am si eu o dilema cu fumul alb, fum alb dacia 1310
![]() ![]() ![]() |
am si eu o dilema cu fumul alb, fum alb dacia 1310
ciuley |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 24 April 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacie 1310
dacie 1310
1983
- cl-03-jjh
|
|||
hordeagabriel |
![]()
Post
#2
|
![]() membru Group: Members Posts: 154 Joined: 16 April 08 From: Deva ![]() |
Si eu am bagat tot ulei dinala "scump" romanesc cand mi sa ars garnitura de chiuloasa dar sincer masina nu scoate fum mai deloc..E posibil sa fie de vina si calitatea uleiului..
|
--------------------
Dacia
1310
1995 berlina
|
|
baranga |
![]()
Post
#3
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
ca sa nu mai deschid alt topic;fum negru imi scoate putin dupa ce am refacut reglajele la carburator(pe benzina),in prima faza a acceleratiei dar nu mult;in schimb pe GPL nu scoate deloc fum de nici o culoare.cum am facut reglajele pe benzina merge cel mei rotund motorul,nu da in nas si trage de mananca asfaltul.inca odata sa fie din cauza reglajelor sau din cauza ca nu am mers aproape deloc pe benzina?
![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
Hacker |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Pai mai ai de facut si reglajele pe gaz. Dumul negru vine de la nivel in cnc mai mare, consum mai mare de benzina.
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
baranga |
![]()
Post
#5
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
exact asa e,am consum mare de bezina cca 10% afara,in localitate nu am mfacut consumul....
|
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
roland |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Pentru initiator: regulile forumului si regulile bunului simt interzic k-uri, sh-uri si alte din astea. Tu vrei sa iti raspundem la o problema si ne chinui pana citim ce scrii.
Fumul negru - prea multa benzina (trebuie umblat la reglaje) Fumul albastru - consum de ulei Fumul alb care persista in aer - antigel in ulei Fumul alb care nu persista in aer - condens, apare cand motorul e rece, dupa incalzire nu mai face Alte variante nu exista. |
--------------------
.
.
.
|
|
Ionescu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 24 January 06 From: Romania ![]() |
Parerea mea: segmentii dusi.
|
--------------------
Dacia
Duster
2014, Benzina & GPL, 2x4, 1598cc, 73kW=105CP Traficul in Romania e Infern: Intra toti si scapa cine poate...
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#8
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
salut ! imi scoate si mie putin fum alb cand o turez ......garnitura de chiuloasa eu zic ca e ok .....insa ma face sa-mi pun mari intrebari fumul asta......stiu ca am o problema pe la chiuloasa ,probabil pe la o supapa( merge putin inratat pana se incalzeste 2-3 min) ........am o mie de km cu el de cand il am ,trage ,fuge ,presiunea la ulei nu scade sub 3 la relanti , nu stiu sa zic daca consuma ulei ca nu m-am mai uitat de demult ,am ulei romanesc nu cine stie ce calitate ......ma intereseaza si pe mine cum se comporta un motor dus .............adica stiu de consumul de ulei ,da mai trage ,mai fuge, presiunea la ulei se mentine bine sau scade drastic ?
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
SSilent |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
motor dus am eu deci cred ca te pot ajuta:
-face foarte multe figuri, abea sta la rece -mananca ulei in draci, turata tare lasa ceata albastra in spate -consum de carburant ridicat -trage mai greu, in special in treptele superioare (in a 4-a parca merge cu spatele ![]() -presiune la ulei nu stiu ce sa zic (la mine sta la 4-6 la rece si 2 la cald si putin sub 2 la ralanti, dupa ce se incalzeste scade destul de repede, si cu motoru cald daca o ambalez de sar dracii din ea tot nu urca peste 4) -masina de fugit fuge dar acceleratia este afectata This post has been edited by SSilent: 4 Jun 2008, 19:19 |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
djasu82 |
![]()
Post
#10
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Il poti face motorul in 4 ore resegmentat...
