Vreau sa-mi cumpar role, marci, preturi
![]() ![]() ![]() |
Vreau sa-mi cumpar role, marci, preturi
liviu_lb |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 11 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan
Ambition
2004 1.6MPI Fluence 1.5 dCi 110 cp
|
|||
neumann |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
Pe scurt, exista role soft de fitness, role medii de fitness (gheata de plastic), role de viteza (si aici sunt cu gheata de plastic, mai vechi dar mai bune, si cu gheata soft), role de hochei (mai dure un pic) si role de free style (astea sunt cu roti mici si gheata hard, extrem de solida).
Eu as lua role de fitness cu gheata de plastic, si cu clape (nu cu sireturi). Prefer sa imi tina mai bine piciorul, si o sa inveti si mai repede, deoarece gheata te obliga intr-o oarecare masura la o pozitie corecta. Sunt bune si alea de hochei, dar nu am vazut in Romania. Ca branduri "premium" ar fi Roces, RollerBlade, Salomon. Rossignol sunt iarasi ok. Si unele cu un brand mai putin cunoscut sunt bune, dar sa aibe rotile ok (silicon) si rulmenti macar ABEC5, iar gheata sa stea bine pe picior. Rolele de viteza actuale au general 5 roti in loc de 4. Mai exista si role "off road", o ciudatenie de mers cu ele pe poteci de munte si alte nebunii. |
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
TMihai |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 947 Joined: 1 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Desi poate o sa arati ridicol pt unii, te sfatuiesc sa-ti iei si echipament de protectie complet : casca, genunchiere, cotiere si palmare
![]() ![]() ![]() This post has been edited by TMihai: 11 Jul 2006, 16:01 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2005 Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare |
|
liviu_lb |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 11 October 04 From: Bucuresti ![]() |
De casca nu cred ca o sa am nevoie pentru ca n-am de gand sa fac acrobatii (deocamdata). Dar genunchere si cotiere - musai.
|
--------------------
Dacia Logan
Ambition
2004 1.6MPI Fluence 1.5 dCi 110 cp
|
|
TMihai |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 947 Joined: 1 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Ia-ti neaparat si palmare. Altfel o sa-ti luxezi incheieturile intr-o veselie
![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2005 Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare |
|
Ov |
![]()
Post
#6
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
share-uiesc din experienta proprie:
role am niste no-name-uri gheata de plastic, am dat vre-o 2 mil pe ele din Cora. E foarte important sa te tina strans de picior. Problema la mine e ca ma bat pe laterale, dar exista niste chestii speciale (se gasesc in farmacii), un fel de glezniere ca un ciorap decupat in varf si la calcai, care te feresc de probleme. La inceput nu cred ca ai nevoie de echipament pt ca nu cazi aproape deloc. Inceput inseamna primele iesiri, cand esti atat de inspaimantat incat nu poti sa mergi decat drept (adica fara frane, fara curbe, fara intoarceri, fara nici o schema). Cand incepi sa inveti ce-i cu echilibrul (si mai ales cat de usor il poti pierde la o frana de exemplu), iti trebuie NEAPARAT chestii d'alea de pus la palme ca alfel iti luxezi/julesti mainile de nu te vezi. Mai departe nu pot sa-ti mai dau nici un sfat pt ca eu am ramas la episodul frana/curbe/intoarceri. Ma chinui acum sa invat sa merg cu spatele. Oricum, o idee buna este sa ai un rucsac in spate (in care iti tii adidasii) care te va ajuta la o eventuala cadere pe spate. Banuiesc ca pe masura ce inveti mai multe, echipamentul complet "it's a must", asta pana devii cu adevarat "expert" ![]() Ca sa nu uit, echipamentul (genunchiere, cotiere, d'alea de palme) l-am luat tot din Cora cu ~50RON |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
spooky51 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 5 May 06 ![]() |
Role Salomon am vazut chiar azi cu 4,3 milioane pe lipscani.
Sint chiar cool. Mai ieftine ar fi o varianta de Oxygen din H-herastrau. Nu ai nevoie de absolut nici o protectie, nu e nevoie sa cazi ca sa inveti. Protectiile sint incomode. Utilitate au mai mult genuncherele, acolo te lovesti, pe incheietura mai mult te julesti (dar si palmare sint utile uneori). Oricum, fara protectii, iei rolele, sa fie fitness cu roti de 76 sau 78 mm, rulmentii nu conteaza daca sint abec 1 sau abec 5, preferabile role pe siret + clapa, sina de plastic e ok. Scoti frana imediat ce le ei. |
--------------------
Spaceship
X20
- ANDROMEDA4614DD
|
|
neumann |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
Asa pacatele mele, explica-i cum sa se sinucida.
