schimb ,si asa schimba si el.Acum nu mai are ulei deloc,doar urme de vapori.Si de aici rezulta si uleiul.Mersul subturat pentru mult timp. produce o acumulare de vapori in filtru de aer..si de acolo cantitatea mare de ulei.
|
--------------------
ex : dacia
super nova
2002 am avut o revelatie...sa nu ai incredere in femei si in franele de dacie ........
|
|
djasu82 |
7 Sep 2010, 18:59
Post
#11
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
nu cred ca doar nu se face asa de mare presiune la relanti sau in 1400-1600 de ture . Si nu cred ca e nimeni aici care sa schimbe la 1500 de ture .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
serviccom |
7 Sep 2010, 20:05
Post
#12
|
Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton |
Nu mai da-ti vina pe uleiul elf ca nu e de la el. Si la mine era bleasca, dupa ce am facut motorul e curat ca lacrima si folosesc tot ELF 10w40.
|
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
Wizard5 |
10 Sep 2010, 09:47
Post
#13
|
Wiz Group: Members Posts: 90 Joined: 18 October 07 From: Pitesti |
momentan am rezolvat problema prin schimbul de ulei .. l-am rugat pe un prieten bun care are firma de piese auto cand face comanda in germania sa imi aduca si mie un ulei original de la mama lui ! precizez ...ca am pus castrol 10 w 40 ! de atunci sau schimbat multe ..motoru este mult mai silentios ...nu mai tzacane ....recent am verificat cutia filtrului de aer ..si nu mai este nimic .....
|
--------------------
Dacia
Supernova
2003
- AG 85 WIZ
|
|
ursu_florin2002 |
10 Sep 2010, 12:27
Post
#14
|
Administrator Group: Members Posts: 279 Joined: 4 April 08 |
nu tacanea niciodata motorul de la ulei , adica din vina calitatii uleiului. Tacane de la tacheti.
This post has been edited by ursu_florin2002: 10 Sep 2010, 12:28 |
--------------------
Renault
Symbol
2008 - 1,4 8v
|
|
Maskatu |
10 Sep 2010, 12:50
Post
#15
|
.. Group: Moderatori Posts: 13.966 Joined: 2 July 08 From: zuzu |
Uleiul nu are nici o legatura cu petele de ulei in carcasa filtrului de aer, sau poate are dar intr-o masura insesizabila. Drept urmare sunt destui care folosesc elf si au ulei in carcasa filtrului aer, si la fel de multi care folosesc elf, si nu au ulei. Sau orice alte marci. Mersul subturat sau supraturat (regimuri de exploatare necorespunzatoare) sau fortarea uleiului prin schimbarea lui la mai mult de 10.000 km, poate duce la aparitia uleiul sub forma lichida ( si nu gazoasa (vapori) cum ar trebui ) in carcasa filtrului de aer.
|
--------------------
.
.
.
- ---
|
|
iulian.bisty |
11 Sep 2010, 09:31
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 382 Joined: 24 March 07 From: Braila |
pun ulei ELF 10w40 de noua am 80 000 km si filtru de aer nu il am patat
|
--------------------
Renault
Megane 3 2015
Kadjar 2017 zxcxzcz
|
|
Maskatu |
11 Sep 2010, 10:48
Post
#17
|
.. Group: Moderatori Posts: 13.966 Joined: 2 July 08 From: zuzu |
Pai cam asta este treaba... elf nu este un ulei de cine stie ce "soi" mai ales ca este fabricat la brasov. As zice ca este un pic peste dacia oil, cu toate ca raman cu impresia ca este fix acelasi ulei cu dacia oil, si daca imi aduc bine aminte au si cam acelasi pret...
|
--------------------
.
.
.
- ---
|
|
4x4 |
11 Sep 2010, 11:10
Post
#18
|
Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 |
Renunță la reabsorbția vaporilor de ulei.
This post has been edited by 4x4: 11 Sep 2010, 11:11 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
Maskatu |
11 Sep 2010, 11:16
Post
#19
|
.. Group: Moderatori Posts: 13.966 Joined: 2 July 08 From: zuzu |
Eu am renuntat. Motorul functioneaza la fel ca inainte, consumul de carburant este la fel, si nu imi papa deloc ulei.
|
--------------------
.
.
.
- ---
|
|
4x4 |
11 Sep 2010, 12:50
Post
#20
|
Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 |
Plus că galeriile de admisie vor fi mai curate.
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
ramsen |
11 Sep 2010, 13:15
Post
#21
|
My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES |
ELF 10w40 este acelasi produs ca si DACIA OIL 10w40...aceiasi fabrica le produse pe amindoua...mai zilele trecute la un service de cartier am facut o comparatie intre un ulei Dacia oil 5w40 si un ELF 5w40...aceiasi fabrica la amindoua numai ca la ELF se simtea un pic mai gros decit Dacia oil... pur si simplu nu mai inteleg nimik...cineva care aduce ulei din gama de mai sus enumerata mi-a spus ca cele de 10w40 se fabrica la noi ...iar ELF 5w40 si 5w30 se imbuteliaza la noi cu uleiul trimis din Franta...acum ce sa mai inteleg...bag in continuare ELF 5 w40 si gata...
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd September 2024 - 10:22 |