DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> din non euro in euro1 sa2

hnicu
post 1 Mar 2010, 21:38
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 26 June 09




Sal la toti.
Am reconditionat o dacie papuc.
mi-a iesit super.

Intreb si eu acum: Ce as putea face la motor ca sa il fac euro 1 sa de ce nu euro2
este suficient doar catalizator sau este necesara toata injectia?


--------------------
Dacia Pickup 1991/1304
VW Golf 4/2001/1.9TDI/90Hp
Opel Corsa C/2004/1.2i/75HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 1 Mar 2010, 21:44
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai tu crezi ca astea injectate iasa la noxe.mai rara cate una sa iasa la noxe si sunt catalogate euro2.nu te complica ca nu are sens .parerea mea


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreybazatu
post 1 Mar 2010, 22:44
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 20 May 09
From: deva




pune niste poze cu ea sa vedem cum a iesit


--------------------
Dacia 1310 1985
Sageata albastra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 1 Mar 2010, 23:02
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




pui motor de dacie pe injectie si l-ai facut euro2 (parca).

nu vad de ce te-ai complica, pe de alta parte.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 3 Mar 2010, 22:57
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




cutia de viteze ca sa poti pune injectie.. cutiile pentru motoarele pe injectie au un locas pentru un senzor, cele pe carburatie nu au.. si fara ea nu va merge.. prin acel senzor calculatorul primeste semnal si va sti cand sa dea scanteie.. deoarece nu mai exista delcou..

in al 2-lea rand sistemul de injectie format din calculator(UCE adica unitate centrala); corp injector(acela care vine in loc de carburator), pompa benzina electrica din rezervor, daca nu ma insel trebuie sa ai si rezervorul de asa natura incat sa poti pune pompa sau il modifici sa poti baga pompa.. iar pompa veche care alimenta carburatorul nu va mai putea fi folosita.. se desfiinteaza

Motorului pe care il ai i se poate adapta sistemul de injectie.. insa ce faci cu cutia de vit chiar trebuie schimbata, am explicat mai sus de ce.. si a.. iti mai trebuie si catalizatorul pentru a corespunde normelor euro 2

Avantaje: taxe ceva mai mici, consum mai redus, noxe mai putine, porniri de fiecare data la prima cheie, chiar si pe timp de iarna geroasa, nu se infunda jiglerul pentru ca nu are,nu se mai infunda carburatorul, nu se mai impusca platina, nu mai reglezi delcoul.. nu mai tragi socul,.. iar motorul te va tine de 3x mai mult fata de cat te-ar tine pe carburatie..

Iar euro 1 din cate stiu are varul meu.. adica are carburator si catalizator.. asa este trecuta in acte ca fiind euro 1.. Nu ai spus scopul schimbarii.. vrei sa nu poluezi ? sau vrei o masina mai fiabila care sa nu necesite toata ziua. Daca motivul este poluarea si te "intelegi" bine cu carburatorul.. mai bine renunta.. nu merita efortul

This post has been edited by panter1: 3 Mar 2010, 23:15


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 3 Mar 2010, 23:32
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Nu trebuie sa schimbi cutia , doar capacul din fata pe care se prinde motorul pentru a putea monta senzorul (nu stiu daca se poate monta pe cel vechi) si volanta .Daca cumperi piese noi te va duce mult si nu merita , doar sa gasesti pe la dezmembrari o dacie pe injectie avariata de la care sa iei cele necesare.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hnicu
post 4 Mar 2010, 08:42
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 26 June 09




Sal.
O parte din piese le am restu le pot face rost second. Noi au nistre preturi de mori incet.
Motorul ramane acelas doar ca i-l modific pt. injectie.
Intrebare: Eu m-ai trebuie sa ma duc sa il omologhez la RAR sau ce mai trebuie facut sa apara in acte euro2 ?





--------------------
Dacia Pickup 1991/1304
VW Golf 4/2001/1.9TDI/90Hp
Opel Corsa C/2004/1.2i/75HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 4 Mar 2010, 12:06
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Presupun ca da dar ce-l mai bine te duci intai la RAR si te informezi , sa nu te trezesti ca investesti ceva bani , timp si munca si ca nu ti-o omologheaza.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Mar 2010, 12:17
Post #9


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(payty @ 1 Mar 2010, 23:02)
pui motor de dacie pe injectie si l-ai facut euro2 (parca).

nu vad de ce te-ai complica, pe de alta parte.
*



nu l-ai facut nimic, masina e omologata non euro orice motor i-ai pune, oricum nu vad rostul unei asemenea modificari, omologarea non euro e un avantaj...nu stai ca nu ies noxele, se infunda catalizatorul etc.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 4 Mar 2010, 12:22
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Pe talonul la a mea nu scrie nimic (inmatriculata in 2007) dar inainte cand valoarea taxei de drum era in functie de norma euro eu plateam cam cu 300.000 lei mai putin ca o dacie fabricata pana in 2000 .Asta ce inseamna ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Mar 2010, 12:24
Post #11


