bucse.rulmenti.etc, denumire
bucse.rulmenti.etc, denumire
iulian sn2001 |
16 Mar 2009, 23:23
Post
#1
|
||
Membru fost incepator Group: Members Posts: 490 Joined: 24 April 07 From: galati |
|
||
--------------------
dacia
supernova
2001 confort cap sa ai ca mintea vine dup-aia
|
|||
CrysMM |
17 Mar 2009, 00:50
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 11 March 09 From: Braila - Ulmu |
Unii le schimba cand face masina ca toate maimutele, haraie, troncane, pocneste. Eu nu procedez asa, fac verificari periodice.
Trebuiesc verificate. Du-te la service sa o ridice pe elevator sa-i faca o verificare. Nu exista un nr. fix de Km la care trebuiesc schimbate. Depinde cum si pe unde circuli cu masina. daca ai circula numai pe autostrada cred ca o sa cada tabla pana schimbi ceva. Dar pe drumurile noastre se schimba situatia. Mai sunt si altele care se schimba, de ex. pivotii. Bucsile de la bara stabilizatoare la DSN e recomandat sa le schimbi mai des, cam la 10.000 Km. Sunt foarte importante deoarece bara stabilizatoare vine prinsa pe bascule. Trebuiesc verificate, nu are rost sa schimbi ceva aiurea. La un service bun si serios vor face constatare si pleci la cumparaturi. Nu ai nevoie de repere speciale, stiu cei de la magazin ce sa-ti dea. Majoritatea pieselor vin in cutii pe care se specifica pentru ce marca si model de masina sunt piesele. de schimbat acasa eu nu recomand sa te chinui. se schimba destul de anevoios fara elevator unele. Rulmentii s-ar schimba mai usurel, dar restul nu prea. Plus ca trebuie sa faci si geometria ulterior, asa ca tot ajungi la service. Vezi care sunt preturile la service-uri in Galati. Daca ai drum prin Buzau i-ti recomand eu un service foarte bun si foarte ieftin. Eu numai acolo ma duc. This post has been edited by CrysMM: 17 Mar 2009, 00:59 |
--------------------
Dacia
1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b
1999 / 2001 / 2010
|
|
iulian sn2001 |
17 Mar 2009, 13:43
Post
#3
|
Membru fost incepator Group: Members Posts: 490 Joined: 24 April 07 From: galati |
Criss iti multumesc pentru raspuns.Am uitat sa precizez ca eu sunt in Italia de ceva vreme si astia din service se uita la masina mea cam cum te uiti tu la...nu stiu ce masina produsa in arabia saudita.
Te rog sa imi dai cateva detalii referitoare la bucsele de la bara stabilizatoare si la pivoti. Bucsele de la bara stablizatoare banuiesc care sunt dar pivotii???? |
--------------------
dacia
supernova
2001 confort cap sa ai ca mintea vine dup-aia
|
|
vyalli |
17 Mar 2009, 15:04
Post
#4
|
Pe zona Group: Members Posts: 809 Joined: 16 March 06 |
QUOTE(iulian sn2001 @ 17 Mar 2009, 13:43) Criss iti multumesc pentru raspuns.Am uitat sa precizez ca eu sunt in Italia de ceva vreme si astia din service se uita la masina mea cam cum te uiti tu la...nu stiu ce masina produsa in arabia saudita. Te rog sa imi dai cateva detalii referitoare la bucsele de la bara stabilizatoare si la pivoti. Bucsele de la bara stablizatoare banuiesc care sunt dar pivotii???? si la reno se uita urat la tine ? |
--------------------
logan negru
Laureat
2009
- B-xx-JPA Dacia Papuc 1.9D 2005 - B-xx-ABX
ex...Oltcit Club '86 - B-xx-ZNU,Dacia Supernova 2001 |
|
CrysMM |
17 Mar 2009, 16:12
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 11 March 09 From: Braila - Ulmu |
Bine zis, ca doar este masina fabricata de Renault.
