DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Zgomot aparut la pornire

balcanic
post 17 Dec 2010, 20:51
Post #61


Membru


Group: Members
Posts: 141
Joined: 15 February 06




Legat de zgomotul de mai sus, vad ca ramane permanent si dupa ce se incalzeste motorul( de vreo cateva zile am numai 2 liniute la temperatura apei, numai apar 4 linii....este normal?) Zgomotul seamana cu cel facut de tacheti de la vechea dacie 1300 si apare mai pregnant cand accelerezi intree 2000 si 2500 rotatii dupa care capata alta tonalitate.
Este de la injectoare?

1.5 dci 110cp

This post has been edited by balcanic: 17 Dec 2010, 21:13


--------------------
Renault, Dacia Megane, Duster 1.6 16V 2005, 1.5 dci 4x4 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 19 Dec 2010, 13:44
Post #62


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




exclus. si eu aud periodic. e vorba de calitatea motorinei. sa vezi daca pui calitate superioara din austria sau italia. tzacane de zici ca se rupe ceva prin motor. nu e nimic grav.


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balcanic
post 19 Dec 2010, 19:31
Post #63


Membru


Group: Members
Posts: 141
Joined: 15 February 06




am pus numai de la petrom.
Acum pun alpin diesel. Mai buna, de care?

19 Dec 2010, 19:32:
Legat de liniutele de la temperatura apei, cate apar la voi? La diesel.

This post has been edited by balcanic: 19 Dec 2010, 19:32


--------------------
Renault, Dacia Megane, Duster 1.6 16V 2005, 1.5 dci 4x4 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arson
post 19 Dec 2010, 23:36
Post #64


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 26 October 10




2 liniute. mers in oras si afara, nu conteaza. imi aduc aminte ca odata mi-a aratat 4. ce-i drept, nu era inca asa frig.


--------------------
fost posesor dacia duster 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 20 Dec 2010, 16:11
Post #65


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




nu te speria. eu pun numai rompetrol (am contract cu ei) la toate masinile. in valcea am contract cu un partener rompetrol si am gasit si cateva grame de apa in filtru la fiecare revizie plus niste gunoaie si ceva musculitze. in tara pun de la orice rompetrol imi iese in cale. nu te sfatuiesc sa o inveti cu alpin, evo si alte figurantisme pentru ca e doar praf in ochi aruncat noua de hotii astia care vand combustibili. eu am facut zeci poate sute de probe prin occident pe la toate marcile de combustibil. intradevar se simte un mers mai bun al masinii prin Franta, Italia (nu peste tot), Germania, Austria (uneori).

de cand a dat frigul (de prin noiembrie) vad extrem de rar 4 liniute. am vorbit si la uzina si mi-au raspuns clar: NU va faceti probleme intrucat aceste motoare lucreaza intre 70 - 90 grade (temperatura apei) si asta inseamna 2 sau 4 PAVELE. Deci in anotimp rece e NORMAL sa stea la 2 pavele dar asta deja inseamna 70 de grade minim la apa. si eu ma luasem de ganduri dar motivatia lor a fost totusi pertinenta. Am observat la unele marci ca apa sta foarte jos si totul e ok, la altele sta foarte sus si totul e ok, deci aceasta marja e logica si intrucat pe bord nu sunt trecute grade ca sa vedem exact temperatura constanta mi se pare ok si sa stea la 2 pavele.


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fansuv
post 20 Dec 2010, 22:38
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 545
Joined: 28 March 09




Problema serioasa este zona rosie- supra incalzirea.


--------------------
logan 1.6 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balcanic
post 22 Dec 2010, 14:48
Post #67


Membru


Group: Members
Posts: 141
Joined: 15 February 06




salutari,

o mica nedumerire am si eu .
Cand este rece motorul( este valabil la fiecare stationare mai mare de 20 minute) , se aude pompa de servodirectie destul de tare ( pina se incalzeste uleiul si ce o mai fi prin ea). Dupa ce se incalzeste nu se mai aude asa pregnant.
Intrebarea mea este ...asa trebuie sa faca? sa fie destul de galagioasa cand este rece.

la prima pornire sau stationare mai indelungata zgomotul persista mai mult.

1,5 dci 110cp


--------------------
Renault, Dacia Megane, Duster 1.6 16V 2005, 1.5 dci 4x4 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fansuv
post 22 Dec 2010, 17:15
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 545
Joined: 28 March 09




Ai auzit cum merge la rece sau in stationare un motor vw passat diesel?

