completare ulei servo, e bine sa completezi
![]() ![]() ![]() |
completare ulei servo, e bine sa completezi
bogdan 1502 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 1 July 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza
2004
- is-16-pes
|
|||
rratzoiusexos |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 4 June 08 ![]() |
pune dacia power steering oil si scapi de pb.daca uleiul respecta specificatiile date de constructor,e ok orice marca...are caseta aia de servo alte bube,semering etc...
|
--------------------
Dacia
1307/Solenza/Duster
.
- B-xx-xxx
|
|
P3riculoS |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 10 January 09 From: London United Kingdom ![]() |
eu nu am complectat niciodata in 2 ani nici servo dir.. nici servo frana nici lichid racire.. de ceva timp am facut schimbul de ulei... insotit de cel de servofrana , directie.. lichid racire si totul e excelent
|
--------------------
Renault
Laguna III
2.0 dCi 150 eco2 Dynamique TomTom 5Dr FAP
- MK 60 OXP
|
|
sky79ct |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 27 November 07 ![]() |
Poti sa spui cat lichid ti-a intrat la fiecare in parte?
Ar trebui sa le inlocuiesc si eu si nu stiu cat intra la fiecare... |
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
- CT xx SKY
|
|
andr3y_yoo |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru ma Group: Members Posts: 1.060 Joined: 18 November 08 From: Bucuresti ![]() |
eu inainte sa schimb caseta de directie bagam 1L la 2 -3 zile max
![]() la inceput mai completam cate putin , mai mult , mai mult ....pana a ajuns sa picure pe jos ![]() asa ca pregatitiva sa o schimbati cu totii ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 GT Turbo
- B-68-BMD Daca Ai cap Iese Altfel Dacia 4 ever :X |
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#6
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Aviz pentru cei care tin la casetele de directie
- incercati sa nu mai virati pe loc. plecati un pic dupa loc si apoi o sa vedeti ca nu mai trebuie servo. -incercat sa simtiti capatul curse, deoarece cand ajungeti in cap are un "opritor". forta aplicata de brat + forta lichidului se aplica segmetilor si de aceea se bulesc casetele de directii |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
andr3y_yoo |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru ma Group: Members Posts: 1.060 Joined: 18 November 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tilix_boss2008 @ 18 Aug 2009, 00:12) Aviz pentru cei care tin la casetele de directie - incercati sa nu mai virati pe loc. plecati un pic dupa loc si apoi o sa vedeti ca nu mai trebuie servo. -incercat sa simtiti capatul curse, deoarece cand ajungeti in cap are un "opritor". forta aplicata de brat + forta lichidului se aplica segmetilor si de aceea se bulesc casetele de directii prea tarziu ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 GT Turbo
- B-68-BMD Daca Ai cap Iese Altfel Dacia 4 ever :X |
|
_TCornel_ |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 4 June 07 ![]() |
QUOTE(andr3y_yoo @ 17 Aug 2009, 12:37) eu inainte sa schimb caseta de directie bagam 1L la 2 -3 zile max ![]() la inceput mai completam cate putin , mai mult , mai mult ....pana a ajuns sa picure pe jos ![]() asa ca pregatitiva sa o schimbati cu totii ![]() Eu am avut noroc ... scriu aici cum a fost la mine poate ajuta si pe altii. M-am trezit intr-o buna zi ca masina face un zgomot ffff urat la miscare volanului, parca se rupea masina nu alta. M-am speriat si direct in service cu ea... s-a constat lipsa cu desavarsire a lichidul de servo, insa nu era nici o urma pe unde ar pierde. Mecanicul mi-a completat cu lichid urmand sa revin sa vedem pe unde se murdareste. Zis si facut, dupa vreo 3 luni am ajuns in aceasi situatie. Am revenit la service: Mecanic: "Domne nu se vede pe unde curge, dar aproape sigur este caseta de directie costa 14 mil sa o schimbam" Eu: " ![]() M: "N-are da peste ceva timp o sa piarda mai mult si tot o sa o schimbati" M-am mai interesat si chiar aici pe forum am citit ca este o problema comuna la Solenza. Intre timp am facut si o revizie, lichidul se evapora ca prin minune... nici o urma, nici o pata. Am dus-o asa cam 1 an de zile apoi cand am completat am pierdut lichidul in 3 zile ![]() M-am uitat sub masina... pata destul de maricica. Am fost in service unde au putut constata usor cauza: "Conducta de joasa presiune" Cost: 3 mil. N-a fost ieftin da macar nu am dat 14 ![]() Deci: verificati si conducta de joasa presiune ![]() Edit P.S. In caz ca o cumparati (eu am fost singur sa o cumpar pt ca nu aveau in service) e bine de stiut ca, exista 2 tipuri: una pentru modelele cu a.c. si alta pentru modelele fara a.c. This post has been edited by _TCornel_: 11 Sep 2009, 21:26 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Confort
- B-xx-yyy
|
|
andr3y_yoo |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru ma Group: Members Posts: 1.060 Joined: 18 November 08 From: Bucuresti ![]() |
la tine a fost conducta...la mine a fost semeringu ala
|
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 GT Turbo
- B-68-BMD Daca Ai cap Iese Altfel Dacia 4 ever :X |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:19 |