bloc motor fisurat, de la ce?
![]() ![]() ![]() |
bloc motor fisurat, de la ce?
al1n |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 416 Joined: 1 August 08 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/Renault
Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v
'99/2010
|
|||
dacia_gpg |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
Blocul motor se poate suda, depinde de fisura, altul nou e prea scump sigur pe la dezmembrari, ce capacitate are motorul si de cand este?
|
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
al1n |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 416 Joined: 1 August 08 From: Iasi ![]() |
motor de 1400 din 1999.
|
--------------------
Dacia/Renault
Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v
'99/2010
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Cauta pe la remat si dezmembrari un bloc motor. La noi, la remat, un motor complet este 3,5milioane la prima strigare, dupa negocieri cred ca il iei cu 2 milioane.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
dacialoganmcv |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 522 Joined: 9 July 08 ![]() |
|
--------------------
Dacia /
Logan MCV /
2006 / Preference / Gris platine
|
|
dani com |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 3 January 09 ![]() |
Poate a inghetat lichidul de racire in el, ai mai completata cu apa?
This post has been edited by dani com: 9 Jan 2009, 16:19 |
--------------------
Dacia Logan
preference
2007
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
ia dat blana la motor cand era rece bocna.
nu crapa el asa...sa zici tu ca nu a crapat |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
al1n |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 416 Joined: 1 August 08 From: Iasi ![]() |
antigelul are vreo 4-5 luni. am completat cu atingel gata preparat.eu nu ii dau tare o las la 1200-1500 de turatii ca sa se incalzeasca, dupa cum am spus tata a pornit masina eu inca nici nu am vazut motoru cum se prezinta.
antigelul e prelix,apa in ulei nu cred ca as fi avut ca am schimbat in vara trecuta garnitura la chiulasa. This post has been edited by al1n: 9 Jan 2009, 22:29 |
--------------------
Dacia/Renault
Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v
'99/2010
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
nici eu nu cred ca blocul motor poate crapa asa usor. Poate intretinerea a fost defectuasa sau cine stie. Dar cred ca daca blocul motor avea probleme dinainte ar fi crapat cu mult timp in urma.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
craciun.mihai |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 6 October 08 From: Navodari City ![]() |
Mi s-a intamplat si mie sa imi sara ulei pe la filtru in zilele geroase cand aveam ulei vascos.
Probabil asa ai patit si tu. Sigur e fisurat si nu e doar sarit filtrul ? |
--------------------
Dacia
1310
1998 Q: Ce masina ai ?
A: Hammer. Q: Pe bune ai Hammer ? A: Eh.. am Dacie, dar tot atat consuma. |
|
al1n |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 416 Joined: 1 August 08 From: Iasi ![]() |
am sa vad maine exact care e problema. astazi am lucrat si de la munca am intrat pe forum si am postat.e posibil sa fie filtrul de vina, sa nu fi fost prins bine, stiu cand lam schimbat ca a fost strans cu mana de mecanic ca nu avea cheie.
|
--------------------
Dacia/Renault
Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v
'99/2010
|
|
Merced |
![]()
Post
#12
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Filtrul in general se strange la mana daca nu ma insel...
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Hacker |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Filtru in general se strange cu cheia, nici de cum cu mana.
Pot spune ca 70% e filtru, spart. Eu am patit-o la munte, la minus 20 grade, ulei de vara, in momentul porniri ( motorul bun ) a facut presiune mare si a spart filtru de ulei. Atunci tot asa am spus, ca sa fisurat blocul motor. ATENTIE, uleiul se schimba nu neaparat dupa km, se schimba si in functie de sezon. Una este uleiul de vara ( preferabila 15W40 sau 20W40 ) si alta este cel de iarna ( preferabil 10w40 sau 5w40 ) Eu in momentul acela aveam ulei de vara 20w40 valvoline. De atunci schimb uleiul in functie de sezon, si bineinteles de km. Daca nu ai avut lichidul de racire inghetat, atunci poti da vina pe ulei. Ulei gros, motor bun, rezulta presiune mare. Atunci se intampla in cele mai multe cazuri sa bubuie filtru de ulei, apoi daca nu a aruncat in aer filtru urmeaza baia de ulei si in ultimul caz ajungem la bloc motor fisurat. |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
kyvacka |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 28 September 07 ![]() |