Dieselul e mult mai zgomotos.

Dar un motor vw in 3 pistoane ai auzit? Dacia 1300 se aude lux fata de el.

This post has been edited by fansuv: 22 Dec 2010, 17:23

Attached thumbnail(s)
Volkswagen_Passat_2003_800x600_wallpaper_04.jpg ( Size: 66.55k ) Number of downloads: 2127


--------------------
logan 1.6 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balcanic
post 22 Dec 2010, 17:38
Post #69


Membru


Group: Members
Posts: 141
Joined: 15 February 06




Pai am inteles ca dieselul este mai zgomotos, dar ce treaba are zgomotul motorului diesel cu pompa de servodirectie?


--------------------
Renault, Dacia Megane, Duster 1.6 16V 2005, 1.5 dci 4x4 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fansuv
post 22 Dec 2010, 17:40
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 545
Joined: 28 March 09




te pricepi tu la motore si la pompe? eu am mers si nu am auzit nimic.


--------------------
logan 1.6 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balcanic
post 22 Dec 2010, 18:14
Post #71


Membru


Group: Members
Posts: 141
Joined: 15 February 06




Nu ma pricep la motoare si la pompe, dar sunt sigur ca pompa se aude destul de tare atata timp cat motorul este rece.


--------------------
Renault, Dacia Megane, Duster 1.6 16V 2005, 1.5 dci 4x4 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ALH
post 22 Dec 2010, 19:55
Post #72


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 29 October 10




confirm si eu zgomot de pompa de servodirectie la finalul cursei stanga/dreapta insa nu si atunci cand motorul (si implicit lichidul din servopompa) este rece.




QUOTE(balcanic @ 22 Dec 2010, 18:14)
Nu ma pricep la motoare si la pompe, dar sunt sigur ca  pompa se aude destul de tare atata timp cat motorul este rece.
*




--------------------
Dacia Duster 4x4, 1.6 16V 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balcanic
post 22 Dec 2010, 20:43
Post #73


Membru


Group: Members
Posts: 141
Joined: 15 February 06




Zgomotul se aude clar cand ma aflu in exteriorul masinii.


--------------------
Renault, Dacia Megane, Duster 1.6 16V 2005, 1.5 dci 4x4 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fansuv
post 22 Dec 2010, 20:45
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 545
Joined: 28 March 09




Eu pot confirma si alte chestii- dar ma abtin.
Auzi tu asa bine? Cum iti dai seama ca e de la servo? Chiar eu nu am auzit. Poate esti foarte sensibil la motorul diesel?

This post has been edited by fansuv: 22 Dec 2010, 20:48


--------------------
logan 1.6 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 22 Dec 2010, 21:52
Post #75


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Mai ai mers tu cu masina lui balcanic de unde stii tu ca nu se aude, de esti asa vehemant?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balcanic
post 23 Dec 2010, 05:46
Post #76


Membru


Group: Members
Posts: 141
Joined: 15 February 06




De auzit se aude mai mult ca sigur , doar daca nu am inceput sa am probleme cu auzul ceea ce inca nu cred ca este cazul, Poate ca m-am exprimat cam gresit legat de zgomot, este mai bine zis un tiuit un fluierat ...habar nu am cum sa descriu, care cel putin cand este rece se aude destul de tare, repet din exteriorul masinii, in interior este sesizabil dar..... . Am ridicat capota si vine din stanga de linga far unde se afla pompa de servo.
Poate o fi numai la a mea sau poate la diesel. excl.gif


--------------------
Renault, Dacia Megane, Duster 1.6 16V 2005, 1.5 dci 4x4 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RS/STI
post 23 Dec 2010, 09:19
Post #77


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 2 February 07




Nu mai dati atentie atator zgomote care apar si dispar cauzate in cele mai multe cazuri de temperatura exterioara, suprafata de rulare si rezonantele care apar. Cand nu o sa mai porneasca sau face o chestie serioasa exista garantia si service-ul.
E normal sa mai caraie zornaie troscane...e doar un fier. Crapa se schimba pe garantie .


