DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

144 Pages « < 142 143 144 
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare

Muttley
post 29 May 2024, 08:43
Post #4291


__________________


Group: Members
Posts: 13.013
Joined: 4 September 04
From: -




N-am link, am aplicat logica.
Reluam in privat, ca e simplu.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 29 May 2024, 09:43
Post #4292


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.987
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Egoiștilor... aș fi vrut să văd și eu.


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 29 May 2024, 10:42
Post #4293


-


Group: Members
Posts: 21.911
Joined: 19 April 05
From: Romania




Sunt cateva chestii de rezolvat.
Rotile trebuie sa stea pe ceva liber. Daca jantele au bataie, cum corecteaza? Reglajul il face cu rotile in aer, nu pe sol.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 29 May 2024, 10:46
Post #4294


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.765
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




In video-ul de la GIC e destul de lamuritor cum se face.

Toe - covergenta - masor distanta de la spatele jantei si de la fata, la centru si am o diferenta in mm. Aici as avea nevoie de formula prin care transform in grade. Banuiesc ca e vorba de vreun triunghi, dar eu am fost elev de 5 la matematica.

Camber - cadere - se masoara unghiul facut de janta pe verticala de la poloboc drept. Tre' sa am teren drept, cam greu ca la tara e gazon in curte.

Caster - unghiul de fuga - chineza. Sunt convins ca daca misc excentricele de la bascula inferioara ajung sa misc si unghiul asta, ca se deplaseaza linia de la pivotul superior la inferior. Da' nu inteleg cum...


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 29 May 2024, 12:07
Post #4295


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.951
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




Pentru unghiul de fuga se pune fata pe platouri rotative, nivela electronica si se vireza la 30 grd si se masoara inclinarea.
Exista nivela si dispozitiv dedicat pentru asta precum si pentru unghiuri.
Parca l-am pozat mai demult dispozitivul dar nu si nivela.


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 29 May 2024, 13:31
Post #4296


-


Group: Members
Posts: 21.911
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(YRX @ 29 May 2024, 11:46)
In video-ul de la GIC e destul de lamuritor cum se face.
*


Citeste inca o data ce ti-am scris eu. Mai ales pentru rotile unde ai directie.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BN64FLO
post 29 May 2024, 20:38
Post #4297


Membru autentic


Group: Members
Posts: 670
Joined: 23 April 12
From: Bistrita




Reglajul se face cu rotile in pozitie de lucru, pe elevator/canal/sol, daca le suspenzi dai totul peste cap...cel mai bine e sa faca directia cineva cine stie ce face, mie mi-a reglat cineva geometria pe aparat si ori a avut eroare aparatul, ori persoana...in 6 luni s-au distrus toate 4 cauciucurile...am pus gume noi si am dus masina la altcineva, are un an jumate si caucioacele sunt uzate perfect uniform...la touareg e f complicat de reglat, ai 4 bucse excentrice pe fata si 4 pe spate, trebe sa fii foaaarte atent si sa stii fiecare bucsa ce regleza...unele ii dau caderea si altele fuga


--------------------
Dacia 1310 TX/Li 1986/1999 - BN 02 PZA/BN 64 FLO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 30 May 2024, 06:54
Post #4298


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.765
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Cum naibii, bre Ironickule, sa fac geometrie cu rotile in aer? Pai s-a dus dracu' orice cadere...
M-am tot sucit si uitat pe reviewuri - Pitcar, Autosoft, Top wheels. Mai am un nene aproape de mine, are tot un aparat Hunter, pe asta l-as putea freca eu la ridiche pana iese ce trebuie.
Am remarcat ca valorile de manual sunt foarte aproape de 0
Toe - 0,05'
Camber - 0,00'
Castor - 8,10'
Asa ca masuratorile trebuie sa fie farmacie.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post Yesterday, 18:23
Post #4299


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.765
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Ce avem noi aici?

20240601_173125_resized.jpg ( Size: 228.5k ) Number of downloads: 126


Cea mai nenorocita garnitura, care m-a scos din sarite in ultimii 5 ani. Am dovedit-o pana la urma, povestim maine, la cafea... biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post Yesterday, 21:06
Post #4300


Membru


Group: Members
Posts: 3.427
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Sa nu zici ca aveai scurgeri de motorina/ulei/ambele? pe acolo si nu pricepeai pe unde, chiar cu garnituri noi puse perfect, ca sunt in aceeasi situatie...am facut bucati regulatorul de presiune din pompa de inalta presiune, am schimbat toate oringurile cu kit original, totul in zadar, tot se umezeste in zona...
Te rog zi-mi ca asta ai descoperit!


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
Legea lui Ohm: Esti Om cu mine, sunt Om cu tine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post Today, 06:18
Post #4301


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.765
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




De ulei, dar stiam pe unde... biggrin.gif
Daca ai schimbat garnituri si nimic, inseamna ca ai planul de asamblare stramb - pompa noua. Asa am patit la Mini, am schimbat garnitura la vacum si a continuat sa curga. Pompa noua si s-a rezolvat.

