Zgomot aparut la pornire
Zgomot aparut la pornire
balcanic |
17 Dec 2010, 20:51
Post
#61
|
||
Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 15 February 06 |
|
||
--------------------
Renault, Dacia
Megane, Duster
1.6 16V 2005, 1.5 dci 4x4 2010
|
|||
pedrovl |
19 Dec 2010, 13:44
Post
#62
|
pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 |
exclus. si eu aud periodic. e vorba de calitatea motorinei. sa vezi daca pui calitate superioara din austria sau italia. tzacane de zici ca se rupe ceva prin motor. nu e nimic grav.
|
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
balcanic |
19 Dec 2010, 19:31
Post
#63
|
Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 15 February 06 |
am pus numai de la petrom.
Acum pun alpin diesel. Mai buna, de care? 19 Dec 2010, 19:32: Legat de liniutele de la temperatura apei, cate apar la voi? La diesel. This post has been edited by balcanic: 19 Dec 2010, 19:32 |
--------------------
Renault, Dacia
Megane, Duster
1.6 16V 2005, 1.5 dci 4x4 2010
|
|
arson |
19 Dec 2010, 23:36
Post
#64
|
Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 26 October 10 |
2 liniute. mers in oras si afara, nu conteaza. imi aduc aminte ca odata mi-a aratat 4. ce-i drept, nu era inca asa frig.
|
--------------------
fost posesor dacia
duster
2010
|
|
pedrovl |
20 Dec 2010, 16:11
Post
#65
|
pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 |
nu te speria. eu pun numai rompetrol (am contract cu ei) la toate masinile. in valcea am contract cu un partener rompetrol si am gasit si cateva grame de apa in filtru la fiecare revizie plus niste gunoaie si ceva musculitze. in tara pun de la orice rompetrol imi iese in cale. nu te sfatuiesc sa o inveti cu alpin, evo si alte figurantisme pentru ca e doar praf in ochi aruncat noua de hotii astia care vand combustibili. eu am facut zeci poate sute de probe prin occident pe la toate marcile de combustibil. intradevar se simte un mers mai bun al masinii prin Franta, Italia (nu peste tot), Germania, Austria (uneori).
de cand a dat frigul (de prin noiembrie) vad extrem de rar 4 liniute. am vorbit si la uzina si mi-au raspuns clar: NU va faceti probleme intrucat aceste motoare lucreaza intre 70 - 90 grade (temperatura apei) si asta inseamna 2 sau 4 PAVELE. Deci in anotimp rece e NORMAL sa stea la 2 pavele dar asta deja inseamna 70 de grade minim la apa. si eu ma luasem de ganduri dar motivatia lor a fost totusi pertinenta. Am observat la unele marci ca apa sta foarte jos si totul e ok, la altele sta foarte sus si totul e ok, deci aceasta marja e logica si intrucat pe bord nu sunt trecute grade ca sa vedem exact temperatura constanta mi se pare ok si sa stea la 2 pavele. |
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
fansuv |
20 Dec 2010, 22:38
Post
#66
|
Membru autentic Group: Members Posts: 545 Joined: 28 March 09 |
Problema serioasa este zona rosie- supra incalzirea.
|
--------------------
logan
1.6
2007
|
|
balcanic |
22 Dec 2010, 14:48
Post
#67
|
Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 15 February 06 |
salutari,
o mica nedumerire am si eu . Cand este rece motorul( este valabil la fiecare stationare mai mare de 20 minute) , se aude pompa de servodirectie destul de tare ( pina se incalzeste uleiul si ce o mai fi prin ea). Dupa ce se incalzeste nu se mai aude asa pregnant. Intrebarea mea este ...asa trebuie sa faca? sa fie destul de galagioasa cand este rece. la prima pornire sau stationare mai indelungata zgomotul persista mai mult. 1,5 dci 110cp |
--------------------
Renault, Dacia
Megane, Duster
1.6 16V 2005, 1.5 dci 4x4 2010
|
|
fansuv |
22 Dec 2010, 17:15
Post
#68
|
Membru autentic Group: Members Posts: 545 Joined: 28 March 09 |
Ai auzit cum merge la rece sau in stationare un motor vw passat diesel?
