completare antigel
![]() ![]() ![]() |
completare antigel
mar10may |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 berlina
2000
- IL17EDY
|
|||
Marius* |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 20 November 07 ![]() |
Da. In mod normal trebuie verificata concentratia antigelului anual.
|
--------------------
VW
1J5
ATD 2OO4
|
|
mar10may |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia ![]() |
pai intrebarea mea este urmatoarea:pentru a se reface cat de cat concentratia acestuia,e mai bine a se completa cu antigel pur sau diluat cu apa?
|
--------------------
dacia
1310 berlina
2000
- IL17EDY
|
|
ady4x4 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 29 December 07 ![]() |
depinde : daca cumperi antigel concentrat trebuie diluat cu apa ,scrie pe el cum trebuie facut ; daca nu e concentrat poti sa-l pui fara sa-l diluezi
|
--------------------
dacia supernova
europa
2002
|
|
Marius* |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 20 November 07 ![]() |
Exista in atelierele auto un dispozitiv care masoara concentratia de antigel. Arata ca o pipeta mult mai mare , dar nu am retinut denumirea.
|
--------------------
VW
1J5
ATD 2OO4
|
|
SebyAvrig |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 351 Joined: 28 October 07 ![]() |
QUOTE(mar10may @ 11 Jun 2008, 21:05) cam la cateva luni de zile scade putin nivelul lichidului de racire.in medie cam la 6 luni sa zic ca ar fi nevoie sa pun vreo 200 de ml.nu cred ca e f grav din cate am auzit la cei de la service.problema care ma intereseaza pe mine ar fi urmatoarea.in timp antigelul isi pierde din proprietati.sa completez cu antigel pur sau diluat cu apa? ![]() si tu te plangi??? ![]() |
--------------------
VW
Golf
1993 GT 1.8 Prietenii imi bat in geam.Nu-i aud…am termopan
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#7
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
se numeste desnsimetru pt antigel. iti indica pana la cate grade rezista inainte de ghet.
se gaseste in majoritatea Hyhpermarketurilor sau la magazine de piese... e destul de ieftin, insa nu stiu cat de bun e. eu am rusesc, are vreo 30ani, si e excelent! chestiile astea rusesti sunt infinit mai bune decat ce se gaseste acum |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Marius* |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 20 November 07 ![]() |
Multumesc tzepesch pt lamurire !
![]() Pe viitor o sa retin aceasta denumire. |
--------------------
VW
1J5
ATD 2OO4
|
|
Hacker |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Densimetru pentru antigel
QUOTE desnsimetru pt antigel |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
tatabobu |
![]()
Post
#10
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Hacker, sa inteleg ca tu tastezi fara a face greseli? Sa ma uit in posturile tale?
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Hacker |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Tu poti sa faci ce vrei tu, eu fac ce vreau eu. Problemele nu dispar daca ne certam. Daca am corectat pe cineva am corectat un prieten (cu care imi permit ) si am pus corect sa inteleaga toata lumea cum se numeste dispozitivul.
Te rog sa faci posturi care sa ajute, nu sa atraga atentia. Pentru asta se ocupa moderatorii... Succes... |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
motanpaul |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Salutare.
![]() Pe la calorifer nu pierde, am verificat sub mocheta.Si e un pic de umezeala ca la orice dacie, dar nu e antigel, e apa. Pe la furtune nu pierde. Imi scapa un pic pe la robinetu de caldura, la surubu acela, dar foarte putin pierde. -apa in baia de ulei nu este -Pete de ulei in vasu de expansiune nu sunt Am tot auzit tot felu de sfaturi de la niste prieteni: -ca ar fi ceva infundat la sistemu de racire, si arunca antigelu pe teava de esapament; -s-au baga antigel in capu pistonului; Tin sa mentionez ca unde se imbina garnitura de chiuluasa cu chiluasa are un pic de ulei la imbinare(sper sa nu ma insel si sa fie ulei). De unde sa incep?Ce sa verific?Ce sintome are motoru daca baga antigel in capu pistonului? Ca daca e asa, se lasa cu schimbatu garnituri de chiuluasa ![]() Multumesc ![]() |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#13
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
la ce interval completezi si cat intra, vara se mai si evapora putin ca se incalzeste; sub mocheta degeaba te-ai uitat ca tu nu ai bord CN, ai caloriferul afara sub parbriz, si daca curgea se aburea parbrizul oricum, mai verifica in special pe la furtunul ala gros de jos de la radiator sau chiar pe la capacul pompei de apa ca parca tu ai probleme cu el si sa nu uitam de radiator...
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
motanpaul |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Acum 2 saptamani am completat de la minim la maxim, in astea 2 saptamani am facut 150 km si vad ca iara ajuns aproape de minim.
