Un far arde mai tare ca celalalt, farul stanga arde mai tare ca si farul dreapta
![]() ![]() ![]() |
Un far arde mai tare ca celalalt, farul stanga arde mai tare ca si farul dreapta
bylexus |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol
2012 Start 1.2 16v
- BH 90 DBA
|
|||
C@talin |
![]()
Post
#2
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
ia vezi nu cumva celalata are oglinda obosita deteriorarata sau poate bate in copaci
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
kog |
![]()
Post
#3
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
verifica si tu firele de masa de la fa (negru) deobicei din cauza aia nu merge
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
tester |
![]()
Post
#4
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
is reglate corect? e curat farul? cum se prezinta sigurantele pentru farul respecti? face doar pe faza scurta sau si pe faza lunga?
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
C@talin |
![]()
Post
#5
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
uite ceva interesant patesc eu la tico
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#6
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
verifica masa deasta iti merge asa naspa
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
bylexus |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
|
--------------------
Renault
Symbol
2012 Start 1.2 16v
- BH 90 DBA
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
cate probleme am avut eu cu farurile...deci mai intai te uiti la becuri, daca sunt ok, contactele de la becuri, dupa desfa toti paucii care vin la masa pe aripa, curata bine de tot, daca e la fel, vezi si in spatele tabloului de sigurante cum sta treaba pe acolo, sigurantele sa nu fie oxidate, si cam asta e.
dar multe anomalii se trag de la masa...si asta e sigur. e clar ai un contact imperfect undeva daca iti bate slab. |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
bylexus |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
ok. Multumesc pentru sfaturi prieteni.
Maine ma duc cu ea la mecanic: leg toba la mijloc,pun motoras nou pt. stropitoarea de parbriz si invat ce e acela un: Delcou, "avans prea mare", cum fac cu farurile sa imi mearga si dreptu, si unde is toate sigurantele astea. Multumesc inca o data.Sunt novice cu doar o luna de permis. |
--------------------
Renault
Symbol
2012 Start 1.2 16v
- BH 90 DBA
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Pai la masina ta cred ca sunt in stanga jos in bord (sigurantele).
Pt stropitoarele de parbriz cred ca ai putea si tu singur sa montezi motorasul ala. Sa stii ca dacia este foarte paguboasa daca o repari la mecanici, dar daca te documentezi putin si inveti tu va fi o masina foarte ieftina. In privinta fiabilitatii inca am dubii. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
G I M |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Ia un aparat de masura si vezi cati volti ai pe faza scurta si pe faza lunga ;pe ambele ar trebui sa ai undeva in jur de 12-13 V
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
yon |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
ar mai fi o chestie de verificat(asta in caz ca bate slab de cat pe una din faze, de obicei pe faza scurta) am patit ceva asemanator cu tine la dacia tata-lui meu care nu are mufa pt papuci de la faruri ci doar acei papucei care se baga pe papucei de la bec, la el era legata masa pe un alt papuc decat cel care trebuia(din cate imi amintesc avea faza scurta legata pe masa si masa pe papucelul de la scurta) rezultatul era o lumina f slaba pe faza scurta.
This post has been edited by yon: 4 Jan 2009, 23:52 |
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
eu am un alt bai acum...dacia mea e model cu 4 faruri, si semnalizarea cu pozitia pe fata sunt in bara. semnalizarile sunt ok, merg, dar pozitiile...nu. nici una, si parca deodata ca ieri cand m-am uitat, mergeau.
au siguranta separata, sau pe unde Dumnezeu sa ma mai uit? |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
razvan solenza |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 6 April 08 ![]() |
din cate stiu eu au siguranta comuna cu lumina bordului vezi ca s-ar putea sa fi iesit un papuc de pe blocu de lumini si de aceea nu merg
This post has been edited by razvan solenza: 8 Jan 2009, 20:56 |
--------------------
ARO dacia
10,4 solenza 1,4 mpi scala
2004
- bh o4 frb
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
pe spate merg, pe bord merg, in fatza nu merge.
|
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
desfa fasungurile si verifica sa fie curate... mai oxideaza lamelele din cand in cand:) intai fa proba asta... eventual inverseaza firele! ia-l pe cel de la semnal si pune-l la pozitie. daca se aprinde asa atunci nu e problema de bec sau fasung.
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
shakaluxxxx |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 10 August 08 From: Arad ![]() |
Asta cu un bec mai puternic ca celalat am patit si eu si degaba incercam cu tot felul de becuri tip mai vechi (rotunde) ca tot la fel mergea, am verificat toate firele de 1 milion de ori pana cand am schimbat toate cele 4 becuri cu unele noi din acelasi set si apoi a "plecat" si problema.
|
--------------------
Dacia
1310 TL
1986
|
|
lapcat |
![]()
Post
#18
|
![]() cracked Group: Members Posts: 84 Joined: 15 June 08 ![]() |
La mine problema era la blocul de siguranțe. Era blocul original cu lamele de cupru și nituri din aluminiu (cea mai proastă combinație posibilă). Inițial l-am dat jos și am bătut niturile alea cu un dorn dar ulterior l-am schimbat. Cel nou are atât lamelele cât și niturile din cupru iar acum nu mai am probleme cu intensitatea luminii, mai trebuie doar să reglez farurile.
![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:37 |