Volanta, -simptome volanta defecta-
![]() ![]() ![]() |
Volanta, -simptome volanta defecta-
Adrian_Boy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|||
pavel_daniel |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Salut.In general se uzeaza coroana de la volanta,caz in care se schimba relativ usor si ieftin.De regula se uzeaza placa de presiune.Uzura volantei se vede in interior la fel ca la discurile de frana.
|
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
r3d |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
legat de acel disc de pe volanta care cupleaza ambreaju pa el,am vazu un nene care a intors acel disc pa partea cealalta:) si a scapat de uzura.am o volanta acasa am sa incerc sa fac aceasta operatie,daca voi reusi va tin la curent
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
iulian.bisty |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 382 Joined: 24 March 07 From: Braila ![]() |
QUOTE(r3d @ 6 Mar 2012, 19:34) legat de acel disc de pe volanta care cupleaza ambreaju pa el,am vazu un nene care a intors acel disc pa partea cealalta:) si a scapat de uzura.am o volanta acasa am sa incerc sa fac aceasta operatie,daca voi reusi va tin la curent discul de ambreiaj nu se intoarce are o singura pozitie, poate ai vrut sa spui de coroana de pe volanta care sa angreneaza cu bendixul. |
--------------------
Renault
Megane 3 2015
Kadjar 2017 zxcxzcz
|
|
r3d |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
normal ca nu sa intoarce discu mersi de atentionare nu am fost atent cand am explicat
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Pana la urma, uzura ramane doar la coroana, care nu stiu cat de usor se schimba... ma gandesc ca evortul (timp, efort, scule etc.) de a da jos coroana si a pune alta, sa fie mai simplu pentru a o schimba cu totul.
Apropo... una noua la ce pret mai exista? |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
vion |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 851 Joined: 20 May 10 From: Bucuresti ![]() |
in principiu volanta poti sa o strici daca strangi prea mult suruburile de la placa de presiune si strici filetul din volanta.iar coroana se schimba usor- se taie cu flexul de pe volanta iar cea noua se incalzeste pana la fierbinte si intra singura. volanta noua echipata cu coroana ca sa schimbi cu totul nu prea am auzit .
|
--------------------
dacia
sandero stepway
2015
|
|
iulian.bisty |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 382 Joined: 24 March 07 From: Braila ![]() |
QUOTE(Adrian_Boy @ 7 Mar 2012, 09:46) Pana la urma, uzura ramane doar la coroana, care nu stiu cat de usor se schimba... ma gandesc ca evortul (timp, efort, scule etc.) de a da jos coroana si a pune alta, sa fie mai simplu pentru a o schimba cu totul. Apropo... una noua la ce pret mai exista? Nu are rost sa o schimbi cu totul. Coroana se schimba destul de usor, mergi la un tinichigiu s-o incalzeasca cu autogenul, apoi o iei cu patentul si-o pui pe pozitie si o lasi sa se raceaca. Gata, asta-i tot! |
--------------------
Renault
Megane 3 2015
Kadjar 2017 zxcxzcz
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Iar de dat jos, in niciun caz , cu flexul. Bati cu un ciocan, putin cate putin roata, departand-o pe toata circumferinta egal, pana iese. In cazul in care o intorci, atentie mare la cum ti-o imaginezi pe pozitia de lucru, ca e mare sansa s-o pui la fel cum a fost. Incalzita cu orice, pana in jurul a 150-200 de grade (nu rosie), pe o plita, tinuta cu patentul deasupra ochiului la aragaz, cu lampa de benzina, autogen (mai fugitiv cu flacara), si asezata pe volanta,intra singura. In cazul in care nu a intrat, repede batuta cu ciocanul, pana nu se raceste de la volanta, se poate aseza la locul ei. Taiata, ce mai intorci?
Volanta, in cazul in care are santuri pe suprafata de frecare, de la niturile discului, se strunjeste. Bine centrata, se va lua un span din suprafata de frecare, dar si din cea de asezare a placii, pentru a mentine strangerea discului. Cand se aseaza placa si discul pe volanta, intre fata de asezarea placii si cea a volantei, inainte de strangerea suruburilor, trebuie sa fie un spatiu de cel putin 3mm. Acesta e spatiul de strangere al discului. Pentru a se putea lua span si din suprafata de asezare a pacii , se scot cele trei bolturi de centrare. O sa incepeti cu motive ingineresti, cum ca, nu se poate centra, echilibra, si alte baliverne. Din fabrica, foarte multe sunt aiurea, crezand ca-s numai rebuturi, si totusi sunt pe motoare puse, de te apuca groaza cand il auzi. Aveam si un film. Daca-l gasesc, va arat cat bate o volanta, la care nu s-a umblat. Cine vrea sa vada o placa de presiune, cum bate, iata una din ele, care n-ar trebui sa va faca sa va mirati, de ce pleaca in suturi, de ce vibreaza motorul: |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:30 |