caldura supernova
caldura supernova
rss25 |
5 Dec 2013, 17:36
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 October 12 From: bucuresti-tg-jiu |
|
||
--------------------
dacia
supernova
2002 colectionez placute inmatriculare si brelocuri cumpar-schimb.
|
|||
Maskatu |
5 Dec 2013, 20:54
Post
#2
|
.. Group: Moderatori Posts: 13.966 Joined: 2 July 08 From: zuzu |
Cand ai acul de la apa sus de tot, furtunul care pleaca dinspre termostat spre radiator, frige?
|
--------------------
.
.
.
- ---
|
|
rss25 |
5 Dec 2013, 21:20
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 October 12 From: bucuresti-tg-jiu |
nu am verificat, insa acum vreo jumatate de ora am pornit-o am facut aerisirea si acum vad ca baga cat de cat cald, maine verific si furtunul, si cred ca schimb tot lichidul de racire, sper sa rezolv.
|
--------------------
dacia
supernova
2002 colectionez placute inmatriculare si brelocuri cumpar-schimb.
|
|
Maskatu |
5 Dec 2013, 22:14
Post
#4
|
.. Group: Moderatori Posts: 13.966 Joined: 2 July 08 From: zuzu |
Schimbi degeaba lichidul. Ma indoiesc ca problema ta este lichidul.
In primul rand verifica ce ti-am spus. Poate ai termosatul blocat pe inchis, adica nu lasa apa dinspre motor sa circule spre radiator. Daca radiatorul abia a fost schimbat inseamna ca nu este de la el. |
--------------------
.
.
.
- ---
|
|
Orijinal26 |
5 Dec 2013, 23:37
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 18 October 13 |
QUOTE(rss25 @ 5 Dec 2013, 18:36) salutare, sper sa nu fiu injurat am tot cautat dar nu am gasit ceva de ajutor, problema e in felul urmator, aveam caloriferul spart, l-am schimbat(multumesc celor ce au postat cum se face), am completat cu antigel, iar acum nu mai baga caldura deloc, electroventilatorul porneste deci nu cred ca e termostatul, am pus mana pe el si e doar putin caldut, unul dintre furtunele care intra in el este iar celalalt mai rece. Care poate sa fie problema? 1.spala circuitul radiator/furtune/motor. [baga un furtun cu apa calduta pe jet si lasa dopul deschis la radiator ori scoate un furtun pe dedesuptul masinii.] sa nu cumva sa fie blocat circuitul cu pilitura ori cu mizerie... 2.daca nu ai caldura la masina si este totul aerisit ca la carte, Afara este prea frig si in masina nu apuca sa se incalzeasca suficient, pune-i un carton pe jumatate din radiator. [numai ca atentie mare sa nu crape motorul daca fierbe apa...] |
--------------------
Dacia'
Nova
1988
- GJ 66 EML
|
|
lirutza |
6 Dec 2013, 10:22
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 9 May 09 From: București/Buzău |
Termostatul nu are legatura, lichidul de racire circula continuu prin caloriferul de incalzire. Cartonul pus la radiator, pe langa faptul ca nu e recomandat, nu ajuta la nimic in problema ta. De la aerisire cred ca e problema, sau caloriferul montat este de slaba calitate.
|
--------------------
DSN
Confort
2001
|
|
Maskatu |
6 Dec 2013, 10:40
Post
#7
|
.. Group: Moderatori Posts: 13.966 Joined: 2 July 08 From: zuzu |
Termostatul are legatura cu buna functionare a circuitului. De aerisit se aeriseste singura in mers.
Cand e apa pe la jumate pune mana pe calorifer, vezi daca este cald spre foarte cald. Poate ai caloriferul de caldura infundat. |
--------------------
.
.
.
- ---
|
|
nikuniku |
6 Dec 2013, 13:59
Post
#8
|
Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti |
rss25.....am pus mana pe el si e doar putin caldut, unul dintre furtunele care intra in el este iar celalalt mai rece. Care poate sa fie problema?.....=calorifer infundat
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Maskatu |
6 Dec 2013, 19:45
Post
#9
|
.. Group: Moderatori Posts: 13.966 Joined: 2 July 08 From: zuzu |
Pune mana pe teava de langa motor care intra in calorifer, adica cea de la peretele anti foc. Daca frige, dar caloriferul nu, atunci ai caloriferul infundat.
|
--------------------
.
.
.
- ---
|
|
rss25 |
7 Dec 2013, 21:08
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 October 12 From: bucuresti-tg-jiu |
scuze de intarziere, am scos furtunele din calorifer l-am spalat, am pus furtunele la loc, completat cu antigel, am facut aerisirea si acum baga caldura la fel ca inainte, deci nu cred ca era bine aerisita, oricum multumesc tuturor pt sfaturi.