Dieselul e mult mai zgomotos. Dar un motor vw in 3 pistoane ai auzit? Dacia 1300 se aude lux fata de el. This post has been edited by fansuv: 22 Dec 2010, 17:23 Attached thumbnail(s) Volkswagen_Passat_2003_800x600_wallpaper_04.jpg ( Size: 66.55k ) Number of downloads: 2127 |
--------------------
logan
1.6
2007
|
|
balcanic |
22 Dec 2010, 17:38
Post
#69
|
Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 15 February 06 |
Pai am inteles ca dieselul este mai zgomotos, dar ce treaba are zgomotul motorului diesel cu pompa de servodirectie?
|
--------------------
Renault, Dacia
Megane, Duster
1.6 16V 2005, 1.5 dci 4x4 2010
|
|
fansuv |
22 Dec 2010, 17:40
Post
#70
|
Membru autentic Group: Members Posts: 545 Joined: 28 March 09 |
te pricepi tu la motore si la pompe? eu am mers si nu am auzit nimic.
|
--------------------
logan
1.6
2007
|
|
balcanic |
22 Dec 2010, 18:14
Post
#71
|
Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 15 February 06 |
Nu ma pricep la motoare si la pompe, dar sunt sigur ca pompa se aude destul de tare atata timp cat motorul este rece.
|
--------------------
Renault, Dacia
Megane, Duster
1.6 16V 2005, 1.5 dci 4x4 2010
|
|
ALH |
22 Dec 2010, 19:55
Post
#72
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 29 October 10 |
confirm si eu zgomot de pompa de servodirectie la finalul cursei stanga/dreapta insa nu si atunci cand motorul (si implicit lichidul din servopompa) este rece.
QUOTE(balcanic @ 22 Dec 2010, 18:14) Nu ma pricep la motoare si la pompe, dar sunt sigur ca pompa se aude destul de tare atata timp cat motorul este rece. |
--------------------
Dacia
Duster 4x4, 1.6 16V
2010
|
|
balcanic |
22 Dec 2010, 20:43
Post
#73
|
Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 15 February 06 |
Zgomotul se aude clar cand ma aflu in exteriorul masinii.
|
--------------------
Renault, Dacia
Megane, Duster
1.6 16V 2005, 1.5 dci 4x4 2010
|
|
fansuv |
22 Dec 2010, 20:45
Post
#74
|
Membru autentic Group: Members Posts: 545 Joined: 28 March 09 |
Eu pot confirma si alte chestii- dar ma abtin.
Auzi tu asa bine? Cum iti dai seama ca e de la servo? Chiar eu nu am auzit. Poate esti foarte sensibil la motorul diesel? This post has been edited by fansuv: 22 Dec 2010, 20:48 |
--------------------
logan
1.6
2007
|
|
bobo77 |
22 Dec 2010, 21:52
Post
#75
|
........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia |
Mai ai mers tu cu masina lui balcanic de unde stii tu ca nu se aude, de esti asa vehemant?
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
balcanic |
23 Dec 2010, 05:46
Post
#76
|
Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 15 February 06 |
De auzit se aude mai mult ca sigur , doar daca nu am inceput sa am probleme cu auzul ceea ce inca nu cred ca este cazul, Poate ca m-am exprimat cam gresit legat de zgomot, este mai bine zis un tiuit un fluierat ...habar nu am cum sa descriu, care cel putin cand este rece se aude destul de tare, repet din exteriorul masinii, in interior este sesizabil dar..... . Am ridicat capota si vine din stanga de linga far unde se afla pompa de servo.
Poate o fi numai la a mea sau poate la diesel. |
--------------------
Renault, Dacia
Megane, Duster
1.6 16V 2005, 1.5 dci 4x4 2010
|
|
RS/STI |
23 Dec 2010, 09:19
Post
#77
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 2 February 07 |
Nu mai dati atentie atator zgomote care apar si dispar cauzate in cele mai multe cazuri de temperatura exterioara, suprafata de rulare si rezonantele care apar. Cand nu o sa mai porneasca sau face o chestie serioasa exista garantia si service-ul.
E normal sa mai caraie zornaie troscane...e doar un fier. Crapa se schimba pe garantie . |
--------------------
Dacia
Logan
2006
- dreptunghiular
|
|
jay333 |
23 Dec 2010, 10:29
Post
#78
|
Membru autentic Group: Members Posts: 979 Joined: 25 June 07 |
Cand viram la lighean rotile la maximum, pompa de servo scotea un sunet diferit/perceptibil. La fel e si la guster. Nu mi-am facut si nu-mi fac griji din cauza asta atata vreme cat directia ligheanului nu mi-a facut figuri in cei 5 ani jumate cat l-am avut.
|
--------------------
.
