bobina dacia injectie, bobina dacia injectie
bobina dacia injectie, bobina dacia injectie
tyk_19 |
17 Mar 2011, 22:01
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 22 January 11 |
|
||
--------------------
dacia
1310
2001 injectie
- PH-86 TYK
|
|||
bygy007 |
17 Mar 2011, 22:39
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
incearca cu alta bobina de proba daca zici ca e asa mie imi miroase a bobina nasoala dar la fel de bine poate sa fie si partea de comanda
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ghitza |
18 Mar 2011, 00:54
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
nu are nimic bobina ,asa este la injectie ai mai mare scanteie la pistonu aflat in compresie decat la celelalte 2 ,asa da scanteie prin comanda da la ECU,nu e stricata bobina ta stai linistit,citeste un manual de monomotronic si vei intelege ca nu ai aceeasi tensiune la toate 4 bujiile deodata decat la 2 dintre ele adica la pistonu 1si 3 sa 2 si 4 cand se afla sus in compresie pentru a avea scanteie mai mare decat la carburatie
This post has been edited by ghitza: 18 Mar 2011, 00:55 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
tyk_19 |
18 Mar 2011, 22:44
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 22 January 11 |
da ghitza dar nu inteleg eu bine in mod normal nu trebuie ca si la 1 si 3 sa fie scanteia tot asa de puternica ca la 2 si 4 .
deci uite cum fac eu pornesc masina si scot pe rand fisele , chiar daca e cum zici tu tot ar trebui sa dea scanteie la fel de puternica pe toate pistoanele nu ? |
--------------------
dacia
1310
2001 injectie
- PH-86 TYK
|
|
ghitza |
19 Mar 2011, 00:04
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
pai asta e ca nu da pe toate 4 la fel,ci doar pe 2 mai tare adica cele ce sunt in compresie pe celelalte 2 ce coboara nu
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
tyk_19 |
19 Mar 2011, 09:46
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 22 January 11 |
pai bine si nu le vine si lor randul sa dea cand sant in compresie ?
deci in mod normal fiecare piston ii vine randul la compresie si implicit si la scanteie mai buna adica toate fisele scanteie puternica si egala eu asa cred! |
--------------------
dacia
1310
2001 injectie
- PH-86 TYK
|
|
nikuniku |
19 Mar 2011, 10:48
Post
#7
|
Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti |
tyk_19 corect ce zici tu,bobina de inductie da scanteie pe 2 fise odata,adica 1-4 si 2-3 si trebuie sa fie de aceeasi intensitate scanteia pe respactivele fise,daca la una este mai slaba poate fi fisa de bujie intrerupta,la primele modele de bobine se scot fisele si se schimba,la modelele mai noi nu ies fisele din bobina
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
tyk_19 |
19 Mar 2011, 23:17
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 22 January 11 |
fiesele sunt noi nau cum sa fie intrerupte .
deci e asa cum zic eu mai mult ca sigur cred ca e de la bobina de am consumul asa de mare . am vorbit cu cineva la un magazin de piese auto si am zis sa probez o bobina noua sa vedem cum da si aia scanteie , si daca se simte ceva sa stiu daca o iau sau ba , multumesc de sfaturi si pareri |
--------------------
dacia
1310
2001 injectie
- PH-86 TYK
|
|
adaniel69 |
21 Mar 2011, 08:40
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 |
Vezi sa nu fie de la sonda lambda!
Am un prieten care a schimbat sonda lambda pt ca ii afuma bujiile si consuma extrem de mult(12-13%) si de acolo a fost! Ai putea sa incerci si tu! Scoate sonda lambda si vezi cat de murdara e! Vezi daca se simte vreo diferenta la mersul motorului cand scoti mufa de la sonda lambda! |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
danciusergiu84 |
21 Mar 2011, 14:16
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 |
probeaza cu alta bobina, scanteile la toti 4 cilindrii nu trebuie sa aibe diferente majore, adevarat ca nu pot fi nici perfect identice, dar ma rog cel putin sa fie in linii mari cam la fel
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
tyk_19 |
21 Mar 2011, 23:04
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 22 January 11 |
o sa probez poimaine cu o bobina noua sa vedem cum se comporta .
despre ce se zice de sonda lambda nu cred ca e ca pe tester nu mi-a iesit nica de ea trebuia sa imi de-a o eroare ceva |
--------------------
dacia
1310
2001 injectie
- PH-86 TYK
|
|
TRK |
21 Mar 2011, 23:07
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta |
abia astept un raspuns de la tine ca si eu cred ca am ceva probleme cu bobina si sunt curios, daca la tine e vreo diferenta e clar.....