8 Dec 2013, 15:23: valabil This post has been edited by rss25: 8 Dec 2013, 15:23 |
--------------------
dacia
supernova
2002 colectionez placute inmatriculare si brelocuri cumpar-schimb.
|
|
nikuniku |
8 Dec 2013, 18:41
Post
#11
|
Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti |
explica---si acum baga caldura la fel ca inainte---inainte de ce?
adica ai caldura in masina sau ingheti in masina |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Maskatu |
9 Dec 2013, 08:59
Post
#12
|
.. Group: Moderatori Posts: 13.966 Joined: 2 July 08 From: zuzu |
Eu inteleg ca acum ii baga ca inainte sa aiba probleme, adica bine. Totusi mi se pare ciudat. Din cate am inteles ai pus un calorifer nou, deci ce sa cureti la caloriferul nou? Mai degraba nu era aerisita corect instalatia.
|
--------------------
.
.
.
- ---
|
|
cielo99 |
9 Dec 2013, 10:59
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 21 November 10 |
Pentru ca a avut mizerie pe furtune, mizerie care a intrat in caloriferul cel nou si l-a cam infudat. Degeaba pui calorifer nou, daca tot il pui cureti tot circuitul ca la carte. Patit de curand la un matiz, caloriferul OK, furtunele obturate aproape complet. S-a rezolvat prin spalarea instalatiei.
|
--------------------
Daewoo/Peugeot
Cielo/307
1999/gle 2003/break
- de cluj [COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
|
|
Clublife |
9 Dec 2013, 11:19
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 8 January 11 |
QUOTE(cielo99 @ 9 Dec 2013, 10:59) Pentru ca a avut mizerie pe furtune, mizerie care a intrat in caloriferul cel nou si l-a cam infudat. Degeaba pui calorifer nou, daca tot il pui cureti tot circuitul ca la carte. Patit de curand la un matiz, caloriferul OK, furtunele obturate aproape complet. S-a rezolvat prin spalarea instalatiei. Bine,dar se infunda si daca folosesti numai antigelul recomandat de producator? |
--------------------
dacia
logan
2005 Ambiance
|
|
rss25 |
9 Dec 2013, 13:41
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 October 12 From: bucuresti-tg-jiu |
caloriferul nu era nou, l-am luat de pe alta masina, insa l-am curatat inainte sa il pun, dar probabil s-a infundat cand a intrat apa in el, acum functioneaza cum trebuie adica am caldura.
|
--------------------
dacia
supernova
2002 colectionez placute inmatriculare si brelocuri cumpar-schimb.
|
|
cielo99 |
9 Dec 2013, 20:55
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 21 November 10 |
QUOTE(Clublife @ 9 Dec 2013, 11:19) De obicei se infunda cand se amesteca antigel de 2 tipuri, si anume cu silicati si cu anticorozivi orgaici care precipita in prezenta silicatilor si se formeaza o masa asemanatoare zatului de cafea. In general cel cu silicati este verde/albastru si cel cu compusi organici rosu/portocaliu. Mai sunt si producatori care nu respecta aceste culori. De aceea e recomandat sa se inlocuiasca integral daca nu se stie ce e in motor. Daca se stie e de preferat sa se foloseasca acelasi antigel (si tip si producator) la completare. Partea proasta e ca nu precipita instant ca sa observi, ci in decurs de cateva luni. |
--------------------
Daewoo/Peugeot
Cielo/307
1999/gle 2003/break
- de cluj [COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
|
|
urdavid |
10 Dec 2013, 20:41
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 11 August 12 |
cum pot eu acasa sa aerisesc instalatia si sa curatz toata instalatia, le mine este cand baga caldura, si cand baga destul de slab, tre sa dau pe 3-4 sa simt ca baga ceva caldura ? ms
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BH 82 UGD
|
|
MyKe89 |
10 Dec 2013, 20:50
Post
#18
|
Membru RFG Group: Members Posts: 3.026 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti |
Daca imi aduc bine aminte, desfaci busonului vasului de expansiune si surubelul negru de plastic de pe furtunul de langa chiulasa, pornesti motorul si strangi surubelul cand vezi ca nu mai iese lichidul cu bule, strangi busonul de la vas si astepti pe loc sa se incalzeasca motorul si sa porneasca GMV.
Daca gresesc cu ceva, veniti cu adaugiri. |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV ‘23 Honda NC750XA
‘02 BMW Z3 |
|
Capitan_marian |
11 Dec 2013, 07:23
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 790 Joined: 10 December 12 |
eu am citit in carte ca nu se desface surubelu de plastic de pe furtun cu motoru pornit. orcum nu e nimic grav ca orcum se face automat aerisirea.
|
--------------------
Btwin RockRider
520
2016 Corbeanca
|
|
Maskatu |
11 Dec 2013, 08:44
Post
#20
|
.. Group: Moderatori Posts: 13.966 Joined: 2 July 08 From: zuzu |
Din manual.. Umplerea circuitului de racire: -se verifica strangerea busonului de golire; -se desface surubul de purjare amplasat pe conducta de apa dintre motor si radiator climatizare; -se umple circuitul prin orificiul vasului de degazare (expansiune); -se inchide surubul de purjare atunci cand lichidul curge in jet continuu; -se pune in functiune motorul (2500 rot/min); -se ajusteaza nivelul timp de aproximativ 4 minute; -se inchide busonului vasului de degazare (expansiune). Purjare: -se lasa motorul sa functioneze 10 minute la 2500 rot/min pana la pornirea motoventilatorului (timp necesar de degazare automata); -verificati daca nivelul de lichid este aproape de "maxim"; -nu deschideti surubul de purjare cand motorul este in functiune; -restrangeti busonul vasului de degazare (expansiune) cu motorul cald. This post has been edited by Maskatu: 11 Dec 2013, 09:48 |
--------------------
.