Bucsile de la bara stabilizatoare se potrivesc de la Clio, dar trebuie sa schimbi si bridele de prindere. De pivoti nu am idee care se potrivesc de la Renault sau daca se potrivesc. La service ar trebui sa se prinda care este treaba. Rulmenti trebuie sa gasesti, scrie pe ei de regula reperele sa vezi de care sunt. Dar ce face masina ta de vrei sa le schimbi? Huruie? Troncane, trepideaza ... Piesele originale de Renault sunt un pic cam scumpe. Vezi la ce scor sunt pe acolo, spune-ne pretul, sa facem comparatie cu ce este la noi in magazine. Poate rogi pe cineva sa ti le trimita din tara. Se poate sa iesi mai ieftin asa si nici nu te mai complici sa cauti repere de pivoti sau mai stiu eu ce, daca zici ca aia nu se pricep. Posibil sa nu prea aiba habar de masini. La mine a fost cineva din SUA acum ceva timp, mecanic de meserie. Nu mai iesise niciodata din State si a ajuns in Romania. Mi-a facut un motor de 1310 (al unui amic) fara nici o problema, si nu mai vazuse pana atunci Dacie. Bine, mi-a zis ca ala nu este motor. Se mira de ce trepideaza masina cand accelerezi si nu are putere. Facea confuzie cu American muscle. This post has been edited by CrysMM: 17 Mar 2009, 16:20 |
--------------------
Dacia
1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b
1999 / 2001 / 2010
|
|
iulian sn2001 |
17 Mar 2009, 21:19
Post
#6
|
Membru fost incepator Group: Members Posts: 490 Joined: 24 April 07 From: galati |
QUOTE(vyalli @ 17 Mar 2009, 15:04) criss iti multumesc inca odata.De trimis piese de acasa imi trimite cumnatul meu mereu. Cat despre aia de la renault....spune-mi si mie daca esti amabil vyalli cum se spune in italiana bucse de la bara stabilizatoare? Sau tu crezi ca daca locuiesc aici stiu in italiana toate cuvintele pe care le stiu in romana? |
--------------------
dacia
supernova
2001 confort cap sa ai ca mintea vine dup-aia
|
|
vyalli |
18 Mar 2009, 08:53
Post
#7
|
Pe zona Group: Members Posts: 809 Joined: 16 March 06 |
QUOTE(iulian sn2001 @ 17 Mar 2009, 21:19) Cat despre aia de la renault....spune-mi si mie daca esti amabil vyalli cum se spune in italiana bucse de la bara stabilizatoare? Sau tu crezi ca daca locuiesc aici stiu in italiana toate cuvintele pe care le stiu in romana? O fost doar o sugestie nu trebuie sa sari asa. Tu spuneai singurel ca se uita aia din italia la masina ta ca la OZN si ti-am sugerat RENO ca doar e facuta de ei.Uite am cautat pe net bucse bara stabilizatoare =barra stabilizzante boccole spor la treaba. |
--------------------
logan negru
Laureat
2009
- B-xx-JPA Dacia Papuc 1.9D 2005 - B-xx-ABX
ex...Oltcit Club '86 - B-xx-ZNU,Dacia Supernova 2001 |
|
iulian sn2001 |
18 Mar 2009, 13:40
Post
#8
|
Membru fost incepator Group: Members Posts: 490 Joined: 24 April 07 From: galati |
Multumesc.Si cred totusi ca mai inteles gresit.Nu "am sarit" deloc.Doar am spus ca este destul de dificil sa le explici unora ce anume cauti...anumiti termeni(legati de mecanica masinii) i-am invatat cand am mai dus masina in service.Adik stateam langa mecanic si il intrebam...:cum se numeste piesa asta?Dar asta?..
