DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> apa in bord dupa ploaie, si ramane acolo zile intregi

ionescu2014
post 8 Mar 2014, 01:59
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 8 March 14




salut

am o problema ce apare dupa ploaie si anume mi se umple bordul cu apa si sta asa vreo saptamana. iar cand merg cu ea se aude cum se plimba apa in bord din stanga in dreapta si invers in functie de cum iau curba. am citit ca a mai avut cineva problema asta dar nu s-a precizat solutia pana la urma. am verificat compartimentul stergatoarelor dar nu se vede nimic. am desfacut si partea de sus a bordului si nu se vede nimic. apa e retinuta undeva in interior. ce solutie exista?
multumesc

This post has been edited by ionescu2014: 8 Mar 2014, 02:15


--------------------
Dacia Solenza Scala 2004/Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 8 Mar 2014, 03:14
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 703
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




apa aia e pentru echilibru in curbe! dupa ce s-au facut nenumarate teste la blocurile turn, cu o contragreutate in caz de cutremure, cei de la dacia au decis sa aplice si ei acelasi principiu pentru aceasta bestie neimblanzita! exista cateva filmari spion fara aceasta dotare si testele erau dezastruoase!

This post has been edited by edy99: 8 Mar 2014, 03:16


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tavan01
post 8 Mar 2014, 08:01
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 19 December 13




ionescu exact aceeasi problema am avuto eu anul trecut . am remediato : undeva la cheder e desfacut si iti intra pe acolo , eu am pus silicon dintr-un tub gros si nu mai am probleme


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Scala - B-69_cok
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 8 Mar 2014, 21:46
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 703
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




ar mai trebui acum sa mai remediezi si scrierea corecta!
ma-ta are cratima, dar mama n-are cratima!


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solenzul
post 9 Mar 2014, 00:02
Post #5


Membru curios


Group: Members
Posts: 404
Joined: 18 March 08
From: Campulung-Muscel




Lasa mamele ca azi suntem in 8. Sa revenim la masini:
1. Verifica furtunele scurgerilor compartimentului aerotermei (am impresia ca sunt 5 nu mai stiu sigur si nu am nici poza sa iti arat si sa imi amintesc) ... Cred ca doua sunt deasupra fiecarei roti, doua in compartimentul motor, si una prin spatele capacului filtrului de aer. Posibil ca ultima din spatele capacului filtrului de aer sa fie doar la cele cu dotate AC, atentie ca are gura turtita. Bagi un bat pe acolo si incerci sa le desfunzi, apoi torni apa pe deasupra sa fi sigur ca se scurge bine. Eu le-am gasit obturate cu frunze si humus. Apoi cum strangi niste bani te duci sa schimbi chederul parbrizului. Siliconul pus in gaura nu are mari efecte (am incercat si varianta cu silicon si pana nu am schimbat chederul nu am fost multumit. A mai fost discutata problema pe forum, o sa mai gasesti raspunsuri similare sau chiar poze daca mai cauti.


--------------------
Dacia Solenza 2004 Clima ; Duster Explorer 2017 ; - AG-09-***, AG-26-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionescu2014
post 9 Mar 2014, 00:35
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 8 March 14




cunosc problema scurgerilor..ma uit frecvent pe acolo si le mai verific...ideea e ca apa imi patrunde undeva in interiorul bordului si ramane acolo...am susur de izvor in masina smile.gifsmile.gif....am o banuiala ca patrunde in instalatia de aerisire...dar pe unde intra ca sa pot pune ceva mastic sau ce gasesc cotra apei...asta ma intereseaza... ca sa n-o desfac pe toata si sa imi ia o saptamana pana gasesc...banuiala mea e ca pe la aeroterma intra in instalatie...altfel nu vad unde ar ramane.....
s-a mai discutat problema patrunderii apei la locurile din fata dar eu nu am asa ceva
o sa mai verific o data cu atentie scurgerile alea...atat de multa apa sa se fi adunat acolo si sa fi intratat in instalatie de la aeroterma si aerisire???

