Zornaie in sarcina, ce sa fie orae?
Zornaie in sarcina, ce sa fie orae?
MariusWsW |
14 Apr 2011, 19:24
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 9 May 04 |
|
||
-------------------- Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
|
|||
sobolan |
14 Apr 2011, 20:59
Post
#2
|
membru paros... Group: Members Posts: 8.235 Joined: 10 March 06 From: GL |
da,diesel-ul are un zgomot specific....zgomotul ala se aude la un diesel cu pompa de injectie avansata(la cele clasice se dadea pompa cu un dinte inainte-diverse conceptii/diversi meseriasi)....ar merge si la DCI-ul de reno,din cureaua de distributie....simptomele ar fi fum mai mult(vizibil chiar) si zgomot de rontaiala metalica la accelerari bruste....
i-ai schimbat distributia vreodata ? acuma e variabila treaba asta...e posibil sa nu fii tu obisnuit cu ea inca sau poate zornaie ceva...vreo tabla ceva intra in rezonanta doar la anumite turatii,sau chiar esapamentul....fa-i o verificare la scut(de regula se mai slabesc suruburile) si verifica si catalizatorul+protectiile termice din jurul traiectului de evacuare....o groapa/elevator ar fi necesar ca sa vezi bine... This post has been edited by sobolan: 14 Apr 2011, 21:03 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Johnny91 |
14 Apr 2011, 21:06
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 |
Sau poate la 70k km injectoarele fiind batrane le-ai cerut prea mult la "mini-sprintul" acela si acum iti bat....
|
--------------------
-
dizl
-
|
|
sobolan |
14 Apr 2011, 21:21
Post
#4
|
membru paros... Group: Members Posts: 8.235 Joined: 10 March 06 From: GL |
da...la DCI- mai "bat" si injectoarele dar nustiu daca se aud din locul soferului in turatie mare in halul asta...adica tare,cum a scris cel patit mai sus....dar e o varianta....masina este E3 ?
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Johnny91 |
14 Apr 2011, 21:55
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 |
A mea da, dCi-ul de 85 de cai E4 cred. Nu imi amintesc sa se fi facut E4 inainte de 2007
|
--------------------
-
dizl
-
|
|
sobolan |
14 Apr 2011, 22:01
Post
#6
|
membru paros... Group: Members Posts: 8.235 Joined: 10 March 06 From: GL |
nu....aia cu problema...
a ta este e4 si cred ca e varianta cu intercooler daca nu ma insel....alta gasca in alta traista....un pic superioara si cu imbunatatiri fata de e3....ceva trasee marite,regulator de presiune diferit ai presiunea in rampa mai mare,alte injectoare....etc.... eu ziceam de asta cu "zgomote".... |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Johnny91 |
14 Apr 2011, 22:10
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 |
La 85 de cai este si intercooler.
Daca esti atent prin oras, loganul de 85 de cai, sau mai bine zis cu "I" rosu e mai zgomotos decat unul cu "I" cromat. Cel putin eu asa aud... |
--------------------
-
dizl
-
|
|
Victorine |
14 Apr 2011, 22:21
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.995 Joined: 20 April 05 From: Timișoara |
Si a mea zornaie cand ma dau putin mai tare la ea, mai ales pana nu s-a incalzit bine motorul... si e 1.6 MPI. Sa fie de la culbutori? Ulei Castrol Magnatec 5w40, bujii Bosch cu 4 electrozi de masa, filtre - schimbat totul in urma cu cca 4000km. Masina are aproape 100.000 km. Chiar mi se pare zgomotos motorul si e si insonorizata suplimentar, inclusiv in zona pedalierului in interior si in compartimentul motor (cu blanile de diesel). Am postat si eu aici pentru ca exact asta se aude - un zornait, parc-ar fi avansul de la un Oltcit dar cu frecventa mai mare... Ultimele 4-5 plinuri le-am facut cu Efix 95, dar zgomotul il am de mai bine de un an si s-a tot accentuat. La schimbarea distributiei (60.000km) nu am schimbat pompa de apa, oare sa fie asta?
This post has been edited by Victorine: 14 Apr 2011, 22:22 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
sobolan |
14 Apr 2011, 22:21
Post
#9
|
membru paros... Group: Members Posts: 8.235 Joined: 10 March 06 From: GL |
este si cu "I" cromat cu intercooler....primele serii ....o fi mai zgomotos,nu ma omor dupa motoarele diesel desi astea de 1500 dci de la reno seria e4 is reusite....e3 au multe bube stiute de 3 sferturi de tara....