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#11
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
am o mie de km si acum m-am uitat la joja ......nu stiu daca mai am un litru de ulei in motor
![]() ![]() This post has been edited by vallyyy: 5 Jun 2008, 00:32 |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
ciuley |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 24 April 08 ![]() |
IO nu am simtome de motor dus ,porneste la sfert,nu moare,aproape ca plec din ambreaj ,presiunea la relanti cald e minim 2 ,doar ca scoate fum alb cand o turez parca nu e albastru e alb si miroase urat apa nu am in ulei garnitura am schimbato nu pre sa se fi refisurat .sa incerc un ulei mai gros cu aditiv acum folosesc ulei romanesc 16 ron 3 l
5 Jun 2008, 12:31: nu cred k tre sa mai schimbi filtru daca pui acelasi tip de ulei si zici k ai mers putzin cu el This post has been edited by ciuley: 5 Jun 2008, 12:31 |
--------------------
dacie 1310
dacie 1310
1983
- cl-03-jjh
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#13
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
te ajuta cu ceva daca iti zic ca al meu porneste la sfert,nu mi-a murit niciodata relantiul in 1000km ,trage,fuge,dar imi da fum alb cu carul ,nu e arsa garnitura si mi-a terminat aproape tot uleiul in 1000 km
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
msanyix |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 9 November 07 From: Livezeni, Mures ![]() |
Se poate diagnostiza starea motorului prin masurarea compresiei. Daca vrei sa fi 100% sigur si vrei sa faci un lucru ca la carte.
Altfel: - gazul carter (nu stiu daca acesta este termenul tehnic corect pentru vaporii de ulei) prea mare, se vede cu ochiul liber sau daca scoti furtunasul dintre capac culbutori si carb. iti creste relantiul - iti consuma uleiul (dar trebuie sa verifici sa nu curga pe la baie) - la reglajele corecte nu are putere motorul Nu inseamna motor mort: - scaderea presiunii la ulei problema poate veni de la pompa de ulei, morcov, arborele cu came... in cel mai rau caz vibrochen uzat (in cazul acesta trebuie doar rectificat si schimbati cuzinetii NU intregul set motor) - contrariul: presiune de ulei buna nu inseamna motor bun fiindca poti avea vibrochenul bun si segmentii si camasile tocite - lipsa de putere poate veni si de la avans prea mic, benzina proasta, supape prost reglate, combinatii improprii de jigloare... |
--------------------
VW Passat
B5.5 Variant
1.9 TDI
- MS 08 PNK
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#15
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
mai schimb filtrul de ulei daca am doar 1000 de km cu el si o sa pun acelasi tip de ulei ?........fostul meu motor avea 2000 km de cand era refacut si l-am calat (2 cuzineti si un piston) ma gandesc oare segmentii aia mai sunt buni se poate sa-i pun pe motorul asta ?
This post has been edited by vallyyy: 5 Jun 2008, 13:12 |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
Hacker |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
La fiecare schim de ulei se schimba automat filtru. Daca ai pus ulei de 5 lei litru , credema ca e chiar necesar dupa 1000 km sa schimbi si uleiul si filtru.
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
ciuley |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 24 April 08 ![]() |
pai a mea pare sa aiba probleme cu ,,gazul carter'' cum ii spui tu msanyix ,ce remediu are?cum scap de el
|
--------------------
dacie 1310
dacie 1310
1983
- cl-03-jjh
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#18
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
bai baieti nu stiu poate ca e adevarat cu fumul albatru, am vazut si eu azi cum e o masina care scoate fum albastru........da si fumul alb reprezinta tot uzura la segmenti,set motor ,al meu scoate numai fum alb nicidecum albastru si mi-a mancat ulei ul in 1000 de km ,eu ce sa inteleg ca nu e uzat ca scoate fum alb
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
ddh_73 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 6 June 08 ![]() |
Am si eu o problema cu fumul.... dupa ce am facut schimbul de ulei.
