din non euro in euro1 sa2
din non euro in euro1 sa2
hnicu |
1 Mar 2010, 21:38
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 26 June 09 |
|
||
--------------------
Dacia
Pickup
1991/1304 VW Golf 4/2001/1.9TDI/90Hp
Opel Corsa C/2004/1.2i/75HP |
|||
ghitza |
1 Mar 2010, 21:44
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
pai tu crezi ca astea injectate iasa la noxe.mai rara cate una sa iasa la noxe si sunt catalogate euro2.nu te complica ca nu are sens .parerea mea
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
andreybazatu |
1 Mar 2010, 22:44
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 20 May 09 From: deva |
pune niste poze cu ea sa vedem cum a iesit
|
--------------------
Dacia
1310
1985 Sageata albastra
|
|
payty |
1 Mar 2010, 23:02
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti |
pui motor de dacie pe injectie si l-ai facut euro2 (parca).
nu vad de ce te-ai complica, pe de alta parte. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
panter1 |
3 Mar 2010, 22:57
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti |
cutia de viteze ca sa poti pune injectie.. cutiile pentru motoarele pe injectie au un locas pentru un senzor, cele pe carburatie nu au.. si fara ea nu va merge.. prin acel senzor calculatorul primeste semnal si va sti cand sa dea scanteie.. deoarece nu mai exista delcou..
in al 2-lea rand sistemul de injectie format din calculator(UCE adica unitate centrala); corp injector(acela care vine in loc de carburator), pompa benzina electrica din rezervor, daca nu ma insel trebuie sa ai si rezervorul de asa natura incat sa poti pune pompa sau il modifici sa poti baga pompa.. iar pompa veche care alimenta carburatorul nu va mai putea fi folosita.. se desfiinteaza Motorului pe care il ai i se poate adapta sistemul de injectie.. insa ce faci cu cutia de vit chiar trebuie schimbata, am explicat mai sus de ce.. si a.. iti mai trebuie si catalizatorul pentru a corespunde normelor euro 2 Avantaje: taxe ceva mai mici, consum mai redus, noxe mai putine, porniri de fiecare data la prima cheie, chiar si pe timp de iarna geroasa, nu se infunda jiglerul pentru ca nu are,nu se mai infunda carburatorul, nu se mai impusca platina, nu mai reglezi delcoul.. nu mai tragi socul,.. iar motorul te va tine de 3x mai mult fata de cat te-ar tine pe carburatie.. Iar euro 1 din cate stiu are varul meu.. adica are carburator si catalizator.. asa este trecuta in acte ca fiind euro 1.. Nu ai spus scopul schimbarii.. vrei sa nu poluezi ? sau vrei o masina mai fiabila care sa nu necesite toata ziua. Daca motivul este poluarea si te "intelegi" bine cu carburatorul.. mai bine renunta.. nu merita efortul This post has been edited by panter1: 3 Mar 2010, 23:15 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
CGDBZ |
3 Mar 2010, 23:32
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ |
Nu trebuie sa schimbi cutia , doar capacul din fata pe care se prinde motorul pentru a putea monta senzorul (nu stiu daca se poate monta pe cel vechi) si volanta .Daca cumperi piese noi te va duce mult si nu merita , doar sa gasesti pe la dezmembrari o dacie pe injectie avariata de la care sa iei cele necesare.
|
--------------------
-
-
-
|
|
hnicu |
4 Mar 2010, 08:42
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 26 June 09 |
Sal.
O parte din piese le am restu le pot face rost second. Noi au nistre preturi de mori incet. Motorul ramane acelas doar ca i-l modific pt. injectie. Intrebare: Eu m-ai trebuie sa ma duc sa il omologhez la RAR sau ce mai trebuie facut sa apara in acte euro2 ? |
--------------------
Dacia
Pickup
1991/1304 VW Golf 4/2001/1.9TDI/90Hp
Opel Corsa C/2004/1.2i/75HP |
|
CGDBZ |
4 Mar 2010, 12:06
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ |
Presupun ca da dar ce-l mai bine te duci intai la RAR si te informezi , sa nu te trezesti ca investesti ceva bani , timp si munca si ca nu ti-o omologheaza.
|
--------------------
-
-
-
|
|
argon |
4 Mar 2010, 12:17
Post
#9
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
QUOTE(payty @ 1 Mar 2010, 23:02) pui motor de dacie pe injectie si l-ai facut euro2 (parca). nu vad de ce te-ai complica, pe de alta parte. nu l-ai facut nimic, masina e omologata non euro orice motor i-ai pune, oricum nu vad rostul unei asemenea modificari, omologarea non euro e un avantaj...nu stai ca nu ies noxele, se infunda catalizatorul etc. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
CGDBZ |
4 Mar 2010, 12:22
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ |
Pe talonul la a mea nu scrie nimic (inmatriculata in 2007) dar inainte cand valoarea taxei de drum era in functie de norma euro eu plateam cam cu 300.000 lei mai putin ca o dacie fabricata pana in 2000 .Asta ce inseamna ?