This post has been edited by ionescu2014: 9 Mar 2014, 00:49


--------------------
Dacia Solenza Scala 2004/Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solenzul
post 9 Mar 2014, 01:04
Post #7


Membru curios


Group: Members
Posts: 404
Joined: 18 March 08
From: Campulung-Muscel




Apa poate sa iti intre intre gura corpului aerotermei si taba masinii, asta se vede acolo in compartimentul stergatoarelor, sau iti patrunde pe langa parbriz pe dupa cheder si intra in aeratoarele care dezaburesc parbrizul, iar de acolo se scurge in zona clapetelor sistemului de directionare a aerului si ramane pe acolo. Ca sa o scoti primul lucru fa ce am spus mai sus cu chederul parbrizului, apoi dai bordul jos si misti pe loc cu forta de masina stanga dreapta, pui urechea si vezi unde clipoceste apoi incepi sa demontezi zona unde auzi. Dar inainte de a demonta fa o poza si pune-o aici sa vedem cam pe unde ar fi apa. In alta parte nu cred ca mai are unde sa se acumuleze. Baga totusi betisorul sau o surubelnita mica pe fiecare din furtune, inclusiv pe cel turtit iar daca nu e asa fa treaba cu bordul ce am spus mai sus si apoi spune si noua. Sper sa se resolve simplu si rapid. 124.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 Clima ; Duster Explorer 2017 ; - AG-09-***, AG-26-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iliealexandru
post 9 Mar 2014, 18:52
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 7 November 12




Dupa lungi perioade de bataie impotriva apei in solenza am rezolvat problema usor usor prin urmare: se scot furtunasele de scurgere a apei unde se afla ansamblul stergatoare din cauza ca ele daca se infunda cu praf frunze etc ramane apa acolo si intra in masina, o alta cauza recenta la mine a fost chederul parbrizului buza aceea pe care sta chederul era putin ruginita sa curatat sa dat cu o solutie sa montat alt cheder la loc si asta a fost, pentru spate la fel se schimba chederul de la luneta se curata se monteaza altul nou atentie a se monta cu mastic special, sa nu se considere reclama iti recomand nesti auto pentru operatiuniile astea sunt ok la manopera doar sa nu cumperi piese de la ei.O zi buna


--------------------
Dacia Solenza 2003 - B39yzx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionescu2014
post 10 Mar 2014, 00:26
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 8 March 14




da..in partea de sus a bordului se aude, unde sunt orificiile pentru dezaburire parbriz... desi am desfacut-o odata si degeaba, e in interior....
o sa ma ocup intr-o zi de ea...probabil ca o sa dispara apa pana atunci...asa s-a intamplat si asta toamna...dupa o saptamana a disparut, s-a evaporat cred in timp...
dar e clar acum..stiu unde sa caut si ce am de facut....
voi reveni cu ce am descoperit si eventual si cu solutia , poate mai pateste altcineva

multumesc frumos pentru informatii


--------------------
Dacia Solenza Scala 2004/Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DrV
post 10 Mar 2014, 12:10
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 3 November 11




Salut. Cel mai probabil pentru ca sunt/au fost infundate gurile de scurgere de care a vorbit lumea mai devreme iti intra apa in aeroterma si in bord. Cand pornesti ventilatorul clipoceste ca in basme? Eu am demontat aeroterma - in stanga bidonasului cu lichid de parbriz -cum te uiti la masina- am repus garnitura pe pozitie - era deplasata - nu stiam la ce sa ma astept, altfel as fi inlocuit-o. Am pornit ventilatorul pe 4, se abureau geamurile, iar incet-incet apa a disparut. Daca nu ai AC nu iti recomand sa mergi cu masina - eu nu vedeam nimic si eram in mijlocul verii. Am turat-o pe loc (2000rpm), nu mai stiu cat timp, probabil vreo 10-15 min cu intermitenta, am lasat-o peste noapte si in vreo 3 zile a disparut susurul de izvor. Imi cer scuze pentru postarea lunga, sper sa ajute.


--------------------
Dacia Solenza 2004 Confort
Singura modalitate de a face fata pretentiilor exagerate, este sa le indeplinesti. Dr. Rusu M.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
buge
post 16 May 2014, 16:29
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 144
Joined: 3 July 05




se poate sa intre apa in habitaclu si pe la suruburile de la deschizatorul de capota?
sunt acolo 2 suruburi cu cap imbus de 6 care erau f slabite.

This post has been edited by buge: 16 May 2014, 16:50


--------------------
Solenza Confort 2005 - AG-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tavan01
post 16 May 2014, 19:41
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 19 December 13




uita-te la chederul de la parbriz mie pe acolo imi intra am pus silicon si s-a rezolvat


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Scala - B-69_cok
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th June 2024 - 14:44
Forum Renault