Recapituland, role soft, cu siret si cu o clapa, ca "asa e cool". Agati cu astea in herestreu mai ceva ca_cu bemweu'. Nu ai nevoie de nici o protectie. Deci, oricum, fara protectii, sa fie clar! Si neaparat sa scoti frana imediat ce le ei, aia oricum in plus acolo, ca sa te enerveze. Doar nu vrei sa incetinesti brusc, mai ales daca n-ai protectii. Welcome to area51! Spaceship X20 - ANDROMEDA4614DD This post has been edited by cristianco2002: 11 Jul 2006, 23:04 |
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
Marty |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE(spooky51 @ 11 Jul 2006, 19:29) Nu ai nevoie de absolut nici o protectie, nu e nevoie sa cazi ca sa inveti. Protectiile sint incomode. Utilitate au mai mult genuncherele, acolo te lovesti, pe incheietura mai mult te julesti (dar si palmare sint utile uneori). Oricum, fara protectii, iei rolele, sa fie fitness cu roti de 76 sau 78 mm, rulmentii nu conteaza daca sint abec 1 sau abec 5, preferabile role pe siret + clapa, sina de plastic e ok. Scoti frana imediat ce le ei. Da, si iti umplii buzunarele cu monede si luminari, ca cei ce vor constata decesul sa aiba ce sa-ti puna pe ochi si ce sa-ti aprinda la capatai! ![]() |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
TMihai |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 947 Joined: 1 October 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(spooky51 @ 11 Jul 2006, 19:29) Nu ai nevoie de absolut nici o protectie, nu e nevoie sa cazi ca sa inveti. Protectiile sint incomode. Utilitate au mai mult genuncherele, acolo te lovesti, pe incheietura mai mult te julesti (dar si palmare sint utile uneori). Pai sunt utile sau nu pana la urma? Lasa omu' sa vada cum e cu protectii. Daca nu-i convin si-l deranjeaza le da el jos. Mai mult rau decat bine n-au cum sa-i faca. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2005 Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare |
|
maxiK |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 346 Joined: 10 May 05 ![]() |
|
--------------------
dacia
logan laureate1.6
- B 37 KNH
|
|
dragos.avramescu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 6 May 05 ![]() |
QUOTE(spooky51 @ 11 Jul 2006, 19:29) Nu ai nevoie de absolut nici o protectie, nu e nevoie sa cazi ca sa inveti. Protectiile sint incomode. Utilitate au mai mult genuncherele, acolo te lovesti, pe incheietura mai mult te julesti (dar si palmare sint utile uneori). Oricum, fara protectii, iei rolele, sa fie fitness cu roti de 76 sau 78 mm, rulmentii nu conteaza daca sint abec 1 sau abec 5, preferabile role pe siret + clapa, sina de plastic e ok. Scoti frana imediat ce le ei. Mda, adevarul e ca si sa conduci poti sa inveti si fara sa faci accident, iar dupa ce ai invatat nu mai ai nevoie de centura sau de airbag, ca n-o sa faci accident niciodata ![]() Iar faza cu ABEC 5 nu am inteles-o, adica omul isi ia ABEC 1 'ca nu conteaza' si dupa o saptamana nu-i mai place, pentru ca merg greu rolele... Si BTW, la mine cele mai julite sunt palmarele, nu vreau sa stiu cum aratau palmele daca nu le purtam. Aia cu frana e discutabila, am cazut o data destul de tare cand am dat cu roata din fata de la stangul, in frana. Dar de cate ori m-a ajutat frana (de ex. in aglomeratie, plus ca face un zgomot si-i mai faci pe cei din fata atenti) |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B-64-TUX
|
|
AlinI |
![]()
Post
#13
|
![]() Nd 4 Spd 4 Life Group: Members Posts: 178 Joined: 13 April 06 From: Bucuresti ![]() |
eu am avut role oxigen de la mama lor, nu se auzea nici un zgomot cand mergeam cu ele, aveau la frana un sistem pe baza de arc... super misto rolele... de-abia am invatat sa merg pe ele si cand incepusem si eu sa imi dau seama cam cum trebuie sa merg am patit o chestie super naspa.... franat de la 45km/h direct pe fund..