--------------------
Dacia Logan 2006 - dreptunghiular
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jay333
post 23 Dec 2010, 10:29
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 979
Joined: 25 June 07




Cand viram la lighean rotile la maximum, pompa de servo scotea un sunet diferit/perceptibil. La fel e si la guster. Nu mi-am facut si nu-mi fac griji din cauza asta atata vreme cat directia ligheanului nu mi-a facut figuri in cei 5 ani jumate cat l-am avut.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fansuv
post 23 Dec 2010, 16:30
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 545
Joined: 28 March 09




Cand viram la lighean. smile.gif Constructiva cpntributie JAY

este mai bine zis un tiuit un fluierat .

Eu zic sa te relaxezi ca nu e absolut nimic. Daca esti stresat dute ca ti-o baga pe computer.



--------------------
logan 1.6 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balcanic
post 13 Jan 2011, 00:21
Post #80


Membru


Group: Members
Posts: 141
Joined: 15 February 06




Nu prea este locul aici dar am zis sa nu deschid un topic pentru pentru ceva ce poate nu reprezinta chiar o problema.
Cand trec dintr-o treapta mare intr-o treapta mica simt in pedala de ambreiaj un tremurat , dar nu tot timpul , daca ma aflu sub 2000 rotatii nu se mai simte.
este normal.
1,5dci 110 cp


--------------------
Renault, Dacia Megane, Duster 1.6 16V 2005, 1.5 dci 4x4 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Imparatul
post 13 Jan 2011, 01:03
Post #81


Imparatul


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 December 05
From: Iasi




La VW 6 diesel, motor 1.6 pe timp de frig, greu tare si al forja sau drum intins ajunge apa la 90 grade.
Si daca ajunge si o lasi mai moale, scade destul de repede, sub 90.

Daca la ora 12 indica pozitia la 90 grade, pe frig in oras scade acul inspre ora 10.

Asa ca 2 linii la duster diesel e normal.


--------------------
La misto de misto Nhgfbnn Htdcjjj - IS 12345678910
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviuf42
post 7 Mar 2011, 13:50
Post #82


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 5 September 10
From: Berceni, Bucuresti, Romania




QUOTE(IRONICK @ 9 Nov 2010, 23:27)
Este grav la o masina de generatie 2010 sa faca asa. Un ambreiaj care nu decupleaza suficient si niste sincroane care in timp raman doar cu numele. Nici macar berlina sau trabantul nu se comporta asa.
*



Zgomotul la cutia de viteze apare si la mine la schimbarea din treapta 1-a in a 2-a si mai rar din a 2-a in a 3-a (depinde si de turatia motorului, daca ma duc cu treapta 1 in turatie mai mare zgomotul dispare). Trebuie sa recunosc faptul ca este foarte enervant, imi da senzatia de o asamblare de doi lei, aici sunt de acord ca in anul 2010 pentru o masina la pretul asta se putea mai bine (cam asta ar fi si singurul lucru ce as putea sa il reprosez la masina asta, cealalta problema cu indicatorul de combustibil nu imi da batai de cap). In fine, am fost la reprezentanta Dacia (pentru o alta verificare) si am raportat si problema asta. Am intrebat daca ar putea fi o problema cu aceste sincroane, au spus ca nu. Au luat si masina la o testare in mers si la sfarsit mi-au spus ca nu ar fi nici cea mai mica problema. Ce sa zic, ii cred pe cuvant, pana in 3 ani de zile daca se intampla ceva cu cutia de viteze o schimb pe cheltuiala lor (mai mare, bineinteles, decat daca ar fi schimbat ceva acum, daca era cazul). Asa ca problema de mai sus nu se aplica in cazul asta.

This post has been edited by silviuf42: 7 Mar 2011, 13:55


--------------------
Dacia Duster 2010, 4x4, 1.5 dCi, Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 8 Mar 2011, 19:25
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Probabil ca daca avea sigla de BMW si sistem audio de 3000euro "sa rasune cartieru`" nu se mai auzea nimic suspect si era si romanul multumit de Duster. Zgomotele de motor si transmisie de mai sus sunt in general zgomote tehnologice, sunt prezente si la marcile gen VW, Opel, Renault, s.a., numai ca datorita insonorizarii mai bune, si mai scumpe, nu se aud, sau se aud mai putin. Dacia a pus accent mai mult pe utilitate si mai putin pe confort, ca argument pentru reducerea pretului.
Americanii au o vorba: IF IT`S NOT BROKEN, DON`T FIX IT!". Daca ii tot cautati nod in papura, nu o sa va bucurati de ea niciodata (cine se plimba cu ea, nu cine isi da cu parerea).

