Upgrade frane - de la simplu la dublu circuit, Se merita? E obligatoriu la itp?
Upgrade frane - de la simplu la dublu circuit, Se merita? E obligatoriu la itp?
floryyn |
14 Jul 2007, 13:00
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 251 Joined: 19 November 06 From: Targu Jiu |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
2005
|
|||
C a t a l i n |
14 Jul 2007, 13:31
Post
#2
|
______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 |
La ITP trebuie să ai sistemul de frânare standard al mașinii, în parametrii...
Orice modificare trebuie omologată pentru a trece... Nu cred că are sens să te legi la cap cu dublu circuit, implică prea multe modificări și RAR-ul nu cred că va fi de acord... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
alinushy |
14 Jul 2007, 17:41
Post
#3
|
modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni |
pai si cam ce modificari trebuiesc facute ???? (adaugat conducta, schimbat repartitor)
|
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
C a t a l i n |
14 Jul 2007, 17:47
Post
#4
|
______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 |
pompă de servo...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
alinushy |
14 Jul 2007, 18:47
Post
#5
|
modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni |
evident...
|
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
argon |
14 Jul 2007, 20:04
Post
#6
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
schimbat/modificat galerie ati uitat?
Nu-ti lua pompa cu nustiu cate milioane, cele de Satu Mare sunt foarte bune. Cu servo cu tot ajunge la 160-200 Ron. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ceaki |
14 Jul 2007, 20:50
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 7 January 07 From: cluj-napoca |
nu-ti schimba pompa. daca sistemul pe masina e simplu circuit din fabrica atunci si la itp acelasi sistem tre sa fie. daca tu pui dublu or sa te respinga. asa sta treaba. tre sa-ti omologhezi daca faci modificare. cica asa sta treaba si cu carburatoarele.
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
brigada_diverse |
15 Jul 2007, 11:20
Post
#8
|
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
am si eu o intebare...ca tot e legat topicu de frane...din poza atasata...ce tip de pompa de frana am? (are 3 conducte, una din ele nu prea se vede) e cumva Servofrana?
Attached thumbnail(s) S8001136.JPG ( Size: 139.68k ) Number of downloads: 317 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
iulian.bisty |
15 Jul 2007, 11:31
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 382 Joined: 24 March 07 From: Braila |
QUOTE(cristitranca @ 15 Jul 2007, 12:20) am si eu o intebare...ca tot e legat topicu de frane...din poza atasata...ce tip de pompa de frana am? (are 3 conducte, una din ele nu prea se vede) e cumva Servofrana? ai pompa cu dublu circuit , servofrana este oala din spatele pompei ( are un furtun care face legatura cu galeria ) |
--------------------
Renault
Megane 3 2015
Kadjar 2017 zxcxzcz
|
|
C a t a l i n |
15 Jul 2007, 11:34
Post
#10
|
______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 |
E cu 3 conducte... Ești sigur că e dublu circuit?
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
iulian.bisty |
15 Jul 2007, 12:05
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 382 Joined: 24 March 07 From: Braila |
|
--------------------
Renault
Megane 3 2015
Kadjar 2017 zxcxzcz
|
|
argon |
15 Jul 2007, 12:32
Post
#12
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
QUOTE(cristitranca @ 15 Jul 2007, 11:20) am si eu o intebare...ca tot e legat topicu de frane...din poza atasata...ce tip de pompa de frana am? (are 3 conducte, una din ele nu prea se vede) e cumva Servofrana? Ai pompa simplu circuit cu servo. QUOTE(iulian.bisty @ 15 Jul 2007, 11:31) cum asa? |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
brigada_diverse |
15 Jul 2007, 13:03
Post
#13
|
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
dupa parerea voastra, pompa asta simpla cu servo e buna? isi face treaba?
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
argon |
15 Jul 2007, 13:18
Post
#14
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
asta tu trebuie sa stii cel mai bine...daca nu merge o repari/schimbi..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
einstein1984 |
15 Jul 2007, 13:45
Post
#15
|
fan Dacia Group: Members Posts: 20.493 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti |
Ok, pentru cei ce nu stiu care e diferenta, pompa cu dublu circuit e mai sigura pentru ca in caz de rupere a unei conducte hidraulice, mai ai inca frane pe 2 roti (ori cele ale uneia din punti daca sistemul e in H, ori pe 2 roti in diagonala daca e in X). La simpu circuit, daca se pierde lichid de frana pe undeva mai mult decat e in rezervor (extrem de rara situatie), nu mai ai decat frana de mana.