Oricum nu le poti stii pe toate kiar daca stai aici 10 ani. Am inceput cu "multumesc" si tot cu multumesc termin. Ps. bucsele alea kiar se skimba la 10.000km?Eu nu le-am skimbat niciodata in ultimii 40.000km. |
--------------------
dacia
supernova
2001 confort cap sa ai ca mintea vine dup-aia
|
|
CrysMM |
18 Mar 2009, 14:34
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 11 March 09 From: Braila - Ulmu |
Daca sunt cele originale de DSN se schimba chiar si la 5000 km. Sunt cam de proasta calitate. Problema ca nu se duc de tot. Dar daca capata putina uzura, avand in vedere ca bara stabilizatoare are capetele pe bascule, dauneaza altor componente mecanice ale masinii. Asa ca mai bine le schimbi mai des. De ex. la 10.000 km. Plus ca sunt ieftine. In tara ma costa la service 20 RON cu tot cu cele 4 bucse sa le schimb. Pentru banii astia prefer sa le schimb decat sa bag bani in altele ulterior.
Daca vrei sa nu mai ai probleme cu ele pune de Clio. Trebuie sa schimbi si bridele de prindere, dar vor tine mai mult, nu am idee cat, dar tin mai mult. am un amic care le are de 30.000 km si sunt ca noi. This post has been edited by CrysMM: 18 Mar 2009, 14:35 |
--------------------
Dacia
1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b
1999 / 2001 / 2010
|
|
iulian sn2001 |
18 Mar 2009, 18:59
Post
#10
|
Membru fost incepator Group: Members Posts: 490 Joined: 24 April 07 From: galati |
Bridele alea cum se skimba?Sunt prinse in suruburi sau se sudeaza?Am incercat azi sa ma uit dar fara elevator nu vezi numic.
|
--------------------
dacia
supernova
2001 confort cap sa ai ca mintea vine dup-aia
|
|
vyalli |
19 Mar 2009, 09:02
Post
#11
|
Pe zona Group: Members Posts: 809 Joined: 16 March 06 |
QUOTE(iulian sn2001 @ 18 Mar 2009, 13:40) Multumesc.Si cred totusi ca mai inteles gresit.Nu "am sarit" deloc.Doar am spus ca este destul de dificil sa le explici unora ce anume cauti...anumiti termeni(legati de mecanica masinii) i-am invatat cand am mai dus masina in service.Adik stateam langa mecanic si il intrebam...:cum se numeste piesa asta?Dar asta?.. Oricum nu le poti stii pe toate kiar daca stai aici 10 ani. Am inceput cu "multumesc" si tot cu multumesc termin. Ps. bucsele alea kiar se skimba la 10.000km?Eu nu le-am skimbat niciodata in ultimii 40.000km. No problem.Dar bucsile astea sunt cele 4 de sub masina care costa 3 lei una?Daca da inseamna ca am cam imbulinat-o ca nu le-am mai schimbat de 30k.Astea se pot schimba si fara sa mergi in service? |
--------------------
logan negru
Laureat
2009
- B-xx-JPA Dacia Papuc 1.9D 2005 - B-xx-ABX
ex...Oltcit Club '86 - B-xx-ZNU,Dacia Supernova 2001 |
|
iulian sn2001 |
19 Mar 2009, 13:55
Post
#12
|
Membru fost incepator Group: Members Posts: 490 Joined: 24 April 07 From: galati |
Cryss zicea ca te costa 20ron buscsele + manopera.Tu ai inbulinat-o ca nu ai umblat la ele de 30k km?Dar eu ca nu le-am skimbat de 40k?
Bucsele astea sunt prinse pe bara sau sunt niste brate pe care sunt prinse? Pe mine m-au pus idiotii astia de am skimbat 2 brate care aveau pe ele niste bucse.Si m-au costa 300 ron ambele brate. Sper sa ca nu am skimbat bratele alea cu totul pt niste kkt-uri de 3 ron bucata. |
--------------------
dacia
supernova
2001 confort cap sa ai ca mintea vine dup-aia
|
|
CrysMM |
19 Mar 2009, 15:58
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 11 March 09 From: Braila - Ulmu |
Tu ai schimbat basculele cu totul. Bridele sunt prinse in suruburi si nu prea necesita schimbate decat in caz de probleme cu ele.
|
--------------------
Dacia
1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b
1999 / 2001 / 2010
|
|
iulian sn2001 |
19 Mar 2009, 19:59
Post
#14
|
Membru fost incepator Group: Members Posts: 490 Joined: 24 April 07 From: galati |
M-am bagat azi sub masina si am vazut care sunt bucsele alea 4 de la bara stabilizatoare.Nu le-am skimbat niciodata pe alea.
