aer fals servo frina?, nova: tendinta de oprire a motorului citeva minute
aer fals servo frina?, nova: tendinta de oprire a motorului citeva minute
D2ani |
26 Jan 2007, 11:53
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 21 February 05 |
|
||
--------------------
dacia
nova gt
1998
- b16rgw
|
|||
tibip |
26 Jan 2007, 13:00
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 17 October 06 From: Cluj-Napoca |
jivraj de carburator. Exact simptomele astea le are. Pune un carton pe carburator sa nu fie racit de aerul rece de la ventilator. Daca ar fi fost servoul, ar fi pornit greu de tot...
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- numar simplu
|
|
D2ani |
26 Jan 2007, 13:39
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 21 February 05 |
salut. nu vad cum ar putea sa fie racit carburatorul de ventilator, nova nu are ventilatorul angrenat cu curea, porneste doar cind se incinge motorul, cu termocupla. problema principala este ca merge bine la inceput si dupa 2-3 min face figuri. dupa alte 2-3 min de chinuiala isi revine...si totusi, este normal sa string furtunul de servo si sa imi scada turatia? iar daca ii dau drumul motorul sa dea semne de oprire 2-3 secunde iar dupa sa imi creasca turatia? plus o intrebare: servofrina de berlina este la fel cu cea de nova? adica s-ar potrivi sa incerc sa pun o sevo de berlina pe nova, sa vad daca dispar simptomele?
|
--------------------
dacia
nova gt
1998
- b16rgw
|
|
mihai1677 |
26 Jan 2007, 18:33
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti |
Aceeasi problema am avut si eu
cu motor rece este mai pregnant fenomenul merge in 3 cil tremura, cand obturam furtunul de servo mergea rotund, am schimbat supapa ce alba , atentie prima era prosta dinn fabrica proasta, remediul este schimbarea servoului, Eu am schimbat si avea alt mers, plus ca am putut regla relantiul mult mai bine, consum mai mic de carburant datorita faptului ca nu mai era nevoie sa desfac mai mult surubul de amestec pt a compensa aerul fals tras de servo. Dupa schimb am studiat si servo vechi, trage aer fals pe langa tija in partea spre pompa frana, este acolo un semering, daca ai rabdare sa schimbi acel semering, f bine , desi este multa munca. |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
D2ani |
26 Jan 2007, 19:51
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 21 February 05 |
salut. m-am enervat azi si am demontat servo-frina de pe berlina si am pus-o pe nova. dupa cum ma asteptam, acum obturarea furtunului de la servo nu mai are nici un efect asupra turatiei motorului.frina tine mai sus acum si la apasarea frinei chiar turatia creste putin(?).si totusi, prezinta aceleasi simptome de scadere a turatiei la o anumita temperatura a motorului, spre oprire, pentru citeva minute, dupa care isi revine. ca sa fiu mai explicit, parca nu se mai alimenteaza cu benzina, parca ar avea din ce in ce mai putina si incepe sa functioneze neregulat si se opreste daca o las. daca apas acceleratia putin, o tin la 1000rpm fara probleme. daca ridic piciorul de pe acceleratie, se opreste. asa face si cu carb de 1.4 si cu cel de 1.6...vreo idee???????
|
--------------------
dacia
nova gt
1998
- b16rgw
|
|
mihai1677 |
27 Jan 2007, 14:16
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti |
Au existat asemenea probleme din cauza benzinei (Agip), incearca sa alimentezi si din alta parte (LuK oil)
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd September 2024 - 11:08 |