DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> caderi de tensiune pe contact, sau caderi de tensiune pe bord

keddy_net
post 25 Nov 2009, 21:50
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 27 October 07
From: Bucuresti




salut! azi am observat ca martorul din bord de la incarcare nu indica bine!
am avut aparatul de masura conectat la plusul pemanent de sub bord si masa luata de pe caroserie si am observat ca daca aprind farurile si aeroterma imi ajunge tensiunea la 13.8V dupa care daca mai ii pun un consumator scade mai mult, in schimb daca pun aparatul de masura pe baterie pt a ajunge la tensiunea de 13.8V trebuie sa pornesc faza scurta aeroterma dezaburitorul stopurile de ceata si stopurile de la marshalier. Dupa ce aprind toate astea martorul din bord de la incarcare este culcat in partea stanga.

Pe mine nu ma intereseaza si nu ma deranjeaza ca indica prost sau ce tensiune am pe bord, ma intereseaza bateria sa nu aive de suferit cand pornesc multi consumatori, probabil deaia se si incalzesc firele de la contact si toate firele de prin bord.

Pt a remedia problema stiu ca trebuie sa suplimentez cu un fir mai gros instalatia dar nu stiu ce fire trebuiesc "intarite"

precizez ca masina este o dacie 1310 din 97 cu bordul "scoica"

am un prieten cu o dacie din 2003 pe injectie si la el nu sunt problemele astea, probabil instalatia nu este subdimensionata.

Astept cateva pareri. Bafta


--------------------
Dacia Super Nova 2001 - B 455 KDY
Alpine cda 9831, DLS MS6A, DLS CA12 Dacia Supernova (zdrang zdrang)
in/sonorizari auto
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 25 Nov 2009, 23:52
Post #2


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Nu prea m-am prins de problema ta... poate e si ora tarzie si nu gandesc... Indicatorul ala da tensiunea de incarcare... aia din releul de incarcare... nu cat ai tu pe baterie...


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 26 Nov 2009, 02:19
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




nu ne-ai spus ce turatie avea motorul ca daca era la relanti este normal sa scada
de obicei o cadere de tensiune se masoara pe capetele firului , in cazul tau de la baterie la alternator , si de la alternator la blocul de lumini wink.gif


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
keddy_net
post 26 Nov 2009, 08:18
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 27 October 07
From: Bucuresti




deci motorul era turat la 2000 rpm si am si o fulie mai mica decat cea normala

valoarea citita de la bornele bateriei cu multi consumatori nu este echivalenta cu valoarea citita din bord cu aceeasi consumatori. valoarea citita din bord este mai mica cu 0.5-1 V

caderi de tensiune pe baterie alternator nu sunt, au aceleasi valori

blocul de lumini nu stiu ce legatura ar avea pt ca daca aprind doar farurile tensiunea imi este aceeasi si in bord si la baterie, tensiunea este diferita atunci cand pornesc aeroterma dezaburitorul stopurile de marshalier, adica consumatorii contactului


--------------------
Dacia Super Nova 2001 - B 455 KDY
Alpine cda 9831, DLS MS6A, DLS CA12 Dacia Supernova (zdrang zdrang)
in/sonorizari auto
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gaba
post 26 Nov 2009, 08:53
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 11 April 06




Ca recomandare , eu am schimbat panoul de sigurante (nu il schimba cu un panou de acelasi tip pt ca o sa rezolvi doar temporar problema ) si am rezolvat problemele de diferente de tensiune , si contactul l-am schmbat cam acum 3 ani . Iti recomand ca aeroterma sa o conectezi prin intermediul unui releu direct la baterie , si sa verifici masa de la releul de incarcare + periile de la alternator.
Cam astea ar fi problemele principale .


--------------------
ex:dacia 1310 97' Dacia 1310 - MS xx xxx
Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
keddy_net
post 26 Nov 2009, 09:00
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 27 October 07
From: Bucuresti




gaba nu cred ca ai inteles, incarcare la masina am, alternatoru e f. bun am lucrat la el sa fie bun pt ca am un sist audio de 1200W, panoul de sigurante are 1 an si rigletele alea din interiorul panoului sunt aurite, contactul sa fie problema sunt firele prea subtiri? am vazut ca e cam cald mereu contactul ala


--------------------
Dacia Super Nova 2001 - B 455 KDY
Alpine cda 9831, DLS MS6A, DLS CA12 Dacia Supernova (zdrang zdrang)
in/sonorizari auto
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gaba
post 26 Nov 2009, 09:08
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 11 April 06




Atunci sunt sanse mari sa fie contactul ... din pacate eu tot de dacie am pus (am inteles ca se poate pune de logan dar nu iti mai blocheaza volanul ) , si iti recomand sa pui relee pe consumatorii mari cu alimentare direct de la baterie , altfel o sa iti distruga contactul (mie un amarit de casetofon 4 x45 si aeroterma mi-au facut praf contactul de 2 ani (in cel original am rupt cheia , si il schimbasem cu 2 ani inainte)
Relee si pe faruri si ai scapat de contacte imperfecte si incalzire excesiva


--------------------
ex:dacia 1310 97' Dacia 1310 - MS xx xxx
Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 27 Nov 2009, 16:51
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




releu pe contact si scapi de probleme.


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 28 Nov 2009, 00:11
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




pai daca ai tensiunea de 13,8 pe baterie cu consumatori atunci e ok , daca vrei sa scapi de acele caderi faci asa
cauti un releu care sa reziste la un curent cit mai mare (peste 50A) si il legi asa, sau poti pune doua

This post has been edited by bygy007: 28 Nov 2009, 00:13

Attached thumbnail(s)
contact.JPG ( Size: 24.72k ) Number of downloads: 196


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
keddy_net
post 3 Dec 2009, 22:35
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 27 October 07
From: Bucuresti




atentie azi cand am oprit motoru am vaz cum iesea asa fum de sub bord si cand dau drumu la aeroterma sau dezaburitor sau amandoua nici nu poti tine degetele pe firele de la contact, de ce?


--------------------
Dacia Super Nova 2001 - B 455 KDY
Alpine cda 9831, DLS MS6A, DLS CA12 Dacia Supernova (zdrang zdrang)
in/sonorizari auto
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 3 Dec 2009, 22:44
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




Ai scurt pe undeva , descopera cauza , vezi ce circuit si ce sigurante ai in circuitele respective singurul fir care nu este prin siguranta este firul rosu mai subtire care alimenteaza bobina de inductie si releul de incarcare (asta daca instalatia este in regula)


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th May 2025 - 06:25
Forum Renault