Pivotii au un burduf mic de cauciuc in care este vaselina? |
--------------------
dacia
supernova
2001 confort cap sa ai ca mintea vine dup-aia
|
|
spiridon |
20 Mar 2009, 18:53
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 786 Joined: 5 May 05 From: Iasi |
yap...
|
--------------------
Dacia Supernova
- prima iubire, a inceput in...
2001
- IS- inginer - frezez si programez chei, repar telecomenzi, immo off 0741024494
|
|
Tonypardaf |
20 Mar 2009, 19:21
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 15 December 08 From: Ianca Braila |
QUOTE(iulian sn2001 @ 19 Mar 2009, 19:59) M-am bagat azi sub masina si am vazut care sunt bucsele alea 4 de la bara stabilizatoare.Nu le-am skimbat niciodata pe alea. Pivotii au un burduf mic de cauciuc in care este vaselina? Iuliane poti lua legatura cu mine si te pot ajuta chiar daca ne desparte 65km,ma refer la locatii, unde stam fiecare,problema e ca eu nu sunt acasa mereu dar putem lua legatura sa vorbim.Chiar vreau sa te ajut.Spune-mi cum luam legatura. |
--------------------
Supernova
Confort
2002
|
|
iulian sn2001 |
20 Mar 2009, 23:00
Post
#17
|
Membru fost incepator Group: Members Posts: 490 Joined: 24 April 07 From: galati |
Tony multumesc mult.Vezi ca ai pm.Tot acolo imi poti lasa si numarul tau de telefon faca vrei.
|
--------------------
dacia
supernova
2001 confort cap sa ai ca mintea vine dup-aia
|
|
marduk8602 |
20 Mar 2009, 23:47
Post
#18
|
4x4 offroad Group: Members Posts: 119 Joined: 6 September 07 From: bucuresti |
ca incurajare, uite ce am schimbat eu "singur" la masina - nu ma duc la mecanic, mai sun cand nu ma descurc si-l intreb ce si cum(masina a facut recent 100000)
- pivot stanga, ia cam 40 min, nu ai nevoie de elevator, tre sa ridici masina pe cric si o tii pe capre. - pe dreapta toata bascula, cu tot cu pivot. mi-a luat cam 2 ore. nici la asta nu e neaparat nevoie de elevator sau rampa, dc ai 2 capre pe care sa ridici nitel masina e ok. pt ambele operatiuni e nevoie sa scoti bara stabilizatoare. asta e foarte usor, pe bascule ai chei de 13 pe surub de 12, merg usor. bucsile care se prind pe caroserie se scot mai greu, eu mi-am indoit o cheie de 13 sa intre mai usor in locu ala stramt, cand o sa te bagi sub masina o sa-ntelegi despre ce vorbesc. bucsile de la bara stabilizatoare le poti schimba si dc urci masina cu 2 roti pe o bordura mai inalta.. eu sunt mai cu burta si nu reusesc altfel sa intru sub motor - rulment spate. huruia de vreo 5000 de km si mi era ca se sparge.. se da jos roata, se da jos capacelu ala metalic cu ciocanu si o dalta(o sa-l cam botesti da il faci la loc tot cu aceeasi dalta si ciocan). rulmentu e tinut de o piulita de 32 parca, aia se desface cu o cheie reglabila tip ciocan(de-aia la care invarti de maner, nu cu spirala). toata operatiunea ia cam 30 40 de minute. cand o sa desfaci, o sa vezi si starea sabotilor de frana, eu mi i-am schimbat a 2a zi ca erau cam terminati si am zis ca dc tot umblu si desfac... - saboti frana. ia cam o ora, nu ai nevoie de loc de elevator. la asta m-a ajutat un prieten care a facut asta singur pe a lui 1310. iti recomand sa faci rost de saboti cu tot cu arcuri, e diferenta de 200000 de lei.. sunt la fel ca la dacia break si berlina din cate stiu.. - placutele de frana. 