conducte frana, difera?
![]() ![]() ![]() |
conducte frana, difera?
Anonim5 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 21 October 07 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
Volkswagen Polo 6n2,
Opel
Astra F Doar prostii au noroc in viata...
|
|||
apollo |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
nu sunt la fel din cate stiu.difera pasul la filet si diametrul.
acum nu stiu daca sunt la fel la lungime sau cum se gasesc in comert. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
MIHAI8888 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 1 September 07 ![]() |
se gaseau la metru liniar conducte de frana
piulita aia olandeza se refolosea dar nu stiu sigur cum |
--------------------
vw golf
fost nova
1998 gti
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Racordurile flexibile de frana(pentru etrieri) la Nova sunt MAI LUNGI decat racordurile flexibile fata/spate de berlina.
De asemenea difera si sistemul de prindere/blocaj al racordului pe clema de prindere de pe caroserie. La sistemul de cuplare cu conductele rigide ale circuitului de franare PARCA nu exista diferente(din ceea ce imi amintesc eu) insa......lucrul asta NU te ajuta la nimic. Deasemenea, subscriu la faptul ca nu se prea gasesc! Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
Anonim5 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 21 October 07 From: Ploiesti ![]() |
tocmai ca nu se gasesc chiar deloc si ma gandeam sa iau de 1310 crezand ca sunt asemanatoare..
acum plec pana la primul magazin cu pise auto unde se gasesc conducte de 1310 si masor cu sublerul si diametrul filetului si pasul ca in rest ma descurc eu sa le prind pe bascula acolo.. ![]() multumesc mult pt ajutor.. ![]() ![]() 31 May 2008, 15:30: am lucrat pana acum la masinai si gata.. am rezolvat-o.. ![]() pana la urma am cumparat conducte de 1310.. si s-au potrivit perfect.. doar cu cateva mici obiectii cum ar fi... -conducta de la roata stanga ( cea lunga ) a fost putin mai scurta decat cea de nova cu vreo 2-3 cm si acum la mine sta putin mai intinsa; -conducta de la roata dreapta a fost mai lunga si a trebuit sa fac un "S" ca sa poata sta bine pe bascula.. in rest nu au fost deloc probleme.. capetele cu filet sunt identice cele de nova cu cele de 1310 si la pasul filetului si la diametrul exterior al filetului.. daca aveti astfel de probleme si nu gasiti de nova cred ca asta e solutia ideala.. si ieftina chiar.. ![]() multumesc tuturor pt ajutor.. ![]() This post has been edited by Anonim5: 31 May 2008, 14:30 |
--------------------
Volkswagen Polo 6n2,
Opel
Astra F Doar prostii au noroc in viata...
|
|
gti98 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Multumiri pentru informatie!!!
Conductele de frana imi sunt foarte urat ruginite, de asemenea "regulatorul" ala care controleaza frana pe spate... Deocamdata functioneaza, dar imi pun problema ca asa cum mi s-au rupt arcurile prin coroziune, sa nu se sparga si tevile alea.... Bafta!!! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
cristidb |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu stiu ca cilindrii receproti de nova nu sunt la fel cu cei de break. Diferenta e pasul filetului de la conducta si forma capatului conductei. In buna traditie Dacia, e posibil sa se fi montat mai multe modele de cilindrii si conducte in timp.
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
anndi |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
Merg fara probleme cei d break, am pus io. Aia de nova erau 50 si ceva de lei aia de break 25 de lei. Spor la treaba!
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
Anonim5 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 21 October 07 From: Ploiesti ![]() |
din pacate revin cu o noua problema la frana..
frana imi tine foarte bine dupa ce am schimbat conductele de care v-am mai spus doar ca acum cand franez mai puternic se aude un fel se scartait urat ca si cum ar freca metal pe metal la rotile din fata.. ar trebui cumva sa schimb placutele de frana?? din cate stiu cand se tocesc placutele de frana sau cand raman fara lichid de frana trebuie sa mi-se aprinda martorul (!) in bord nu?? aveti vreo rezolvare pt problema mea? |
--------------------
Volkswagen Polo 6n2,
Opel
Astra F Doar prostii au noroc in viata...
|
|
anndi |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
schimba repede placutele ca strici discurile. poate e ars becul din bord sau e firul intrerupt. da esti sigur ca ai placute cu senzori? nu te lua numai dupa senzori.
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
Anonim5 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 21 October 07 From: Ploiesti ![]() |
multumesc anndi.. am schimbat placutele chiar daca nu erau nici jumatate uzate dar acum nu se mai simte acel zgomot..
acum am o noua problema.. ![]() frana imi tine bine si pe fata si pe spate doar ca mi-se pare ca trebuie sa apas foarte tare pe peda ca sa opresc masina cat mai repede.. stiti cumva ce as putea face sa apas mai usor pe pedala pentru a frana eficient?? multumesc mult pt ajutorul si rabdarea acordata.. |
--------------------
Volkswagen Polo 6n2,
Opel
Astra F Doar prostii au noroc in viata...
|
|
Ov |
![]()
Post
#12
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
verifica servofrana: dupa ce opresti motorul se intareste pedala ? cu capota ridicata si motorul pornit, auzi vre-un fasait din zona servofranei ?
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
anndi |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
Pai numai ce ai schimbat placutele. ai rabdare macar 100 de km sa se calce pe discuri ca au si alea o uzura .
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
gti98 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Scrasnet la placute poate apare si daca au intrat niscai granule (nisip) intre placuta si disc. Remedierea consta in "mangaierea" placutei cu o perie de sarma (curata, sa nu-i "imbunatatesti" functionarea cu ceva lubrifiant!), care scoate mizeria "scartaitoare" infipta in materialul, mai moale, al placutei. Daca mergeai asa, se scoteau singure prin uzura (e f important sa fii sigur ca nu e vreo placuta uzata pana "la fier" ca strici discul!)(se poate intampla sa se uzeze anormal de repede, daca pistonasul are inceput de gripaj, sau placuta se uzeaza oblic, daca are vreun defect de forma sau dimensiune!)
Si eu am o problema asemanatoare, dar pe spate, franarea e insotita de un zgomot (intre scrasnet si huruit, apare la franarea cu frana de mana). Am cumparat saboti - am 80k km si e foarte posibil sa fie necesara inlocuirea - dar inca nu am ajuns sa scot tamburii si sa vad ce-i acolo. Intre timp, masina a mai facut cativa km si zgomotul a disparut(!). Acum e la vopsit, dar dupa ce iese, odata cu pregatirea pt ITP ii verific si franele pe spate. Spor la lucru! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 05:45 |