|
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
tyk_19 |
23 Mar 2011, 00:51
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 22 January 11 |
trk maine ma duc sa probez bobina sper ca au adus ca nu aveau saptamana trecuta iti zic ce constat dar cred cu desavarsire ca ar trebui sa fie ,
ramane de vazut ca ma innebunit consumul asta , si pe timpurile astea ..... p.s. caut de ceva vreme pentru gpl ecu stag2l sau stag 100 pentru dacia mea ai habar pe unde pot gasii? |
--------------------
dacia
1310
2001 injectie
- PH-86 TYK
|
|
TRK |
23 Mar 2011, 11:42
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta |
doar sa intreb la service-ul unde am montat eu instalatia poate il vand si separat.... o sa ma uit de care am si eu ca habar n-am, instalatia mea e tomasetto.
|
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
dex |
23 Mar 2011, 11:46
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 23 October 09 From: galati |
QUOTE(nikuniku @ 19 Mar 2011, 10:48) tyk_19 corect ce zici tu,bobina de inductie da scanteie pe 2 fise odata,adica 1-4 si 2-3 si trebuie sa fie de aceeasi intensitate scanteia pe respactivele fise,daca la una este mai slaba poate fi fisa de bujie intrerupta,la primele modele de bobine se scot fisele si se schimba,la modelele mai noi nu ies fisele din bobina de ce sa dea scanteie pe doua fise deodata? doar e motor in 4 timpi, 4 cilindri. care e logica sa dea scateie de 2 ori pe acelsi interval de 4 timpi? This post has been edited by dex: 23 Mar 2011, 11:47 Attached thumbnail(s) motor_red550.gif.gif ( Size: 549.24k ) Number of downloads: 1075 |
--------------------
dacia
berlina
2003
- gl-89-dex
|
|
bygy007 |
23 Mar 2011, 12:07
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
explicatia a fost data la postul 3
Attached thumbnail(s) untitled.JPG ( Size: 70.33k ) Number of downloads: 1146 |
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
dex |
23 Mar 2011, 12:33
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 23 October 09 From: galati |
daca e asa explica-mi si mie cand anume bujia da scanteie tinand cont de cai 3 timpi a-i motoruluȘ
1 admisie 2 compresie 3 dentata 4 evacuare eu unul stiu doar ca dupa compresie . spune-mi acum cand mai da bujuia scanteie iar This post has been edited by dex: 23 Mar 2011, 12:34 |
--------------------
dacia
berlina
2003
- gl-89-dex
|
|
diaconuliviu |
23 Mar 2011, 13:39
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
Bobina aia numita JUMOSTATICA are doua infasurari primare si doua secundare.
Pistoanele 1 si 4 se afla simultan in aceeasi pozitie. La fel 2 si 3. Atentie, am spus POZITIE, nu TIMP MOTOR!!! Ca atare cind 1 e in compresie, 4 e in evacuare. O scinteie simultana la cele doua bujii aprinde amestecul din compresie si nu face nimic celui din evacuare. Dar, cel din evacuare e amestec fierbinte, inert si la presiune mica fata de cel din compresie. De aceea tensiunea pe bujia din comprimare trebuie sa atinga 30kV in timp ce bujia din evacuare se amorseaza la 200V (asta ca sa nu credeti ca cineva regleaza acele tensiuni de care se spune in scanarea aia). Da, simplu, similitudine cu legea lui Kirchoff. Ce e neclar? Secundarul aferent bujiilor 1 si 4 se leaga cu un capat la 1 si celalalt la 4. Legatura intre bujii se face prin chiulasa, pt a inchide circuitul. Daca la presiune atosferica (sau la orice alta presiune dar EGALA pe ambele bujii) amorsezi primarul aferent secundarului 1-4 pe ambele bujii scinteia va fi la fel. Daca una din presiuni e mai mare, acea bujie se va amorsa ultima, dupa ce aia din presiune mica se va amorsa, si asta pt ca tensiunea de strapungere e direct proportionala cu presiunea. Adica da, la jumo e altfel decit la bobina clasica cu delco. Ca pe fisele 1 si 3 ai scinteie teapana si pe 2 si 4 slaba, secundarele is in scurt partial pe acele iesiri, s-a strapuns izolatia. This post has been edited by diaconuliviu: 23 Mar 2011, 13:44 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
dex |
23 Mar 2011, 14:26
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 23 October 09 From: galati |
m-am prins de faza asta asta. dar care e logica? adica de ce e nevoie si de scanteie si pe evacuare?