Huruie capacu de la pompa de apa uneori, dar nu vad sa curga pe la el, nu e ud deloc.Nici pe la furtune.Radiatoru la fel. Atat unde am gasit umed, e la robinetu de caldura. Intr-o dimineatza era cam racoare, si umezeala deoarece a plouat.Am plecat spre servici cu masina, si sa aburit geamu in partea de jos langa grila de aerisire.Am deschis geamu sa nu se mai abureasca, Nu exclud sa pierd pe la calorifer, caldura ce mio baga asta iarna avea un miros ciudat.Nu stiu ce sa mai cred. <span class='edit'>27 May 2009, 22:38:</span> Azi am mers pana in Timisoara, nu am mers prin aglomeratie, si temperatura a ajuns la 90 grade. In aer erau vreo 32 grade ,destul de cald. This post has been edited by motanpaul: 27 May 2009, 22:39 |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
La turari bruste ai fi vazut bule in vas, daca era arsa garnitura, intre camera de ardere si cea de racire. Bule mai da si pompa de apa, sa nu faci comfuzie. La fel de bine, poate sa fie arsa garnitura, dar foarte putin, ca nici nu are efect la turare in gol. S-ar fi incalzit motorul, mai mult de cat de obicei, daca era arsa. Sa nu faci confuzie cu incalzirea motorului, acum, fata de asta iarna.Normal, n-ar trebui sa fie diferenta mare, ca termostatul tine temperatira cu mici diferente, daca ai radiatorul bun. Baga un colorant in lichidul de racire, si pune o carpa alba la toba, si daca se coloreaza cat de putin in culoarea care ai bagat-o, e de la garnitura. A ramas caloriferul, si ventilul. De la calorifer, ar fi venit in interior, un miros, si gust dulce.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
motanpaul |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Salutare am observat ca unde se imbina garnitura de chiualasa are ulei pe langa ea.E ceva ingrijorator acest lucuru?
Multumesc 31 May 2009, 19:41: As mai avea o intrebare radiatoru de nova cu tot cu electroventilator merge pus pe berlina? Are nevoie de ceva modificari?Multumesc This post has been edited by motanpaul: 31 May 2009, 19:41 |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#17
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
radiatoru de nova nu are buson de umplere.se umple prin intermediul vasului de expansiune.
cat ulei e? se prelinge sau e usor umed? |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
motanpaul |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
E usor umed, dar in nu toate locurile.
|
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#19
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai,ar fi bine sa schimbi garnitura daca ai pierderi:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
motanpaul |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Totusi merge pus radiatoru de nova cu tot cu elv pe dacia 1310? Si are ceva daca nu are buson de umplere, avantaje si dezavantaje.Multumesc
|
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
argon |
![]()
Post
#21
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nu are nimic, personal nu am umplu niciodata instalatia pe la buson, desi am, ci prin borcan, dar iti trebuie tip nou, cu furtunul jos, ca la Daciile cu injectie, stai linistit, nu d'ala cu circulare, ala nici nu cred ca ai cum sa-l adaptezi.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dacialoganmcv |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 522 Joined: 9 July 08 ![]() |
QUOTE(Marius* @ 11 Jun 2008, 21:34) Exista in atelierele auto un dispozitiv care masoara concentratia de antigel. Arata ca o pipeta mult mai mare , dar nu am retinut denumirea. ...sau refractometru, vezi aici Refractometrele din seria RHA au fost concepute pentru testarea concentratiei lichidelor de acumulator, solutii antiinghet respectiv ale diferitelor solutii de curatare. Prin indicarea procentajului masic sau indicelui de refractie se poate stabilii temperatura de inghet al solutiilor de propylene glycol sau ethylene glycol. Deasemenea, poate fi utilizat pentru a stabilii concentratia solutiei electrolite din acumulatoare. Modelul optim de rafractometru se alege in functie de concentratia lichidelor respectiv in functie de parametrii refractometrului. MOD DE UTILIZARE Pasul 1. Ridicati placa de plastic si puneti 2-3 picaturi de apa distilata pe prisma refractometrului. Inchideti placa de plastic in asa fel incat apa sa se intinda pe toata suprafata prismei, fara a se forma bule de aer sau pete uscate. Inainte de a trece la pasul 2. asteptati aproximativ 30 de secunde pana cand aparatul de calibreaza. (ACEASTA OPERATIE FACE POSIBILA AJUSTAREA PROBEI LA TEMPERATURA AMBIENTA A REFRACTOMETRULUI.) Pasul 2. Orientati prisma refractometrului in directia sursei de lumina si priviti in ocular. Veti vedea un camp circular cu scala (dupa caz se poate sa fiti nevoiti sa ajustati ocularului pentru a obtine o imagine clara). Partea superioara a campului trebuie sa fie de culoare albastra, in timp ce, partea inferioara de culoare alba. Pasul 3. Utilizand apa distilata