20 de minute, nu ai nevoie nici aici de elevator. au niste sigurante, scoti prin glisare penele(cate 2 pe fiecare etrier), scoti placutele vechi, le pui pe alea noi, bagi penele la loc si gata. MARE ATENTIE CAND FACI ASTA!!! din cauza ca presezi pistonu inapoi in etrier, pedala o sa fie moale rau primele 2 3 4 apasari. trebuie apasata foarte incet, ca sa nu dai peste cap sonda ICP (asa parca ii zice, gasesti despre ea pe forum da nu mai stiu unde.) e plasata pe pompa de frana si dc o dai peste cap, o sa-ti stea becu aprns de la frana in bord pana o resetezi. asta se face teoretic usor, cu o cheie de 18 parca? o scoti s o apesi. problema e ca nu ai loc sa invarti de cheie, la mine era intepenit surubu si a trebuit sa scot tot suportu de la baterie si calculator injecte... daca vrei, iti pot trimite pe mess sau pe transfer.ro cartea tehnica de la solenza, exceptand caroseria in unele locuri e fix aceeasi masina. explica foarte clar acolo tot, e buna si dc te duci cu ea la mecanici. iarasi, poti sa te interesezi de piese de renault 11 sau 19 pt ce nu tine strict de motoru de clio, multe bucse, rulmenti si alte de-astea se potriveau. multa bafta |
--------------------
dacia
mcv
cheala sep 2011
- B-26-YIR minsk 125cc 1992 B-90-EAE
|
|
iulian sn2001 |
21 Mar 2009, 01:31
Post
#19
|
Membru fost incepator Group: Members Posts: 490 Joined: 24 April 07 From: galati |
Marduk iti multumesc si tie.Am primit de acasa un rulment pe care trebuie sa il pun pe dreapta-spate.O sa recitesc post-ul tau si o sa incerc sa il skimb singur.
Poate fac si vreo 2 poze ca sa mai vada si altii unde este si cum se skimba. |
--------------------
dacia
supernova
2001 confort cap sa ai ca mintea vine dup-aia
|
|
marduk8602 |
21 Mar 2009, 12:40
Post
#20
|
4x4 offroad Group: Members Posts: 119 Joined: 6 September 07 From: bucuresti |
in loc de presa poti folosi un ciocan, o sa fie nevoie de unu mare.. eventual 2kg. cand montezi rulmentul nou, poti folosi rulmentul vechi in loc de tub de 51. spor la lucru
Attached thumbnail(s) rulmenti_punte_spate_1.jpg ( Size: 163.45k ) Number of downloads: 507 rulmenti_punte_spate_2.jpg ( Size: 154.11k ) Number of downloads: 540 |
--------------------
dacia
mcv
cheala sep 2011
- B-26-YIR minsk 125cc 1992 B-90-EAE
|
|
iulian sn2001 |
21 Mar 2009, 16:06
Post
#21
|
Membru fost incepator Group: Members Posts: 490 Joined: 24 April 07 From: galati |
QUOTE(marduk8602 @ 21 Mar 2009, 12:40) in loc de presa poti folosi un ciocan, o sa fie nevoie de unu mare.. eventual 2kg. cand montezi rulmentul nou, poti folosi rulmentul vechi in loc de tub de 51. spor la lucru Am incercat azi dar a fost un esec total.Nu am keie de 32 si am incercat si cu moxul si cu toate draciile dar tot nu am reusit sa scot piulita aia mare.Se pareca o sa ajung in service pt aia. |
--------------------
dacia
supernova
2001 confort cap sa ai ca mintea vine dup-aia
|
|
marduk8602 |
22 Mar 2009, 09:42