|
--------------------
dacia
berlina
2003
- gl-89-dex
|
|
razvanalexandruarghius |
23 Mar 2011, 16:42
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 15 March 11 |
nu ati inteles nimic... omul zicea ca nu are la fel scanteia la toate fisele... la 2 dintre ele e mai mare si la 2 e mai mica, dar nu simultan... deci problema e cel mai probabil din fise..pot sa fie noi, dar nu toate is de calitate.. sau poate sa fie din bobina, dar eu inclin spre fise...
|
--------------------
bmw
316
2000 SUCCES micilor si marilor mecanici.....
cu orice intrebare la id razvanalexandruarghius@yahoo.es |
|
dex |
23 Mar 2011, 16:57
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 23 October 09 From: galati |
ca sa vezi de unde vine problema trebuie să știi cum funcționează
|
--------------------
dacia
berlina
2003
- gl-89-dex
|
|
Paulorossi |
23 Mar 2011, 18:12
Post
#22
|
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei |
QUOTE(dex @ 23 Mar 2011, 14:26) m-am prins de faza asta asta. dar care e logica? adica de ce e nevoie si de scanteie si pe evacuare? Nu e nevoie de scanteie pe evacuare,aia o da ca asa e facut sistemul.In acest mod bobina va ocupa doar 2 iesiri din ECU nu 4 ca si in celalalt caz,la fel si ECU va calcula momentul scanteii mai usor pt 2 scantei ca si pt 4. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
bygy007 |
23 Mar 2011, 19:39
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
ideea este ca scapi de o componenta mecanica , si amume distribuitor , asta este diferenta intre carburatie si injectie , nu mai ai piese in miscare (ruptor distribuitor )
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
razvanalexandruarghius |
23 Mar 2011, 21:28
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 15 March 11 |
scuzattima nu am vazut ca era vb de injectie....
|
--------------------
bmw
316
2000 SUCCES micilor si marilor mecanici.....
cu orice intrebare la id razvanalexandruarghius@yahoo.es |
|
tyk_19 |
24 Mar 2011, 01:21
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 22 January 11 |
razvanalexandruarghius tu zici ca e din fise ?
nu are cum ca si cu alte fise tot asa imi face , cer e ca ea merge dar are scanteie mai slaba pe 1 si 3 , si asta se simte si in mers deoarece e foarte puturoasa si plus de asta am si consum mare , din cauza ca scanteia neajungand la tensiunea de 30kv amestecul nu are o ardere buna si implicit un consum mai mare si in acelasi timp si mai puturoasa eu asa cred ramane sa incerc cu o bobina noua |
--------------------
dacia
1310
2001 injectie
- PH-86 TYK
|
|
diaconuliviu |
28 Mar 2011, 14:59
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
Nu e din fise...s-a strapuns izolatia bobinelor la unul din capete. Se pare ca e defect de fabricatie sau conceptie daca acelasi capat (2 si 4) se strapunge.
Ma refer la faptul ca bobina are un inceput si un sfirsit. Inceputul e mai aproape de miezul magnetic, sfirsitul mai aproape de exterior. Unde e izolatia mai slaba, acolo crapa si scapa scinteia in alte parti decit numai in fisa.. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
tyk_19 |
28 Mar 2011, 22:11
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 22 January 11 |
diaconuliviu tu crezi ca este din bobina deci ?
ca fisele sunt noi mi-am luat de alea albastre tesla cu protectie de silicon daca nu ma insel |
--------------------
dacia
1310
2001 injectie
- PH-86 TYK
|
|
ghitza |
29 Mar 2011, 08:47
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
nu va ajunge un topic ?care este mai sus
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
cv-03-btf |
9 May 2013, 17:56
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 9 May 13 |
Buna seara..
Tatal meu are probleme cu Dacia lui . Nu are scanteie pe bujia 4.De unde credeti ca vine defectul din calculator sau din bobina de inductie?. A schimbat fisele intre ele deci exclus o astfel de defectiune. Sunt tentat sa-i comand prin curier o bobina de inductie pe care are posibilitatea sa o monteze singur , dar mai intai as dori sa ma consult si pe acest forum. |
--------------------
ford
capri
1969
|
|
ghitza |
11 May 2013, 22:26
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
sigur din bobina,nu are un amic care sa ii dea una da proba?
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st September 2024 - 11:18 |