This post has been edited by D-Ice: 8 Mar 2011, 19:27


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian sn2001
post 9 Mar 2011, 11:42
Post #84


Membru fost incepator


Group: Members
Posts: 490
Joined: 24 April 07
From: galati




QUOTE(pedrovl @ 19 Dec 2010, 13:44)
exclus. si eu aud periodic. e vorba de calitatea motorinei. sa vezi daca pui calitate superioara din austria sau italia. tzacane de zici ca se rupe ceva prin motor. nu e nimic grav.
*



P-asta cu Austria o cred si o confirm.Dar Italia? Ce cauta grupul de cuvinte "calitate superioara" alaturi de Italia?

Carburantii vanduti in Italia sunt net inferiori celor din Romania.Benzina de cele mai multe ori are apa in ea.Sau mai bine zis apa are benzina in ea.Mergi la orice service vrei si vei gasi cel putin 2 masini ajunse acolo din cauza carburantului infect.

Singura optiune este sa pui de la Agip "super blu" ekivalentul benzinei "euro98" din Romania.Dar nu toate motoarele sunt facute sa merga cu acest tip de combustibil(cu cifra octanica ridicata)


--------------------
dacia supernova 2001 confort
cap sa ai ca mintea vine dup-aia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rratzoiusexos
post 12 Mar 2011, 16:57
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 714
Joined: 4 June 08




salutare baieti,

Tocmai ce am intrat in posesia unui duster 1.6 16v laureat 4x4 de la servici, si vreau sa va intreb ceva:
ce tip de antigel se pune la motorul asta?este ok glacecol rx tip d , de care pun eu la solenza mea?

In rest sunt multumit de masina, motorul e vioi, pana la 100-110km/h, treptele de viteza mi se par cam scurte, poate consumul(8.2l/100 extr)aurban) mi se pare cam mare, tinand cont ca in acelasi stil de mers (max 110km/h) la solenza am cam 6l/100.


--------------------
Dacia 1307/Solenza/Duster . - B-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Mar 2011, 19:59
Post #86


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




raspuns: da, d-ala e.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balcanic
post 1 Apr 2011, 21:31
Post #87


Membru


Group: Members
Posts: 141
Joined: 15 February 06




Salutari,

Eu vin numai cu mici probleme biggrin.gif
Dimineata cand pornesc motorul se aude in zona din dreapta( unde se afla cureaua de alternator) zgomotul curelei de alternator si role si ce o mai fi pe acolo, problema este ca se aude sacadat. Zgomotul sacadat se pastreaza si dupa ce se incalzeste motorul doar ca numai este asa de pregnant.
Aveti idee de la ce ar putea fi?
Masina este duster 1,5 dci 110 cp cu 15.000 km la bord.


--------------------
Renault, Dacia Megane, Duster 1.6 16V 2005, 1.5 dci 4x4 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balcanic
post 4 Apr 2011, 20:08
Post #88


Membru


Group: Members
Posts: 141
Joined: 15 February 06




Am schimbat pe garantie curea de alternator si rola, dar din pacate zgomotul persista.
Ar putea veni de la fulie?


--------------------
Renault, Dacia Megane, Duster 1.6 16V 2005, 1.5 dci 4x4 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balcanic
post 8 Apr 2011, 13:15
Post #89


Membru


Group: Members
Posts: 141
Joined: 15 February 06




Revin cu problema mea.
se pare ca problema este fulia de la arbore si se va inlocui.
curios sunt daca are pana sau nu, ca daca nu are.... excl.gif


--------------------
Renault, Dacia Megane, Duster 1.6 16V 2005, 1.5 dci 4x4 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balcanic
post 15 Sep 2011, 08:58
Post #90


Membru


Group: Members
Posts: 141
Joined: 15 February 06




Attached File  IMG_0103.MOV ( 1.8mb ) Number of downloads: 192
Am reusit sa fac un mic filmulet cu acest fasait la rece ( din pacate nu este foarte rece afara ca sa se auda mai bine ).
Zgomotul motorului acopera usor acest fasait in filmarea facuta dar sper sa o localizati , eu o aud permanent biggrin.gif .
Cand se va raci mai tare afara am sa incerc sa fac o filmare mai buna.
Astept orice parere, ca la service inca nu stie nimeni de unde poate veni zgomotul.

This post has been edited by balcanic: 15 Sep 2011, 08:59


--------------------
Renault, Dacia Megane, Duster 1.6 16V 2005, 1.5 dci 4x4 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd December 2024 - 01:35
Forum Renault