ambreiaj mort
ambreiaj mort
contabilosu |
8 Sep 2009, 20:10
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 24 December 08 |
|
||
--------------------
Dacia Nova GT
Dacia Nova GT
1998
- ot-69-kam
|
|||
G I M |
8 Sep 2009, 20:49
Post
#2
|
Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov |
E posibil sa ti se fi lipit discul de volanta,pune pe cineva sa apese ambreiajul si tu prin fereastra de la cutie bafi o surubelnita ascutita intre disc si volanta si vezi daca e lipit.O alta varianta (care la mine nu rpea a dat randament) este sa tragi frana de mana si bagi in tr1, ti apasat ambreiajul si dai la cheie.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
gti98 |
9 Sep 2009, 12:50
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 |
2 variante: fie ti-a crapat arcul placii de presiune ("soarele" sau "diafragma"), caz in care va trebui schimbat kitul de ambreiaj, fie nu se mai face comanda corect si aici ai 2 situatii: fie cablul s-a "lungit", fie furca de impingere a rulmentului de presiune s-a indoit (are un inceput de rupere)
Cu exceptia cablului, care se poate controla vizual (desigur trebuie sa stii cum e cand e intreg, sa recunosti alungirea anormala), restul implica demontarea motorului de pe masina. (Unii sustin ca s-ar putea schimba si furca fara scoaterea motorului, dar eu nu cred)(si mie mi s-a rupt furca originala, din tabla, si a doua oara am cedat si am inlocuit-o cu una turnata) Lipirea discului se putea "realiza" daca masina zacea nemiscata cu anii, dar la o masina care circula, doar daca ti-a facut careva vreo gluma nesarata, sa-ti toarne vreun adeziv in ambreiaj....Eu nu prea cred ca e posibil. Succes! This post has been edited by gti98: 9 Sep 2009, 12:55 |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
PH-06-BOA |
14 Sep 2009, 20:42
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
Se mai lipeste, si daca a fost patinat pana s-a incalzit rau, iar liantul din compozitia ferodourilor devine cleios (ca zaharul topit, la unele de calitate proasta), si lasandu-l sa se raceasca in tihna, ramane lipit. Patineaza , daca s-a spart soarele, caz in care nici nu intra usor in viteze cu motorul pornit (cablu reglat corect), sau daca are uzura (discul, chiar si volanta) sub cotele admise, dar intra usor in viteze. Pune pe cineva sa apese pedala, si urmareste cat de mult se departeaza placa de volanta, lasand discul liber. Rotesti putin cate putin schimband pozitia volantei, si vezi daca in toate locurile vazute, se departeaza egal. Daca nu e egal, acolo unde se departeaza mai putin, e soarele crapat. Schimbi placa. Vezi si daca nu, mare parte din cursa cablului, nu se face inutil (bucsa de cauciuc prea flexibila, furca elastica, cablu elastic...)
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Iuli |
14 Sep 2009, 20:52
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 |
ai placa de presiune sparta
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
adysan |
15 Sep 2009, 22:16
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 18 December 07 |
si la mine parca se apasa m-ai usor ambr.daca trebuie sa umblu la cablu ,ce trebuie sa fac?sa-l mai sring?dar cum?
|
--------------------
dacia
nova gt
1997+1998
- b-74-awr/b-17-caw
|
|
burtik4u |
16 Sep 2009, 15:54
Post
#7
|
membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt |
desfa si o sa vezi ca e furca de la ambriaj bulita, crede-ma, stiu simptomele.. am patit de 2 ori sa se rupa X(
|
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
adysan |
16 Sep 2009, 20:56
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 18 December 07 |
burtik4u,cui i-ai spus mie sau autorului topicului?
|
--------------------
dacia
nova gt
1997+1998
- b-74-awr/b-17-caw
|
|
burtik4u |
16 Sep 2009, 21:21
Post
#9
|
membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt |
la initiatorul topicului
|
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
contabilosu |
16 Sep 2009, 21:40
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 24 December 08 |
Multumeasc la toata lumea , am rezolvat , placa sparta da sa vedeti circ :cumpar piese placa , disc rulment , pun pe masina nu intra in viteza , dau jos motoru si constat disc mai mare decit locasu din volanta nu intra discu . Merg la magazin cu piesele inapoi ami da normale de uzina pentru ca-mi daduse de disel . Toate bune , pun piesele pe masina bag in viteza cu motor pornit nu intra . Dau motoru jos constat furca rupta , pun furca noua pornesc si in sfirsit MERGE! total cost: 450 ron cu totu , da nervi si sanatatea mea e distrusa !
|
--------------------
Dacia Nova GT
Dacia Nova GT
1998
- ot-69-kam
|
|
burtik4u |
18 Sep 2009, 10:44
Post
#11
|
membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt |
eu ti-am zis ca e si de la furca )
si nu stiu ce disc zici tu de diesel :| |
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st June 2024 - 17:42 |