This post has been edited by sobolan: 14 Apr 2011, 22:22 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
mikey_gtx |
14 Apr 2011, 22:38
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 April 09 |
QUOTE(Johnny91 @ 14 Apr 2011, 22:06) Sau poate la 70k km injectoarele fiind batrane le-ai cerut prea mult la "mini-sprintul" acela si acum iti bat.... cred ca glumesti. QUOTE(Victorine @ 14 Apr 2011, 23:21) Si a mea zornaie cand ma dau putin mai tare la ea, mai ales pana nu s-a incalzit bine motorul... si e 1.6 MPI. Sa fie de la culbutori? Ulei Castrol Magnatec 5w40, bujii Bosch cu 4 electrozi de masa, filtre - schimbat totul in urma cu cca 4000km. Masina are aproape 100.000 km. Chiar mi se pare zgomotos motorul si e si insonorizata suplimentar, inclusiv in zona pedalierului in interior si in compartimentul motor (cu blanile de diesel). Am postat si eu aici pentru ca exact asta se aude - un zornait, parc-ar fi avansul de la un Oltcit dar cu frecventa mai mare... Ultimele 4-5 plinuri le-am facut cu Efix 95, dar zgomotul il am de mai bine de un an si s-a tot accentuat. La schimbarea distributiei (60.000km) nu am schimbat pompa de apa, oare sa fie asta? motoarele reno dezvolta dupa cateva zeci de mii un ticait specific, ce se rezolva cu un reglaj de culbutori. nu are nicio treaba pompa de apa. revenind la initiatorul topicului, in sarcina, injectorii se aud mai accentuat. depinde de finetea auzului al celui ce asculta. parerea mea este sa incerci alta motorina, poate asta de acum nu e pe gustul motorului. |
--------------------
.
.
.
|
|
sobolan |
14 Apr 2011, 22:38
Post
#11
|
membru paros... Group: Members Posts: 8.235 Joined: 10 March 06 From: GL |
QUOTE(Victorine @ 14 Apr 2011, 22:21) nu e normal....poate soft-ul,harta de injectie poate ca are "ceva".....la tine e prima versiune de soft,la sandero face la greu...si a mea face un pic in sarcina cand o bag in curte,dau cu a1a in panta si mai "ucid demarajul din ambreiaj un pic" (am obstacole prin curte) iar cand accelerez un pic are zgomotul ala normal de motor subturat+un mic mic mic zornait normal care se aude de 10 ori mai tare la sandero in acelasi regim si in sarcina de 20 de ori mai tare.....citeste pe la sandero.... la tine nu s-a facut recall?...nu te-ai dus cu ea in service in celebra campanie "cric+nustiu ce cabluri si resoftare "? This post has been edited by sobolan: 14 Apr 2011, 22:39 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Victorine |
15 Apr 2011, 08:06
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.995 Joined: 20 April 05 From: Timișoara |
Nu m-au chemat cu masina in campania respectiva de resoftare, doar in cea de ceruiere. Oricum, la iesirea din garantie am facut o resoftare, adica in urma cu cca 2 ani. Chestia cu zornaitul insa a aparut abia de vreun an.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
MariusWsW |
20 Apr 2011, 09:01
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 9 May 04 |
Revin cu noutatile!