.
.
|
|
fansuv |
23 Dec 2010, 16:30
Post
#79
|
Membru autentic Group: Members Posts: 545 Joined: 28 March 09 |
Cand viram la lighean. Constructiva cpntributie JAY
este mai bine zis un tiuit un fluierat . Eu zic sa te relaxezi ca nu e absolut nimic. Daca esti stresat dute ca ti-o baga pe computer. |
--------------------
logan
1.6
2007
|
|
balcanic |
13 Jan 2011, 00:21
Post
#80
|
Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 15 February 06 |
Nu prea este locul aici dar am zis sa nu deschid un topic pentru pentru ceva ce poate nu reprezinta chiar o problema.
Cand trec dintr-o treapta mare intr-o treapta mica simt in pedala de ambreiaj un tremurat , dar nu tot timpul , daca ma aflu sub 2000 rotatii nu se mai simte. este normal. 1,5dci 110 cp |
--------------------
Renault, Dacia
Megane, Duster
1.6 16V 2005, 1.5 dci 4x4 2010
|
|
Imparatul |
13 Jan 2011, 01:03
Post
#81
|
Imparatul Group: Members Posts: 188 Joined: 2 December 05 From: Iasi |
La VW 6 diesel, motor 1.6 pe timp de frig, greu tare si al forja sau drum intins ajunge apa la 90 grade.
Si daca ajunge si o lasi mai moale, scade destul de repede, sub 90. Daca la ora 12 indica pozitia la 90 grade, pe frig in oras scade acul inspre ora 10. Asa ca 2 linii la duster diesel e normal. |
--------------------
La misto de misto
Nhgfbnn
Htdcjjj
- IS 12345678910
|
|
silviuf42 |
7 Mar 2011, 13:50
Post
#82
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 5 September 10 From: Berceni, Bucuresti, Romania |
QUOTE(IRONICK @ 9 Nov 2010, 23:27) Este grav la o masina de generatie 2010 sa faca asa. Un ambreiaj care nu decupleaza suficient si niste sincroane care in timp raman doar cu numele. Nici macar berlina sau trabantul nu se comporta asa. Zgomotul la cutia de viteze apare si la mine la schimbarea din treapta 1-a in a 2-a si mai rar din a 2-a in a 3-a (depinde si de turatia motorului, daca ma duc cu treapta 1 in turatie mai mare zgomotul dispare). Trebuie sa recunosc faptul ca este foarte enervant, imi da senzatia de o asamblare de doi lei, aici sunt de acord ca in anul 2010 pentru o masina la pretul asta se putea mai bine (cam asta ar fi si singurul lucru ce as putea sa il reprosez la masina asta, cealalta problema cu indicatorul de combustibil nu imi da batai de cap). In fine, am fost la reprezentanta Dacia (pentru o alta verificare) si am raportat si problema asta. Am intrebat daca ar putea fi o problema cu aceste sincroane, au spus ca nu. Au luat si masina la o testare in mers si la sfarsit mi-au spus ca nu ar fi nici cea mai mica problema. Ce sa zic, ii cred pe cuvant, pana in 3 ani de zile daca se intampla ceva cu cutia de viteze o schimb pe cheltuiala lor (mai mare, bineinteles, decat daca ar fi schimbat ceva acum, daca era cazul). Asa ca problema de mai sus nu se aplica in cazul asta. This post has been edited by silviuf42: 7 Mar 2011, 13:55 |
--------------------
Dacia
Duster
2010, 4x4, 1.5 dCi, Laureate
|
|
D-Ice |
8 Mar 2011, 19:25
Post
#83
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 |
Probabil ca daca avea sigla de BMW si sistem audio de 3000euro "sa rasune cartieru`" nu se mai auzea nimic suspect si era si romanul multumit de Duster. Zgomotele de motor si transmisie de mai sus sunt in general zgomote tehnologice, sunt prezente si la marcile gen VW, Opel, Renault, s.a., numai ca datorita insonorizarii mai bune, si mai scumpe, nu se aud, sau se aud mai putin. Dacia a pus accent mai mult pe utilitate si mai putin pe confort, ca argument pentru reducerea pretului.