Eficacitatea si distantele de franare vor fi identice la 2 masini care au aceleasi discuri si tamburi de frane (evident, 2 Dacii identice din restul punctelor de vedere), indiferent daca pompa e dublu sau simplu circuit. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Kruger |
16 Jul 2007, 09:31
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti |
QUOTE(argon @ 15 Jul 2007, 12:32) Ai pompa simplu circuit cu servo. Corect, asa am si eu. |
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
alinushy |
16 Jul 2007, 09:49
Post
#17
|
modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni |
singura problema la ITP pe care am avut-o a fost ca am avut pompa scurta (din aia galbena) si m-au pus s-o schimb, tot simplu circuit dar lunga
|
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
nambanidealtceva |
16 Jul 2007, 10:01
Post
#18
|
Pe volan din 96 Group: Members Posts: 335 Joined: 31 October 05 From: B U C U R E S T I |
aia e pompa cu dublu circuit, fara bypass.. modelul vechi.. are pana si borcan compartimentat... gresesc cumva?
|
--------------------
Citroen C4
1.6 16V, 2005,
vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
|
|
mircea.a |
16 Jul 2007, 10:12
Post
#19
|
Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 |
Vad ca unii fac comfuzie. Pompa aceea lunga cu trei conducte este tot dublu circuit fiindca are doua pistoane care actioneaza separat frana fata si frana spate. Dupa parerea mea (si am ceva experienta practica) pompa dublu-circuit cu trei conducte este mai fiabila decat cea cu patru conducte.
|
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
alinushy |
16 Jul 2007, 10:16
Post
#20
|
modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni |
are pana si borcan compartimentat...
corect, pompa dublu-circuit cu trei conducte este mai fiabila decat cea cu patru conducte e bine de stiut This post has been edited by alinushy: 16 Jul 2007, 10:17 |
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
diaconuliviu |
16 Jul 2007, 10:57
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
QUOTE(cristitranca @ 15 Jul 2007, 11:20) am si eu o intebare...ca tot e legat topicu de frane...din poza atasata...ce tip de pompa de frana am? (are 3 conducte, una din ele nu prea se vede) e cumva Servofrana? Pompa ta e dublucircuit cu 3 conducte fara circuit de bypass, cum ti s-a mai spus. Acuma pentru cei cu pareri despre ITP: La masina trebuie sa ai MINIM dotarea din fabrica pe masina, adica, daca a avut simplucircuit, trebuie sa ai minim simplucircuit, daca a avut dublu, dublucircuit. Daca faci UPGRADE la sistem (servo si dublucircuit pe cea cu simplu sau pompa cu bypass in loc de pompa dublucircuit fara bypass) NU se leaga nimeni la ITP de voi; se comsidera MODERNIZARE (pentru ca sistemul a fost montat pe dacii, in sensul de imbunatatire). Daca insa faceti DOWNGRADE, adica pompa simplucircuit pe instalatii dubucircuit, veti fi respinsi. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
brigada_diverse |
16 Jul 2007, 20:49
Post
#22
|
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
deci am dublucircuit..asta inseamna ca daca plesneste un frutun de la frana fata ea inca poate sa mai franeze la alte roti(configuratie X sau H)?
a patit taicamiu lucru asta si nu mai putea sa puna frana...dar atunci de schimbase cineva cu simplucircuit...si la prima ITP ne-au pus sa schimbam iar pompa de frana Edit moderator: Lasa-ne linistiti, fara IRC!!!! This post has been edited by diaconuliviu: 17 Jul 2007, 06:47 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
diaconuliviu |
17 Jul 2007, 06:49
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
Visezi cu X si H. E cu doua circuite: fata si spate. Crapa fata, ramine spatele (desi nu stiu in ce masura, spatele oricum are pondere 30%). Invers, crapa spatele, ramine fata, ceva mai bine dar tot slab. Se merge la limita de siguranta pina la service.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
argon |
17 Jul 2007, 06:57
Post
#24
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
doar spatele e vax, ca sa vedeti cat de bine franeaza numai spatele, incercati cu frana de mana, si o sa observati ca opreste mult mai repede in frana de motor.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
floryyn |
17 Jul 2007, 07:03
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 251 Joined: 19 November 06 From: Targu Jiu |
Am dat jos pompa de pe masina (la cat de intepenite erau suruburile alea de prindere pe tablier, nu m-as mira sa fie pompa originala a masinii...).