Post
#22
|
4x4 offroad Group: Members Posts: 119 Joined: 6 September 07 From: bucuresti |
vezi ca piulita aia are un fel de "fusta" la exterior,care se bate (se indoaie, cu o dalta si ciocan, la montaj) in 2 caneluri de pe axu rotii. asta are rol de siguranta, ca sa nu se desfaca in mers piulita. poti sa le desfaci cu o surublnita mai zdravana si cu un ciocan, si apoi piulita ar trebui sa se invarta destul de usor. ar foarte mare grija cand il montezi la loc, daca il strangi prea tare si merge franata, in 100 km se duce rulmentu si risti sa strici si axu.. io sincer am folosit vechea piulita si am strans-o pana la pozitia in care era inainte:D
|
--------------------
dacia
mcv
cheala sep 2011
- B-26-YIR minsk 125cc 1992 B-90-EAE
|
|
iulian sn2001 |
22 Mar 2009, 10:41
Post
#23
|
Membru fost incepator Group: Members Posts: 490 Joined: 24 April 07 From: galati |
Am vazut ce zici tu dar piulita care a venit cu rulmentul si cu siguranta aia in forma de potcoava are autoblocare(are la interior plasticul ala care nu ii da voie sa se desfaca in mers.Ar trebui sa ii pun inapoi piulita veke?
|
--------------------
dacia
supernova
2001 confort cap sa ai ca mintea vine dup-aia
|
|
marduk8602 |
23 Mar 2009, 01:36
Post
#24
|
4x4 offroad Group: Members Posts: 119 Joined: 6 September 07 From: bucuresti |
ideea e ca trebuie sa o strangi fix cat trebuie, daca o lasi prea slaba joaca (chiar dc nu simti la mana) daca o strangi prea tare, rulmentul va merge greu si in cateva sute de km se va distruge; se incinge, se deformeaza rolele si se sparge; in situatia cea mai nasoala, cand se sparge si opresti, la racire se sudeaza de ax si asta devine foarte naspa pt ca tre schimbat tot ansamblu... am patit-o la o dacie 1310 pe sosea, stransesera prea tare sulmentu si de la bucuresti la buzau, imedia dupa urziceni s-a spart.
daca cum sa faci rost de o cheie dinamometrica ar fi perfect, strangi la cuplu si e perfect, la mana e riscant, mecanicii stiu cat de tare tre strans, da aia fac asta zilnic, au experienta. avantaju cu piulita veche e ca iti dai seama dupa urmele alea cat de tare sa strangi, unde sa te opresti cu cheia, eu deasta am pus-o tot pe aia. sigurantele e bine insa sa le schimbi, piulita cea noua, cu siguranta de plastic o poti pastra. acum mai e ceva, plasticu ala in timp o sa dispara de-acolo, mie mi-a dat mai multa sguranta "fusta" aia metalica de pe vechea piulita... |
--------------------
dacia
mcv
cheala sep 2011
- B-26-YIR minsk 125cc 1992 B-90-EAE
|
|
iulian sn2001 |
23 Mar 2009, 13:55
Post
#25
|
Membru fost incepator Group: Members Posts: 490 Joined: 24 April 07 From: galati |
Ok o sa las piulita veke(aia cu fusta) si inainte sa o dau jos o sa fac un semn cu markerul alb pe ax(ca sa stiu pana unde trebuie stansa.Dar ca sa scot piulita aia...tot la mecanic trebuie sa ma duc.Eu am langa mine un service unde lucreaza doi prieteni si vecini.Astia ori nu imi iau bani deloc ori imi iau foarte putin.Problema este ca se ocupa de masina mea atunci cand nu au nimic de facut.Si sunt cam aglomerati in perioada asta(si cica este criza).