Asa, povestea pompei tandem pleaca de cand am luat masina. Curgea ulei din ea si am schimbat-o. Atunci, in lipsa de timp, unelte, cunostinte, am fost la un tip, pe care il cunosteam, sa o schimb. A reusit omul sa o schimbe pe masina (manualul prevede motor jos), scurgerea principala s-a oprit, dar, datorita spatiului extrem de stramt, nu a strans-o bine din suruburi si a dezvoltat o scurgere intre chiulasa si corpul ei.
Am incercat de mult timp sa o atac, dar, pur si simplu, nu-mi incapeau mainile, are cam 2 cm spatiu de la panoul de foc.
Pana cand am citit in manual (la capitolul frane - schimbare servo) ca nenorocitul ala de panou.... se demonteaza. Are trei sectiuni, pe care eu trebuia sa le demontez si castigam 10 cm de spatiu.

De la asa (in poza e inca montat panoul centru - de sub ala trebuia sa scot eu pompa)

20240601_150207_resized.jpg ( Size: 313.41k ) Number of downloads: 113


Am ajuns la asa:

20240601_170106_resized.jpg ( Size: 337.66k ) Number of downloads: 110


Totul pentru a avea acest acces:

20240601_170117_resized.jpg ( Size: 215.55k ) Number of downloads: 112


Cu panoul demontat a fost boierie, parca lucram la carburatorul de 1300, curatat bine planurile, dinamometrica pe suruburi si schimbat garnitura aia de 20 de lei. Am scapat de mizeria aia de scurgere, care imi manca zilele de fiecare data cand dadeam scuturile jos si vedeam cutia de viteze plina de ulei. Scurgerea era semnificativa, din punct de vedere al mizeriei, pentru ca pompa se alimenteaza din rampa de presiune ulei fix printr-o gaurica la baza.

Geometria a ramas pe saptamana viitoare, datorita unui eveniment neprevazut, care m-a lasat fara soferul nr 2, asa ca am lasat Touareg-ul la tara si am venit cu Mini acasa.
Ocazie cu care l-am condus pe nemernic o distanta mai mare si mers tare. Trebuie sa verific cu atentie suspensia fata, nu-mi place cum trece de pe o banda pe alta in depasire. In rest, merge bine rau, nasol ca ceilalti participanti la trafic te iau in deradere, nu stiu ce masina e. Unul cu o Octavia si un BMW, au aflat... biggrin.gif




--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post Today, 07:44
Post #4302


Membru


Group: Members
Posts: 3.427
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




La mine nu e pierdere semnificativa, doar ma irita ca e umezita zona. Pe scut nu ajunge nimic, manjesge putin carcasa cutiei de viteze si trebuie anual sa sterg cu o carpa, as ptefera sa vad uscat, dar momentan sunt resemnat, ca o pompa dinasta e cam scumpa pe original si am alte chestii de facut cu banii decat sa omor pitici

Attached thumbnail(s)
Screenshot_20240603_083735_Gallery.jpg ( Size: 1.41mb ) Number of downloads: 94
Screenshot_20240603_083807_Gallery.jpg ( Size: 667.75k ) Number of downloads: 36
Screenshot_20240603_083824_Gallery.jpg ( Size: 556.48k ) Number of downloads: 31
Screenshot_20240603_083840_Gallery.jpg ( Size: 1.24mb ) Number of downloads: 28
Screenshot_20240603_084004_Gallery.jpg ( Size: 716.48k ) Number of downloads: 25


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
Legea lui Ohm: Esti Om cu mine, sunt Om cu tine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raduchu
post Today, 07:52
Post #4303


Nu-mi arde becu'


Group: Members
Posts: 1.446
Joined: 21 April 09




Pompa tandem la PD-uri, "the never ending story" cu umeazeala de oloi.


--------------------
Renault 25 '86 2 x Volkswagen Passat '08 Highline '10 R-Line
There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light!

500.000 km and counting.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post Today, 08:50
Post #4304


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.765
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




La mine era semnificativa scurgerea, gaurica aia mica e turul de ulei.

Garnitura_pompa_tandem_VW_Touareg_081.360.png ( Size: 70.53k ) Number of downloads: 20



Curg pentru ca nu sunt stranse bine niciodata. La mine tipul care mi-a schimbat-o are circumstante atenuante, n-avea cum.
Prinderea este in 2 suruburi M8 si un surub M6. Cuplurile sunt mici, 20 Nm M8 si 8 Nm M6. Daca strangi ca nebunu' turtesti nervura garniturii si nu mai poate sa preia ciclurile de incalzire-racire, se deformeaza plastic permanent si lasa spatiu. E, ala mic M6 era strans mai tare, ca era hexagon si i-a incaput cheia fixa.

La Mini am comandat si suruburi noi pentru ca unul era diferit, a pus ce avea prin atelier.

Psychoo, fata de asamblare cu chiulasa verific-o cu rigla. Cu toate ca la tine pare destul de echilibrat prinsa in suruburi si solida. Un pic oxidata pare.

This post has been edited by YRX: Today, 08:55


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post Today, 10:23
Post #4305


Membru


Group: Members
Posts: 3.427
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Mie mi-a parut ca scapa motorina pe undeva pe langa regulatorul de presiune, e o gaurica in poza nr 4 unde e si un surub de fixare, iar de acolo sa se fi prelins peste tot, dar e doar o presupunere.
Dar e si negricios si uleios, nu stiu exact ce curge, ca mirosul meu nu e suficient de fin ca sa vad vreo diferenta.
Garnitura catre bloc parea uscata, nu parea sa scape nimic pe acolo ci prin pompa pe undeva

This post has been edited by psychoo: Today, 10:24


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
Legea lui Ohm: Esti Om cu mine, sunt Om cu tine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
144 Pages « < 142 143 144
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd June 2024 - 15:10
Forum Renault