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Subaru
Impreza 2.0 Hatchback
2009 '06 Dacia Logan 1.6 mpi
Whishlist Honda S2000 |
|
MariusI |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 24 March 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu mi-am luat Rollerblade din carrefour cu 3 mil. Model clapar, cu inchizatori de plastic. Am preferat modelul asta ca sa-mi tina piciorul mai ferm, si pana acum nu-mi pare rau.
Daca esti incepator (cum am fost si eu - nu mai patinasem niciodata pe inline sau pe patine de gheata) aparatorile sunt *obligatorii*, cel putin cele de maini si genuncherele. Cel putin pe mine cele de maini m-au salvat de la niste julituri groase. Frana e si ea de ajutor, ca e cea mai simpla metoda de oprire. Celelalte necesita mai multa tehnica, asa ca nu o scoate in nici un caz. |
--------------------
Solenza
Scala Dixit.
|
|
Stefan_B |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 390 Joined: 16 July 02 ![]() |
Daca vrei sa inveti, eu zic sa nu-ti iei super-role la inceput. Daca porti 42-43, am sa-ti dau o pereche de antrenament
![]() Chestia cu echip de protectie e un MUST - si acolo TREBUIE sa fie de buna calitate. Ca o sa la folosesti. Eu am trecut la Salomon dupa ce am luat portia de cazaturi si sunt OK. De luat, ia Salomon din Carrefour - cel mai ieftin la promotii. Uita de micile magazine de sport. ABEC1-5 nu conteaza, in schimb conteaza calitatea materialului si a etansarilor. Rulmentii ABEC5 ajung ABEC1 dupa 6 luni de folosire. Din pacate, calitatea materialului e mai buna in general la ABEC5 decat la 1. Rotile din uretan (lumea le zice silicon - dar sunt din uretan) sunt cele mai bune pt amatori, diam de 78 sau mai mare, duritate 70A sau peste - eu sunt ok cu 78A. Succes! L.E. inca ceva - eu nu suport ghetele hard. Numai soft, cele hard ma jeneaza la picior. Incearca sa vezi ce ti se potriveste. Gheata nu tb sa fie fixa pe picior - la avansati, gheata e mai joasa si mobila, pt ca iti faci vant din glezna. This post has been edited by Stefan_B: 12 Jul 2006, 14:01 |
-------------------- |
|
neumann |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
Role hard= control (asta e si motivul pentru care freestylerii folosesc asa ceva). Role soft=fitness, adica mai mult efort pentru a obtine acelasi control/aceeasi viteza. Pentru role soft ai nevoie de mai multa tehnica. La inceput, daca iti iei role hard, te va prinde mult mai repede sportul asta. Altfel, risti sa ti se para prea greu.
|
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
MariusI |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 24 March 03 From: Bucuresti ![]() |
Apropos de gheata hard, eu mi-am luat-o cu un numar mai mare, mi s-a parut ca sta piciorul mai lejer inauntru (fara sa aiba joc, totusi). Deci incearca sa probezi si numarul tau, si cu unul mai mare, sa vezi cum ti se pare.
|
--------------------
Solenza
Scala Dixit.
|
|
bj |
![]()
Post
#18
|
![]() membru de nevoie Group: Members Posts: 321 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu personal mi-am luat niste role de le zice Asteroid (sau cam asa ceva) cu sireturi si cu o clapa, roti de "uretan" cu rulment (nu stiu de care). Au fost sub 300 RON la Cora.
Nu m-a dus capul sa iau si protectii, dar nu am avut probleme foarte mari. O singura cazatura si ca rezultat o julitura in cot. Pana acum le-am folosit de vre-o 20 de ori si rotile au inceput sa se toceasca usor pe interior (deh nu prea am tehnica de impins). Nu mi s-a parut greu deloc mersul (plimbatul, nimic extravagant) cu ele. In iarna asta m-am urcat prima data si pe patine de gheata. Oricum si pe alea am inceput sa merg dupa 5-10 minute. |
--------------------
Skoda / BMW
Fabia Variant - de munca / F650 - capra
exLeon, exDSN
- B-65-xxx BMW F650ST - tot un fel de capra
|
|
spooky51 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 5 May 06 ![]() |
Un post mai vechi de-al meu de pe un alt forum.
