arcuri spate break
![]() ![]() ![]() |
arcuri spate break
fullhouse |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|||
N E S |
![]()
Post
#2
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Parerea mea ar fi sa schimbi arcurile de pe fata intai su dupa treci la operatii de taiere si alte inventii de genul. Eu am arcuri pe spate de break si este diferenta insesizabila la inaltime fata de celelalte arcuri care le aveam, acelea fiind de berlina si foarte moi.
Acum..fiecare face ce vrea cu masina lui. |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
fullhouse |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Pai nu cred ca din cauza puntii fata, care e joasa, imi sta sus puntea spate
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
N E S |
![]()
Post
#4
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Eventual poti incerca sa tai o spira si sa vezi cum sta masina dupa ce le montezi
|
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
tichondrius95 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 21 February 09 From: Onesti , Bacau ![]() |
Se mai lasa in timp, daca mai cari si cate ceva, nu prea e bine sa tai din arcuri, se mai taseseaza si singure cam intr-un an.
|
--------------------
2 x DACIA 1310
2 x Berlina 1310
1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1
- BC02XXX / BC07XXX
|
|
Kanutza_77 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 19 December 10 From: Bucuresti-Pitesti-Campulung ![]() |
Din punctul meu de vedere nu prea recomand sa tai arcurile,sunt calculate pentru o anumita constanta elastica,compresie,greutate/spira comprimata etc. Plus de asta ca se va aseza arcul destul de urat odata taiat.
Diferentele dintre cele de break si cele de berlina stau in caracteristicile de mai sus adica sunt mai moi,pentru ca teoretic breakul suporta o greutate mai mare pe puntea spate. Partea cu lasatul in timp nu prea sunt deacord in totalitate,adica nu pui 200 kg pe portbagaj si gata,sunt mai jos,rezultat pe care tu il vrei rapid. Parerea mea ca sa scapi si ieftin e sa schimbi T-ul de la amortizoarele fata su unele cu partea filetata care intra in amortizoare mai inalta (am vazut odata printr-un magazin,nu mai stiu pe unde se gasesc,pret,etc) si automat masina va fi mai intalta cu diferenta dintre teul nou si cel vechi. Partea proasta: cu cat este mai inalta cu atat va fi mai putin stabila,etc. Sper ca nu gresesc in ceea ce spun! |
--------------------
dacia
1310 Break
1993
- Ag 01 Jxg
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu gresesti, dar daca totusi vrea sa taie, doar o jumatate de spira, iar spira urmatoare, o incalzesti in cateva locuri de unde o apropii de cealalta, in asa fel sa-i faci asezarea, si mai pierzi si aici ceva lungime. Le calesti in ulei la locul unde ai incalzit.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(fullhouse @ 7 Apr 2011, 22:21) Salutare tuturor. De cand am schimbat arcurile pe spate, punand de break, ma nemultumeste faptul ca-mi sta cam ridicata de fund, zici ca-i o felina ce sta la panda ![]() Mersi anticipat O spira jumate din cite stiu eu se taie din arcuri noi de fata care apoi se monteaza pe spate,iar masina nu va mai sta pe roti ridicata de spate. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
fullhouse |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Din pacate e asa lasate de fata de cand am cumparat-o. Initial am crezut ca s-au facut ceva modificari la telescop, dar sunt stock, cu ocazia unei revizii generale la puntea fata le-am verificat. Am schimbat si T-urile alea. Deci e clar ca arcurile sunt tasate si n-am ce le face decat sa le schimb. Problema cu inaltatul de spate il am de cand am schimbat arcurile pe spate cu unele de break, acu vreun an si ceva. Ma cam enerveaza pozitia masinii, si de aia ma gandeam cum sa fac sa o cobor umpic de spate.
Sincer nu ma deranjeaza asa mult ca-i lasate pe fata cat ma supara ca-i ridicata pe spate, arata destul de fain asa, mai lowride ![]() This post has been edited by fullhouse: 9 Apr 2011, 06:52 |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
cristicipaian |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 304 Joined: 9 January 09 From: Tg. Mures ![]() |
Sunt de acord cu NES, schimba arcurile pe fata si vei observa ca se va schimba centrul de greutate mai inspre spate iar acesta va cobora putin. In functie de asta decizi ce sa faci cu arcurile din spate.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- MS 04 NWC
|
|
Kanutza_77 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 19 December 10 From: Bucuresti-Pitesti-Campulung ![]() |
Chiar daca schimba arcurile fata centrul de greutate nu se modifica atat de mult incat sa influenteze arcurile spate vizibil ci mai degraba singura diferenta va fi inaltimea arcurilor noi in raport cu cele date jos.
Oricum nu prea vad rostul in a umbla la cele fata(decat daca au probleme) pentru a echilibra masina atat timp cat tu arcurile spate sunt responsabile de problema.Singurul lucru pe care o sa il faci este sa iti ridici garda la sol si sa o faci mai instabila. |
--------------------
dacia
1310 Break
1993
- Ag 01 Jxg
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Are vreo importanta ca am montate inaltatoare la telescoape? Eu cred ca nu, pentru ca arcul dicteaza garda la sol. Nu-mi prea surade ideea de a taia din arcuri, dar se pare ca e unica solutie, trebuie sa o cobor putin de spate.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
Kanutza_77 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 19 December 10 From: Bucuresti-Pitesti-Campulung ![]() |
Nu,inaltatoarele sunt doat sa nu ajunga amortizorul in capatul cursei daca ai montate blocurile alea de cauciuc sub arc.
|
--------------------
dacia
1310 Break
1993
- Ag 01 Jxg
|
|
alex1988 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 5 June 09 From: Bacau ![]() |
schimba arcurile de pe fata, iar cele care le ai acum pe fata punele pe spate cu inaltator de telescop. Asa am facut eu.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Daca arcurile fata sunt pra lasate prin comparatie cu alte maini,se pt inocui T-urile care prind jos amortizoarele cu altele mai lungi cum spunea si Kanutza_77 in postul 6.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 06:10 |