|
--------------------
dacia
supernova
2001 confort cap sa ai ca mintea vine dup-aia
|
|
marduk8602 |
23 Mar 2009, 15:21
Post
#26
|
4x4 offroad Group: Members Posts: 119 Joined: 6 September 07 From: bucuresti |
criza in africa poate, em facut saptamana trecuta din pipera pana in centru, la universitate aproape 2 ore... trafic de bucuresti.
piulita aia, poti incerca cu un prelungitor facut dintr-o teava... eu am avut la dispozitie o bucata de teava de la evacuare care culmea, avea si un S facut fix dupa dimensiunea golului aripii; asa am avut practic o cheie cu maneru de un metru, am desfacut-o cu 3 degete cu teava aia acu mi-a mai venit o-ntrebare... de fapt de ce vrei neaparat sa schimbi rulmentii? eu stiu ca astia se schimba cand incep sa huruie sau sa aiba roata joc si stii sigur ca e de-acolo... bucsaraia (e de cauciuc si se uzeaza mai repede) e normal sa o schimbi, da rulmentii, atata timp cat nu fac probleme eu stiu ca nu e neaparat nevoie sa-i schimbi... acu eu sunt si pe principiu ca atata timp cat ceva merge, nu trebuie demontat si umblat... This post has been edited by marduk8602: 23 Mar 2009, 15:26 |
--------------------
dacia
mcv
cheala sep 2011
- B-26-YIR minsk 125cc 1992 B-90-EAE
|
|
Stefan_B |
23 Mar 2009, 17:49
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 390 Joined: 16 July 02 |
Vad discutia si sunt socat. Ce cheie dinamometrica? De fapt... ce cheie? Pai daca in loc de tubulara de 32 folositi mops, ma intreb ce pretentii oti avea de la masina aia.
Luati-va scule, oameni buni, ca o trusa de chei tubulare o iei o data si te tine 10-15-20 ani. Isi scoate banii de la prima sau a 2-a folosire. De prese de rulment ce sa mai vorbim? Mai bine in service, ca or fi aia ciocanari dar macar un minim de scule mai au si ei... V-ati gandit ca va puneti siguranta in pericol cand umblati la elemente de siguranta si nu aveti un minim de scule pt a face reparatia? |
-------------------- |
|
marduk8602 |
23 Mar 2009, 18:34
Post
#28
|
4x4 offroad Group: Members Posts: 119 Joined: 6 September 07 From: bucuresti |
depinde ce service, eu am preferat sa mi-o "stric" singur decat sa mi-o "strice" la service autorizat dacia, si pe bani. masina mea are deja zeci de mii de km de cand am inceput eu primele reparatii la frane si directie, a luat si itp pe bune, fara pagi si pile si merge si fara probleme.. si sincer, dc setu meu de tubulare se opreste la 26 si n-am 32, nu vad de ce sa nu folosesc o cheie reglabila.. mai ales ca asa mi au facut si ultima oara cand am fost in service, dacoserv militari mai exact.
(cel mai prost service, chipurile mi au schimbat planetara, desi pe masina la iesirea din service era tot aia veche, plina de zgarieturi si cu burdufu rupt, din 4 bujii au schimbat doar una, la distributie sper ca au lucrat mai bine, schimbat curea accesorii ca e sus si se vede, alternatoru era tot cu cureaua veche, totu pt doar 15 milioane, ca atata e revizia de 60000 km... + 5 planetara fictiva. sa vezi ce scandal a iesit) |
--------------------
dacia
mcv
cheala sep 2011
- B-26-YIR minsk 125cc 1992 B-90-EAE
|
|
iulian sn2001 |
23 Mar 2009, 20:14
Post
#29
|
Membru fost incepator Group: Members Posts: 490 Joined: 24 April 07 From: galati |
Rulmentul de pe dreapta spate huruie si tine roata infranata.Iar bucsele vreau sa le skimb pentru ca nu le-am skimbat niciodata.Si parca zdrangane prea tare cand mai prind cate o strada mai rea.
|
--------------------
dacia
supernova
2001 confort cap sa ai ca mintea vine dup-aia
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th September 2024 - 10:09 |