ca si lichid de proba, priviti in ocular si rotiti surubul de calibrare pana cand limita dintre partea superioara albastra si cea inferioara alba se aseaza pe scala zero. Acesta este sfarsitul calibrarii. Asigurati-va ca temperatura mediului este corecta pentru testarea solutiei (lichidului) pe care doriti sa-l masurati! (calibrarea din fabrica se efectueaza la temperatura de 20 �C) In cazul in care temperatura de lucru cunoaste o variatie mai mare de �C (5 �F), recomandam recalibrarea aparatului in vederea obtinerii datelor corecte. Daca refractometrul include si modulul de compensare automata a temperaturii, temperatura de lucru trebuie sa fie neaparat de 20 �C, in timp ce se efectueaza procedeul de recalibrare. Odata calibrat, variatiile temperaturii mediului de lucru in intervale acceptabile (10 �C � 30 �C) nu vor afecta acuratetea rezultatelor. Pasul 4. Efectuati pasul 1. substituind apa distilata cu lichidul pe care doriti sa-l testati. Dupa aceea, urmati pasul 2. si 3. La pasul 3. veti observa linia de delimitare dintre spatiul albastru si alb, astfel ve-ti avea posibilitatea sa cititi direct de pe suprafata gradată concentratia lichidului. Attached thumbnail(s) Refractometre_howto.jpg ( Size: 46.65k ) Number of downloads: 1588 46056_1163672702.jpg ( Size: 6.36k ) Number of downloads: 1574 |
--------------------
Dacia /
Logan MCV /
2006 / Preference / Gris platine
|
|
motanpaul |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Salutare, Sa va povestesc ce am mai patit cu masina mea.Am constat ca imi pierdea antigel pe la caloriferu de incalzire.Am dat jos radiatoru, caloriferu de incalzire, furtunele.
Pe masina am termostat de 89 grade, probabil de aia se incalzea asa mult apa, termostatu il schimb cu unu de 83 de grade. Trebuie sa imi caut un radiator cu termocupla, si un calorifer in stare buna. Si imi montez elv pe ea. Si langa locu unde trebuie sa fie termocupla de la radiator am gasit 2 fire taiate, si ne izolate.Nu stiu nimic despre ele, asa e dacand am luat masina.Ce poate fi cu firele alea?Multumesc anticipat, postez niste poze. Attached thumbnail(s) Poze_6230_025.jpg ( Size: 40.92k ) Number of downloads: 1591 Poze_6230_027.jpg ( Size: 53.24k ) Number of downloads: 1607 Poze_6230_028.jpg ( Size: 43.79k ) Number of downloads: 1592 |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
parpanel |
![]()
Post
#24
|
![]() Calator Group: Members Posts: 805 Joined: 11 March 05 ![]() |
Poate au fost fire care se legau la masa.
|
--------------------
DACIA
Logan
2006 Ambition
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
La mine a fost unul din furtunele dintre pompa de apa si radiator. Jumate de an am tot completat fara sa reusesc sa-mi dau seama pe unde dispare. La inceput am suspectat ca se evapora, dar intr-un final s-a marit un pic gaura (era chiar la colier) si in sfarsit m-am prins.
De cand am schimbat furtunele alea, n-am mai completat deloc, cum e si normal. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
motanpaul |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Salutare.A mai intervenit o problema.Deoarece capacu de pompa de apa e de Autospeed, are joc la rulment, si cam huruie. Am fost la cineva si am dat jos de pe o dacie busita un capc de pompa de apa fara joc, nu huruie.
Problema e ca are cateva puncte unde e mancat din aluminiu. O sa atasez poze. Ma ingrijoreaza ca nu e mancat superficial, sunt destul de adanci gaurile. Ce sa fac? Merge pus asa pe masina?Sa acopar gaurile cu ceva? Multumesc Attached thumbnail(s) capac.JPG ( Size: 845.35k ) Number of downloads: 201 capac_pompa.JPG ( Size: 816.01k ) Number of downloads: 159 capac_pompa_de_apa.JPG ( Size: 826.71k ) Number of downloads: 143 capc.JPG ( Size: 686.9k ) Number of downloads: 111 |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
silicon rosu , garnitura , silicon rosu , si montata
nu ii pui mult doar ungi un strat subtire |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#28
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
capacu ala e de scornicesti.
eu as recomanda sa iei unu nou si sa bagi antigel de la policolor sau chimopar. |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
motanpaul |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
S-ar fi meritat sa iau capac nou.Dar din ce am auzit ca de la anu nu mai face nimeni ITP la daciile vechi.La anu in mai mi se expira ITP-ul si daca nu imi mai face nimeni ITP ce fac cu ea o duc la fier(rabla) cu majoritatea piese noi.
Ma gandeam sa pun niste poxipol in gaurile alea? Deoarece capacu trebuie sa fie bun.Probabil sa mancat aluminiu din cauza ca a stat 2 ani motoru fara sa il miste cineva.Si a luat rugina si paleta care invarte apa in motor. Cumva trebuie rezolvata problema. ![]() |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#30
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
ce?
![]() la anu e 2010 nu 2011:)) |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 06:55 |