Americanii au o vorba: IF IT`S NOT BROKEN, DON`T FIX IT!". Daca ii tot cautati nod in papura, nu o sa va bucurati de ea niciodata (cine se plimba cu ea, nu cine isi da cu parerea). This post has been edited by D-Ice: 8 Mar 2011, 19:27 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
iulian sn2001 |
9 Mar 2011, 11:42
Post
#84
|
Membru fost incepator Group: Members Posts: 490 Joined: 24 April 07 From: galati |
QUOTE(pedrovl @ 19 Dec 2010, 13:44) exclus. si eu aud periodic. e vorba de calitatea motorinei. sa vezi daca pui calitate superioara din austria sau italia. tzacane de zici ca se rupe ceva prin motor. nu e nimic grav. P-asta cu Austria o cred si o confirm.Dar Italia? Ce cauta grupul de cuvinte "calitate superioara" alaturi de Italia? Carburantii vanduti in Italia sunt net inferiori celor din Romania.Benzina de cele mai multe ori are apa in ea.Sau mai bine zis apa are benzina in ea.Mergi la orice service vrei si vei gasi cel putin 2 masini ajunse acolo din cauza carburantului infect. Singura optiune este sa pui de la Agip "super blu" ekivalentul benzinei "euro98" din Romania.Dar nu toate motoarele sunt facute sa merga cu acest tip de combustibil(cu cifra octanica ridicata) |
--------------------
dacia
supernova
2001 confort cap sa ai ca mintea vine dup-aia
|
|
rratzoiusexos |
12 Mar 2011, 16:57
Post
#85
|
Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 4 June 08 |
salutare baieti,
Tocmai ce am intrat in posesia unui duster 1.6 16v laureat 4x4 de la servici, si vreau sa va intreb ceva: ce tip de antigel se pune la motorul asta?este ok glacecol rx tip d , de care pun eu la solenza mea? In rest sunt multumit de masina, motorul e vioi, pana la 100-110km/h, treptele de viteza mi se par cam scurte, poate consumul(8.2l/100 extr)aurban) mi se pare cam mare, tinand cont ca in acelasi stil de mers (max 110km/h) la solenza am cam 6l/100. |
--------------------
Dacia
1307/Solenza/Duster
.
- B-xx-xxx
|
|
klaus |
12 Mar 2011, 19:59
Post
#86
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
raspuns: da, d-ala e.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
balcanic |
1 Apr 2011, 21:31
Post
#87
|
Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 15 February 06 |
Salutari,
Eu vin numai cu mici probleme Dimineata cand pornesc motorul se aude in zona din dreapta( unde se afla cureaua de alternator) zgomotul curelei de alternator si role si ce o mai fi pe acolo, problema este ca se aude sacadat. Zgomotul sacadat se pastreaza si dupa ce se incalzeste motorul doar ca numai este asa de pregnant. Aveti idee de la ce ar putea fi? Masina este duster 1,5 dci 110 cp cu 15.000 km la bord. |
--------------------
Renault, Dacia
Megane, Duster
1.6 16V 2005, 1.5 dci 4x4 2010
|
|
balcanic |
4 Apr 2011, 20:08
Post
#88
|
Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 15 February 06 |
Am schimbat pe garantie curea de alternator si rola, dar din pacate zgomotul persista.
Ar putea veni de la fulie? |
--------------------
Renault, Dacia
Megane, Duster
1.6 16V 2005, 1.5 dci 4x4 2010
|
|
balcanic |
8 Apr 2011, 13:15
Post
#89
|
Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 15 February 06 |
Revin cu problema mea.
se pare ca problema este fulia de la arbore si se va inlocui. curios sunt daca are pana sau nu, ca daca nu are.... |
--------------------
Renault, Dacia
Megane, Duster
1.6 16V 2005, 1.5 dci 4x4 2010
|
|
balcanic |
15 Sep 2011, 08:58
Post
#90
|
Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 15 February 06 |
IMG_0103.MOV ( 1.8mb )
Number of downloads: 192
Am reusit sa fac un mic filmulet cu acest fasait la rece ( din pacate nu este foarte rece afara ca sa se auda mai bine ). Zgomotul motorului acopera usor acest fasait in filmarea facuta dar sper sa o localizati , eu o aud permanent . Cand se va raci mai tare afara am sa incerc sa fac o filmare mai buna. Astept orice parere, ca la service inca nu stie nimeni de unde poate veni zgomotul. This post has been edited by balcanic: 15 Sep 2011, 08:59 |
--------------------
Renault, Dacia
Megane, Duster
1.6 16V 2005, 1.5 dci 4x4 2010
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd December 2024 - 01:35 |