cum scot aerul din circuitul de racire?, a fiert :( iar si am ramas cu dopuri se pare
![]() ![]() ![]() |
cum scot aerul din circuitul de racire?, a fiert :( iar si am ramas cu dopuri se pare
dodonai |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 15 May 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1978
- Cj 36 Tif
|
|||
dRg |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 13 September 04 From: Galati ![]() |
Pai cred ca ai o problema. Chiar daca circuitul de racire mai are aer acesta se scoate automat cand se circula cu masina. Numai ca trebuie sa completezi cu lichid. Daca nu se reuseste aerisirea prin nici metoda clasica ridicat borcan si dat frumu la aerisitoare sigur e ceva neregula.
|
--------------------
VW
Bora 1.9 TDI 115CP
2000 Highline
- XXXX
|
|
tgg2k |
![]()
Post
#3
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
QUOTE(dodonai @ 15 May 2007, 14:21) De fiecare data cand tata (eu sunt mai mult utilizator ![]() schimba mecanicul! QUOTE(dodonai @ 15 May 2007, 14:21) De data asta, am lasat motorul sa mearga la relanti, pe GPL (care parca e mai fierbinte..dar totusi), vreo 30 min - lasasem farurile aprinse si s-a descarcat acumulatorul, voiam sa se mai incarce un pic- si cand am revenit fierbea apa, intr-o veselie. [...] Am incercat eu vreo doua purjari dar se pare ca a mai ramas aer. Stiti vreo metoda eficienta si cat de cat abordabila? M-am uitat prin carti dar imi recomanda "dispozitivul de umplere MOT 410" ![]() Mersi! motorul se raceste foarte prost cand sta la relanti... (ca fapt divers: probat, la 90km/h se raceste super bine) daca aveai foarte mult aer in instalatie, nu mai tragea din borcan si a inceput sa fiarba. prin ce metoda ai incercat cele doua purjari? oricum, solutia... schimba furtunele: ai nevoie de cele doua de la radiator, cele lungi de la calorifer si teul de la pompa de apa (parca), precum si cel de la pata calda la blocul motor. pune si coliere pe fiecare, unde trebuie. daca esti sigur ca termostatul e bun, foloseste-l tot pe ala, daca nu, cumpara altul (sugestie: cu deschidere pe la 83-87 grade). |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
primul sfat este sa schimbi vasul de expaniune (borcanul) daca ai din ala de sticla si furtunul pe deasupra si sa iei unul de plastic vare are iesirea prin fund
se aeriseste mult mai bine si mai simplu ridicid borcanul in sus la modele vechi aerisirea se face in modul urmator - se umple radiatorul cu lichid - se porneste motorul si se lasa se incalzeasca se deschide caldura - cind s-a incalzit se urmareste deschiderea termostatului punind mina(se incalzeste) pe furtunul care vine de la pompa de apa la radiator (cel de sus) -se desfac pe rind dopurile de aerisire de la T de apa si de la calorifer se tin deschise pina nu mai iese aer - se desface capacul de la vasul de expansiune se scoate furtunul din interior se pune lichid de racire se pune capacul la loc si se intoarce cu fundul in sus se ridica in sus (mai sus decit caloriferul)si se tine pina nu mai ies bule de aer se urmareste nivelul de lichid (acea teava de la capac sa fie in lichid) - daca a intrat aproape tot se gituie furtunul indoindu-l se desface capacul si se completeaza - daca nu mai ies bule si nu mai scade nivelul se gituie furtunul se scoate capacul se pune furtunul ala mic inapoi se inchide capacul apoi se da drumul la furtunul gituit eventual se completeaza cu lichid de racire pina la semn cu atentie sa nu scoti capatul furtunului din lichid |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 06:51 |