|
--------------------
-
-
-
|
|
argon |
4 Mar 2010, 12:24
Post
#11
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
acum se plateste la fel indiferent de norma euro. Norma euro cu care e omologata masina se deduce din VIN, si/sau din cataloage speciale...adica cand era rovinieta diferentiata baga marca si anul si ii rezulta norma automat din baza de date.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
CGDBZ |
4 Mar 2010, 12:27
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ |
Stiu cum se plateste acum , am spus "inainte" , deci inseamna ca in acele "cataloage" Dacia dupa 2000 figureaza cu euro 2 , nu ?
|
--------------------
-
-
-
|
|
argon |
4 Mar 2010, 12:31
Post
#13
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
de obicei ultimele 2 caractere din seria masinii sunt codificate si dau norma euro, dar asta nu e valabil chiar la toate marcile.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dobre |
5 Mar 2010, 07:50
Post
#14
|
-classic- Group: Members Posts: 425 Joined: 2 December 07 From: Severin |
mai bine o faci euro 5 luandu-ti alta noua.....;p, pe bune acum, sa nu fim copii cu astfel de intrebari....
|
--------------------
Dacia
1300
1972
- GJxxSPR Dacia 1300 RAT 1972
|
|
gheorghita88 |
29 Mar 2010, 11:43
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 499 Joined: 25 November 08 From: pitesti |
motoerele de la injectie si carburatie sun la fel doar atmisia difera.
euro 2(dupa2000) se diferentiaza de non euro prin evacuare injectie si calculator. calculator care functioneaza cu niste informati primite de la o sanda(landa) care se afla pe catalizator fie ca are sau nu mai are catalizator sonda trebuie sa fie conectata la evacuarea masini. Ca sa ii pui catalizator 1-standard de dacie(vreo 700lei) iti trebuie sonda(200 lei) si implicit calculatorul sau poare merge si asa fara sonda dar nu obtii un rezultat foarte bun 2- universal (350lei) se taie din tobe inainte de detenta si se sudeaza acolo dar ....nu stiu ce iese |
--------------------
renault
laguna 2 grandtour
2002 1,8 16v
|
|
C@talin |
29 Mar 2010, 11:56
Post
#16
|
Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu |
se pare ca nu,stiti ca exista si tico pe carburator euro 2 ,nu trebuie neapart injectie.
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
Mr_Devil83 |
29 Mar 2010, 23:17
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 |
tico ala are si un carburator oarecum "electronic". Si e un euro2 cam tras de par.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
iuliano_smile |
30 Mar 2010, 08:36
Post
#18
|
Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti |
Mai bine schimbati motorul cu totul si luati toata instalatia electrica dupa fata , pentru ca mie ca UCE de injectie de dacie nu mi sa parut prea soi .Sincer, e mult de munca si de strans ce va trebuie, adica:
-galeria(admisie si evacuare din acea la care evacuarea se face cu o singura teava, nu cu2) -corpul injector -senzor turatie -senzor temp apa -senzor temp aer -senzor turatie -pompa benzina electrica -sonda lambda -catalizator -calculatorul. Daca trageti linie, o sa vedeti ca mai bine luati un motor cu totul si il puneti la voi. Dar asta este parerea mea. Poate ca unii chiar vor sa o treaca, deci spor la lucru. |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
stc_ctln |
30 Mar 2010, 17:46
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 27 December 08 From: Bucuresti |
QUOTE(iuliano_smile @ 30 Mar 2010, 08:36) Mai bine schimbati motorul cu totul si luati toata instalatia electrica dupa fata , pentru ca mie ca UCE de injectie de dacie nu mi sa parut prea soi .Sincer, e mult de munca si de strans ce va trebuie, adica: -galeria(admisie si evacuare din acea la care evacuarea se face cu o singura teava, nu cu2) -corpul injector -senzor turatie -senzor temp apa -senzor temp aer -senzor turatie -pompa benzina electrica -sonda lambda -catalizator -calculatorul. Daca trageti linie, o sa vedeti ca mai bine luati un motor cu totul si il puneti la voi. Dar asta este parerea mea. Poate ca unii chiar vor sa o treaca, deci spor la lucru. SI mai trebuie schimbata si carcasa de la ambreaj(parca asa se numea partea aia din cutia de viteze) ca sa ai unde sa infigi senzorul de turatie pt ca fara el masina nu va porni,si schimbat si rezervorul ca sa poti sa montezi pompa. |
--------------------
Dacia
1310 LI
2000
- B-21-AIR Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D |
|
Mr_Devil83 |
30 Mar 2010, 23:53
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 |
cea mai buna metoda e tot transferarea de pe un motor bulit a sistemului de injectie + catalizator.
Cred ca experimentele cu carburatoare de tico ar dura mut si probabil per total costurile ar fi foarte mari. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th November 2024 - 20:06 |