QUOTE(Hacker @ 10 Jan 2009, 02:45) Filtru in general se strange cu cheia, nici de cum cu mana. Pot spune ca 70% e filtru, spart. Eu am patit-o la munte, la minus 20 grade, ulei de vara, in momentul porniri ( motorul bun ) a facut presiune mare si a spart filtru de ulei. Atunci tot asa am spus, ca sa fisurat blocul motor. ATENTIE, uleiul se schimba nu neaparat dupa km, se schimba si in functie de sezon. Una este uleiul de vara ( preferabila 15W40 sau 20W40 ) si alta este cel de iarna ( preferabil 10w40 sau 5w40 ) Eu in momentul acela aveam ulei de vara 20w40 valvoline. De atunci schimb uleiul in functie de sezon, si bineinteles de km. Daca nu ai avut lichidul de racire inghetat, atunci poti da vina pe ulei. Ulei gros, motor bun, rezulta presiune mare. Atunci se intampla in cele mai multe cazuri sa bubuie filtru de ulei, apoi daca nu a aruncat in aer filtru urmeaza baia de ulei si in ultimul caz ajungem la bloc motor fisurat. iti dai seama ce aberatii spui? |
--------------------
dacia
1310 L
1984
- ms-05-hpn
|
|
al1n |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 416 Joined: 1 August 08 From: Iasi ![]() |
filtrul de ulei a fost problema, era aproape de tot desfacut si garnitura largita si iesita un pic.schimb filtrul acum, am sa ii pun ulei dee 10-40 da inca nu mam hotarat intre elf, mobil sau castrol( da e cam scump)
![]() ms oricum de ajutor. This post has been edited by al1n: 10 Jan 2009, 10:19 |
--------------------
Dacia/Renault
Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v
'99/2010
|
|
baranga |
![]()
Post
#16
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
castrol 15W40 e excelent pentru dacia;din asta am eu acum si sunt foarte multumit;presiune buna 6 in sarcina si 4 in ralanti la cald(pot sa merg si 300 km ca tot asa sta presiunea);
vara ii pun 20w50-mobil1 ;sa vezi cu ala presiune ![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
mad toz |
![]()
Post
#17
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Hacker @ 10 Jan 2009, 03:45) Filtru in general se strange cu cheia, nici de cum cu mana. Pot spune ca 70% e filtru, spart. Eu am patit-o la munte, la minus 20 grade, ulei de vara, in momentul porniri ( motorul bun ) a facut presiune mare si a spart filtru de ulei. Atunci tot asa am spus, ca sa fisurat blocul motor. ATENTIE, uleiul se schimba nu neaparat dupa km, se schimba si in functie de sezon. Una este uleiul de vara ( preferabila 15W40 sau 20W40 ) si alta este cel de iarna ( preferabil 10w40 sau 5w40 ) Eu in momentul acela aveam ulei de vara 20w40 valvoline. De atunci schimb uleiul in functie de sezon, si bineinteles de km. Daca nu ai avut lichidul de racire inghetat, atunci poti da vina pe ulei. Ulei gros, motor bun, rezulta presiune mare. Atunci se intampla in cele mai multe cazuri sa bubuie filtru de ulei, apoi daca nu a aruncat in aer filtru urmeaza baia de ulei si in ultimul caz ajungem la bloc motor fisurat. Da ce presiune face pompa ta de ulei? 50 de bari? This post has been edited by mad toz: 10 Jan 2009, 19:47 |
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
argon |
![]()
Post
#18
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
La -15 grade uleiul 20w50 dintr-un pahar nu curge cand il intorci, ramane acolo unde era, pe probate..poate da la unii de gandit sa nu-si mai bata joc de masini cu uleiuri nepotrivite pe vremea asta. Bine, nu neaparat crapa blocul, mai degraba sare pe langa filtru, ci motorul merge fara ungere corespunzatoare destul de mult.
Apropos, filtrul de ulei se strange intotdeauna la mana, cheia sa foloseste la desfacut ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
eu filtrul il strang cu cureaua de transmisie, la simt, bineinteles.
|
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#20
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
la rece si cu un ulei 20 w40 sau mai exact cu ulei de vara , iarna filtrul poare fi o victima sigura , defapt garnitura filtrului , si sa nu razi dar iindicatorul de dacie are pe gradatie doar 6 bari in max , dar in motor pot fi si 7 sau 8 bari. filtrul sare pe la 10 bari si de cele mai multe ori cand supapa de siguranta din pompa nu functioneaza, atunci cand nu functioneaza supapa este greu de spus cand sare filtrul sau cand mai plezneste vre-o garnitura sau alta piesa
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
al1n |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 416 Joined: 1 August 08 From: Iasi ![]() |
miam pus acum ulei 15-40 ELF si chiar se simte diferenta la pornire in primul rand, pornind de la prima cheie de fiecare data, in timp ce cu vechiul ulei am ajuns sa dau si de 7-8 ori la cheie.
![]() |
--------------------
Dacia/Renault
Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v
'99/2010
|
|
Hacker |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
kyvacka tata, fi tu mai destept si sterge contul de pe DaciaClub.
Nu mai fi smecher si daca am gresit undeva fi mai destept si corecteaza. Am zis ca e filtru de ulei ? A fost ? Deci ce mai vrei tata. Ma enervez degeaba cu oameni ca tine. |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 06:56 |