Concret, la pornire fumul nu e nici alb si nici albastru, la accelerari repetate scoate fum, abia se distinge dar totusi exista. RK la motor, am facut max 20.000 Km. Presiune la ulei e buna, puterea motorului la fel, consumul de benzina se incadreaza in limite normale. Nivelul de ulei in baie, dupa aprox. 1000Km, e aproape la fel zic eu. Imi dispare apa din borcan, dar nu se vad scapari, temperatura apei - 85 grade. Ceva ideei? |
--------------------
dacia
1310
1989
- RO
|
|
msanyix |
![]()
Post
#20
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 9 November 07 From: Livezeni, Mures ![]() |
QUOTE(ciuley @ 5 Jun 2008, 15:33) pai a mea pare sa aiba probleme cu ,,gazul carter'' cum ii spui tu msanyix ,ce remediu are?cum scap de el Desfaci motorul si in functie de uzura schimbi segmentii sau intregul set. Eu am avut carter fiindca aveam 3 segmenti rupti (1buc-in doua, 1buc-in trei si 1buc in 4) noroc ca camasile au ramas intacte. Am bagat un set de segmenti la cca 100 RON cu garnituri cu tot si am rezolvat problema. Se rup segmentii in cazul in care il calci pe blana ca lumea, cum am facut si eu. Varianta mai putin ortodoxa bagi in el 2 portii de aditiv si il vinzi dar daca ai segmenti rupti nu prea te ajuta. QUOTE(ddh_73 @ 6 Jun 2008, 10:21) Am si eu o problema cu fumul.... dupa ce am facut schimbul de ulei. Concret, la pornire fumul nu e nici alb si nici albastru, la accelerari repetate scoate fum, abia se distinge dar totusi exista. RK la motor, am facut max 20.000 Km. Presiune la ulei e buna, puterea motorului la fel, consumul de benzina se incadreaza in limite normale. Nivelul de ulei in baie, dupa aprox. 1000Km, e aproape la fel zic eu. Imi dispare apa din borcan, dar nu se vad scapari, temperatura apei - 85 grade. Ceva ideei? Iti dispare undeva pe circuit. In cat timp dispare? |
--------------------
VW Passat
B5.5 Variant
1.9 TDI
- MS 08 PNK
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#21
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
nu e normal sa se rupa segmentii-> piese de proasta calitate.....deh...
daca pun ulei mineral al un logan, tot asa il mananca(cum il mananca si a mea)? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
ddh_73 |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 6 June 08 ![]() |
Iti dispare undeva pe circuit. In cat timp dispare?
Asta ma intreb si eu...unde dispare???? Merg cu masina 200 Km si apa din borcan e la acelasi nivel. Apoi dupa 30 km.....a disparut. |
--------------------
dacia
1310
1989
- RO
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#23
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Cert segmenti la fel ca si garnitura de chiuloasa se duc repede daca se accelereaza brutal inainte de incalzirea motorului. Eu pentru o incalzire mai rapida ma deplasez constant cu 1500-2000 de ture fara accelerari si sincer in 500 m -1km motorul e cald atinge 80 de grade.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#24
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
din accelerari repetate, nu din prima....accelerari banuiesc ca inseamna pe la 5500 ture....
cuplu se realizeaza ep la 3000 -3300, deci nu poti spune ca daca turezi pana la 2800-3000 rupi segmentii...dar daca turezi la 5000 cum fac unii.....atunci rupi si motoru, si timpanele celor din jur |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
baranga |
![]()
Post
#25
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
gata!!!am rezolvat problema cu fumul negru cand motorul e pe bezina
![]() ![]() si inca o problema,am avut un jiclor de 170,care mai era si decalibrat si am pus unul de 145 la carburator de 1400.la multa lume cu motor de 1400 si carb de 1400 am vazut jiclor de 145,dar mai am 2 carb de piese de 1400 si ambele aveau jiclor de 170.cum e normal 170 sau 145 la carb de 1400??? |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 10:06 |