carburator carfil versus solex, pareri,experiente,discutii
![]() ![]() ![]() |
carburator carfil versus solex, pareri,experiente,discutii
cornete |
![]()
Post
#1
|
||
![]() membru de baza Group: Members Posts: 210 Joined: 27 January 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1300
1300
1971 Cornete
|
|||
dizzy |
![]()
Post
#2
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
Carfil e un carburator foarte simplu, aproape oricine il poate intelege, e usor de demontat, asamblat, curatat, reparat.
Solexul e un carburator dublu-corp mult mai complex. Atunci cand e bine reglat functioneaza mai bine ca si Carfil dar se deregleaza repede, nu se poate repara pe marginea santului. Pentru posesorul normal de Dacie e mai bun Carfil. Consumurile unor carburatoare reglate corect sunt foarte apropiate. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
cornete |
![]()
Post
#3
|
![]() membru de baza Group: Members Posts: 210 Joined: 27 January 09 ![]() |
Solexul 32 EISA montat pe dacie e dublu corp!??Nu stiam!
Glumeam,sigur ca e monocorp! This post has been edited by cornete: 5 Feb 2012, 14:40 |
--------------------
Dacia 1300
1300
1971 Cornete
|
|
Iuli |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
SOLEXUL 32 EISA E CU SIMPLU CORP NU DUBLU CORP
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
|
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
alex-mun |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.115 Joined: 14 October 06 ![]() |
Orice carburator e mai bun decat cel romanesc, Solex-ul nu se compara niciodata cu un Carfil. Eu il am pe masina de vreo 3 ani si nu mai stiu ce e aia sa desfaci un carb sau sa il reglezi . La cel romanesc intr-una avea cate ceva, ba cate un gunoi, ba un plutitor, ba un cioc de papagal etc. In schimb Solex=ul nu ai ce umbla la el, nu intrerupe nu maraie nu caraie. La capitolul consum sincer sa fiu nu e o diferenta asa de mare, poate o fii f putin mare fata de Carfil, dar la cat de bine se comporta crede-ma ca e insesizabil consumul. Asta este parerea mea, a unuia care foloseste Solex 32 EISA si care a folosit si Carfil, daca vrei sa tii cont de ea bine, daca nu iarasi bine, dar SINCER NU EXISTA COMPARATI INTRE Solex si Carfil
|
--------------------
DACIA
1300
1976
- CT 84 MUN
|
|
payty |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
solexul 32 eisa habar n-am cum e, dar la carfil problemele erau in special la pompa de acceleratie care avea un sistem atat de prost incat tot circuitul se dezamorsa iar la apasari usoare ale pedalei nu trimitea niciun jet de benzina in galerie. Asta din cauza ca supapa cu bila era verticala.
De asemenea, era greu de gasit unul executat cum trebuie. Majoritatea aveau tot felul de probleme din cauza proastei calitati. Unul din ele avea un defect de turnare in asa fel incat canalul de benzina care ducea de la supapa cu bila la ciocul pompei de repriza era fisurat si iesea benzina inapoi pe acolo in camera denivel constant. Ca plusuri, Carfilul e un carburator foarte simplu si in cazul in care se gaseste unul facut cum trebuie (eu din vreo 4 am facut unul cum vroiam eu), atunci performantele sunt foarte bune, si consumul foarte mic, cu atat mai mult daca se monteaza un dispozitiv UIS. In plus, un solex in toate mintile lui cred ca e mai greu de gasit, pe cand carfiluri puteti lua cu gramada ca se gasesc pe toate drumurile. Eu am scos 6.2% consum pe un motor de 1600 in afara. La 1.3 sau 1.4 in mod sigur iese chiar si mai mic de atat. This post has been edited by payty: 7 Feb 2012, 11:51 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
plescaalex |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 18 February 12 ![]() |
stiu ca e a 10 intrebare pe azi dar sunt curios .cum banuiesc ca erati si voi cand erati "mici"
![]() |
--------------------
dacia
1310
1999
- nt-05-jpn
|
|
cornete |
![]()
Post
#9
|
![]() membru de baza Group: Members Posts: 210 Joined: 27 January 09 ![]() |
Nu cred ca vei primi un raspuns la asa intrebare.Da-i inainte pe gazolina,cu solex,fara solex, tot vei ramane in drum mai devreme sau mai tarziu.