_________________________ Role inline Desi nu stiu daca este aici lume interesata de asa ceva, postez cate ceva in legatura cu rolele inline, mai ales ca am vazut un topic mai jos, plus ca unii au copii mici, carora le-ar prinde mai bine o pereche de role decat un telefon mobil. Este un sport grozav, o modalitate de a pierde kilograme. Pentru cei neinitiati, incerc sa fac un tutorial mic. Rolele inline se impart si ele in mai multe categorii, in functie de ce faci cu ele. Vom incepe cu cele mai putin uzuale: - Viteza Rolele de viteza au rotile mari, 78-82 mm, sina este mai lunga, existand variante cu 4 sau 5 roti. Cele cu adevarat pro, au o gheata foarte scurta, incheietura este libera, prinderea pe picior se face cu siret, nu cu cleme. In general sint destul de scumpe. - Hockey Am pus si aceasta categorie desi nu stiu nimic despre ele, insa ele exista. - Teren. Rolele de teren sint in primul rand scumpe. In general au 2 sau 3 roti mari, de cauciuc, cu striatii cam ca anvelopele auto. Unele au si niste suspensii articulate. Sint mai rare la noi, nu stiu prea multe despre ele. Am vazut cateva variante, toate foarte scumpe. - Aggressive Asta inseamna skatepark. Sint preferatele mele, au roti foarte mici si patratoase, arata ca niste bocanci. Ele sint facute sa reziste la socuri. Au margini late pentru alunecarile pe balustrade. Sint foarte grele, pentru a avea inertie si stabilitate. - Fitness In categoria asta intra cam toate rolele. Au roti din cauciuc siliconat, semitransparent sau colorat. Gheata este pe cleme sau pe siret, sau combinatii. Au 4 roti, a caror dimensiune difera de la 70 la 80 mm, in general fiind de 78. Ghetele prinse cu cleme sint foarte repede puse pe picior, insa la un moment dat pot deveni inconfortabile. Preferate ar fi cele care au una sau doua cleme, insa si siret care prinde ciorapul ghetei. Gheata poate fi mai mult saumai putin rigida la articulatie. O gheata prea rigida poate fi mai stabila, insa dezavantajul este ca nu te poti apleca maimult pe ea, senzatia va fi aceea de galeata. Mersul cu spatele poate deveni mai greoi daca articulatia piciorului nu este mai libera. In general insa modelele noi au suficienta libertate de miscare. Ciorapul sintetic ar trebui sa fie confortabil. Mergi pentru placere si nu ca sa faci bataturi. In mod sigur, dupa cateva saptamani, veti dori sa mergeti si cu spatele si sa faceti cateva figuri de efect, intoarceri, etc. NU LUATI PLASTICURI sau alte tampenii. Exista cateva marci consacrate. Roces si Rollerblade sint optiunea mai scumpa, insa cea mai buna. Asta inseamna mobilitate mai mare. Ciorap comod - asta conteaza enorm. Ambele firme sint lider pe piata fitness si aggressive. Rossignol este lider pe piata viteza si au si variante bune de fitness. Bauer sunt in general role de hockey, insa sint si variante fitness bune. Oxygen sunt role de fitness de o calitate buna, iar pretul este mai mic. Pe piata aggressive, Oxygen sucks. Roxa este partea de jos a rolelor de firma. Adica pret mai mic, mai incomode... Mai exista si alte firme bune, insa cam acestea au patruns la noi. Rulmentii sint foarte importanti. Ei sunt clasificati ABEC 1-7, in functie de calitati. Din partea mea prefer categoria de jos, ABEC 1, foarte ieftini, insa decapsulabili. La praful si apa care exista la noi, rulmentii mai buni, capsulati, sint un pic mai greu de intretinut. Daca s-au dus trebuiesc schimbati. Dusmanii rulmentilor sint nisipul si apa. Feriti cat puteti. Apa face sa si alunece lateral rolele, si dupa prima busitura va veti obistui sa tineti departe de apa. Rulmentii e strang cu imbusuri pe distantierii lor. Trebuiesc stransi atata cat sa nu aibe joc insa sa se miste liberi, usor. Intotdeauna sa aveti la voi imbusurile cu care vin dotate. Protectiile. Protectiile cele mai importante sint cele pentru genunchi. oricat de surprinzator ar parea, genunchii vor fi primii loviti tare. Protectiile de palme sunt bune, pentru a preveni rani usoare. Casca este utila, insa nu le poti preveni chiar pe toate. Daca se merge cu atentie este mai comod fara protectie. Chiar daca esti echipat si arati ca Robocop nu inseamna ca nu iti poti fractura ceva. De obicei insa accidentele sint minore, julituri mici. Este un sport excelent pentru mobilitate, si ofera si mare satisfactie. Rolele pot fi extrem de practice chiar si in drum spre serviciu. Distanta Parcul Tineretului - Parcul Herastrau se parcurge normal cu rolele cam in 40 de minute. In cazul in care aveti si un walkman pe urechi plimbarea va fi extrem de placuta. De multe ori patinam cu castile pe urechi pana la 11 noaptea si nu ma induram sa intru in casa. Exista federatie internationala de rollersoccer. Este beton fotbalul pe role, te distrezi de nu mai stii de tine. This post has been edited by spooky51: 13 Jul 2006, 20:52 |
--------------------
Spaceship
X20
- ANDROMEDA4614DD
|
|
spooky51 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 5 May 06 ![]() |
bj, rolele se tocesc normal pe interior.