Am desfacut-o bucati...toate alea pareau ok, garniturile nu erau ciupite sau deformate, arculetul bine mersi...totusi, la controlul "ginecologic" (al pompei ) am simtit o zona mai rugoasa. Probabil rugina. Faza nasoala de altfel pentru ca speram sa scap ieftin, garniturile fiind 20 de mii iar kit-ul de reparatii 95 de mii. Nenea mecanicu mi-a zis ca nu se merita reparata pentru ca probabil va ceda din nou, repede. Nu stiu ce sa fac, aici nu se gasesc decat ASAM-uri...am cautat de Autonova dar n-am gasit pe niciunde. Oricum, din site-ul lor s-ar parea ca nu produc decat dublu circuit si nu am bani acum de asta. In paranteza fie spus, duminica, in targul de masini, am vazut o adevarata abundenta de pompe de frana...ciudat, pentru ca stiam ca nu e permisa comercializarea de elemente ale sistemului de franare second hand... Ar fi totusi o solutie -temporara, pana fac rost de parale- combinatia intre un corp de pompa second-hand cu interiorul ok, si un kit de reparatie? Poza din atachement e de pe site-ul celor din Satu Mare, care din pompele alea merge pe 1300? Attached thumbnail(s) Clipboard01.jpg ( Size: 134.72k ) Number of downloads: 212 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
2005
|
|
argon |
17 Jul 2007, 07:11
Post
#26
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
NU lua de conex, nu se poate sa nu gasesti altceva, ca Tg. Jiu nu e sat.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Adrian_Boy |
24 May 2008, 11:55
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 |
Inainte sa ajung cu masina la ITP, de unde stiu eu ca asa era din fabrica sistemul de franare (simplu, dublu, etc.), scrie undeva ???
Eu am simplu circuit, masina e cea din semnatura si asa am cumparat-o. |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
psihoursu |
24 May 2008, 12:52
Post
#28
|
posesor de Bugatti 1310 Group: Members Posts: 139 Joined: 15 August 07 |
am un vecin care are o dacie prevazuta cu pompa simpla din fabrica si cand a fost la itp l-au pus sa isi monteze pompa dublu circuit
|
--------------------
dacia
1310/
1997
- B 04 MOC
|
|
mar10may |
24 May 2008, 20:57
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia |
nu vreau sa contrazic pe nimeni din cei care au postat in acest topic dar eu am auzit la mai multi prieteni care au avut dacii mai vechi ca atunci cand au fost la itp le au cerut dublu circuit.ma refer la judetul ialomita.stiu un vecin care a trebuit sa faca lucrul asta,iar cineva spunea ca un amic de al sau si a schimbat cu dublu circuit,a facut itp ul si apoi a dus inapoi de unde luase si a montat ce avea inainte,cu simplu circuit,dupa ce luase itp ul unde ii facuse poza:))))))))).romanul e inventiv.
|
--------------------
dacia
1310 berlina
2000
- IL17EDY
|
|
D.J. B.K.LY |
24 May 2008, 21:42
Post
#30
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 29 March 08 |
QUOTE(diaconuliviu @ 16 Jul 2007, 10:57) Pompa ta e dublucircuit cu 3 conducte fara circuit de bypass, cum ti s-a mai spus. Acuma pentru cei cu pareri despre ITP: La masina trebuie sa ai MINIM dotarea din fabrica pe masina, adica, daca a avut simplucircuit, trebuie sa ai minim simplucircuit, daca a avut dublu, dublucircuit. Daca faci UPGRADE la sistem (servo si dublucircuit pe cea cu simplu sau pompa cu bypass in loc de pompa dublucircuit fara bypass) NU se leaga nimeni la ITP de voi; se comsidera MODERNIZARE (pentru ca sistemul a fost montat pe dacii, in sensul de imbunatatire). Daca insa faceti DOWNGRADE, adica pompa simplucircuit pe instalatii dubucircuit, veti fi respinsi. Am fost si eu sa intreb despre problema asta deoarece restaurez o dacie si vroiam sa fiu sigur in legatura cu treaba asta. Am intrebat la o statie itp de pe uverturii si niste baieti foarte amabili mi-au zis exact aceeasi chestie, cum zice diaconuliviu. Cand ma voi duce la itp(tot la ei) sper sa nu se razgandeasca desi am luat pompa noua cu dublu circuit + servo. |
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1979
- b-58-xxx
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd September 2024 - 05:45 |