|
--------------------
Dacia 1300
1300
1971 Cornete
|
|
plescaalex |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 18 February 12 ![]() |
stiu ca am sa raman in drum .am un vezin are in jur de 80 de ani si de cand e el merge numa cu gaz si odata la 2 ani face motoru ...eu credeam, k am sa ii inbunatatesc mersul si nu o sa trebuiasca sa reglez relantiul odata la 10 zile
![]() This post has been edited by plescaalex: 20 Feb 2012, 21:41 |
--------------------
dacia
1310
1999
- nt-05-jpn
|
|
r3d |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
prima data nici io nui credeam pa oameni astia care ziceau ca fac motoru din 2 in 2 ani si culmea nici prea multi km in acesti ani.dar cand am mers cu un om de vreo 75 de ani si cand am vazut ca de la 3000 ture pleaca dupa loc
![]() prefer carburatoru carfil mai simplu si se gasesc si piesele mult mai usor:D |
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
recinalcol |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru : Amputat Group: Members Posts: 686 Joined: 19 November 09 ![]() |
carfil am avut si eu cu si despre solex nu stiu nimic.
Carfilul era reglat si curat,in 2 ani de zile cat l-am avut o singura data l-am facut bucatele si spalat,schimbat tot in el si in rest nu m-am atins deloc de el. Cu aprinderea am mai avut ceva probleme pana am schimbat bobina,fisele (Tesla) si i-am montat aprindere. r3d pai asa megream (merg) si acum plecat cu 2000-2500 ture,schimbat vitezele la 3000-3500-4000 si crede-ma tot timpul cand ma intalnesc in oras cu noul proprietar al masinii imi zice sar'na ca i-am dat o masina cu un motor asa de bun. Foarte mult conteaza si piesele pe care le pui,ca daca ii pui 5 feluri de bujii,3 feluri de fise,ulei de vapor etc...e si normal sa oboseasca motorul. Cat despre ce e mai bun,Carfil sau Solex,cel mai bun e ce ai. Cine are Carfil crede ca e mai bun asta si invers. Daca vrei o masina originala si tii la lucrul asta e obligatoriu sa aiba carburatorul pe care l-a avut din fabrica. |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- VS-22-REC
|
|
plescaalex |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 18 February 12 ![]() |
pai la 3000 schimb si eu turatiile .... incerc mereu sa nu depasesc 3000 deoarece la motorul meu e prea mult....
![]() |
--------------------
dacia
1310
1999
- nt-05-jpn
|
|
95bogdi |
![]()
Post
#14
|
![]() Milmoi Motorsport Group: Members Posts: 781 Joined: 27 June 11 ![]() |
QUOTE(plescaalex @ 24 Feb 2012, 10:56) pai la 3000 schimb si eu turatiile .... incerc mereu sa nu depasesc 3000 deoarece la motorul meu e prea mult.... ![]() sincer ? iti bati joc de masina...merita sa bagi gazolina ? pana la urma tot o sa dai multi bani pt ca...se duce motoru si ce faci ? am avut si eu fosta dacie pe gazolina...nu am bagat eu..ci tatal meu...reglata..tot...mergea motorul rotund...1.3...cand a luat 1.4 gazolina imediat s-a dus...deci nu merita.... amandoua carburatoare sunt bune... minusul la solex e...ca nu gasesti piese asa de rapid la ca carfil This post has been edited by 95bogdi: 24 Feb 2012, 23:17 |
--------------------
Dacia 1310 Export
TLX
1989
- AR 05 UWW uww.....
|
|
plescaalex |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 18 February 12 ![]() |
pai de nevoie merg pe gazolina..am un gpl acasa demontat de pe o dacie dar nu am inca bani sa il pun..aici in oras mia cerut 6 mil un "meserias" sa il puna
|
--------------------
dacia
1310
1999
- nt-05-jpn
|
|
cornete |
![]()
Post
#16
|
![]() membru de baza Group: Members Posts: 210 Joined: 27 January 09 ![]() |
Sunt in probe cu Solexul.Merge excelent!
Curand o sa va spun parerea mea.Ca o prima impresie,Solexul se comporta mult mai bine,in senul ca motorul are alt mers... This post has been edited by cornete: 3 Mar 2012, 15:44 |
--------------------
Dacia 1300
1300
1971 Cornete
|
|
Ov |
![]()
Post
#17
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
nu vad unde este problema tehnica, asa ca aici se inchide
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 06:15 |