.
.
- ---
|
|
Capitan_marian |
11 Dec 2013, 09:08
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 790 Joined: 10 December 12 |
am zis ca nu se desface cu motoru pornit. ca nu faci nicio aerisire asa.
|
--------------------
Btwin RockRider
520
2016 Corbeanca
|
|
Maskatu |
11 Dec 2013, 09:11
Post
#22
|
.. Group: Moderatori Posts: 13.966 Joined: 2 July 08 From: zuzu |
Daca nu este motorul pornit lichidul nu circula pe instalatie deci nu se poate face aerisirea.
This post has been edited by Maskatu: 11 Dec 2013, 09:48 |
--------------------
.
.
.
- ---
|
|
Capitan_marian |
11 Dec 2013, 09:16
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 790 Joined: 10 December 12 |
prietene. daca ai fisurat radiatoru. pai.... nu se scurge tot antigelu din motor din tot. gasesti vasu gol. cum nu circula... Corectatima NUMAIcare stie nu insistati...
|
--------------------
Btwin RockRider
520
2016 Corbeanca
|
|
Maskatu |
11 Dec 2013, 09:47
Post
#24
|
.. Group: Moderatori Posts: 13.966 Joined: 2 July 08 From: zuzu |
Daca este suficienta presiune in instalatie poti opri motorul si slabesti surubul. Daca este rece si abia ai pus antigel, deci ai deschis vasul de expansiune, apa nu prea are cum sa iasa pe la surub pentru ca practic nu ai nici un fel de presiune. Daca ai radiatorul spart mai greu cu presiunea.
|
--------------------
.
.
.
- ---
|
|
bigu27 |
19 Jan 2014, 05:44
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 5 January 13 |
Cand se face aerisirea se face cu caldura data pe cald. Acel surubel de pe furtun este de aerisire si se desface cu motorul pornit. Nu este vorba de cel de pe radiator ci cel de pe furtun. Si se lasa deschis atat timp cat ies bule de aer. Cand curge flux continuu de antigel fara bule de aer se inchide.
|
--------------------
Dacia
Super Nova
2002 Clima
- PH51SMM
|
|
Maskatu |
29 Jan 2014, 22:00
Post
#26
|
.. Group: Moderatori Posts: 13.966 Joined: 2 July 08 From: zuzu |
Voua pe "caldurile" astea cum va baga aeroterma aerul? Spre exemplu eu nu reusesc sa ridic acul mai mult de jumatate, in oras, chiar si mergand peste 10-15 km, in conditiile in care nu am pus carton si afara nu au fost mai mult de -6 grade. Aerul degajat este semi-calai. Termostatul este aproape nou, de 83 de grade, antigelul este la linie, radiatorul de racire ce imi mai pierde din antigel, iar caloriferul nu supureaza.
|
--------------------
.
.
.
- ---
|
|
Iulikk |
29 Jan 2014, 22:35
Post
#27
|
Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral |
La mine e asa de cand ma stiu. Iarna nu urca mai mult de jumatate. Nu stiu daca gradatiile sunt la fel intre modele, banuiesc ca da.
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Clublife |
30 Jan 2014, 06:09
Post
#28
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 8 January 11 |
Si la mine este la fel si are si botul acoperit, tot cu termostat original.numai bine.
|
--------------------
dacia
logan
2005 Ambiance
|
|
Maskatu |
30 Jan 2014, 09:03
Post
#29
|
.. Group: Moderatori Posts: 13.966 Joined: 2 July 08 From: zuzu |
Deci tot aer semi-cald. Cred ca o sa ii bag un carton din nou, cum am facut iernile trecute ca nu se mai poate.
Ce ironic... vara urca acul ala in doua semafoare, si iarna ai vrea sa sa fie asa sus ca sa bage caldura mai repede si mai eficient. |
--------------------
.
.
.
- ---
|
|
cnada |
30 Jan 2014, 10:44
Post
#30
|
membru subiectiv Group: Members Posts: 409 Joined: 18 May 11 From: Vâlcea |
Nu stiu cum este la voi dar la mine in cca 5-10 min max deja se simte caldura, iar dupa de multe ori tin ventiatorul la 0 pentru ca nu se mai poate sta de cald! Acul la temperatura sta putin mai jos de jumatate!
Nu stiu daca are legatura dar am schimbat acum 5 ani radiatorul cu unul de cupru, cel vechi fiind fisurat iar antigelul a fost schimbat cu doi ani in urma. This post has been edited by cnada: 30 Jan 2014, 10:47 |
--------------------
renault
megane 1 1.4 16v RXE + GPL
2000 "Nu te lasa biruit de rau,
ci biruieste raul prin bine" Rom. 12.21 |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd September 2024 - 05:10 |