Problema a aparut dintr-o data, motorina din acelasi loc iau mereu, cu ultima alimentare cu cel putin 5 zile inainte de bataile injectoarelor. Am fost la Meridian Turnu Magurele (berceni) si am dat de un idiot care si-a batut joc de masina mea si m-a tinut in service de la 8 pana la ora 16 degeaba facand o groaza de teste pe care chipurile cei de la dacia le cer. A pus borcanasele - ok CLIP - ok Etanseitate sistem alimentare - ok parametri injectoare - ok turbina - ok raportul dintre cererile mototrului in sarcina maxima si ceea ce i se ofere - ok test CLIP in mers prin oras pt inregistrarea tuturor parametrilor - ok A venit un alt tip, inginer, Cornel Dinu, super de treaba omul, si a scos cate o mufa de alimntare de la fiecare injector si am iesit cu ea in probe luand prin eliminare injectoarele sa aflam care bate asa de tare. L-am descoperit pana la urma, si mi-a sugerat ca injectorul e ok, si ca ar trebui sa inversam toate injectoarele intre ele in virtutea faptului ca un caz anterior a fost rezolvat astfel. Zis si facut, numai ca tacaneaala persista si deci problema ramane nerezolvata. A reprogramat tot calculatorul, si acum, 1500 km sunt cu ea in teste pt a "cartografia" inca o data calculatorul intregul sistem de alimentare, insa problema nu e nici pe departe rezolvata. Cazul ramane deschis pana la efectuarea celor 1500 km plus ca in viteza a doua de la 2000 la 3000 rpm trage si intrerupt finalizandu-se cu rontaiala specifica injectoarului care deschide si merge pe uscat (incerc sa reproduc in cuvinte zgomotul)....nu mai are nimeni nici o idee in service si nici eu....voi? sandero 1,5 dci 86 cp, eco2, euro 4, 12 mii de euro cu de toate, inca in garantie, si nu, nu m-au chemat pentru nimic in service 60 litri motorina maxx diesel / omv in rezervor - degeaba This post has been edited by MariusWsW: 20 Apr 2011, 09:12 |
-------------------- Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
|
|
mario1980 |
21 Apr 2011, 10:16
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi |
Intreb si eu ca nestiutorul: nu poate fi de la EGR care se blocheaza? Si eu am avut de citeva ori perioade cind motorul tacanea mai tare decit de obicei (la accelerari) si era corelat cu oarece hic-uri la accelerari usoare. La mine de fiecare data a disparut de la sine.
|
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
nikuniku |
21 Apr 2011, 15:57
Post
#15
|
Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti |
MariusWsW nu vreau sa te sperii,poate ca sa intamplat ceva la distributie,piulita de la axa cu came sau de la pompa de inalta sa slabit o idee si sa miscat unu din pinioane pe ax,parerea mea
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
mikey_gtx |
22 Apr 2011, 10:10
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 April 09 |
de obicei, pinionii sunt prevazuti cu o pana la prinderea pe un ax, tocmai ca sa nu patineze.
|
--------------------
.
.
.
|
|
sobolan |
23 Apr 2011, 16:43
Post
#17
|
membru paros... Group: Members Posts: 8.235 Joined: 10 March 06 From: GL |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
YRX |
24 Apr 2011, 08:22
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.878 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti |
QUOTE(sego83 @ 10 Aug 2009, 11:10) Schimbat distributia, pe cat de ingeniosi pot fi francezii pe atat de imbecili pot fi in unele cazuri simple si de o importanta f mare: Am schimbat distributiala 1.5 dci de 65 HP, toate bune si frumoase, spuneti si voi daca nu is astia imbecili, pe axu de la vibrochen avea loc de pana dar pinionu care vine montat pe ax nu are loc de pana, pinioanele de sus le-a pus pe semn mecanicu, iar ptr a pune si vibrochenu pe semn l-a blocat cu un SDV s stea in pozitia "corespunzatoare". Numa k dupa ce a schimbat mi se pare k se aude putin ciudat motoru, la relanti sta frumos si se aude ok, puterea e la fel, simt cand cupleaza turbo, numa k daca o accelerez in gol mi se pare k are un sunet slab k de trompeta (k si cum ar scapa aer pe la toba, la toba flexibila), mi-a zis cineva k s-ar putea s fie jumate de dinte cica decalata, rpet se poate juma de dinte ptr k nu e pe pana pinionu de vibrochen, e pe strangere. Azi o sa merg sa mai vada si alt mecanic sa isi dea cu parerea, ati patit careva asa ceva sau stiti ceva? Ceva sambure de adevar exista si in povestea piulitei slabite ... |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
mikey_gtx |
24 Apr 2011, 12:41
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 April 09 |
am impresia ca sego83 facea referire la "loc de pana" ca acel loc in care se infige cala de blocare a vibrochenului si al arborelui cu came pentru schimbarea distributiei.
la MPI, cel putin, atat arborii cat si pinionii au pene. |
--------------------
.
.
.
|
|
Johnny91 |
24 Apr 2011, 12:45
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 |
Si la dCi e la fel, la mine cand a shimbat distribuita a bagat o pana la o roata dintata (cea din spate) de la chiulasa si una jos aproape de baia de ulei in fata motorului.
|
--------------------
-
dizl
-
|
|
YRX |
24 Apr 2011, 18:41
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.878 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti |
Nu cred ca se referea la pana de blocare, ca la nici un logan pinionul de jos nu se poate bloca ca cel de la distributie deoarece este solid (n-are nici o gaura). Sunt versiuni de DCI care sunt asa. La unele DCI-uri mai exita si smecheria asta, pinion reglabil la axul cu came.