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




acum se plateste la fel indiferent de norma euro. Norma euro cu care e omologata masina se deduce din VIN, si/sau din cataloage speciale...adica cand era rovinieta diferentiata baga marca si anul si ii rezulta norma automat din baza de date.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 4 Mar 2010, 12:27
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Stiu cum se plateste acum , am spus "inainte" , deci inseamna ca in acele "cataloage" Dacia dupa 2000 figureaza cu euro 2 , nu ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Mar 2010, 12:31
Post #13


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




de obicei ultimele 2 caractere din seria masinii sunt codificate si dau norma euro, dar asta nu e valabil chiar la toate marcile.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dobre
post 5 Mar 2010, 07:50
Post #14


-classic-


Group: Members
Posts: 425
Joined: 2 December 07
From: Severin




mai bine o faci euro 5 luandu-ti alta noua.....;p, pe bune acum, sa nu fim copii cu astfel de intrebari....


--------------------
Dacia 1300 1972 - GJxxSPR
Dacia 1300 RAT 1972
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gheorghita88
post 29 Mar 2010, 11:43
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 499
Joined: 25 November 08
From: pitesti




motoerele de la injectie si carburatie sun la fel doar atmisia difera.
euro 2(dupa2000) se diferentiaza de non euro prin evacuare injectie si calculator. calculator care functioneaza cu niste informati primite de la o sanda(landa) care se afla pe catalizator fie ca are sau nu mai are catalizator sonda trebuie sa fie conectata la evacuarea masini. Ca sa ii pui catalizator
1-standard de dacie(vreo 700lei) iti trebuie sonda(200 lei) si implicit calculatorul sau poare merge si asa fara sonda dar nu obtii un rezultat foarte bun
2- universal (350lei) se taie din tobe inainte de detenta si se sudeaza acolo dar ....nu stiu ce iese


--------------------
renault laguna 2 grandtour 2002 1,8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 29 Mar 2010, 11:56
Post #16


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




se pare ca nu,stiti ca exista si tico pe carburator euro 2 smile.gif ,nu trebuie neapart injectie.


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 29 Mar 2010, 23:17
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




tico ala are si un carburator oarecum "electronic". Si e un euro2 cam tras de par.



--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 30 Mar 2010, 08:36
Post #18


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Mai bine schimbati motorul cu totul si luati toata instalatia electrica dupa fata wink.gif , pentru ca mie ca UCE de injectie de dacie nu mi sa parut prea soi dry.gif .Sincer, e mult de munca si de strans ce va trebuie, adica:
-galeria(admisie si evacuare din acea la care evacuarea se face cu o singura teava, nu cu2)
-corpul injector
-senzor turatie
-senzor temp apa
-senzor temp aer
-senzor turatie
-pompa benzina electrica
-sonda lambda
-catalizator
-calculatorul.
Daca trageti linie, o sa vedeti ca mai bine luati un motor cu totul si il puneti la voi. Dar asta este parerea mea. Poate ca unii chiar vor sa o treaca, deci spor la lucru.


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stc_ctln
post 30 Mar 2010, 17:46
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 27 December 08
From: Bucuresti




QUOTE(iuliano_smile @ 30 Mar 2010, 08:36)
Mai bine schimbati motorul cu totul si luati toata instalatia electrica dupa fata wink.gif , pentru ca mie ca UCE de injectie de dacie nu mi sa parut prea soi  dry.gif  .Sincer, e mult de munca si de strans ce va trebuie, adica:
-galeria(admisie si evacuare din acea la care evacuarea se face cu o singura teava, nu cu2)
-corpul injector
-senzor turatie
-senzor temp apa
-senzor temp aer
-senzor turatie
-pompa benzina electrica
-sonda lambda
-catalizator
-calculatorul.
Daca trageti linie, o sa vedeti ca mai bine luati un motor cu totul si il puneti la voi. Dar asta este parerea mea. Poate ca unii chiar vor sa o treaca, deci spor la lucru.
*




SI mai trebuie schimbata si carcasa de la ambreaj(parca asa se numea partea aia din cutia de viteze) ca sa ai unde sa infigi senzorul de turatie pt ca fara el masina nu va porni,si schimbat si rezervorul ca sa poti sa montezi pompa.


--------------------
Dacia 1310 LI 2000 - B-21-AIR
Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 30 Mar 2010, 23:53
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




cea mai buna metoda e tot transferarea de pe un motor bulit a sistemului de injectie + catalizator.

Cred ca experimentele cu carburatoare de tico ar dura mut si probabil per total costurile ar fi foarte mari.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th November 2024 - 20:06
Forum Renault