actuator pompa injectie diesel, solenza diesel aceeasi problema
![]() ![]() ![]() |
actuator pompa injectie diesel, solenza diesel aceeasi problema
domnulionut |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 18 February 10 ![]() |
|
||
--------------------
solenza
diesel
2004
|
|||
VyRuZ |
![]()
Post
#2
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
Dacă aș ști, cu plăcere te-aș ajuta. Însă nu cred că cei care știu să rezolve problema or să ne spună cum, pt. că asta le aduce bănuți frumoși.
Dacă ai două pompe, trimite una cuiva să o repare. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
09/2007
- B-***-**F If it ain't broke, don't fix it.
|
|
domnulionut |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 18 February 10 ![]() |
nu trimit pentru ca imi este frica sa nu i-au vreo teapa ...cred ca o sa caut pe cineva care sa-mi repare pe loc dar din pacate nu prea gasesc prin apropiere ...stiu ca este o chestie banala in sensul ca trebuie schimbata un fel de tija de vreo 10 cm din interiorul pompei (acuatorul) insa nu inteleg de unde le iau cei care le repara .Daca stiti pe cineva in jurul Constantei ...spuneti nu va sfiiti
![]() |
--------------------
solenza
diesel
2004
|
|
evghenin26 |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 29 April 08 From: Deva ![]() |
aceasi problema am avut-o si eu, am rezolvat-o la Deva cand au venit niste ,,specialisti,, de laPitesti.Ma costat 900 de lei la negru, nu stiu sincer ce i-au facut dar merge super, cand i-am intrebat mi-au zis ca nu stiu ce memorie i-au schimbat la pompa de injectie,daca m-au mintit problema lor.Cert este ca porneste la prima cheie si merge.Am alta problema eu acum , nu stiu la diesel-uri au sau nu acel motoras pas cu pas si senzorul de turatie ca imi face figuri dimineata, si nu stiu pe unde sa le caut sa le curat un pic. scuze sunt total afon de mecanica auto.sfatul meu ptr tine este sa tre interesezi la tine la reprezentanta lor cand vin acei oameni pe acolo ptr ca eu am inteles de la ei ca umbla in toata tara ptr rezolvarea acestor probleme. mai este o persoana prin Iasi care repara. iti doresc succes in demersul tau de a o rezolva si sper ca nu am fost cam mult pe langa subiect.
This post has been edited by evghenin26: 10 Mar 2010, 13:18 |
--------------------
Dacia
Logan
2017 Prestige SL Plus
- HD26LEA
|
|
HUMMER H1 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru cu S.U.V. Group: Members Posts: 660 Joined: 21 December 09 From: Galati ![]() |
eu am reparat la iasi pumpa de injectie de pe suv ul meu 1.9 d
![]() ia schimbat un ax in interior dar nu e chiar de 10 cm ci mai degraba de 5 cm dar nimeni nu spune ce anume a facut ma costat drumul pana acolo si 500 roni reparatia dar merge bine acumdaca esti interesat am sa postez si nr omului maine dupa cel iau din agenda ca nu o am acasa a ramas in masina |
--------------------
Ro S.U.V.
Double Cab 1.9d
2005
- GL-13-FHM
|
|
vladutz013 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 9 July 10 ![]() |
Am sa invii putin acest post, ca sa nu mai deschid un altul.
Ideea e ca si eu am aceleasi probleme care te-ar face sa crezi ca e pompa de injectie. Dar la mine se manifesta destul de rar, NICIODATA dimineata (sau cand sta nepornita mai bine de 5-6 ore), daca se reaprinde becul, NU este obligatoriu sa dau pe demaror, ci pur si simplu iau contactul si apoi o pornesc la automat. Totusi, problema care ma deranjeaza enorm este aceea ca dimineata (deci...la rece) masina porneste foarte greu (10-20 sec pe demaror) si cand porneste scoate un fum alb de fac "ceata" in jurul meu, ca sa nu mai zic ce se intampla daca se mai perinda si vreun pieton prin zona... Dupa prima pornire, nu mai am probleme toata ziua (poate o data la 3 porniri mi se aprinde becul de la bujii). Am observat ca releul corespunzator injectiei din cutia neagra se infierbanta foarte tare. Tind sa cred, dar nu sunt foarte sigur ca e POMPA. Nu imi garanteaza nici un mecanic, ca dupa ce ii dau 500 lei sa imi repare pompa, problema pe care o am dimineata o sa inceteze, si in situatia in care pompa nu are nimic atunci raman si cu problema si cu banii. Sa nu credeti ca nu am facut nimic, prin urmare am eliminat niste ipoteze: - EGR - curatat - senzor turatie - curatat - folosit solutie de injectoare - am verificat (doar ochiometric) masele, nici un fir nu este desprins, am dat si cu spray de contacte cam peste tot. Spuneti-mi va rog ce sa mai curat, ce sa mai schimb, ce alte lucruri as mai putea face. Sincer as incerca sa curat eu injectoarele, dar nu stiu cum - daca cineva are o rabdare maxima sa imi explice super tare ar fi. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - 1.9 Diesel
|
|
darius |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 396 Joined: 18 March 05 From: arad ![]() |
Ai verificat bujiile incendescente ca sus nu ai specificat,astea sunt simptome de bujii arse.Spuneai ca odata la 3 porniri ti se aprinde becul la bujii ceea ce nu e normal,el se aprinde la fiecare pornire iondiferent daca e cald motorul sau nu,ceea ce difera e ca la cald se stinge mai repede in schimb la frig intarzie depinzand de temperatura de afara.
|
--------------------
Seat
Cordoba
6L
- xx-xx-xxx
|
|
domnulgigi |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 4 May 09 ![]() |
dupa simtomele descrise de tine sigu ai nu una ci mai multe bujii arse....verifica-le si apoi revino cu berea!!!
|
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:21 |