DSCF1247.JPG ( Size: 1.01mb ) Number of downloads: 1201 This post has been edited by YRX: 24 Apr 2011, 18:42 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
mikey_gtx |
25 Apr 2011, 19:06
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 April 09 |
acele K9K cu suruburi pe pinionul axei cu came, precum in poza, este prezent pe logan?
stai ca am deviat de la subiect. din moment ce rontaiala e proportionala cu viteza de rotatie a motorului, mie asta imi spune sa exclud cutia de viteze. as studia daca la diesel se pot regla culbutorii. nu am, insa, manual service de dCi. This post has been edited by mikey_gtx: 25 Apr 2011, 19:26 |
--------------------
.
.
.
|
|
MariusWsW |
10 May 2011, 18:07
Post
#23
|
Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 9 May 04 |
Am incercat toate metodele posibile si imposibile, ajungad la inlocuirea pe rand a cate un injector cu altul nou in speranta ca il vom depista pe faptas...concluzia face la fel indiferent unde e pus. Asa ca baietii din service au inlocuit calculatorul de injectie cu altul...surpriza, merge perfect si nu se mai aude nimic. Acum astept sa vina noul calculator si va anunt cu impresiile dupa inlocuire. Sper sa fie totul ok!
|
-------------------- Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
|
|
MariusWsW |
30 May 2011, 20:13
Post
#24
|
Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 9 May 04 |
Am rezolvat problema in sfarsit la AMAT Pitesti...au luat masina cu pricina si dupa ce au sters toti adaptivii din calculator a aparut eroarea pe CLIP Ciclu Programare Injectoare Nerealizat apoi au plecat cu ea...asta pe la ora 10 am. S-au intors cu ea dupa ceva timp si a mers la relanti cam 1 ora si ceva apoi iar au plecat cu masina o vreme si iar a mers la relanti vreo ora si jumatate...apoi faza cu plecatul din nou si inca o ora si jumatate de mers la relanti.
Dupa toata povestea asta, mi-au urat drum bun, cu toate ca problema cu zornaiala, respectiv rapaiala injectoarelor nu se rezolvase spunandu-mi sa ii dau jar pe autostrada cat mai mult. Zis si facut. Am plecat din Pitesti si pana la Bucuresti am mers cu ea in blana - 170 km/h. Cand am ajuns in Bucuresti, surpriza, masina merge perfect si nu mai face nicio problema, fara zornaieli sau altele de genul acesta. I N T R E B A R E : Cine stie sa imi spuna EXACT cum se remediaza defectiunea CICLU PROGRAMARE INJECTOARE NEREALIZAT si daca au vreo lagatura anumite accelerari in rulaj si dupa ce parametri! Multumesc This post has been edited by MariusWsW: 30 May 2011, 20:15 |
-------------------- Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
|
|
cristic1982 |
3 Jun 2011, 14:17
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.228 Joined: 4 February 11 From: Pitești |
CICLU PROGRAMARE INJECTOARE - Sistemul de injectie efectueaza corectii ale timpului de excitare a bobinei injectorului pentru diferite presiuni de injectie (pentru o temperatura motor intre 50 si 84°C)
Asta se face pentru a compensa imbatranirea injectorului. Aceasta recalare a injectoarelor se face automat la un nr. de km, daca sunt indeplinite niste conditii. In schimb, daca ai anumite erori, sistemul de injectie nu autorizeaza recalajul => in anumite zone nu este realizata schema de multi-injectie => zgomot dezagreabil. Ca sa iti dai seama daca sistemul functioneaza, dupa un rulaj prelungit in care ai motorul cald, te opresti la relanti, iar daca se aude un tacanit (altfel nu stiu cum sa-i spun) diferit fata de zgomotul uzual, atunci inseamna ca ii este permis sa realizez acest recalaj, daca nu, atunci trebuie vazut daca nu ai pene care impiedica strategia. Sper sa fi fost suficient de explicit. This post has been edited by cristic1982: 3 Jun 2011, 14:20 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
MariusWsW |
9 Jun 2011, 15:50
Post
#26
|
Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 9 May 04 |
mersi mult! raman dator
|
-------------------- Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
|
|
sobolan |
9 Jun 2011, 21:24
Post
#27
|
membru paros... Group: Members Posts: 8.235 Joined: 10 March 06 From: GL |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd September 2024 - 00:04 |