in cartea care vine cu ele arata cum se face inversara lor pentru a se toci uniform. la viteze mari, o frana cu cea standard de cauciuc te arunca direct in bot intre abec 1 si 5 difera bataile axiale si alte chestii de precizie. abec 1 nu merg mai greoi decat 5. nu luati role mai mari cu un numar. nu e bine sa se miste picioarele in ele, in plus gheata se mai lasa. duritatea la rotile fitness e cam standard, 78a, nu poti lua role fitness cu duritate de agresive. agresivele au greutate, stabilitate, cele de fitness viteza si confort. This post has been edited by spooky51: 13 Jul 2006, 21:01 |
--------------------
Spaceship
X20
- ANDROMEDA4614DD
|
|
neumann |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
Ei, asa da. O descriere foarte buna si completa.
Dupa vreo luna de dat cu rolele, iti vei da seama ca poti scoate frana. Dar la inceput, vei merge incet si frana e indispensabila. La fel ca si protectiile. Si casca ar fi buna. Despre rolele de hochei: sunt foarte asemanatoare cu cele de gheatza facute tot pentru hochei. Au gheata dintr-o bucata, fara imbinari la glezna, si e mai lata decat celelalte modele. Au sina mai scurta, iar toate modele pe care le-am vazut in magazin pana acum erau cu sireturi. Pe-aici se joaca mult hochei de vara (exista terenuri amenajate intr-una din pietele centrale, si se tin si competitii). |
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
Ov |
![]()
Post
#22
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
io n-am reusit sa folosesc frana in conditii de siguranta, imi venea sa pic in bot. Mai usor mi-a fost sa invat sa franez cu o rola pusa perpendicular in spate
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
dragos.avramescu |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 6 May 05 ![]() |
QUOTE(spooky51 @ 13 Jul 2006, 21:54) la viteze mari, o frana cu cea standard de cauciuc te arunca direct in bot Asta daca nu stii sa franezi cum trebuie, trebuie sa te lasi pe spate destul de mult. Frana e mai eficienta decat incetinirea cu rola pusa perpendicular, care iti mai si toceste rotile. In plus, face un zgomot care ii face atenti pe cei din fata (daca franezi cu scartz, ii poti speria ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B-64-TUX
|
|
neumann |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
Ieri mergeau in paralel cu mine, pe pista de biciclete, 2 roleri (un tip si o tipa, aprox 40 ani fiecare). Am mers aproximativ in acelasi ritm cu ei (eu mergeam foarte incet) vreo 3 km. In special pe pantele la vale si inainte de aglomeratiile de pietoni de la semafor, foloseau frana. Si se vedea ca merg de multa vreme cu rolele, dupa "fibra" pe care o aveau pe ei si dupa stilul de mers - se cam bagau printre biciclisti, riscand destul de mult. Nu pareau a fi localnici, mai degraba cred ca erau germani, deoarece aici nu ai voie cu role (si mopede) pe pista de biciclete, in schimb in Germania, da
![]() |
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
bj |
![]()
Post
#25
|
![]() membru de nevoie Group: Members Posts: 321 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
M-am uitat si eu mai atent la ale mele si am ABEC 5, roti de 76 (sau 78) mm duritate 80a.
Am fost sa mi le iau cu cineva care se "pricepea", mai mult decat mine si vad ca a facut o alegere buna ![]() |
--------------------
Skoda / BMW
Fabia Variant - de munca / F650 - capra
exLeon, exDSN
- B-65-xxx BMW F650ST - tot un fel de capra
|
|
spooky51 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 5 May 06 ![]() |
Frana rolei mi se pare aiurea, poate in trafic intens sa fie eficienta si la fotbal.
Cel mai eficient e sa schimbi directia, mai eficient decat frana normala cu latul rolei care se pune doar cand nu mai ai unde sate duci. |
--------------------
Spaceship
X20
- ANDROMEDA4614DD
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 07:58 |